Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מנהלים חזק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים,

 

אני מעוניין לקנות רכב מנהלים חזק ומפנק- בדגש על החזק.

תקציב עד 130,000

 

מה שחשוב לי ברכב-

 

-מנוע חזק- מתחת ל7 שניות ל100

-אמין

-עדיפות להנעה אחורית( לא חובה)

- מאובזר עם גג שמש/ פנורמי קסנון/לד

- מעל שנתון 2010

פחות חשוב-

- צריכת דלק

- מרווח לנוסעים מאחורה( נוסע בדרכ עד 3 נוסעים).

 

אני כרגע חושב על קניית אינפיניטי g37 GT המאובזרת. 2012

 

מישהו מכיר את הרכב הנ״ל ויכול לתת לי חוות דעת עליו?

 

אם יש עוד רכבים מעניינים שעומדים בדרישות אשמח לשמוע!

 

תודה והמשך יום טוב.

עריכה אחרונה על ידי king1996
פורסם

בתור בעלים של אחת, שנת 2011 הדגם הקצת פחות מאובזר ממליץ בחום על הרכב.

מאד חזק. סאונד מנוע נחמד. מאיץ כאילו אין מחר בכל מהירות. תיבה אוטומטית מגיבה טוב מאד בניוחד במצב ספורט. אחיזת כביש טובה ושילוב נכון בין נוחות נסיעה ושיכוך לבין נוקשות ספורטיבית

הרכב אמין מאד.

בקיצור המון תמורה ביחס למחירו ובהשוואה לרכבים דומים בקטגוריה.

אומנם הרכב כמעט מושלם אבל לא חף מחסרונות.

עיצוב תא הנוסעים קצת מיושן ולא משדר כזו רמה של פאר כפי שמצופה.

תיפעול מערכת המולטימדיה מוזר. הסאונד של המערכת טוב אבל לא מדהים גם בדגם המאובזר יותר.

התנהגות כביש יכולה להיות קצת פרועה וברוטאלית ולא ממש מעודנת- יש שרואים בכך יתרון.

החלפת ההילוכים הידנית ממש לא נעימה וגם הורדת ההילוכים במצב ספורט קצת גסה לטעמי.

בקרת האחיזה מתערבת לעיתים בגסות רבה מדיי

אישית לא אוהב את מעצור היד שנדרך באמצעות דוושה

גם תנוחת הישיבה קצת נמוכה לטעמי.

אבל כל אלו בטלים לעומת הפאן וההנאה בנהיגה שהרכב נותן במיוחד אם מנתקים את בקרת האחיזה ומתחילים לשחק עם הזנב.

פורסם
בתור בעלים של אחת, שנת 2011 הדגם הקצת פחות מאובזר ממליץ בחום על הרכב.

מאד חזק. סאונד מנוע נחמד. מאיץ כאילו אין מחר בכל מהירות. תיבה אוטומטית מגיבה טוב מאד בניוחד במצב ספורט. אחיזת כביש טובה ושילוב נכון בין נוחות נסיעה ושיכוך לבין נוקשות ספורטיבית

הרכב אמין מאד.

בקיצור המון תמורה ביחס למחירו ובהשוואה לרכבים דומים בקטגוריה.

אומנם הרכב כמעט מושלם אבל לא חף מחסרונות.

עיצוב תא הנוסעים קצת מיושן ולא משדר כזו רמה של פאר כפי שמצופה.

תיפעול מערכת המולטימדיה מוזר. הסאונד של המערכת טוב אבל לא מדהים גם בדגם המאובזר יותר.

התנהגות כביש יכולה להיות קצת פרועה וברוטאלית ולא ממש מעודנת- יש שרואים בכך יתרון.

החלפת ההילוכים הידנית ממש לא נעימה וגם הורדת ההילוכים במצב ספורט קצת גסה לטעמי.

בקרת האחיזה מתערבת לעיתים בגסות רבה מדיי

אישית לא אוהב את מעצור היד שנדרך באמצעות דוושה

גם תנוחת הישיבה קצת נמוכה לטעמי.

