ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום, כבר זמן רב אני מחפש לדודה שלי רכב בתקציב של 35-38 אלף. (מאזדה 2, יונדאי i20 וכו) בחברות הליסינג השונות הגדולות לא מצאתי מאומה. ישנם רכבים נחמדים למראה בכל מיני סוכניות רכב למינהם שהם מגרשים פרטיים. אחד מהם למשל הוא א.מ טרייד בראשון לציון. האם לדעתכם כדאי להתקרב למקומות כאלה? או שכדאי לחפש בשוק הפרטי או דרך החברות הגדולות? מעולם לא קניתי רכב אצל מגרשים פרטיים ואני חושש מזה. מצד שני אי אפשר לפסול את כולם על הסף. למשל יש את הרכב זה: http://www.yad2.co.il/Cars/Print.php?CatID=1&SubCatID=8&RecordID=3637366 הכל נראה טוב ויפה. השאלה האם במגרשים הפרטיים הסיכון הוא גדול יותר מאשר אצל החברות הגדולות. תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
במבצע חבר מציעים את הסוויפט האוט' במחיר של 87,000 ש"ח כולל אגרת רישוי, וכולל מולטימדיה (מסך מגע, מצלמה אחורית, בלוטוס). בנוסף, מציעים את האיגניס האוט' ב81,500 ש"ח כולל מולטימדיה (כנ"ל). סוזוקי בלנו נראית מיושנת ולכן ירדה מהפרק על אף שעומדת בסעיף התקציבי. איזה מהרכבים כדאי מבחינת ירידת ערך עתידית וביקורים במוסך? הרכב הולך לשמש את אחי כ5-7 שנים, 14,000 ק"מ בשנה לערך, מרבית הנסיעות עירוניות. אני יודעת שהסוויפט היא בגדר "מכירת חיסול", אבל יתכן שההנחה המשמעותית עליה משקללת גם את ירידת הערך.
הודעה אחרונה מאת shakedsm, -
-
- 4 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מחפש ג'יפ אמין,חסכוני יחסית,אוטומט,לא חייב 4על4.. 5 דלתות עדיפות לשנתונים הגבוהים בנתיים מה שראיתי בטווח זה ix35 שאפשר להביא 2010-11
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי, אני מחפש רכב שני בעיקרון מהבית לעבודה (12km כל כיוון. בשנה כ 7000 ק"מ). (הרכב העיקרי בבית הינו קורולה 2010.) עלות: עד 30K אבל מעדיף סביב 22-25K. חיסכון בדלק: מעדיף, אבל מכיוון שנסיעות קצרות בסך הכל, לא יודע כמה מהותי. ארץ יצור: מעדיף יפני, אבל פתוח במידה ויש משהו עדיף. דגש על: אמינה, טיפולים זולים, ואחת שלא יורד לה הערך כמו השיער שלי בראש (מהר). חשבתי על גטס בהתחלה, אבל נהגתי עליה ולא התרשמתי בכלל. סריון קראתי עליה ביקורות חיובית. ראיתי שבתקציב אני יכול להשיג סביב שנים 2007-2008. האם הסריון מומלצת? האם יש רכבים אחרים שכדאי לי לשקול? תודה על העזרה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
היי, בנוסף לשאלתי על הנ"ל אשמח לקבל המלצות נוספות. תקציב: עד 35k אופי נסיעות: עדיין לא יודע אם אעדיף לעלות על קו ישיר לעבודה (45 דקות) או ברכב (20 דקות) כי יש טיפה קשיי חניה. מדובר בנסיעה בין דרום ת"א לחולון. פעם בחודש נסיעה של 80'ק''מ מה חשוב ברכב: אמינות וצריכת דלק. אז אני שואל על הקליאו III בעיקר כי היתה לי הקליאו ה-1 שהיתה מצוינת. אך רוצה לשמוע גם אפשרויות נוספות. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת shabydog, -
-
- אחראי פורום
- 35 תגובות
- 9.7 אלף צפיות
