Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקארוק גיר dsg7 חדש עם מצמדים רטובים ולא יבשים החל מהגירסה הבסיסית + מנוע 1.5 טורבו חדש.

 

לגבי הניסאן קשקאי, הוא על הצד הקטן מבחינת גודל חיצוני והבנתי שהוא צפוף ובעל תא מטען קטן יותר מהמתחרים האחרים שצויינו כאן.

 

מתחרה מתאים יותר הוא הניסאן איקסטרייל, יותר מרווח ובעל תא מטען גדול יותר, למרות שלא גדול במיוחד מאחר והוא מיובא לישראל רק בגירסת 7 מקומות, כאשר שני המקומות האחוריים תיאורטיים לחלוטין וסתם גוזלים נפח מתא המטען כאשר הם סגורים.

 

לגבי פתח אחורי למזגן, מניסיון שלי מדובר בפיצ׳ר לא אפקטיבי, האוויר יוצא בעוצמה חלשה מדי ולא מורגש. אולי בחלק מהרכבים הוא יותר אפקטיבי?

 

לא נראה לי שפיז׳ו וסיטרואן יטרפו את הקלפים, לא משנה מה הם יציעו, השוק שמרני מדי, ימי הסיטרואן bx לא יחזרו...

 

אם כבר אז הספורטג׳ והטוסון יחליפו בקרוב את יחידות ההנעה המיושנות שלהם במנוע 1.4 טורבו החדש של הקונצרן ובגיר כפול מצמדים החל מגרסאות הבסיס ורק יגדילו את הפער משאר הקבוצה.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
בדקת מה המצב ברנו קדג׳אר התאומה?

 

הקדג'אר גם כן מגיע ללא פתחי מיזוג אוויר למושבים האחוריים וגם אצלו בקונסולה האחורית יש מקום לפתחי מיזוג, מה שאומר שככל הנראה קיימת האפשרות אך בוחרים לייבא בלי.

 

לדעתי, כבר רואים סימנים לכך ששוק הג'פונים הולך להישתנות:

 

א. עושה רושם שיש התעניינות מרשימה לפג'ו 3008

ב. "הדבר הבא" בדרך - סיטרואן איירקרוס

לדעתי, שני אלה יכולים לתרוף את כל הכלפים בשוק שבו שולטים ספורטאז' וטוסון. דווקא בגלל ה"פרמיום" יתר שהם נותנים ולא נופלים במדדים אחרים.

 

ג. מישהו כאן כתב שקארוק תגיע עם DSG7 רטוב? כן, בטח... אבל רק בגרסה הבכירה שלה, שמחירה תהיה כמו חתיכת קודיאק. ולמה עם ישראל רוצה קודיאק? כמובן, בגלל המצמדים הרטובים! רק מחכים שVAG סוף-סוף תוציא לנו ג'יפון כזה שלא ילחיץ בעניין של גיר. לכן, לא אטקה ולא קארוק, אלא דווקא קודיאק כל כך מושך את הרבים. אבל לכל מי שלא באמת צריך 7 מקומות, "הצמד הצרפתי" (3008 ואיירקרוס) מציעים לא פחות וביותר זול!

 

ד. חידושים מזוג הקוריאניות לא נראים באופק כרגע (בענף הג'יפונים). אני לא אתפלא אם נהיה עדים לניסיונות אינסופיים להצליח בעסקאות להחלפת ספורטאז'ים וטוסונים ב-3008 או באיירקרוס. בכל הקרוסלה הזאת, סקודיאק תהיה במקום שלישי-רביעי המכובד.

 

כמובן, כל זה חזונותי ותחושותי, אבל יהיה מעניין, לדעתי. המשלוח הגדול של 3008 ואיירקרוס שבדרך יעשו כאן הרבה בית-ספר לכולם.

 

יש משלוח גדול של 3008 שצפוי להגיע ממש בקרוב, זאת על פי דבריו של נציג המכירות של פיג'ו.

לדעתי האיירקרוס לא יגיע לכאן בשנה הקרובה, כך שלפחות לי הוא כנראה פחות רלוונטי.

 

כיום הרכב "הזול" ביותר הנמכר עם DSG רטוב הוא הטיגואן ואליו מצטרף הקודיאק עם יחידת הנעה זהה. בנוגע למחיר של הקודיאק, נדע עוד השבוע.