אבל כל אלו בטלים לעומת הפאן וההנאה בנהיגה שהרכב נותן במיוחד אם מנתקים את בקרת האחיזה ומתחילים לשחק עם הזנב.

 

תודה רבה על התגובה העניינית.

 

מבחינת סאונד תמיד אפשר לשדרג אז זה יורד מהחסרונות של הרכב מבחינתי.

 

הרכב מגיע עם בלוטוס?

 

האם ביצעתה כבר טיפולים לרכב ?

אם אפשר לדעת את העלויות אני אשמח לשמוע

 

בדגם הפחות מאובזר, הרכב מגיע עם גג נפתח וקסנון?

פורסם (נערך)

הרכב הפחות מאובזר ללא גג נפתח וללא קסנון.

הרכב מגיע עם בלוטוס ומערכת פיקוד קולי. המערכת הסתנכרנה ללא בעיה עם האיפון שלי. כמובן שהכל גם בשליטה מההגה. אבל לא ניתן לשמוע מוזיקה מהאיפון דרך בלוטוס אלא רק דרך כבל אוקס או מדיסק און קי בחיבור usb. בדגם המאובזר יש מערכת משוכללת יותר צריך לבדוק אופציות החיבור שם בפועל.

למערכת האודיו ברכב יש גם יתרון- יש הרד דיסק פנימי שמאפשר איחסון/ הקלטה של 200 דיסקים תוך כדי השמעת הדיסק אתה גם יכול לאחסן אותו בזיכרון הפנימי של המערכת.

שכחתי למנות בין חסרונות הרכב את העובדה שיש רק מוסך מרכזי אחד בראשון לציון. אבל השירות שם מעולה כולל שירות הסעה במונית על חשבונם או איסוף והחזרת הרכב על ידם בעלות של כ- 100₪.

המוסך יקרן. טיפול שכלל החלפת שמן מנוע, שמן בלמים, פילטרי אויר, פילטר שמן, נוזל צינון, נוזל שמשות ניקוי וכיוון בית מצערת עלה 2,200₪.

 

העיקר שיש אספרסו איכותי ללא הגבלה מקרר שתייה קלה ללא הגבלה ואפילו קיבלתי בסיום הטיפול בונבוניירה קטנה עם הלוגו של המותג...נו שויין...

עריכה אחרונה על ידי KOOKE
פורסם

האינפיניטי רכב מעולה,

המחיר הגבוה שלו כרכב חדש מייקר את העלות רישוי השנתית והמוסך המרכזי היחיד לא זול.

תברר כמה יעלה לך להחליף ברקסים או חלקים קצת יותר יקרים שעלולים להתבלות.

 

יש את השברולט מאליבו עם מנוע 2.0 טורבו ואת המונדיאו 2.0 טורבו.

רכבים חזקים ומאובזרים ויהיו חדשים בכמה שנים טובות מהאינפיניטי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מה רע במאזדה 6 פרימיום,רכב עם מנוע 2.5 עם כל הבקשות.

רכב מנהלים ? כן .. רכב מירוצים ? ממש לא..

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

וולוו s80 t6.

מנוע טורבו של וולוו ולא של פורד עם 304 כוחות סוס.

רכב נוח בטירוף, ביטוחים זולים, מרווח מאוד, איכות חומרים מעולה ובטיחותי מאוד.

במבחן דרכים כלשהו לוולוו עם מנוע t6 נרשם שכאשר רואים וולוו עם סמל t6 מאחורה - יודעים שאין סיכוי לנצח או משהו כזה...

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

לא בקטע של למי יש יותר גדול וכו׳. אבל מאזדה, פורד ומאליבו לא באותה ליגה של האיפיניטי מכל הבחינות.

