Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן x trail 2017


offer24
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מבקש חוות דעת לגבי הרכב שבכותרת.

אנו זוג + 2 .נסועה שנתית כ17000 קמ.

הרכב הנ"ל אמור להימכר במבצע חבר הקרוב ברמת גימור visia ב159900 .

כיום יש לנו סיוויק האצ'בק 2013.הרכב מצוין 0 תקלות מהיום שהוצאנו אותו מהחברה אך מאד צפוף לנו ומחפשים משהו גדול.

ראינו את הרכב ואהבנו מאד והמחיר נשמע אטרקטיבי.

האם במחיר הזה (או פחות) יש חלופות טובות יותר (לא אאוטלנדר) ,לאו דוקא 7 מקומות,מבחינת אמינות וסחירות?האם אמור להגיע בקרוב דגם חדש?

אשמח לכל מידע רלוונטי שכן אמורים לבצע הזמנה בשבוע הקרוב.

 

תודה ושבוע טוב.

 

Sent from my MI MAX using Tapatalk

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נסעתי על הרכב מספר ימים בגריסה זו כרכב הדגמה של היבואן (גם אני חושב על הרכב הזה ) מאוד אהבתי את הרכב

הבעיה שלי זה הדיבורית והמערכת התקנה מקומית לא משהוא בכלל

בודק את הדגם היקר יותר . באירופה יצא מתיחת פנים לרכב לפי מה שבדקתי אמור להגיע במהלך אוקטובר לישראל

פורסם

אוטו נחמד מאוד. מנוע דיזל חזק וחסכוני. אבל הייתי ממתין כבר לדגם החדש שיגיע תוך כמה חודשים ולא קונה את הישן. גם ככה ירידת ערך של רכב חדש גבוהה אז עדיף גם לא לקנות דגם שמוחלף אוטוטו

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם
אוטו נחמד מאוד. מנוע דיזל חזק וחסכוני. אבל הייתי ממתין כבר לדגם החדש שיגיע תוך כמה חודשים ולא קונה את הישן. גם ככה ירידת ערך של רכב חדש גבוהה אז עדיף גם לא לקנות דגם שמוחלף אוטוטו

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

הי,כמו שציינתי משיקולים שונים,אין לנו אפשרות לחכות כמה חודשים.מה גם שאני בספק שהדגם החדש ימכר במחיר כזה.

האם כדאי ללכת לכיוון אחר במחיר הזה?

 

Sent from my MI MAX using Tapatalk

פורסם
נסעתי על הרכב מספר ימים בגריסה זו כרכב הדגמה של היבואן (גם אני חושב על הרכב הזה ) מאוד אהבתי את הרכב

הבעיה שלי זה הדיבורית והמערכת התקנה מקומית לא משהוא בכלל

בודק את הדגם היקר יותר . באירופה יצא מתיחת פנים לרכב לפי מה שבדקתי אמור להגיע במהלך אוקטובר לישראל

הי,האם בדקת עוד רכבים בסגנון הזה שתוכל להמליץ?מולטימדיה זה נחמד אבל לא דיל ברייקר בשבילנו..

 

Sent from my MI MAX using Tapatalk

פורסם

הנחה של 15 אלף ש"ח לא הולכת ברגל + מוניטין סחירות ואמינות טובים של ניסאן הופכים את הרכישה לאטרקטיבית מבחינה כלכלית.

 

אבל מבחינת הרכב, בתכלס מדובר בג'מוס מגודל מבחינה חיצונית, כאשר מבחינת מרווח פנים ותא מטען אתה יכול למצוא ג'יפונים קטנים יותר שנותנים מרווח פנים דומה ותאי מטען גדולים יותר.

 

לצורך הדוגמה לאיקס טרייל תא מטען בנפח 450 ליטר, כאשר לג'יפונים כדוגמת סיאט אטקה, פיז'ו 3008, פולקסווגן טיגואן יש תאי מטען בנפח של 500 ליטר ומעלה ומרווח פנים דומה (פלוס מינוס).

 

כמובן שלאיקס טרייל יש עוד שני כסאות בשורת מושבים שלישית אם זה חשוב לכם ובג'יפונים הנ"ל אין.

 

אבל הרכבים הנ"ל לא נמכרים בינתיים במבצעים, כלומר אתה יכול לרכוש אותם במחירים דומים או נמוכים יותר מהאיקס טרייל, אבל ללא הנחה אתה תספוג את מלוא ירידת הערך.

 

אולי בהמשך יהיו הטבות כאלו.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

1. מתיחת פנים של הרכב הוצגה כבר בחו"ל.