אני בטוח ששאלו את זה הרבה, אבל לא מצאתי בעמודים האחרונים. מה דעת חברי הפורום על רכישת רכב זול, בעלות של עד 5 אלף ש"ח? האם אתם ממליצים? האם אפשר למצוא רכב ב-5 אלף שיחזיק כ-שנה-שנתיים-3 בלי עלויות תיקון מוגזמות? אני מחפש רכב מאוד זול, עד כ-5 אלף ש"ח, לא יודע איזה שנה מומלץ או איזה קילומטארז', עם מנוע לא חזק (שלא יזלול דלק), שחלפים שלו זולים וישנם בארץ, ושיחזיק זמן מה. חבר מוסכניק המליץ על הפג'ו 206 שנת 2002-2006 במחיר הזה, לטענתו הרכב הזה עונה על כל הדרישות שכתבתי בשורה למעלה. כמובן זה בתנאי שאמצא רכב במצב טוב. מה דעתכם חברים? (אשמח אם תענו גם על המחיר, וגם על דגם הרכב שכתבתי)
הודעה אחרונה מאת מלטבשי, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות רכב משפחתי. כרגע הרכב הוא לסידורים כללים ונסיעות קצרות אבל אני אוהב רכב עם מנוע חזק ושאוכל להרגיש אותו. היופי גם משחק תפקיד. אז כך: יש מאזדה 3 שנת 2010 עם 70 אלף קילומטר, יד ראשונה שהבעלים מבקש עליה 42 אלף יש עליה שריטות מעצבנות אבל ללא תאונות. חלום חיי לקנות רכב ג'יפ- או ג'יפון. ראיתי את ניסאן קשקאי ומאוד אהבתי את הרכב. אני מוכן להשקיע על הרכב עוד אבל השאלה אם כדאי והאם הרכב אמין- חסכוני ביחס למאזדה או יותר מידי ? תודה מראש על הכל, אני חסר נסיון באופן כללי
הודעה אחרונה מאת eyal.vl86, -
- 3 תגובות
- 965 צפיות
כרכב שני, נסועה של 100K ביום, דגש על התנהגות (אפשר להתפשר על נוחות) וגיר ידני בלבד. עלויות תחזוקה נמוכות ככל האפשר. אפשרויות שעלו הן: קורסה OPC, מיאטה, קליאו ספורט אשמח לשמוע על כל אחת מהאופציות כולל אופציות נוספות
הודעה אחרונה מאת - XM -, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם. אני הולך לבדוק רכב בקריות , אשמח לקבל המלצות על מכון בדיקה טוב (לקונה ) או מוסך שמבין ברכבי ניסן. הרכב הוא ניסן פרימרה.
הודעה אחרונה מאת benj, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם. לאחר חיפוש בפורום נשארו שני מקומות מומלצים - מ.מ.מ. או קומפיוטסט. ראיתי על מ.מ.מ. שפעם היו מחמירים והיום לא מומלץ. אשמח לקבל הכרעה מבעלי ניסיון לאחרונה במכונים אלו. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת benj, -
- 2 תגובות
- 951 צפיות
שלום לכולם. האם יש למישהו ניסיון עם בדיקת קניה בשירות תלפיות חיפה? אני מחר צריך לבדוק רכב באיזור. אשמח גם לקבל המלצה על מקומות נוספים לבדיקה.
הודעה אחרונה מאת benj, -
קרוסאובר עד 115K 1 2
מאת Evilized- 19 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לכולם, מעוניין להחליף את המאזדה 2 שלי, התקציב עומד על 115K, נסועה של 13K בשנה בעיקר נסיעות עירוניות ומדי פעם יוצא מהעיר לכיוון חיפה. חשוב שהרכב יהיה - גבוה, מרווח (תינוק עם עגלה), בטיחותי. חשבתי על טוסון או ספורטאג 2016, מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת Evilized, -
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
היי חברים אשמח להתייעץ איתכם לגבי תוצאות בדיקה בקומפיוטסט של מיצובישי אטראז' 2015. אני מבין שהתוצאות לא מבשרות על משהו חריג, השאלה היא האם זה בלאי סביר או שזו עילה להתמקחות על המחיר?
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
-
- 0 תגובות
- 442 צפיות
שלום, אשמח לחו"ד כללית על הרכב, מחלות, בעיות אופייניות, הצעות אחרות.. מה רמת הסחירות שלו? נסחר באיזור מחירון? תודה וסוף שבוע טוב.