 

אני לא יודע אם הקוריאנים עובדים על פיתוח ספורטאז' או טוסון עם יחידות הנעה מודרניות שככבר קיימות אצלם בארסנל, כפי שכבר ציידו את דגם GT. אם לשפוט על פי קצב המכירות שלהם בארץ, הם לא ממש צריכים להתאמץ.

מה שכן יש להם וחבל שהייבואנים לא מייבאים זה את דגמי הדיזל החזקים והחסכוניים. אבל שוב, למה להתאמץ אם היקף מכירות כמו שלהם.

 

הקודיאק מעורר עניין בגלל שיש לו 7 מקומות, רוב הישראלים לא מודעים או מוטרדים מנושא ה-DSG7.

 

לגבי האיירקרוס, הרכב בקושי הוצג ונחשפו בעיקר מפרטים לשוק הסיני, איך כבר קבעת שהוא יציע פחות או יותר והסקת מסקנות לגבי המחיר שלו?

ה-3008 מרשים מאוד אבל השם פיג'ו עדיין מהווה מכשול ומונע מאנשים להגיע בכלל לאולמות התצוגה, נתקלתי גם בכמה שהעיצוב מוגזם מבחינתם. מעבר לזה בדגמים הבסיסיים אבזור הבטיחות שלו לא משתווה למה שמקבלים בספורטאז'.

 

בנוגע ל- DSG, אני דווקא חושב שמרבית הרוכשים מכספם את הרכבים עם התייבות הייבשות, עושים זאת במודע.

שוחחתי כבר עם כמה בעלי רכבים של הקונצרן וכולם מודעים לנושא האמינות לאורך זמן.

אני לא חסיד של הקונצרן ולי אישית זה לא מתאים.

אני לא רוצה להתנבא אבל להערכתי עד 2020, שזה ממש אוטוטו במושגים מוטורים, לא ימכר רכב חדש אחד עם תיבה יבשה.

 

אכן בדגם האקטיב הבסיסי של 3008 יש פחות מערכות בטיחות אקטיביות אבל מה שאותי עניין יותר זאת הבטיחות הפסיבית של הרכב ובזה אין שינויים בין הדגמים ולפיג'ו יש ציונים טובים במבחני הריסוק. כך שמבחינתו ההבדל הוא רק באבזור.

 

תוך כדי שאני רושם השורות הללו אני מעיין שוב במפרט שבאתר ומגלה שהם החזירו חזרה לדגם הפרמיום את הפתיחה החשמלית ועל ידי חיישן את תא המטען אך הורידו את בקרת השיוט האדפטיבית.

דבר נוסף שאני לא בטוח אבל נראה לי שבמפרט הקודם, שיש לי גם העתק שלקחתי מאולם התצוגה לפני כשבוע, הדגם הבסיסי כלל גם חישני חניה קדמיים עם תצוגה גרפית ועכשיו זה הועבר רק לדגם הפרימיום. אבדוק את זה בערב מול החוברת שבבית.

 

מקווה עבור אלה שכבר הזמינו ומחכים לקבל את הרכב, שהם יודעים בוודאות מה הם מקבלים.

עריכה אחרונה על ידי Ozb

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם

לגבי פתח אחורי למזגן, מניסיון שלי מדובר בפיצ׳ר לא אפקטיבי, האוויר יוצא בעוצמה חלשה מדי ולא מורגש. אולי בחלק מהרכבים הוא יותר אפקטיבי?

 

 

הפתחים האלה מאד משמעותיים בהדלקת המזגן/בקרת אקלים לאחר חניה ממושכת בשמש, אז עצמת האוויר היוצא אפקטיבית כדי לקרר את חלל תא הנוסעים במהירות - מנסיון בייטי שלי.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

גם אצלי בגולף הפתחים למיזוג מאחור מאוד חשובים ועוזרים בצינון היושבים מאחור, למרות שמשב האויר לא מאוד חזק, אבל סביר

פורסם

לדעתי, פתחי מזגן בשורה השניה - פשוט חובה בכל רכב שמסיע אנשים מאחורה. ממש הרגשתי את החשיבות הזאת בחום שהיה בשבוע האחרון.

