ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי כולם, המלצות על מכון לבדיקת רכב לפני קניה בעפולה?
הודעה אחרונה מאת שמוליק ק, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 989 צפיות
שלום לכולם, אני מחפש לעבור לרכב מעט גדול יותר משיש לי היום. מתעניין ברכב ידני בלבד, אך כזה שיוכל לשרת משפחה קטנה בתור רכב שני כשצריך, עם מקום לכסא תינוק בספסל האחורי, ומעט נפח תא מטען לעגלה בשעת חירום... רוצה רק ידני, ומקווה למצוא רכב מעניין עם מנוע חזק ברוב המוחלט של הזמן נוסע בית-עבודה, בינעירוני, לבד. אילו אפשרויות קיימות כרגע בהיצע? מניח שמדובר על שנתונים 2012-2013, אם אמצע אקזמפלר טוב, ורכב שידוע כרכב שמפגין אמינות, אני מניח שזה לא כזה נורא. כל מקרה לגופו? כרגע הדבר היחידי שראיתי שמעניין זה פוקוס אקובוסט, נראה רכב מאוד מעניין, 180~כס, בסהכ מראה חביב, ונראה שעונה על הדרישות. מחירון שלה סביב ה 55 למיטב הבנתי שזה מעולה, כי 60 זה מעוגל כלפי מעלה וכ…
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, רציתי להתייעץ בנוגע לרכישת רכב קטן, חסכוני, אמין שישמש אותי למשך 3 השנים הבאות כסטודנט. נסיעות רוב הזמן בתוך העיר. התקציב שלי לרכישת הרכב נע סביב 20-25 אלף שקל. אין לי בעיה עם רכבים ידניים, אני מחפש אבל רכב שלא יהיה עגלה אלא ייסע כמו שצריך. הכי חשוב מבחינתי זה חסכון בדלק ואמינות. חשבתי על כמה אופציות כמו ספארק 2011 ידנית או I10 מאותה שנה ידנית. אני אשמח לקבל המלצות גם על הרכבים שהזכרתי וגם אולי על רכבים אחרים שיוכלו להתאים לצרכים שלי. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 586 צפיות
היי, במידה ואני קונה רכב שקיבל דו"ח חניה שעוד לא שולם... לאחר הקניה, יש אפשרות להעביר את הדו"ח עלי? במידה ובעל הרכב הקודם לא ישלם את הדו"ח זה עלול לפגוע בי איכשהו? תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, אני מחפש מקום טוב ברחובות לבדוק רכב יד 2 שאני קונה. ראיתי את מוסך הכוכב אבל לא נשמעים לי רציניים כמו דינמומטר או קופיומטסט. מצד שני, הם יותר זולים והם מוכנים לבדוק גם ברקסים (דבר שלא עושים בדינמומטר). מישהו מכיר אותם ו/או יש לו המלצה אחרת?
הודעה אחרונה מאת PRONATI, -
- 17 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
הגיע הזמן להחליף את הרכב. עד כה הייתי עם האוקטביה הבסיסית, כמות הריקולים / תקלות ב 3 שנים די הפתיעה אותי (לעומת רכב יפני שהיה לי פרטי לפני כן), אבל שרדנו את זה. כעת אני מתלבט בין 2 קטגוריות: האחת, שוב משפחתית (חשבתי פשוט לעבור לדגם החדש), השניה לעבור לגיפון (הסיבה העיקרית היא שקצת מעיק לי להתכופף כל פעם להכניס ולהוציא תינוק לכסא מאחור) מפאת הגובה שלנו. מה שחשוב לי ברכב: - שיהיה נח לנהג גבוה (לא היה לי תלונות באוקטביה) - שיהיה כיף לנהוג (אני אוהב מנוע שמגיב יחסית במהירות, זה קצת הפריע לי באוקטביה 1.2 הקודמת, אבל למדתי להסתדר) - תא מטען מעל הממוצע בונוסים: - שקט יחסי בתוך הרכב - שיהיה קל לאיש גבוהה להכניס תינוק גבוהה לכסא. - מצלמת רוורס - מול…