הודעה אחרונה מאת shai590, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני מחפש רכב משפחתי גדול (10 נוסעים). משוטטות קצרה שלי ראיתי שאת הפורד טרנזיט אפשר למצוא בקילומטרים סבירים (~300K) ובמחירים סבירים. השימוש הרגיל שלי זה נסיעות קצרות ביום-יום (בערך 50 קילומטר בשבוע רגיל) ונסיעות ארוכות לטיולים מידי פעם. השאלות שלי: 1. האם הפורד זה כיוון טוב, או שהייתם מחפשים בכיוון אחר? 2. האם רכבים כאלה שעברו 300,000 קילומטרים עדיין שווים משהו? 2. איך להתייחס לרכב שעבר החלפת מנוע אחרי ~500,000 קילומטר (ומאז נסע עוד 50,000 קילומטר) בתור 550,000 או פחות מזה? תודה.
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- 5 תגובות
- 968 צפיות
שלום אני מעוניין לקנות מאזדה 2 שנת 2010 עם קרוב ל140,000 ק"מ ב25אלף ₪(אין לי מושג אם זו האקטיב או הדינמיק). הרכב הוא יד ראשונה, והמוכר ציין שהרכב ללא תקלות, בעיות, ותאונות. הרכב ישמש בעיקר לנסיעות בין עירוניות למכללה ובחזרה וחייב לציין שזה הרכב הראשון שאני מעוניין לקנות(עדיין נהג חדש). השאלות העיקריות הן: האם הרכב יוכל לשמש אותי בזמן הלימודים(קרוב ל3שנים), ובמידה שהבדיקה תהיה טובה, האם שווה ללכת על הקנייה.
הודעה אחרונה מאת Potato, -
אנחנו עומדים לפני החלפת רכב עד תקציב של 55 אלף שח.אני חושב לעשות טרייד אין עם חברת ליסינג אוויס או אלבר או חברה אחרת .יש לי 2006 פורד פוקוס .הסובארו האם היא אמינה ?מה צריך לבדוק יותר בסובארו ?
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3 אלף צפיות
היי, ברשותי מאזדה 3 2006, יד 2, 120K שאני מעוניין להיפרד ממנה. כעת אני מעוניין להשתדרג, אבל אני רווק ולא בטוח לאן אני רוצה להשתדרג. חשבתי קודם כל רק על יד 2, בשביל לא לספוג ירידת מחיר, ועל מספר דגמים כמו: מאזשה 3 שנה מתקדמת יותר, ספורטאז', טוסון, 208. ככה שממש עדיין מתלבט בין קטגוריות. מעוניין כן קצת לעשות רושם, ושהרכב יהיה טיפה מהנה. קיבלתי היום את ההצעות הבאות ממגרשים גדולים שונים: 1. קיה ספורטאז' Urban מנוע 2000, תאריך עלייה לכביש 11/2014, יד 1 פרטית, 33K ק"מ. אחריות יבואן עדיין בתוקף עד חודש נובמבר הקרוב. ללא תקלות (לדברי המוכר). לאחר התדיינות ארוכה התבקשתי להוסיף 99,000 ש"ח. ללא טרייד אין מבקשים עליה 115,000 (106,000 מחיר מחירון). מה דעתכם …
הודעה אחרונה מאת shakedsm, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי כולם, מישהו יודע להמליץ על מכון לבדיקה לפני קניית רכב, באזור טבעון/רמת ישי? עדיף מניסיון אישי.. תודה!
הודעה אחרונה מאת Crazy motorcycle, -
-
- 13 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
שלום הוצעה לי עסקת רכישה עבור יונדאי I35 שנת 2013 יש ראשונה פרטית (חלון גג, ללא מולטימדיה) מחיר הרכב - 71,000 ק"מ- 104,000 הקילומטראז' מטריד אותי, למרות שאם מחשבים לפי עליה לכביש זה יוצא מעט מעל 25 אלף ק"מ לשנה שזה לא טירוף. בנוסף הנציג בחברה אמר לי שמאחר ואין רצועת טיימינג ברכב הקילומטראז' לא אמור להוות פקטור רציני בקילומטראז' הנוכחי. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת Lior200, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני חושב לקנות טויוטה יאריס עדיפות לגיר ידני לא ממש הצלחתי להבין את ההבדלים בין דגם ספורט לבין SOL וראיתי שיש דגמים בעלים 1000/ 1300/1500 סמק חוץ מגיר רובוטי שאני יודע שאני בשום אופן לא לא מעוניין מה דעתכם על הדגמים של היאריס? התקציב שלי הוא 20-25 אלף שקל גג ואני יודע שזה עד שנתון 2007 לערך ראיתי גם מבחינת ק"מ 160-200 אלף קמ האם זהו ק"מ סביר? האם יש סכנה ברכישה עם ק"מ כזה הרי שהשם של היאריס זה די אמינות.. אשמח לקצת עצות בנושא.