' (1997) past: Honda Civic 1.4 SE

2016 now: Skoda Yeti 1.2 TSI

פורסם

תסתכלו בשרשור על הסקודה קודיאק בפורום רכב כללי, אחד המגיבים העלה את קטלוג הקודיאק במפרט הישראלי, הוא מגיע מאובזר מאד, כמובן שהרבה יותר מהטיגואן.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

green תודה.

 

אכן ראיתי את השרשור. עכשיו רק נותר לראות את המחירים.

אני לא בטוח שיש גרסת 5 מקומות.

לדעתי גרסת ה- 5 תהיה הקארוק.

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם

אין בעד מה,

 

יש גירסת 5 מושבים בישראל, תא מטען בנפח 635 ליטר, לעומת תא מטען של 593 ליטר בגירסת ה- 7 מושבים (מעניין שבנתונים באתרים מחו"ל רשום שתא המטען בגירסת ה- 5 מושבים הוא 720 ליטר ובגירסת ה- 7 מושבים 610 ליטר), בכל מקרה תא המטען בנפח ענק.

 

בהחלט הקודיאק נמצא אצלי בעדיפות גבוהה כעת, תלוי במחיר כמובן.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
אנחנו מדברים על ה- cx5 החדש שעוד לא הגיע לישראל. הכל כמובן מסרטונים ביוטיוב של כתבות והשוואות לגביו (וראיתי הרבה מאד, גם לגבי כל שאר הג'יפונים בקטגוריה, את אלו שבישראל גם בדקתי באולמות התצוגה). הוא נראה האיכותי והפרמיום ביותר בקטגורייה ואפילו בקטגוריית מחיר גבוהה יותר.

 

בדגם הנוכחי של ה- cx5 אין תחושת פרימיום אבל הוא מאד איכותי מבחינת חומרי הפנים והמושבים הם דווקא הצד החזק שלו, אני לא יודע איך הגעת למסקנות הללו.

 

צר לי, אבל אני לא מוצא שום דבר "פרימיום" במאזדה.

הם באמת מנסים, מנסים מאוד אפילו...אבל זה פשוט לא זה.

הפלסטיקים מרגישים זולים (גם אם ההרכבה לפעמים לא רעה) והנדסת האנוש פשוט לא קיימת (לעומת פולקסווגן למשל).

 

מבחינת שמירת ערך - ברור שמאזדה עדיפה, בארץ כולם קונים את זה ולכן הערך נשמר...האם זה אומר שהרכב טוב יותר? לא.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
תסתכלו בשרשור על הסקודה קודיאק בפורום רכב כללי, אחד המגיבים העלה את קטלוג הקודיאק במפרט הישראלי, הוא מגיע מאובזר מאד, כמובן שהרבה יותר מהטיגואן.

אז זהו שלא.

תבדוק שוב ותראה שהאבזור שמתלהבים ממנו ככל הנראה לא מגיע בגרסת הכניסה אלה רק בדגמים המאובזרים יותר (בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב ועוד).

הדגם הבסיסי מאובזר בערך כמו הטיגואן, אז אולי יש לו התנעה ללא מפתח אך לטיגואן יש בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים.

בקיצור, לא רואה פה איזה הבדל גדול באבזור.

מעניין מה יהיה המחיר, ניחוש שלי 165,000..

פורסם

אחרי שראיתי את הקודיאק, מה הוא מציע ובאילו מחירים אני כרגע נשאר עם ה- 3008 והטיגואן וממתין לראות את הדגמים החדשים של

מאזדה CX-5, הונדה CR-V, פורד קוגה, שברולט אקווינוקס וסקודה קארוק (אם תגיע עד סוף השנה).



כתבתי בשרשור על ההשקה של הקודיאק, מה שנראה לי תמוה יותר מכל דבר אחר זה שלגרסת הבסיס שמחירה 180,000 ש"ח (175,000 ש"ח לגרסת ה- 5 מושבים)

אין מצלמת רוורס

. זאת בטיחות עוד לפני שזאת נוחות.



 

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם

שמע, המחיר של הקודיאק פשוט בדיחה.

קודיאק 5 מושבים ב-10,000₪ מעל טיגואן, נו באמת..

נראה לי שמישהו שם התבלבל בין סקודה לפולקסווגן.

