ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הייתי בחברת טרייד מוביל והציעו לי קיה פורטה שנת 2011 דגם LX.. קצת פרטים - יד ראשונה מליסינג עשה 140 אלף ק"מ,טסט עד ינואר 18. התרשמות פנימית - 2 חורים בריפוד מאחורה,מושב אחורי משוחרר(הנציג אמר שיסודר וכנראה בדקו משהו) הוחלפו כנפיים קדמיות,תיקון דלת אחורית ומכסה מנוע(כנראה הרכב עבר תאונה) מחיר - 30K. בגלל שהמחיר זול כי באתי לטרייד מוביל דוד שלי.. העיניין שאין אחריות על גיר מנוע ושלדה.. שום דבר וזה הזוי..כנראה בגלל המחיר.. אמר שאם בא לי שאקח את האוטו לבדיקה.. חוות דעת?
הודעה אחרונה מאת subaru_loyale, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הי, תמיד יש איזה דיבור שלפני סוף חודש או רבעון או שנה יש לחץ מצד המוכרים בסוכנויות והמגרשים למכור יותר בשביל מכסה חודשית - רבעונית - שנתית - בונוס או משהו כזה. 1. האם זה נכון? 2. מתי זה באמת קורה? נגיד סוף חודש-מה זה סוף חודש? 31 או בכל מקום משהו אחר. תודה,
הודעה אחרונה מאת gollu, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
בשעה טובה מתכנן מחר להזמין רכב חדש מהחברה. בעיקרון שתי הרכבים מוצעים במחירים מאוד דומים, חשוב לציין קודם כל שאני סטודנט, הרכב הוא אישי בשבילי ומדי פעם אני נוסע עם עוד אדם ~ שניים. מה אהבתי ביונדאי : חיצונית ופנימית היא הרבה יותר יפה, מודרנית, מאובזרת, שוק לא רע ליונדאי ובכללה אווירה של רכב יותר מושקע - וזה כבר מתחיל מלהתיישב בכיסא. מה הבעיה ביונדאי :מפחד ממנוע ליטר, אבא שלי אדם דיי גדול, אם אני נוסע איתו ועוד מישהו נגיד, מזגן דולק, עלייה, עד כמה הליטר הזה באמת יסחוב? - עשיתי נסיעת מבחן והוא נסע דיי יפה, אך בכל זאת. מה אהבתי במיקרה : כמעט כלום, בעיקר אמינות טובה ומנוע טיפה גדול יותר, האוטו עצמו מרווח יותר ומחיר כמובן סבבה. מה הבעיה במיקרה - נראית לא ככ טוב מבחוץ, …
הודעה אחרונה מאת nir1957, -
-
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חזרתי לא מזמן מנסיעת מבחן של רכישה פונטיציאלית של הרכב המשומש הנ"ל. בנסיעה איטית וגם מהירה הרכב משתהה בהאצה ובקבלת כוח. באופן כללי בעברת הילוכים 2,3,4 (בערך במהירויות 20-80 ממה שראיתי) יש קפיצות כאילו הגיר הוא ידני והקלאצ' "קופץ" ע"י נהג לא מיומן. בנוסף לכך נראה כאילו ההילוך נכנס למין בור כזה ולא ברור מה קורה, בסה"כ נסיעה בכלל לא חלקה ונעימה ואני מרגיש שאני לא צריך בדיקה במוסך כדי להבין שיש משהו לא בסדר עם הגיר. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת Potato, -
- 1 תגובות
- 732 צפיות
שלום לחברי הפורום, אני מעוניין לקנות הונדה סיוויק האצ׳בק 1994 בקרוב אך יש מספר בעיות. הראשונה היא שלרכב אין טסט שנתיים כבר ונדרש בדיקת מעבדה, מי שמכיר ויוכל לומר האם זו פרוצדורה מסובכת מידי וכדאי לוותר על הרכב כבר לטובת אחר. השניה היא השתלת מנוע, לדגם הזה יש מנוע 1.6 אך אחר בשנים האלו היה מנוע עם 125 כ"ס ועוד מנוע עם 160 כ"ס, השאלה היא האם זה מותר על פי חוק ואם כן מהם האופציות שלי, אם בכלל ניתן להשתיל מנוע אחר לגמרי לדוגמא.