הודעה אחרונה מאת wantacar, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום חברים אני מחפש לקנות את הרכב הראשון שלי, מדובר על משפחתית, אני לא אוהב מכוניות צפופות (במיוחד לא כשיש סלקל באוטו)התקציב בהתחלה היה עד 60K, אבל אני לא מעונין לא ביונדאי לא בקיה, שברולט ודומיהם ,התקציב קצת עלה סביב ה 70-75 בלחץ,ההתלבטות כרגע בין ה s60 2013, נפח מנוע 1600, Business T4 אוט' 2.0 (180 כ"ס).לבין הסיוויק Comfort אוט 1.8 - 142 כ"ס 2012 והלאה, המחירים בערך זהים,לגבי ההונדה שמעתי דברים טובים, לגבי הוולוו אני קצת לא יודע הרכב מושך אבל ההייתי רוצה לדעת במה מדבור ביצועים\תחזוקה\מחלות. אם אפשר קצת עזרה אני אשמח.תודה
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני מחפש לקנות רכב סופרמיני חדש שישמרו לתקופה של איזור ה3 שנים. אני לא נוסע יותר מידי ורוב הנסיעות עירוניות. חשבתי על מאזדה 2 pure White או סיאט איביזה. כרגע בגלל פער המחירים ביניהם אני נוטה לכיוון האיביזה, אבל גם פה לא יודע אם שווה לחכות לדגם החדש או לקנות במבצע את הדגם הנוכחי. האם שווה לחכות לדגם החדש של איביזה מבחינת מחיר וזמן שצריך לחכות לעומת האיכות בדגם החדש? יש תאריך מדויק יותר מהרבע האחרון של השנה? או שלחזור לשקול גם את המאזדה שהאמת יותר התחברתי אליה אבל המחיר הרבה יותר גבוה והתמורה לא נראית הכי משתלמת. תודה
הודעה אחרונה מאת diller, -
-
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, אני מחפש משפחתית קטנה למשפחה עם 3 ילדים (נא לא להציע קטגוריה גדולה יותר, זה יקר לי) עקב קניית דירה במקביל התקציב שלי לא גדול מדובר על לקחת ליסינג תפעולי מהחברה, סדר גודל של 20-30 אלף קילומטר בשנה להלן הצעת המחיר שקיבלתי. אשמח לשמוע חוות דעתכם על מי עדיף מהרכבים שברשימה, או שתמליצו על רכב מאותה קטגוריה שאינו מופיע ברשימה תודה מראש! (כולם אוטומט, כולם במחיר דומה של 2,500 ש"ח בחודש כולל מעמ למעט הבאלנו שהוא יקר יותר) יונדאי I20 מנוע 1,400 סוזוקי בלנו מנוע 1,200 קיה ריו מנוע 1,400 מאזדה M2
הודעה אחרונה מאת favorite 1, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אוקיי לאחר חשיבה.. החלטתי לקחת מימון ולשים תסכום שיש לי כמקדמה.. וככה להתקדם בשנתון ולחסוך קצת כאבי ראש של מוסכים ומה שבינהם.. מחפש רכב משפחתי,אמין,חסכוני,אוטומט.. ואם אפשר קצת מאובזר תודה רבה!! סולד מצרפתיות!! מה השנתון המקסימלי שניתן להוציא במחיר זה?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
1. איך הרכב איך הרכב קיה פיקנטו כרכב משפחתי? תודה,
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
- 4 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
יש דרך להבחין חיצונית, או לפי משהו שכתוב ברשיון הרכב?
הודעה אחרונה מאת sfargol, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 10 אלף צפיות
שלום אני מחפש חוות דעת על רכב זה חסרונות משמעותיים ויתרונות האם הוא טוב לנסיעה בין עירונית באופן כמעט קבוע ?ואיזה מנוע מומלץ ה2.0 או 2.4. האם הוא מפנק ונוח והאם הוא תמורה טובה למחיר? בעיקרון אני לא אוהד מאזדה גדולה אני יותר מתחבר לטויוטה אבל לא מצליח למצוא טויוטה שתספק את הרצונות שלי הקורולה חלשה בשבילי והקאמרי יקרה. תודה מראש לעונים
הודעה אחרונה מאת lishaina, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות רכב חדש ועיני ממש נתפסה על סקודה פאביה 2017 החדשה ברמת גימור STYLE. בשיטוט קצר בפורום יצאתי מבולבל לגבי הדעות הרווחות כלפי הרכב(מנוע והגיר DSG7) וכלפי האמינות שלו בפרט. משיחה עם בעל מוסך המתמחה בגרמניות הוא טען שאם אני מתכנן להיות עם הרכב מעל 3 שנים עדיף שאתרחק ואכוון יותר ליפניות - מאזדה\טויוטה. אשמח קצת לייעוץ..