 

לגבי הרכבים שברשימה שלך, את הפורד תעשה לעצמך טובה ותוריד מהרשימה.

אתמול ראיתי את המחירון של הפיאסטה של אישתי והיא ירדה 20% בשנה!! הקוגה לא שונה וזה, וזה המון!

את האיקוונוקס גם הייתי מוריד מהרשימה, הוא פשוט לא באותה הרמה של המתחרים וזה בנוסף לשוק גרוע שיהיה לו בעתיד.

 

לרשימה אתה יכול להוסיף את ה- x-trail שנמכר כעת ב-165,000₪, מחיר דיי טוב לדעתי.

העוקץ הוא שבשנה הבאה מגיע דגם לאחר מתיחת פנים, אבל אז המחיר כנראה יחזור למקור.

 

3008 מאובזר מגיע רק בספטמבר אגב.

פורסם (נערך)

ל- ozb לא משנה הפרמטר של ירידת ערך, לדעתי ozb אתה צריך לחשוב שוב, או שאתה לא מבין את המשמעות הכספית הגדולה שיש לפרמטר זה, או שהכסף גודל אצלך על האנטה של הרכב, שזה גם בסדר אבל אז הייתי רוכש את הקודיאק אקסלוסיב ולא מתחבט יותר מדיי :lol:

 

אני עשיתי קצת חושבים ומיקדתי יותר את מסגרת החיפוש מהבחינה הכלכלית, אני מעוניין ברכב במחיר עד 165 אלף ₪ (עדיף כמובן פחות) + טרייד אין במחיר מחירון על הרכב שלי (בינתיים הציעו לי את זה כל היבואנים אצלם ביררתי- יש לי רכב סחיר).

 

כמו כן אני הבנתי שאני לא מוכן להתפשר על אבזור נוחות ובטיחות ברמה מסויימת.

 

סיכום ביניים:

 

הטיגואן- פסול- הוא מופשט מאבזור, בקושי נמכר ולדעתי גם בקושי יימכר ויסבול כנראה מירידת ערך גדולה.

 

הקודיאק- פסול- מחיר מעל התקציב וגרירת התקציב לסך של 180 אלף ₪, שכן אין טעם לרכוש את גירסת 5 המושבים שמתומחרת בפער מחיר קטן מדי מגירסת 7 המושבים ולכן תסבול מביקוש נמוך משמעותית. (למרות שלדעתי מדובר ברכישה מצויינת, אולי ארכוש אותו בהמשך כמשומש ועוד בגירסה הבכירה, בדרך כלל הגרסאות הבכירות ביותר יורדות הכי חזק במחיר, כך שכבר לאחר כמה שנים המחיר שלהם דומה למחיר הבסיס).

 

הונדה crv- סביר להניח שייפסל מאחר ויימכר במחיר גבוה מעל התקציב (כנראה הרבה מעל התקציב, הגירסה הנוכחית הוזלה רק לאחרונה למחיר של כ- 170 אלף ₪ ולפני כן נמכרה באזור ה- 190 אלף ₪ למיטב זכרוני).

 

סקודה קארוק- מועמד רציני, הבעיה היא שהוא יימכר בישראל רק בסביבות חודש 03/2018 ואני מעדיף לרכוש בחודש 01/2018 ולא לחכות עוד.

 

מיצובישי אקליפס ספורט- שווה בדיקה, השאלה מתי הוא יגיע לישראל.

 

פיז׳ו 3008 דיזל פרימיום- נמצא בתמונה ויימצא בה אפילו חזק מאד, רק אם פיז׳ו ייצאו במבצעי מכירות אגריסיביים כדוגמת המבצעים על סיטרואן, שזה אומר גם הנחה וגם טרייד אין במחיר מחירון (וגם לאחר בדיקה שלי את קצב ירידת המחיר שלה בפועל). אבל שוב יש את הבעיה שהגירסה הבכירה בדרך כלל יורדת בקצב מואץ יותר מהגירסה הפשוטה, לפחות במחיר המחירון הרשמי, אבל בינתיים זה לא משנה, לא נראה שהיבואן ייצא במבצע כזה בעתיד הקרוב.

