Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3287 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר ביקורות על הרכבים?

 

פאביה דגם ה1.2 tsi 110 כ״ס style

פולו דגם ה1.2 tsi 110 כ״ס comforline

איך הם מבחינת שוק?ירידת ערך?(אני חושב להוציא מהחברה)

על מה הייתם ממליצים מהשתיים ולמה?

שמעתי שאין בפאביה נעילת חלונות אוטומטית זה נכון?

והאם יש בעיה לטפל במוסך לא במורשה?מבחינת אחריות

שאלה אחרונה במידה ואני רוצה לשדרג בעתיד? יש אפשרות לזגזג בין סקודה לפולקסווגן או שרק מהסוכנות שהוצאתי את הרכב?

תודה לעוזרים

פורסם

הפולו עומדת בפני החלפה ולדעתי היא סתם יקרה.

 

אם כבר משהו שעומד להתחלף מ-VAG הייתי הולך על האיביזה המוצעת במחיר אטרקטיבי מאד.

 

אין לי מושג לגבי נעילת חלונות אוטומטית בפאביה, אבל אם אין - קל מאד להוסיף, וזה לא יקר.

 

חובה לטפל במוסך מורשה משרד התחבורה, אין חובה לטפל במוסך מורשה יבואן - אישית, אני מעדיף לטפל במורשה יבואן במכוניות חדשות יחסית כי אז במקרה של תקלה חריגה - אם טיפלת במורשה יבואן, באים לקראתך.

 

אם תרצה שלדרג תמיד תוכל לעשות טרייד-אין גם אם מדובר במותג אחר.

אישית - אני מעדיף למכור לבד - זה הרבה יותר משתלם.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם אין לחץ בקניה איביזה החדשה צריכה להגיע בעוד כמה חודשים והייתי ממתין לה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

קודם כל תודה

שנית הייתה לי איביזה עד לפני שנה והחלטתי שעם כל האהבה בא לי משהו שונה;)

יוצא משליחה ארוכה בעוד חודש ככה שלא יכול לחכות חח

חוות דעת שלך לגבי הפאביה?

פורסם
אם אין לחץ בקניה איביזה החדשה צריכה להגיע בעוד כמה חודשים והייתי ממתין לה.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

תשמע ראיתי כמה תמונות שלה עכשיו והיא נראית פשוט חללית!! יש לך עוד פרטים לגבי תאריך/מחיר?

פורסם

מחירים לא ידועים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש אפשרות לגג פנוראמי בפאביה? חבר רכש ואמר לי שלא זה הגיוני?

ועוד שאלה אם קניתי פאביה אחרי מס חודשים יש אפשרות להחליף דרך צ׳מפיונס לאיביזה אחר כך? איך זה עובד עם המחיר?

פורסם
יש אפשרות לגג פנוראמי בפאביה? חבר רכש ואמר לי שלא זה הגיוני?

ועוד שאלה אם קניתי פאביה אחרי מס חודשים יש אפשרות להחליף דרך צ׳מפיונס לאיביזה אחר כך? איך זה עובד עם המחיר?

אתה יכול להחליף אבל אתה תספוג ירידת ערך משמעותית

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

פורסם
אתה יכול להחליף אבל אתה תספוג ירידת ערך משמעותית

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

אפילו על כמה חודשים בודדים? לא מאמין שהמחירון יצנח כל-כך

או שזה לא עובד ככה?

ואם כבר נכנסנו לזה אחך הסקודה מהבחינה הזו,שומרת על הערך שלה?

×
×
  • תוכן חדש...