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
מחפש להשתדרג לרכב משפחתי מחוזק שיהיה הן פרקטי לעתיד והן בעל נגיעות של ספורטיביות. התקציב הינו כ-150K ליד2. אני לא מחפש חיית מסלול שתטרוף פניות ותתקשר עם הנהג בכל פניה, אלא בעיקר משהו נוח ומפנק שעל הדרך גם יעלה חיוך על הפנים בכל נגיעה בריאה על הגז. לכן הפרקטיות חשובה יותר מספורטיביות. ההתלבטות העיקרית היא בין השלושה: 1. וולוו S60 T5, R DESIGN - שנתונים 2015 ומעלה. נדלקתי ממש על הוולוו הנ"ל. לא חסר לרכב כח השאלה איך היא מבחינת נוחות נהיגה ואיכות חומרים הכללית? 2. גולף GTI - שנתונים 2015 ומעלה, הבעיה אקזמפלר טוב נחטף מהר מהלוחות. 3. אוקטביה VRS, מחירון נמוך, שנת 2016 ניתן למצוא במחירי 'רצפה'. השאלה איך נוחות הנהיגה על צמיגי 19/35"... מועמדות גולייטה תלתן …
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- 7 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום חברים, אני מעוניין לקנות סקודה דיזל עם הספק מנוע 105 כ''ס ומעלה. עד עכשיו היה לי פביה 2007 tdi ידנית, ועם 430000 ק''מ אנו מוכנים להיפרד.. אני נוסע בממוצע 3500 ק''מ בחודש. התקציב הוא עד 60000 בשביל מציאה אמיתית ו-40000 ש''ח מתאים יותר. אני בעיקר מעוניין באמינות וחיסכון וכמובן גם אשמח לשדרוג. שאלה ראשונה) עד עכשיו נסעתי תמיד עם תיבת הילוכים ידנית(מטעמי חיסכון וספרטניות), הרבה יותר קל למצוא רכבים אוטומטים האם כדאי לי להתפשר על אוטומט ומה ההבדל בהוצאות(דלק,טיפולים ואמינות)? שאלה שניה) האם יש רכב אחר שיכול לעמוד בתנאים האלה? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת צביקי, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 698 צפיות
היי אני מתלבט בן אחד מהרכבים : מזדה2, i20, פיקאנטו, i10/ ורק אוטומט בתקציב של 45k לוס מינוס. אני נהג יחיד, נסיעות ביום בערך 30 קמ משולב עירוני בן עירוני ( תל אביב- פתח תקווה ) מה המלצתכם? (יש לי נטיה לסופר מיני יותר מאשר למיני )
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אחרי 11 שנה נפרדתי מהרכב הישן שלי עם גיר ידני ואת האמת אני ממש אבל ממש רגיל לגיר ידני ניסתי רכבים של המשפחה באוטומט וזה ממש לא בשבילי. עכשיו הבעיה, אם וכאשר ארכוש רכב משומש תקציב של 20-25 אלף שקל ואם אקנה ידני האם תהיה בעיה במכירה? האם יש לזה שוק? מה דעתכם ביתרונות וחסרונות אני חושב על טויוטה יאריס או ניסן מיקראה. למרות שהניסן בישראל מאוד שונות על מה שנסעתי בהן באירופה.. לא יודע למה אבל אמרו לי שהניסן בארץ מיוצרות בהודו
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום חברים, אני מעוניין לקנות רכב מנהלים חזק ומפנק- בדגש על החזק. תקציב עד 130,000 מה שחשוב לי ברכב- -מנוע חזק- מתחת ל7 שניות ל100 -אמין -עדיפות להנעה אחורית( לא חובה) - מאובזר עם גג שמש/ פנורמי קסנון/לד - מעל שנתון 2010 פחות חשוב- - צריכת דלק - מרווח לנוסעים מאחורה( נוסע בדרכ עד 3 נוסעים). אני כרגע חושב על קניית אינפיניטי g37 GT המאובזרת. 2012 מישהו מכיר את הרכב הנ״ל ויכול לתת לי חוות דעת עליו? אם יש עוד רכבים מעניינים שעומדים בדרישות אשמח לשמוע! תודה והמשך יום טוב.
