Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עוד משהוא חשוב , דיבורית מקורית ולא התקנה מקומית , אני יודע שזה דרישה מוזרה אבל בנוסף לנהיגה הרכב זה המשרד השני שלי לכן חשוב לי דיבורית טובה כמו באוקטביה שלי היום

מאזדה 6 מגיעה עם מערכת מקורית.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לדעתי קח כמו כולם קיה פורטה או טויוטה קורלה: אמינות, חסכון, אחזקה זולה

כפי שרשמתי קודם זה לא אופציה עקב פוליטיקה פנימית

מה אתם אומרים על skoda kodiaq accessories 2 tsi

או skoda kodiaq 2 tdi

5 מושבים

פורסם

אני הייתי לוקח סובארו פורסטר אם אתה רוצה ג'יפון, היות ואתה אוהב סטיישן גם סובארו אאוטבק זו בחירה מעניינת, רכב מצוין, תיקח את הגרסה החזקה יותר, תהנה מכל רגע

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

פורסם
הזמנתי נסיעת מבחן אני אמור לקבל את הרכב ל24 שעות ביום שני , הבעיה שלי עם הרכב הזה זה צריכת דלק לפי הכתבות הרכב לא חסכוני .

הרכב שאני מאוד רוצה אך היבואן לא מוכן לייבא זה סקודה אוקטביה RS סטיישן

בכלל אני מאוד אוהב רכבי סטיישן ,או סאדן קופה , לא כל כך אוהב רכב כגון A3 קצת קטן לי

כמו כן המחיר בליסינג לאודי נראה לי הרבה יותר גבוה מסופארב .

 

כפי שאמרתי יש תקציב יפה אך יש גם תקציב על החזר חודשי.

לכן נפסל פיגו 3008 GT

כמי שיושב על הרכש ,כספים אני לא יכול להגזים בכל זאת יש לי בעלי מניות.

 

אחי נוהג{ב508 2016} עם רגל כבדה מאד ומשיג 1-10 בתוך העיר,1-14 מחוץ לעיר,וב 110 קמ"ש בכביש שש 1-20.

 

הרכב עשה בשמונה חודשים 21,000ק"מ.

פורסם

אני אומר שאם לעובדים שלך אתה נותן איוניק - קח סונטה.

 

הקודיאק (וגם הג'וליה) יהיו מאד יקרים בליסינג כי אין עליהם הנחות לציי רכב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

דבר עם נציג חברת הליסינג - ובקש רשימה של הרכבים אשר יש אפשרות לקבל.

נהל שיחה נחמדה וקלילה ושאל, האם הוא אולי נתקל או שמע, על בבקשות מיוחדות.

(רכבים אשר לא מופיעים ברשימה הרגילה ) ולבסוף חברת הליסינג אישרה במחירים סבירים.

 

העלה את הרשימה המעודכנת לדיון..

ורשום פחות או יותר עדיפויות - כך יהיה לנו בסיס טוב יותר ליעוץ.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

מחזק את ההמלצות הבאות -

 

יונדאי סונטה - מתחרה ישירה מול הקאמרי ולמען האמת נחשבת לטובה ממנה בכל פרמטר. היברידית ולכן חסכונית, מאובזרת, שקטה, נוחה, מרווחת ומפנקת.

 

קיה נירו - פחות או יותר אותן התכונות אך פרקטית יותר במרכב של ג'יפון.

 

והמאזדה - אמנם קצת פחות חסכונית אבל מצד אחד מספיק אנונימית בכדי לא להוציא עיניים ומצד שני נותנת לך הנאה מנהיגה, ביצועים נאים ועיצוב פנים שמביט לסדרה 5 בלבן של העיניים (למען האמת זו העתקה ישירה) ובדגם הפרימיום פלוס האבזור הוא מכאן ועד הירח בערך כולל מערכת סטריאו באמת מרשימה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
ועיצוב פנים שמביט לסדרה 5 בלבן של העיניים .

ישבת בסדרה חמש החדשה? המאזדה נראית מצוין, גם מבחוץ וגם מבפנים ואין ספק שהיא איכותית.אבל אל תשלה את עצמך שהיא איכותית ברמה של 5. זה לא קרוב.

פורסם

איכות החומרים של סדרה 5 יותר גבוהה מהאיכות (הגבוהה לעצמה) של מאזדה 6 בגירסת פרימיום פלוס, בזה אין ספק.

אבל מבחינת איבזור ועושר של האינטריור, ל-6 אין יותר מידי במה להתבייש מול הסדרה 5 (יש בה דברים שאפילו בסדרה 5 אין, כגון דיפוני עור על הדשבורד). ועדיין, אני לא חושב שהן ברות השוואה וקשה לי להאמין שלקוח שמחפש מכוניות בסגמנט של סדרה 5 יבחר במאזדה 6.

 

לצורך העניין, ישבתי ואפילו נהגתי ב-6 החדשה (בגירסת פרימיום פלוס) וגם ב-540i (עם קיט של M, אם זה משנה) חדשה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

מבחינת איבזור בטוח שלא, אני דיברתי ספציפית על האיכות. דיפוני עור על הדשבורד בב.מ.וו זו תוספת (BMW Individual) מחיר לא קטנה כמיטב המסורת הגרמנית.


×
×
  • תוכן חדש...