 

היחידה שבאאותה ליגה ושהועלתה כאן היא הוולוו t6. לא נהגתי בה אבל מקריאת חוות דעת ברשת הוולוו עולה על האינפיניטי בנוחות, בפאר, בעיוצוב תא הנוסעים אך נחותה ממנה בביצועים בעיקר בהתנהגות הכביש וכנראה שגם נחותה ממנה באמינות.

 

לשאלת פות״ש- האינפיניטי הפתיעה אותי בצריכת דלק יחסית שפויה. אצלי בנסועה שרובה עירונית עם רגל ימין כבדה מאד התוצאה הממוצעת היא 8.5 ק״מ לליטר. שוב יחסית לביצועים ולאופי הנסועה זו צריכה טובה לדעתי.

פורסם
הרכב הפחות מאובזר ללא גג נפתח וללא קסנון.

הרכב מגיע עם בלוטוס ומערכת פיקוד קולי. המערכת הסתנכרנה ללא בעיה עם האיפון שלי. כמובן שהכל גם בשליטה מההגה. אבל לא ניתן לשמוע מוזיקה מהאיפון דרך בלוטוס אלא רק דרך כבל אוקס או מדיסק און קי בחיבור usb. בדגם המאובזר יש מערכת משוכללת יותר צריך לבדוק אופציות החיבור שם בפועל.

למערכת האודיו ברכב יש גם יתרון- יש הרד דיסק פנימי שמאפשר איחסון/ הקלטה של 200 דיסקים תוך כדי השמעת הדיסק אתה גם יכול לאחסן אותו בזיכרון הפנימי של המערכת.

שכחתי למנות בין חסרונות הרכב את העובדה שיש רק מוסך מרכזי אחד בראשון לציון. אבל השירות שם מעולה כולל שירות הסעה במונית על חשבונם או איסוף והחזרת הרכב על ידם בעלות של כ- 100₪.

המוסך יקרן. טיפול שכלל החלפת שמן מנוע, שמן בלמים, פילטרי אויר, פילטר שמן, נוזל צינון, נוזל שמשות ניקוי וכיוון בית מצערת עלה 2,200₪.

 

העיקר שיש אספרסו איכותי ללא הגבלה מקרר שתייה קלה ללא הגבלה ואפילו קיבלתי בסיום הטיפול בונבוניירה קטנה עם הלוגו של המותג...נו שויין...

 

אני כרגע די נעול על האינפיניטי( עכשיו רק נותר לחפש אחת דגם GT)

פורסם
הרכב הפחות מאובזר ללא גג נפתח וללא קסנון.

הרכב מגיע עם בלוטוס ומערכת פיקוד קולי. המערכת הסתנכרנה ללא בעיה עם האיפון שלי. כמובן שהכל גם בשליטה מההגה. אבל לא ניתן לשמוע מוזיקה מהאיפון דרך בלוטוס אלא רק דרך כבל אוקס או מדיסק און קי בחיבור usb. בדגם המאובזר יש מערכת משוכללת יותר צריך לבדוק אופציות החיבור שם בפועל.

למערכת האודיו ברכב יש גם יתרון- יש הרד דיסק פנימי שמאפשר איחסון/ הקלטה של 200 דיסקים תוך כדי השמעת הדיסק אתה גם יכול לאחסן אותו בזיכרון הפנימי של המערכת.

שכחתי למנות בין חסרונות הרכב את העובדה שיש רק מוסך מרכזי אחד בראשון לציון. אבל השירות שם מעולה כולל שירות הסעה במונית על חשבונם או איסוף והחזרת הרכב על ידם בעלות של כ- 100₪.

המוסך יקרן. טיפול שכלל החלפת שמן מנוע, שמן בלמים, פילטרי אויר, פילטר שמן, נוזל צינון, נוזל שמשות ניקוי וכיוון בית מצערת עלה 2,200₪.

 

העיקר שיש אספרסו איכותי ללא הגבלה מקרר שתייה קלה ללא הגבלה ואפילו קיבלתי בסיום הטיפול בונבוניירה קטנה עם הלוגו של המותג...נו שויין...

