Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפרום ,

אני סמנכ"ל צעיר , בתקופה הקרובה אני צריך להחליף את הרכב לסינג שלי ברכב אחר ,

היום אני נוסע בסקודה אוקטביה סטיישן 1.2 שנת 2014

לעובדים של אני רוכש יונדאי איוניק ,עקב פוליטיקה פנימית אני חייב לקחת רכב סביב 160 240 אלף שח

הבעיה הגדולה שלי שאני לא יודע איזה רכב לקחת ,

מצד אחד המחירים הטובים בליסינג זה רכבי מנהלים משמעיים וזקנים כמו יונדאי סונטה , סקודה סופארב ,

חשבתי בהתחלה לקחת את האוטלנדר PHV אבל הרכב לא דינמי מספיק ,

נסעתי את הניסן אקסטרל והרכב מרגיש סבבה אבל לא יודע למה לקחת רכב 7 מושבים שאנחנו זוג +1

אשמח לקבל עזרה מחברי הפרום לאופציות מעניינות .רכב צעיר אך גם ייצוגי

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תגדיר מעניינות. מעניין זה קקטוס למשל.

מה אתה מחפש ברכב? התנהגות כביש? ביצועים? בטיחות? מרווח? הדלק עלייך? יש תכניות להתרווח?

מה זה רכבי "מנהלים משמעיים"? דווקא הסופרב אחלה אוטו.

אתה מחפש מותג יוקרה? או שגולף GTI ב-200K גם אופציה?

פורסם

גולף GTI או לאון קופרה יכולות להיות אחלה רעיון - אם ידני אופציה ה308GTI גם אופציה.

 

בנוסף,

אפשר גם לברר את הבמוו סדרה 1,אאודי A3 או מרצדס A קלאס שיהיו יותר נחמדות מהרכבים הגדולים אבל יותר ייצוגים מהגירסאות הספורטיביות של המותגים העמיים.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

ניסאן רכב רועש, גם אין לך צורך ב 7 מקומות. אם הכיוון הוא ג'יפון דינמי ואיכותי, תבדוק פולקסוואגן טיגואן tsi מנוע 2000 עם 180 כ"ס.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מחפש התנהגות כביש , מחפש בבטיחות , הדלק על מקום העבודה אך בתפקידי אני לא יכול לדרוש העובדים שלי לחסוך בדלק ומצד שני לנסוע ברכב בזבזני ,

עקב התנהגות כביש נפסל האוטלנדר

הרכב חייב להיות בליסינג אז גולף GTI זה לא אופציה .

הסופרב רכב נחמד זה אופציה אבל מחפש רכב קצת יותר צעיר ,

פורסם

תנהג בפיגו 508 ואחר כך תקבל החלטה.

הוא ממותג עממי{מה שדי לטובתך בכל הקשור לענייני"רחוק מן הלב רחוק מן העין"} אבל יתן לך הכי הרבה הנאה מנהיגה ואחיזה בסגמנט הזה,תנהג ותבין.

פורסם

הזמנתי נסיעת מבחן אני אמור לקבל את הרכב ל24 שעות ביום שני , הבעיה שלי עם הרכב הזה זה צריכת דלק לפי הכתבות הרכב לא חסכוני .

הרכב שאני מאוד רוצה אך היבואן לא מוכן לייבא זה סקודה אוקטביה RS סטיישן

בכלל אני מאוד אוהב רכבי סטיישן ,או סאדן קופה , לא כל כך אוהב רכב כגון A3 קצת קטן לי

כמו כן המחיר בליסינג לאודי נראה לי הרבה יותר גבוה מסופארב .

כפי שאמרתי יש תקציב יפה אך יש גם תקציב על החזר חודשי.

לכן נפסל פיגו 3008 GT

כמי שיושב על הרכש ,כספים אני לא יכול להגזים בכל זאת יש לי בעלי מניות.

פורסם

רכב מנהלים בטבעו לא חסכוני,

גם רוב הרכבי ספורט (כמו הVRS) יהיו לא חסכוניים כמו מקבילייהם(למרות שבנהיגה רגועה אפשר להגיע לצריכת דלק בסדר - אני על 208GTI עשיתי ממוצע של 1-14 בנהיגה משולבת) צריכת הדלק ברכבים האלו תהיה תלוייה בעיקר בך.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

עוד משהוא חשוב , דיבורית מקורית ולא התקנה מקומית , אני יודע שזה דרישה מוזרה אבל בנוסף לנהיגה הרכב זה המשרד השני שלי לכן חשוב לי דיבורית טובה כמו באוקטביה שלי היום

פורסם

אתה צריך להסתכל על מכוניות שמגיעות עם מערכת מקורית מהמפעל ולא בהתקנה מקומית.

מצד אחד יש לך דרישה לדינמיות ומצד שני אתה מסתכל על מקררים כמו אקס טרייל ואאוטלנדר.

כמו כן , הA3 היא באותו גודל של האוקטביה רק שהאוקטביה במבנה שונה עם תא מטען גדול והA3 היא הצ'בק.


×
×
  • תוכן חדש...