2. אם 7 מקומות לא קריטי לכם, הייתי שולק את ההונדה CRV שנמכר במחירי סוף עונה, עקב החלפתו הקרובה בדגם אחר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כבעל ניסיון של אאוטלנדר לשעבר 2015 שהוחלפה לפני 3 חודשים בניסן אקסטרייל חדשה מדגם וויסטה, אני מרוצה מאוד מהרכב. עד היום עשה 8,500 ק"מ. הרכב (הכל כמובן לדעתי האישיתי ובהשואה לאאוטלנד הקודמת) נוח והמושבים נעימים למגיע ולא קשה לנוסע נסיעות ארוכות. הרכב מודרני ומאובזר (הגרסיה הבכירה יותר מאובזר) כולל חישני רוורס וקדימה מצלמת רוורס בלימה אוטונומית סטית נתיב (לא התקנה מקומית של מובל איי) בלם יד חשמלי ועוד כמה דברים נוספים וחשובים. צריכת הדלק טובה משמעותית מהרכב הקודם (על פי מחשב בלבד 19 קמ לליטר בכביש 6 על 130 קמ"ש, 15 קמ לליטר משולבת בתוך העיר). מנוע דיזל חזק והרכב מאיץ יפה במיוחד בעקיפות. יש כוח בעליות גם כשהוא עמוס. רעש מנוע זניח ביחס לרכב הקודם (אני דווקא אוהב את רעש הדיזל) . מקום ישיבה 6 7 מתאים לילדים בלבד! לא לבנות על העמסת מבוגרים. בג'ז גדול ומתאים לצרכי (עגלת ילדים ניכנסת בלי בעיה, ואופני כביש בלי גלגל קדמי). מושבים ניתנים לזוז על מסילה. סאן רוף גדול. מערכת מולטימדיה אכן בהתקנה מקומית אבל מאוד נעימה ואני לא מסכים שאומרים שהיא לא נוחה פרקטית או מסנוורת בלילה או ביום. הכל עובד בלי בעיה וויז על מסך ענק, מסתנכרן בקלות עם כל המכשיר, קורא mp3 ויש עברית מלאה (יש מערכות מקוריות מחברות מותג שאין להם לא וויז לא מסתנכרן ולא עברית). מזגן בשורה השניה קיים ובכללי מקרר בצורה טובה ומהירה ( אני גר בנגב). כמובן אחריות 3 שנים. וכששאלתי עלות טיפולים אז זה לא שונה מרכב בנזין. ביטוח עשיתי אצל קרסו (זול משמעותית מהמתחרים עם כמה צ'ופרים). הקיצור לדעתי קניה משתלמת ביחס למחיר. רק שאני קניתי במבצע לפני 3 חושדים ב 171k על הכביש ונאמר לי בזמנו שניסן לא עושים יותר מבצעים של "חבר" מוזר. הקיצור אם יש עוד שאלות אני אשמח לענות. כל מה שרשמתי פה זו דעתי האישית והכל ביחס לרכב הקודם שהיה לי.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
1. מתיחת פנים של הרכב הוצגה כבר בחו"ל.

2. אם 7 מקומות לא קריטי לכם, הייתי שולק את ההונדה CRV שנמכר במחירי סוף עונה, עקב החלפתו הקרובה בדגם אחר.

אם אני לא טועה אז המחיר של האקסטרייל עכשו במבצע קרוב מאוד להונדה. ולחבר יש את ההונדה, והניסן הרבה יותר מאובזר עדכני חסכוני ונעים לנסיעה. חוץ מזה שלהונדה יש 4x4 קבוע.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
הנחה של 15 אלף ש"ח לא הולכת ברגל + מוניטין סחירות ואמינות טובים של ניסאן הופכים את הרכישה לאטרקטיבית מבחינה כלכלית.

 

 

לצורך הדוגמה לאיקס טרייל תא מטען בנפח 450 ליטר, כאשר לג'יפונים כדוגמת סיאט אטקה, פיז'ו 3008, פולקסווגן טיגואן יש תאי מטען בנפח של 500 ליטר ומעלה ומרווח פנים דומה (פלוס מינוס).

 

אתה טועה, הם יהיו מרווחים יותר מהאקסטרייל, טוב שניים מהם לפחות.

האטקה מרווח בדיוק כמו האקסטרייל מבחינת רוחב המושב האחורי, ה-3008 כבר משמעותית יותר רחב במושב האחורי והטיגואן כמו ה-3008 אך עם המון מרווח גם לברכיים.

יחד עם זאת, אם פות"ש צריך את הרכב רק לשני ילדים אני בהחלט הייתי שוקל אותו.

הוא ככל הנראה ישמור על ערכו הרבה יותר טוב משלושת האחרים ובנוסף יהיה מבוקש הרבה יותר בתור משומש.

בנוסף יש לו אפקט שופוני טוב יותר מהאחרים (נראה גדול יותר חיצונית) והישיבה בו גבוהה יותר.

סה"כ זה לא רכב רע רק אותי אישית מאוד מאכזב המרווח הפנימי שלו.

 

אגב, איפה בדיוק ראית שיש מבצע בחבר ומה המחירים?

