Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה! אכן הקרניבל מושלמת, הבעיה היחידית הינה שהיא צורכת

דלק

כמו משוגעת (1 ל6). יש עוד אופציה מקבילה עם צריכת

דלק

שפוייה?

צריכת הדלק של ה-s-max הייתה בממוצע 8.5 ק"מ לליטר לאורך כ-190000 ק"מ ...

 

מניסיון של מספר חודשים אצל חברים עם קרניבל 2017 ולאורך כ-10000 ק"מ, תצרוכת הדלק לא גרועה יותר...

 

אני מניח שזה תלוי במתאר הנסיעה ובעיר היא אכן יכולה להגיע לצריכת דלק כזאת.

 

ייתכן שכדאי לך לחפש מונעות סולר דומות (שלרוב יהיו יקרות יותר לרכישה...) או להתפשר בגודל הרכב...

 

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם

7-8 נוסעים + נוסעים מבוגרים.



מרווח.

דלק.



זהו.

אתה יודע, לפי הדרישות שרשמת כאן, סיטרואן ג'מפי בגרסת הנוסעים ( בהתקנת המושבים המקומית ) הכי מתאימה. 9 נוסעים, מנוע סולר חסכוני.

אבל כאן מדובר ברכב מסחרי לכל דבר, שגם מרגיש מסחרי ביותר.

קרניבל אפשר אולי להסב לגז, למרות שאינני יודע מה עולה בגורל האחריות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אם התקציב יגדל קצת תוכל לרכוש פולקסווגן טרנספורטר T6 - העניין שבכלל לא בטוח שאי פעם תכסה את הפער במחיר בחסכון בדלק (כנראה שלעולם לא) ולכן הייתי נשאר עם הקרניבל למרות צריכת הדלק הגבוהה.

אולי סיטרואן ג'אמפי תעמוד בתקציב עם מנוע דיזל, אבל זה לא מיניוואן - זה רכב מסחרי עם מושבים. המחיר הוא בנוחות, באבזור ובסביבת המחיה.

 

מכיר שתי משפחות עם ג'אמפי - אחת בת שנתיים והשניה בת שבע, שתיהן נקנו חדשות.

כולם מאוד מרוצים

 

Sent from my MicroTAC 9800X  using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

אני יודע מה זה ג'מפי - בעצמי החזקתי אחת כזאת במשך 5 שנים. רשמתי אותה רק בעקבות רשימת הדרישות המצומצמת ביותר של פותח השרשור - יותר בקטע של ציניות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני רואה שהקלדנו תגובות דומות באותו זמן.

אתה היית ציני. אני הייתי רציני.

מצד שני לך היתה ג'אמפי. לי פחות

 

Sent from my MicroTAC 9800X  using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

קרניבל זה מיניוואן מפנק מאוד, איכותי מאוד. ג'מפי זאת קומבינה של התקנה מקומית, במיוחד בדגם החדש - לא רק המושבים, גם ריצפה, הדבקת חתיכות שטיחים על משטחי מתכת, מזגן אחורי ועוד. לפחות בג'מפי שהיתה לי (2007 ) כל המושבים היו מקוריים.

מי שפוזל לכיוון קרניבל, גרנד וויאג'ר, טויוטה סיינה, לעולם לא יסתכל על ג'מפי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קרניבל/וויאג'ר/סיינה - בנזין.

צריכת דלק היתה פרמטר

 

Sent from my MicroTAC 9800X  using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

אילו לא היתה דרישה ל 8 מקומות, ואפשר היה לשקול סנגיונג רודיאוס דיזל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הקודיאק קטנה כמו חברותיה.

פות״ש מה הבעיה עם צריכת הדלק? כמה ק״מ אתה עושה בשנה? בממוצע של 20,000 ק״מ שנתי זה סך הכל כ5000 שקל תוספת לדלק מול היותר חסכוניות, זה הרבה כסף אך ביחס לתקציב שהגדרת ולמה שיש בשוק מרווח ומהנה זה לא הרבה בכלל.

נ. ב. הקרניבל גדול עם המון מטר פח ועשה לי רושם פחות ״מוצק״ מהסיינה שהרגישה ״מוצקת״ ומאובזרת יותר.

(הסיינה החדשה מגיע עם מנוע 296 כ״ס עוצמתי ביותר אך עולה כ290k)

פורסם

הוא מעדיף 8 מקומות וסקודיאק דווקא מרווחת מחברותיה אך יש לה רק 7 מקומות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אז נשאר רק טיוטה סיאנה עם 8 מקומות או שברולט טראוורס שדי צפוף.

או במחיר גבוה משמעותית מאוד פולקסווגן t6 ומרצדס ויטו ( לשעבר) או בסגנט המסחרי סיטרואן גמפי, יונדאי 800, אולי שברולט סוואנה שיותר נוחה.

×
×
  • תוכן חדש...