 

פורד קוגה (למרות שמתחילה להימכר כעת בישראל בדגם מחודש במחיר אטרקטיבי) ושברולט אקווינוקס פסולים מהסיבות שציין אלון.

 

מאזדה cx5- פסול- יש לי כזאת שנת 2012 והדגם החדש לא מהווה התקדמות מספיקה יחסית לדגם שלי.

 

איקס טרייל- לא מתחבר אליו ואין בו את מה שאני מחפש, בינתיים הוא לא על הפרק.

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

הסקודה ממילא לא רלוונטית עבורנו כי מחירה מעל לזה שייעדתי, שזה 170K לכל היותר לרכב על הכביש.

הוא גם גדול מדי עבורנו.

ההתנהלות היום יומית היא בתוך העיר ומיותר לנו לגרור את כל עודף הפח הזה (כמובן אינדיבידואלי).

 

דווקא הקארוק בהחלט מעניין (מישהו אמר mini-me קודיאק?) ולבטח ימוצב מתחת לקודיאק ולטיגואן, כי אם לא זה אומר ש- VAG החליטו סופית להפוך את היוצרות בין המותגים שלהם.

גם ככה כבר רבים שואלים את השאלה 'מה הטיגואן (המאובזרים והחזקים שלא מגיעים ארצה) עושה לאודי Q3?'.

רק שהוא צפוי להגיע עם המנוע TSI 1.5 חדש ומסקרן, אם כי במקרה של VAG, לאור זה שהיצרן אוהב להתגלח על לקוחותיו, אצלי זה מעלה יותר חששות.

 

זאת גם הסיבה שאני מעדיף את השילוב גיר+מנוע שקיים בטיגואן, שעליו כבר יש מספיק אינפורמציה והיא בסה״כ חיובית.

 

אין לנו התלהבות גדולה וציפייה מיוחדת לפורד קוגה, ולמרות זאת, פורד יודעים לייצר רכבים מהנים לנהיגה וקוגה הנוכחית היתה לאחד הרכבים המהנים בסגמנת.

אני יודע שירידת הערך צפויה להיות גבוהה יחסית למאזדה ולהונדה אבל אני מתכנן את הרכישה לחמש שנים הקרובות ולכן יש לי שיקולים שקודמים לשיקולי סחר.

 

היתה לי פורד פוקוס האצ׳בק מנוע 2.0 המאובזרת ביותר (גיאה), שמחד ספגה ירידת ערך חזקה, אך מצד שני היתה מהנה מאוד לנהיגה עם משקל הגה נכון ואחיזת כביש מצויינת ונמכרה תוך 4 שעות מרגע הפרסום ביד 2 במחיר מחירון (נשארתי כמעט חודש בלי רכב עד שקבלתי את החדש).

מצד שני, היתה לי הונדה סיוויק שנת 95 סופר מבוקשת (אהבת חיי, רק אל תספרו לאשתי). כל יום היתי מוריד פתקים מהשמשה. עד כדי כך מבוקשת שגנבו לי אותה. עד היום אני בטראומה.:cry:

 

GREEN - אגב ניסיתי, קשה לגדל כסף על האנטנה. אני פולט אותו מהאגזוז. :wink:

לעניין הסחר, אני מבין את החשיבות של שמירת הערך, אבל יש לנו שיקולים שקודמים לזה. זכותנו לא?

אם עניין הערך היה כה חשוב, השרשור הזה היה מדבר רק על מאזדה/טויוטה/הונדה.

 

עבורי רכב זה הרבה יותר מבכמה ימכר בעוד X שנים.

 

כשרכשתי את ה- 208 הנוכחית היא היתה הנכונה ביותר עבורינו, מכל היפניות שומרות הערך.

בטיוטה יאריס אחיזת כביש פשוט לא קיימת, בסוזוקי סוויפט לא הצלחתי למצוא תנוחת נהיגה נכונה. האיביזה הרגישה לי פשוטה יותר מדי, מתגי המיזוג הזכירו לי את הפיאט אונו. המאזדה 2 (לאבי יש את החדשה והיא מצויינת) וההונדה ג'אז עמדו להתחלף בנוכחיות.

 

אני רוצה 5 שנים להנות מהרכב, מהנהיגה, מהנוחות בתוך הרכב, מאיך שהוא נראה, מכך שיהיה בטוח למשפחתי וגם שיהיה אמין.

