Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כן לסיאט יש שנתיים אחריות (ללא הגבלת ק''מ לדעתי) כתובה,ואח''כ גוד וויל

שזו אחריות לא כתובה אלא רצון טוב בתנאי שאתה מטפל בחברה.

 

צדק 100 אחוז מי שאמר שחשוב כמה זמן אתה מתכונן להחזיק את הרכב.

 

לפני הסוזוקי היה לי את הראפיד שנהנתי מכל שניה איתו,ממש התחברתי איליו

מהרגע הראשון,אבל אחרי שנתיים בתום האחריות חששתי להחזיק אותו מפני

שלא הייתי יכול לעמוד בעלות של תקלה חלילה וגם בשל מחירי הביטוח העצומים

שיש לסקודה.

אני חושב שהסיאט והסקודה עובדות על מכלולים דומים, צריך להיות רכב מאד מהנה

לנהיגה.

 

לדעתי בשורה תחתונה רכישת רכב צריכה להיות בהתאם ליכולתך הכלכלית,אם אתה רוכש

רכב עם אחריות לשנתיים לכ 5 שנים אז קח בחשבון שלאחר שנתיים כבר יתכנו הוצאות

נוספות שיחולו עליך,

בסוזוקי זה 3 שנים אחריות.

מחירי הביטוח והחלקים זולים משמעותית וגם צריכת הדלק טובה קצת יותר,

לדעתי הסקודה (וכנראה גם הסיאט) קצת יותר מהנות לנהיגה.

בסוזוקי יש גם תא מטען מספיק גדול ונוח עבורי,זה גם שיקול.

אינני יודע לגבי הסיאט.

 

סה''כ לי ולמשפחה אין תלונות,רכב דיי נוח חסכוני ואמין,לגבי המערכת לא ניראה

לי שיחליפו את השרמן אבל תנסה.

 

לפיכך,השיקול הראשי שלי הוא כלכלי,אתה תעשה את החישובים שלך ומקווה שעזרתי מעט.

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

yossy - האם יש לך כעת את הסוזוקי החדשה (1.4 טורבו)?

 

לצערי אני לא יודע מתי הרכב יוחלף. כל הרכבים הקודמים שלי עד לנוכחי הוחלפו תוך 3~ שנים, כאשר הנוכחי הוא כבר בן 8 הרי.

אני שוקל אולי להשאיר את ה-SX4 הנוכחית אצלי + אוסף אולי איזו מערכת מולטימדיה טובה, ועבור אמא שלי תרכש הקרוסאובר החדשה.

 

אני רק מקווה שבגלל הוותק של הרכב לא יהיו לי בעיות רציניות איתו. אומנם עבר רק קצת מעל 50 אלף והרכב ידוע כרגע אמין, אך עדיין הגיל יכול לעשות את שלו.

×
×
  • תוכן חדש...