 

האינפיניטי רכב מעולה,

המחיר הגבוה שלו כרכב חדש מייקר את העלות רישוי השנתית והמוסך המרכזי היחיד לא זול.

תברר כמה יעלה לך להחליף ברקסים או חלקים קצת יותר יקרים שעלולים להתבלות.

 

יש את השברולט מאליבו עם מנוע 2.0 טורבו ואת המונדיאו 2.0 טורבו.

רכבים חזקים ומאובזרים ויהיו חדשים בכמה שנים טובות מהאינפיניטי.

 

תודה אבל אני לא מתחבר לעיצוב של הרכבים הנ״ל.

פורסם
הרכב הפחות מאובזר ללא גג נפתח וללא קסנון.

הרכב מגיע עם בלוטוס ומערכת פיקוד קולי. המערכת הסתנכרנה ללא בעיה עם האיפון שלי. כמובן שהכל גם בשליטה מההגה. אבל לא ניתן לשמוע מוזיקה מהאיפון דרך בלוטוס אלא רק דרך כבל אוקס או מדיסק און קי בחיבור usb. בדגם המאובזר יש מערכת משוכללת יותר צריך לבדוק אופציות החיבור שם בפועל.

למערכת האודיו ברכב יש גם יתרון- יש הרד דיסק פנימי שמאפשר איחסון/ הקלטה של 200 דיסקים תוך כדי השמעת הדיסק אתה גם יכול לאחסן אותו בזיכרון הפנימי של המערכת.

שכחתי למנות בין חסרונות הרכב את העובדה שיש רק מוסך מרכזי אחד בראשון לציון. אבל השירות שם מעולה כולל שירות הסעה במונית על חשבונם או איסוף והחזרת הרכב על ידם בעלות של כ- 100₪.

המוסך יקרן. טיפול שכלל החלפת שמן מנוע, שמן בלמים, פילטרי אויר, פילטר שמן, נוזל צינון, נוזל שמשות ניקוי וכיוון בית מצערת עלה 2,200₪.

 

העיקר שיש אספרסו איכותי ללא הגבלה מקרר שתייה קלה ללא הגבלה ואפילו קיבלתי בסיום הטיפול בונבוניירה קטנה עם הלוגו של המותג...נו שויין...

 

וולוו s80 t6.

מנוע טורבו של וולוו ולא של פורד עם 304 כוחות סוס.

רכב נוח בטירוף, ביטוחים זולים, מרווח מאוד, איכות חומרים מעולה ובטיחותי מאוד.

במבחן דרכים כלשהו לוולוו עם מנוע t6 נרשם שכאשר רואים וולוו עם סמל t6 מאחורה - יודעים שאין סיכוי לנצח או משהו כזה...

 

לפי כתבות על דגם הt6 ראיתי שהוא לא כל כך מוצלח ודגם הt5 יותר מומלץ, אם הייתי מחפש וולו הייתי יותר בקטע של s60 שלפי דעתי בגרסת ה R נראת מצוין.

פורסם

המזדה לא מתקרבת לביצועים של האינפיניטי או כל השאר, גם בגרסת ה 190 כ"ס שלה,

 

אם כזה תקציב למה לא ללכת על האינפיניטי.

הוולוו כבדה יחסית עם 1700 ק"ג וגם בגרסת T6 עם 300 סוס היא עושה 6.1 על בנתונים, מעניין כמה בפועל.

 

אם ירצה לחסוך יותר הייתי הולך על טיטניום של פורד עם עדכון תוכנה , אזור 6.5 למאה, לדעתי מספיק במדינתנו :) ויישאר עודף לפינוקים.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

מילה אחת לפותש-אינפיניטי g37

best value 4 $$$$$

אני גם בדרך להחליף את הבימרית שלי לכזה רכב. יש בו הכל מהכל ואם תמצא את גרסת ה s אתה תחייך כל יום מחדש!

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

×
×
  • תוכן חדש...