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מחפש רכב 7 מקומות ולאחרונה נחשפתי לרכב מסוג שברולט אורלנדו טורבו דיזל. ראיתי שניתן לרכוש כזה רכב שנת 2012 בכ- 60-70k. השאלה שלי היא האם הרכב סחיר? האם משלמים על רכב כזה מחירון או כמעט מחירון? מה למעשה שווי השוק של רכב כזה? מה מבחינת אמינות? Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת asafmoraz, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום חברים, לרכב שני במשפחה שנוסע כ 6,000 ק"מ בשנה, אני מתלבט בין קליאו 1.2T אקספ' פלוס במחיר של 86K , בעסקאת 0 ק"מ או לקנות יד שניה מפרטי הונדה סיוויק קומפורט, 5 דלתות בפחות או יותר אותו מחיר (קילומטארז' נמוך). הרכב מיועד לאשתי. הביטוח הוא כ 4K לשנה לשני הרכבים. דעות לכאן או לכאן? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מעוניין לרכוש רכב חדש מהסוכנות ומתלבט בין 2 הרכבים : 1. מאזדה 2 דינמיק 2. טויוטה יאריס סטייל ההבדל בינהם מבחינה כספית שהמאזדה יקרה ב 1000 ש"ח, לא משמועתי בשבילי. הנטיה היתה לכיוון המאזדה אבל אחרי שהבנתי שיש מתיחת פנים רצינית ליאריס 2017 אני רוצה לבדוק שוב... איזה רכב יותר מומלץ בכלליות ? ומבחינת ירידת ערך, ביצועים, אמינות, תקלות ידועות ?
הודעה אחרונה מאת zezz, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכולם! אנחנו מחפשים רכב שני שיהיה בעיקר לנסיעה שאורכה בזמן הוא בערך שעה. הנסיעה היא מצור הדסה למישור אדומים (מי שמכיר). במהלך הדרך יש הרבה עליות תלולות שמצריכות כוח (אם מפעילים מזגן) לכן כרב שני חשבנו על רכב קטן. פיג'ו 108/סיטרואן c1 מנוע 1000cc אוטו' סיאט איביזה flow טורבו 1200cc (משנת 2014 ומעלה) אך מצד שני הפחד שהוא מנוע שיתאמץ הרבה ואז בעצם יאבד את ההיתרונות והחסכון שלו כרב קטן. אשמח גם לחו"ד ממי שיש לו את אחד מהרכבים הנ"ל (הוספתי מפה להמחשה) תודה למשיבים. ואם שחכתי לשאול שאלות נחוצות.
הודעה אחרונה מאת dani peugeot, -
-
- 7 תגובות
- 943 צפיות
שלום, אני מחפש רכב לא גדול, אך עם תא מטען יחסית גדול. מעל שנת 2010 עד 37 אלף שח אוטומט אשמח לתגובות, תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 29 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
שלום חברים, מה הרכב הכי מומלץ כיום 7 מקומות? מחירון 180,000-240,000. אודה לכל פרט רלוונטי ותמונה כמובן. שבת שלום!
