Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה לא לבדוק את הc3 שזולה יותר?

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

האמת שראיתי אותה גם בלובינסקי, הרבה יותר מרשימה מהפיג'ו וגם זולה יותר אבל באולם תצוגה עמדה האקסס של פיג'ו והסיטרואן עמדה בגרסה הבכירה שלה. קצת קשה להבין מה מקבלים בגרסה הפשוטה כי כל המשחק הזה של השילוב צבעים והעור וכו' מבלבל. אבל גם אופציה אם אצליח להשיג מימון.

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

ואיביזה? תהיה מאובזרת יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם אני לא אצליח להשיג מימון אז אסתכל על איביזה או פאביה משומשות.

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
כל רכב חדש.. גם מהיבואן אנו לוקחים לבדיקת שילדה ומרכב.

כך אנו שקטים, כי אין תאונות בעיות צבע ותיקונים.

 

 

נראה לי מופרז, אבל זה עניין אישי.

מה שנסקרן אותי זה איך זה נעשה?

היבואן נותן לך לקחת רכב לבדיקה? לאן? לפני או אחרי העברת בעלות?

פורסם

עדיין לא הצלחתי לפני :wink: - לוקחים את הרכב מיד לבדיקה, ביום קבלת הרכב.

ההוצאה כ 300 ש"ח.

ויש לך שקט נפשי כי הרכב לא נפגע בשילדה, או בוצע תיקון שלא דווח.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ונניח שגילית תיקון צבע שלא דווח. אבל אחד שלפי החוק מותר היה להם לתקן ולא ליידע. מה יעזור לך לדעת?

 

ברור לי שאסור להם להסתיר פגיעה בשלדה. אבל אם מתחילים לפחד שיבואן יסתיר דבר כזה אז אין סוף לחששות. אולי זייפו מספר רישוי ומכרו לך ולעוד עשרה אנשים רכב עם אותו מספר? זייפו את רישיון הרכב? גניבת דמי רצינות בעת הזמנה? התקנת מנוע משומש..... אין לזה סוף לדעתי.

 

אבל אני מסכים ש 300 ש"ח זה מחיר זול, אפילו מאוד, לשקט נפשי.

פורסם

מה שיפה ברכבי 0 ק"מ, זה שאתה רואה בדיוק את הרכב שאתה הולך לקחת.

 

כשאבא שלי קנה את הפיקנטו שלו (שהיום היא שלי), היו בערך 10 כאלה במגרש, עומדות אחת ליד השנייה.

 

לכולן היו X קילומטרים עליהן, בערך 20-30 ק"מ, ז"א שזזו בין סניפים שהזמינו מלאי - לזאת שלקחנו היה מספר ק"מ חד ספרתי וצבע שמצא חן בעיניי ובעיניי אבא - והיא נבחרה. כמה טפסים מולאו, כסף החליף ידיים ונסענו הביתה.

 

זו חוויה אפילו יותר כיפית מרכישה של רכב חדש בסוכנות.

פורסם
כל רכב חדש.. גם מהיבואן אנו לוקחים לבדיקת שילדה ומרכב.

כך אנו שקטים, כי אין תאונות בעיות צבע ותיקונים.

 

הבדיקה היא ללא בדיקת מנוע ומרכיבים סובבים, רק שילדה ומרכב בלבד.

העלות כחצי מבדיקה כללית במכון בדיקה.

בעיות מכניות הם באחריות היבואן, ויטופלו במסגרת האחריות.

 

 

אייל.

 

אתה מבקש לפני תיעוד של כל מה שעבר על הרכב?

לפי מה שאני מבין, אם מבקשים, אז היבואן חייב לדווח על תיקונים שהרכב עבר.

(כאלו שהוא לא חייב לדווח עליהם, במידה ולא נתבקש).

פורסם

הייתי במקרה בפיגו כשהמבצע נפתח מכרו את האקסס ב80 .אולי טעיתי שלא קניתי . השקולים שלי לא לקנות מנוע 3 צילנדר, מושבים אחורים לא מתקפלים לשליש/ שני שליש , העדר שוק. אולי טעיתי מאוד התלהבתי מהרכב בישיבה ללא נסיעת מבחן. חבר שלי היה לו את ה107 כמעט 5 שנים אפס תקלות למרות זאת התקשה מאוד במכירה

פורסם

כך צריך להיות . כשאני ניגשתי לאפס ק"מ הרכב לא היה בסוף אמרו לי שאני יכול לקרות את הרכב בעיר אחרת ועלי לתת את הכסף והעברת הבעלות תעשה יום יומים אחרי . ותרתי

פורסם
מה שיפה ברכבי 0 ק"מ, זה שאתה רואה בדיוק את הרכב שאתה הולך לקחת.

 

כשאבא שלי קנה את הפיקנטו שלו (שהיום היא שלי), היו בערך 10 כאלה במגרש, עומדות אחת ליד השנייה.

 

לכולן היו X קילומטרים עליהן, בערך 20-30 ק"מ, ז"א שזזו בין סניפים שהזמינו מלאי - לזאת שלקחנו היה מספר ק"מ חד ספרתי וצבע שמצא חן בעיניי ובעיניי אבא - והיא נבחרה. כמה טפסים מולאו, כסף החליף ידיים ונסענו הביתה.

 

זו חוויה אפילו יותר כיפית מרכישה של רכב חדש בסוכנות.

 

 

 

כך צריך להיות . כשאני ניגשתי לאפס ק"מ הרכב לא היה בסוף אמרו לי שאני יכול לקרות את הרכב בעיר אחרת ועלי לתת את הכסף והעברת הבעלות תעשה יום יומים אחרי . ותרתי . באיזו סוכנות מדובר?

×
×
  • תוכן חדש...