Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום

אנחנו זוג צעיר שמחפשים רכב מהנה לנהיגה, עם סטייל.

חשבנו על מיני קופר.

 

מה דעתכם ?

 

כרגע מצאתי מאי 15 עם 29,000 KM ב 87,000 שח

עריכה אחרונה על ידי Neta Ben Abu
פורסם

מיני קופר זה נחמד, אישית הייתי הולך על הסיטרואן קקטוס.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

סקסי?

הייתי בודק את הסיטרואן c3 אשר מאוד מעוצבת.

מעבר לזה היא נוחה מאוד,מאובזרת, זריזה ותהיה חדשה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא נסעתי בC3 אבל כל הביקורות שקראתי מציינות הוא רכב צרפתי רך ורוכן ולא מהנה לנהיגה ככה שהוא לא עונה על הדרישה העיקרית.

אני גם לא ממש יודע מה הכוונה ברכב סקסי (פטיש לא ברור במיוחד...) אבל יש לי תחושה שהם מחפשים מותג יוקרה שמושך תשומת לב.

לעניין המיני קופר 2015, המחיר הזה מעלה סימני שאלה של תאונה רצינית...

פורסם

עניין של טעם, אבל המיני קופר הרגילות לא משהו לדעתי, נראית סתם מגושמת (שוב לדעתי).

ובמחיר כזה אפשר ללכת על ה DS3 חדשה מהחברה שנמכרת כמדומני באיזור ה 110, לדעתי רכב יפהפה, סקסי מאוד והפנימי שלו יפה עוד יותר, כמעט רכשתי כזו.

Opel Adam S 2017

פורסם

זה צירוף מקרים או שלא אבל כל ההמלצות היו סיטרואן, בזמן שאנחנו מתים להפטר מהסיטרואן שלנו.

C4 שנת 2013, מנוע דיזל. קנינו ב 68 לפני שנה וחצי, עכשיו שווה בקושי 35.

פשוט ריסוק במחיר.

פורסם

אז למה אתה מממשים את ההפסד? משהו לא בסדר ברכב?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם נכוויתם מסיטרואן אז לא חשוב.

 

עם זאת יש לציין, כי הדגמים החדשים הם שונים בתכלית. הם התחילו משהו חדש ומרענן.

 

לעזאזל, הם אפילו הפיקו לקחים והלכו על בטוח עם גיר אוטומטי יפני אמין, ונטשו את הרובוטי.

 

(גיר שאגב דומה מאוד לזה שיושב במונדאו שלי :) אם לא זהה לחלוטין)

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם (נערך)
אז למה אתה מממשים את ההפסד? משהו לא בסדר ברכב?

 

עשה קצת בעיות מחשב שבאות והולכות (עושים איפוס במוסך אבל עדיין זה חוזר).

חוץ מזה סתם נמאס כבר.

מה היית ממליץ? להישאר עד שיתחיל לעשות בעיות רציניות יותר ? השאלה מי ייקח אותו עם בעיות.

 

מעבר לזה, אף אחד לא אמר על המיני ״כן הוא אחלה רכב אני ממליץ״ להסיק מזה שהוא פשוט סתם רכב עם פוזה ולא מעבר ?

עריכה אחרונה על ידי Neta Ben Abu
פורסם

לא. אחלה רכב. אישית אני לא אוהב את איך שהעיצוב שלו התפתח עם השנים והפך לנפוח ובולבוסי. כמו דוגמנית עבר עם יותר מדי בוטוקס.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...