פורסם
אתה טועה, הם יהיו מרווחים יותר מהאקסטרייל, טוב שניים מהם לפחות.

האטקה מרווח בדיוק כמו האקסטרייל מבחינת רוחב המושב האחורי, ה-3008 כבר משמעותית יותר רחב במושב האחורי והטיגואן כמו ה-3008 אך עם המון מרווח גם לברכיים.

יחד עם זאת, אם פות"ש צריך את הרכב רק לשני ילדים אני בהחלט הייתי שוקל אותו.

הוא ככל הנראה ישמור על ערכו הרבה יותר טוב משלושת האחרים ובנוסף יהיה מבוקש הרבה יותר בתור משומש.

בנוסף יש לו אפקט שופוני טוב יותר מהאחרים (נראה גדול יותר חיצונית) והישיבה בו גבוהה יותר.

סה"כ זה לא רכב רע רק אותי אישית מאוד מאכזב המרווח הפנימי שלו.

 

אגב, איפה בדיוק ראית שיש מבצע בחבר ומה המחירים?

הי,לגבי מרווח פנימי,לא ראיתי שמפורסמים המרווחים הפנימיים של הרכבים שציינת.יכול להיות שהרכב סתם מנופח חיצונית. בכל מקרה המרווח באקס טרייל מספק אותנו מאד.אנחנו מחליפים בממוצע אחת ל4-5 שנים ולכן הסחירות חשובה לנו.אטקה נפסל בגלל שנתיים אחריות בלבד.

3008 הוא המועדף עלינו מכל הרשימה אבל קשה לנבא את הסחירות שלו.

 

לגבי מחירי חבר,בבקשה:

http://www.smartpage.co.il/Hever/hever351/

 

Sent from my MI MAX using Tapatalk

פורסם
כבעל ניסיון של אאוטלנדר לשעבר 2015 שהוחלפה לפני 3 חודשים בניסן אקסטרייל חדשה מדגם וויסטה, אני מרוצה מאוד מהרכב. עד היום עשה 8,500 ק"מ. הרכב (הכל כמובן לדעתי האישיתי ובהשואה לאאוטלנד הקודמת) נוח והמושבים נעימים למגיע ולא קשה לנוסע נסיעות ארוכות. הרכב מודרני ומאובזר (הגרסיה הבכירה יותר מאובזר) כולל חישני רוורס וקדימה מצלמת רוורס בלימה אוטונומית סטית נתיב (לא התקנה מקומית של מובל איי) בלם יד חשמלי ועוד כמה דברים נוספים וחשובים. צריכת הדלק טובה משמעותית מהרכב הקודם (על פי מחשב בלבד 19 קמ לליטר בכביש 6 על 130 קמ"ש, 15 קמ לליטר משולבת בתוך העיר). מנוע דיזל חזק והרכב מאיץ יפה במיוחד בעקיפות. יש כוח בעליות גם כשהוא עמוס. רעש מנוע זניח ביחס לרכב הקודם (אני דווקא אוהב את רעש הדיזל) . מקום ישיבה 6 7 מתאים לילדים בלבד! לא לבנות על העמסת מבוגרים. בג'ז גדול ומתאים לצרכי (עגלת ילדים ניכנסת בלי בעיה, ואופני כביש בלי גלגל קדמי). מושבים ניתנים לזוז על מסילה. סאן רוף גדול. מערכת מולטימדיה אכן בהתקנה מקומית אבל מאוד נעימה ואני לא מסכים שאומרים שהיא לא נוחה פרקטית או מסנוורת בלילה או ביום. הכל עובד בלי בעיה וויז על מסך ענק, מסתנכרן בקלות עם כל המכשיר, קורא mp3 ויש עברית מלאה (יש מערכות מקוריות מחברות מותג שאין להם לא וויז לא מסתנכרן ולא עברית). מזגן בשורה השניה קיים ובכללי מקרר בצורה טובה ומהירה ( אני גר בנגב). כמובן אחריות 3 שנים. וכששאלתי עלות טיפולים אז זה לא שונה מרכב בנזין. ביטוח עשיתי אצל קרסו (זול משמעותית מהמתחרים עם כמה צ'ופרים). הקיצור לדעתי קניה משתלמת ביחס למחיר. רק שאני קניתי במבצע לפני 3 חושדים ב 171k על הכביש ונאמר לי בזמנו שניסן לא עושים יותר מבצעים של "חבר" מוזר. הקיצור אם יש עוד שאלות אני אשמח לענות. כל מה שרשמתי פה זו דעתי האישית והכל ביחס לרכב הקודם שהיה לי.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

תודה לך .

חוות דעת מבעל רכב מאד עוזרת לקבל מושג.

 

Sent from my MI MAX using Tapatalk

פורסם

מעניין אם הם לוקחים עוד כסף על צבע מטאלי, קודן, ומרימי שמשות. המחיר עדין מאוד אטרקטיבי...

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP


×
×
  • תוכן חדש...