אני מאז ומעולם החזקתי צרפתיות, ומנוע החלפתי דווקא בטויוטה קורולה, ומאזדה mpv, והחזקתי 205 סקסו 605 קסנטיה c4vts והכי הרבה זמן היתה לי 407 שנקנתה עם 80,000 קמ מלובינסקי טרייד, ונמכרה לאחר 5 שנים עם 130,000 ק"מ, חוץ מטיפולים הוחלף מצבר וטרמוסטט, סה"כ כל הרכבים טופלו בזמן, ובאף אחד מהם לא היתה תקלה רצינית, מלבד ה 605 שהיתה סיפור בפני עצמו, היום עם 207 שזה נראה לי מחזיר אותי לסטטיסטיקה של הצרפתים, כי בחודשיים שאצלי כבר 3 תקלות.