ואם ימכר בעוד 5 שנים ב- 10-15K פחות, מבחינתי זה שווה.

 

מכיוון שהבטיחות הפסיבית, משמע תוצאות מבחני ריסוק, כן חשובה לי מאוד, אני רוצה לראות את השברולט אקווינוקס החדש. במקרה של בטיחות פסיבית יש משמעות לגודל (כמובן בשילוב מערכות פסיביות).

 

אגב, זאת עוד נקודת זכות עצומה לטיגואן. הבטיחות הפסיבית.

 

יש דברים שמעניינים אותנו פחות ובהם בקרת שיוט (אדפטיבית או לא) או משענת יד אחורית עם מחזיקי כוסות.

 

גם אני וגם אשתי חובבי נהיגה כך שעבורנו בקרת שיוט זאת פשוט לא פונקציה שימושית, גם כשהיתה בהונדה היא פשוט לא היתה בשימוש.

אם אני עייף בנהיגה אני עוצר ושותה קפה, אני לא צריך שהרכב יעיר לי על כך.

אני מסתכל במראה וגם מפנה מבט לשטח המת בצורה אוטומתית, כך שזה אולי נחמד שגם יתריע במראה אבל שוב, זה לא הכרח.

יותר חשוב לנו שתהיה מצלמת רוורס.

שלא יובן לא נכון, זה מבורך שיש אותן אבל מבחינתנו זה לא הכרח.

 

יש לי שני צוציקים שיושבים מאחור על בוסטר וכסא בטיחות והם כנראה ישברו את המשענת הזאת הרבה יותר מהר ממה שהם באמת ישענו עליה וחלילה עוד לתת להם כוסות עם נוזלים שיעמידו במתקן, שהוא בדיוק מעל ריפוד המושבים.:shock:

בפורד היתה לי משענת אחורית, אני לא חושב שהיא אי פעם היתה בשימוש.

 

שוב, זה נחמד כשיש אבל לא deal breaker.

 

למיצובישי אקליפס אין פתחי מיזוג אחוריים - פסול.

 

נ.ב. התקשרו אלי לפני מספר ימים מלובינסקי ואמרו שיש להם עכשיו מבצע טרייד-אין במחיר מחירון. לא ראיתי לזה פרסום.

לנו זה לא רלוונטי כי יש לי התחייבות כזאת בכתב, לתקופה של חצי שנה, שתתחיל בעוד כחודשיים.

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם

^^

שמע, כל מה שכתבת סבבה, זה נכון שיש דברים חשובים יותר מירידת ערך והכל...

אבל מה לעשות שאת מחיר הרכב האמיתי, "על הכביש", יש לחשב לפי ההפרש בין עלות הרכישה לעלות המכירה כולל הוצאות תחזוקה.

במקרה זה, ההבדל בין רכב שעלה 160K ש"ח, וירד "רק" 15% בשנה לבין רכב מקביל שירד 20% בשנה הוא בערך 20K ש"ח לתקופה של 5 שנים.

יתרה מכך, כאשר תבוא למכור לאחר 5 שנים רכב שעלה לך 160K במחיר של 52K ש"ח אני לא מאמין שזה לא יבאס אותך.

בהתחשב בירידת ערך כל כך גבוהה (20% בשנה) יוצא שהרכב עלה לך לתקופה של 5 שנים (ללא אחזקה) כ-110K ש"ח.

אם תשווה אותו לקודיאק ב-180K ש"ח, שככל הנראה לא ירד יותר מ-15% בשנה, יוצא שעל הקוגה תשלם 10Kש"ח יותר מאשר על הקודיאק...

עכשיו תגיד שוב פעם שירידת הערך לא משחקת אצלך :)

אם עדיין אתה לא חושב שיש לקחת בחשבון את ירידת הערך אז אשריך.

 

אגב, הייתי מבין את זה אם היה מדובר באמת ברכב מדהים ושונה מכל השאר, אבל הוא לא.

האמן לי שאם הייתי יודע שהפיאסטה של אישתי הולכת לרדת בכ-20% בכל שנה הייתי רוכש יאריס בלי לחשוב פעמיים, או אפילו פיז'ו 208. :shock:


×
×
  • תוכן חדש...