הודעה אחרונה מאת goose, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
סקר חברים יקרים. : אני רוצה לקנות ג'יפ. ולא יודע איזה לבחור נכון לעכשיו על הפרק שלוש רכבים * מרצדס ml350. 2010 *audi q7 2010 סובארו טריבקה b9 2010 עם אפשר חוות דעת. על הרכבים. עלות תחסוקה משוערת כמובן וסתם מה אתם חושבים או הייתם קונים לעצמיכם בין שלושת הרכבים תודה רבה לעונים. המשך יום טוב וחג שבועות שמח
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
ערב טוב, מועד הקניה של רכב חדש שוב מתקרב (לאחר שנדחה מספר פעמים), די הצטמצמתי ל-2 רכבים. 1. סוזוקי קרסואובר - 128~ אלף, אחרי מתיחת פנים. יתרונות - מנוע 1.4 טורבו, מוניטין אמינות מעולה, שמירת ערך טובה, תחזוקה לא יקרה, תנוחת ישיבה גבוהה. חסרונות - פלסטיקי (יש לי SX4HB ודי נמאס לי מזה), מראה "על טעם ועל ריח" אבל במקרה הזה...בעע. 2. סיאט לאון - 110~ אלף, אחרי מתיחת פנים. יתרונות - נראת פשוט מעולה, מגיעה עם הרבה תוספת ביחס למחיר (כולל גג פנוראמי). חסרונות - גיר DSG, אמינות לא משהו, מנוע 3 צלינדרים, ירידת ערך די מהירה. נכון לזמן זה, הספקתי לעשות נסיעת מבחן לסוזוקי - מאוד נהנתי מהמנוע החדש שלהם והרכב מאוד נוח, אבל עדיין מאוד פלסטיקי וזה קצת מתסכל לשלם סכ…
הודעה אחרונה מאת YairZov, -
-
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מצורפת בדיקה שנעשתה על ידינו. הרכב יד ראשונה. יש הסטוריית טיפולים ממוסך מורשה.
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
היי חבר'ה, קיבלתי הצעת על שברולט סוניק שנת 2014, נפח מנוע 1600 בנזין, אוט'. 5 סלתות דגם LT. אעדכן את הפוסט בהמשך כשאחזור הביתה עם ק"מ מדוייקים. המחיר שהוצע לי (לאחר התמכחות): 57,000 ש"ח (עם טרייד אין משתלם יחסית לרכב המיושן שלי). מצב הרכב מעולה... תקלות שהיו בעיקר במולטימדיה עם ווליום קופץ וכל מני שטויות כאלה. אשמח לחוות דעת? עסקה משתלמת?
הודעה אחרונה מאת IRON-MAN, -
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 464 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yahaga
- נומד
- ברווז
- ISRAEL4theWIN
- PYA
- itamar_by
- פיני חד
- דניאל1983
- RedLabel
- גקסי
- osheri
- גור גור
- Aviady001
- NirNissimov
- gpm11
- srool
- אלעדית
- falou
- Rongaflugen
- David32
- gadik6
- פינדר
- chrono
- BoazB11
- nechmya
- SlowRide
- danbr
- itaimoto
- orsh99
- יוני3227
- EvGriga
- dr6633
- levy
- yuval1111
- this_is_me
- `Infinity
- Maviv
- mikyl
- fishmanl
- fatboy1340
- yoav911gt2
- Step
- om2
- לב טוב
- AUDIO KING
- לירון .ה.
- yohai71
- Shay Shd Dave
- גולדן191
- PASHUT
- davemustaine87
- memilavi
- NEW10
- אליה
- QV1750
- 3n