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אודה להמלצה על רכב 7 מקומות, בתקציב של כ-50,000 ש"ח, חדש ככל הניתן. חשוב שהרכב יהא אמין, עם תצרוכת דלק שפויה. הרכב ישמש לנסיעה יומיומית של כ-60 ק"מ, ללא נוסעים מלבד הנהגת. לעיתים רחוקות, יסעו ברכב 7 נוסעים, ביניהם ילדים קטנים. אין צורך שיהיו ברכב 7 מקומות "מלאים", ולכן גם רכבים דוגמת מאזדה 5 וטויוטה ורסו נשקלים. תודה מראש, צבי
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- 16 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שבוע טוב לכולם, אנחנו משפחה צעירה (זוג + תינוק בן חודשיים) עם סוויפט בת 5.5, ומחפשים לעבור לרכב מרווח יותר. אנחנו על הגדר כבר הרבה זמן (כבר פירסמתי כאן כמה שרשורים לגבי דגמים שהתלבטנו לגביהם) , ואישית אני מרגיש שאנחנו מתפזרים וצריכים קצת הכוונה. הרעיון הכללי הוא לקנות מעין "רכב מעבר" ל-4-5 שנים, עד שיגיע (לפחות על פי התכנון הנוכחי) הילד השלישי אז נצטרך כבר רכב הרבה יותר מרווח. בהתחלה חשבנו שאמינות, חיסכון ובטיחות הם ההעדפות הראשיות שלנו, אבל אחרי כמה נסיעות מבחן עם אשתי אני מבין שיותר מעניין אותה מרווח מאחור, נוחות נסיעה ומערכת מולטימדיה עם וייז כבר עשינו נסיעות מבחן בסוזוקי קרוסאובר טורבו, קיה סיד, קיה נירו, יונדאי איוניק, ובעקבות התובנות האחרונות מנסים ה…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
רכב למשפחה קומפקטית 1 2
מאת לוויתן-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום אנחנו משפחה זוג+2, בקרוב תצטרף למשפחתנו חברה חדשה (בע"ה טפו טפו טפו...) הילדים עדיין בכסאות בטיחות למיניהם (בוסטר, כסא בטיחות) וכאמור בקרוב יצטרף סלקל. עד כה שימשו אותנו נאמנה סקודה פאביה + טויוטה ספייס-ורסו, אבל בשני הרכבים לא ניתן להושיב מבוגר לצד שני התקני הבטיחות (וגם לא יודע לגבי סלקל...), ואנחנו רוצים לשדרג את אחת מהן. אני בוחן מכוניות משפחתיות רחבות, אבל מתלבט האם למשפחה עם שלושה ילדים, נדרשת רק מכונית משפחתית קלאסית (קורולה וכיו"ב) או שניתן להסתפק במשפחתית קומפקטית כמו אוריס, גולף ואחרות, חשבתי גם על ניסן ג'וק ודומיה, גם הן רחבות מספיק. השיקול להסתפק במכוניות יותר קטנה (ולא דווקא יותר זולה - הן פחות או יותר באותה קטגוריית מחיר) הוא האורך של המ…
הודעה אחרונה מאת לוויתן, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
בוקר טוב, מחפש חלופה ליונדאי I10 שברשותי . צרכים: נוהג לבד ברכב , לא מעניין אותי : תא מטען , מרווח פנים , אבזור בטיחות.. (למעט בטיחות בסיסית) צריכת דלק - לא מעניין - נוסע מעט יחסית כן מעניין: הנאה מנהיגה (הכל יחסי... ) , אמינות , עיצוב (עניין של טעם) . מתכוון להחזיק הרכב 4-5 שנים . תקציב: עד 100 ש"ח כולל הכל . אחרי חיפושים הגעתי לשני רכבים שונים שבערך מספקים . 1. מזדה 2 יתרונות : מנוע נחמד , עיצוב נעים , גיר נעים , אחריות וכנראה אמינות . חסרונות : לא נוחה ודי קופצנית , הסלון הפנימי לא הכי איכותי בדגם דיינמיק . 2. פאביה אמבישן : יתרונות: חזקה , מהירה יחסית , נעימה לנהיגה , אוהב את הסלון . חסרו…
הודעה אחרונה מאת Tamir FR, -
-
- 0 תגובות
- 796 צפיות
שלום, מחפש לקבל חוות דעת על רנו מגאן RS מהשנים 2011-2013. איך האחזקה/ אמינות שלה? חלפים? איך ההבדלים וההתרשמות בין ה- RS הרגילה לבין דגם ה- קאפ ? איך המרווח של המושבים מאחורה? אני הולך להסיע שני ילדים מאחורה (עם כיסא ילדים), אבל לא בכל יום כי מדובר על רכב שני במשפחה. בקיצור, כל מה שצריך לדעת לפני קנייה של אחת כזו? לוטן
הודעה אחרונה מאת לוטן זק, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הייתי בחברת טרייד מוביל והציעו לי קיה פורטה שנת 2011 דגם LX.. קצת פרטים - יד ראשונה מליסינג עשה 140 אלף ק"מ,טסט עד ינואר 18. התרשמות פנימית - 2 חורים בריפוד מאחורה,מושב אחורי משוחרר(הנציג אמר שיסודר וכנראה בדקו משהו) הוחלפו כנפיים קדמיות,תיקון דלת אחורית ומכסה מנוע(כנראה הרכב עבר תאונה) מחיר - 30K. בגלל שהמחיר זול כי באתי לטרייד מוביל דוד שלי.. העיניין שאין אחריות על גיר מנוע ושלדה.. שום דבר וזה הזוי..כנראה בגלל המחיר.. אמר שאם בא לי שאקח את האוטו לבדיקה.. חוות דעת?
הודעה אחרונה מאת subaru_loyale, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הי, תמיד יש איזה דיבור שלפני סוף חודש או רבעון או שנה יש לחץ מצד המוכרים בסוכנויות והמגרשים למכור יותר בשביל מכסה חודשית - רבעונית - שנתית - בונוס או משהו כזה. 1. האם זה נכון? 2. מתי זה באמת קורה? נגיד סוף חודש-מה זה סוף חודש? 31 או בכל מקום משהו אחר. תודה,
הודעה אחרונה מאת gollu, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
בשעה טובה מתכנן מחר להזמין רכב חדש מהחברה. בעיקרון שתי הרכבים מוצעים במחירים מאוד דומים, חשוב לציין קודם כל שאני סטודנט, הרכב הוא אישי בשבילי ומדי פעם אני נוסע עם עוד אדם ~ שניים. מה אהבתי ביונדאי : חיצונית ופנימית היא הרבה יותר יפה, מודרנית, מאובזרת, שוק לא רע ליונדאי ובכללה אווירה של רכב יותר מושקע - וזה כבר מתחיל מלהתיישב בכיסא. מה הבעיה ביונדאי :מפחד ממנוע ליטר, אבא שלי אדם דיי גדול, אם אני נוסע איתו ועוד מישהו נגיד, מזגן דולק, עלייה, עד כמה הליטר הזה באמת יסחוב? - עשיתי נסיעת מבחן והוא נסע דיי יפה, אך בכל זאת. מה אהבתי במיקרה : כמעט כלום, בעיקר אמינות טובה ומנוע טיפה גדול יותר, האוטו עצמו מרווח יותר ומחיר כמובן סבבה. מה הבעיה במיקרה - נראית לא ככ טוב מבחוץ, …
הודעה אחרונה מאת nir1957, -
-
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חזרתי לא מזמן מנסיעת מבחן של רכישה פונטיציאלית של הרכב המשומש הנ"ל. בנסיעה איטית וגם מהירה הרכב משתהה בהאצה ובקבלת כוח. באופן כללי בעברת הילוכים 2,3,4 (בערך במהירויות 20-80 ממה שראיתי) יש קפיצות כאילו הגיר הוא ידני והקלאצ' "קופץ" ע"י נהג לא מיומן. בנוסף לכך נראה כאילו ההילוך נכנס למין בור כזה ולא ברור מה קורה, בסה"כ נסיעה בכלל לא חלקה ונעימה ואני מרגיש שאני לא צריך בדיקה במוסך כדי להבין שיש משהו לא בסדר עם הגיר. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת Potato, -
- 1 תגובות
- 731 צפיות
שלום לחברי הפורום, אני מעוניין לקנות הונדה סיוויק האצ׳בק 1994 בקרוב אך יש מספר בעיות. הראשונה היא שלרכב אין טסט שנתיים כבר ונדרש בדיקת מעבדה, מי שמכיר ויוכל לומר האם זו פרוצדורה מסובכת מידי וכדאי לוותר על הרכב כבר לטובת אחר. השניה היא השתלת מנוע, לדגם הזה יש מנוע 1.6 אך אחר בשנים האלו היה מנוע עם 125 כ"ס ועוד מנוע עם 160 כ"ס, השאלה היא האם זה מותר על פי חוק ואם כן מהם האופציות שלי, אם בכלל ניתן להשתיל מנוע אחר לגמרי לדוגמא.
הודעה אחרונה מאת Potato,