הודעה אחרונה מאת Potato, -
רכב אמין עד 45K (הכותרת נערכה, כל הרכבים שהוצעו משעממים במיוחד בניגוד לכותרת המקורית)
מאת ארמוןהליזה- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
קודם כל שלום, אני חדש כאן ונראה לי שאני אשאר מעבר לנושא הזה. בכל מקרה אני חייב עזרה, אני כבר משתגע. אני מתכנן לקנות רכב בסכום של 40 עד 45 אלף, מינימום 2008.(אוטומט) כמובן חושבים ישר על אקורד/סיויק או סיאט איביזה(איכ). אז לא, אני פשוט לא מעוניין ברכבים האלו,אני רוצה רכב קצת פחות "חרוש", ובלי קשר הם לא לטעמי. אאודי הייתי לוקח בכיף,רכב יפה ומפנק אבל... גיר ומחירי תיקון, אני צריך להגיד יותר מזה? אז זה ירד מהפרק. סקודה סופרב, זאת הייתה האופציה הכי מעניינת שלי,2010/11, אבל אני מתחיל להבין שיש להן גיר בעייתי בשנים האלו. אז לצערי גם לא. כמובן שעד עכשיו כנראה הבנתם שאני מחפש רכב קצת פחות משעמם,לא קיה ולא סיאט. רכבים יותר "שמנים" כאלו, יותר "מנהלים", שוב, סטייל הסופ…
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום רב, לקחתי היום ראב 4 שנתון 2010 לבדיקה בקומפיוטסט בראשון לציון, אני בטוח שלא צריך להיות מומחה כדי להבין שהתוצאות של הבדיקה מעולות אבל זה לא קצת מוזר שאין כסתחים רגילים שבד"כ רואים בבדיקת רכב? אפילו על הנקישות במתלה אמרו לי שזה יכול להגיע מהעגלה בתא מטען האחורי של הרכב. האם מישהו מכיר את המכון בדיקה ויכול להגיד אם מדובר על מכון אמין? הרכב חיצונית ופנימית נראה חדש ושמור.
הודעה אחרונה מאת Acejin, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מה דעתכם על סיטרואן c3 פיקאסו, 2012? איך הרכב מבחינת ביצועים? ראיתי שלרכב יש רק 4 הילוכים, מה בתכלס המשמעות של זה? איך הרכב מבחינת תצרוכת דלק? זה הרכב שאני רוצה לבדוק :yad2.co.il/s/w/dt5grq
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 877 צפיות
היי, אז בתחום המחירים שלי, כ 30k, הפיג'ו מופיעה הרבה. אני מכיר אותה מהרחוב, נראת נחמד, ושמעתי שהיא חסכונית. (כתת פרמטרים השנתון מינימום 2011, וכ 90k קילומטר.) מישהו יש ניסיון איתה,האם היא טובה יחסית? אני מורח את הזמן בקניית אוטו, וכבר הרבה זמן חשבתי על הדגם הספציפי הזה.
הודעה אחרונה מאת Top Geek, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי, מתלבטת בין 2 דגמים: סוזוקי אלטו GLX, שנת 2011 יד 1, נסע 71,000 ק"מ. עלות 28,000 טויטה יאריס, 2005 יד 1, נסע 58,000 ק"מ. עלות 27,700 חשוב לי רכב טוב. כמה שפחות תקלות ל3 שנים הקרובות. תיקונים זולים ושיסע טוב. נסיעות קצרות בין עירוני. לא תהיה ירידת ערך גדולה כשארצה למכור. תודה!
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, מישהו יודע מה הטנדר הכי גדול שניתן לקנות שלא צריך בשבילו רישיון ג'? ובנוסף איזה מומלץ אם יש כמה אופציות?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 799 צפיות
שלום מישהו פה בטוח עשה סקירה מקיפה על הכדאיות ברכישת רכבי 0 קילומטר בליסינג פרטי. אני אחרי 2 שיחות עם נציגי חברות מוכרות וזה נשמע לי טוב מידי כדיי להיות אמיתי לכן אני פונה אליכם כדיי להבין איפה האותיות הקטנות. ממה שנאמר לי 2 החסרונות היחידים הם שהרכב לא רשום על שמי בשלוש השנים מרגע הקניה, ושאם החברה תקרוס עלולים לעקל לי את הרכב. לשאלתי מה קורה אם בסוף תקופה, לאחר 3 שנים אני מבקש להחזיר לחברה את הרכב ובזה להיפרד נאמר לי שאין בעיה רק שזה לא ישתלם לי כי הרכב שלי יהיה שווה יותר מהמחירון והם יקחו את הרכב ויזכו אותי בהפרש (נשמע יותר מידי טוב). אשמח לשמוע דעה ממי שביצע ליסינג, המלצות לכאן או לכאן וטיפים אם יש חברה שעדיף לבצע את העסקה דרכה. תודה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
היי חבר׳ה, כמה דברים שחשובים לי לקראת קניית רכב: - מרווח מבפנים ובבגאז׳ (ילדים בתכנון - אם כי עדיין אין). - אני חולה אייפון ואפל ולכן Apple CarPlay חשוב לי. - התקציב שלי: עד 95,000 ₪ בדקתי את הסקודה פאביה (שאפילו יקרה יותר), סיאט איביזה, דאצ׳יה סנדרו סטפ-וואי (שהורדתי מהפרק בגלל מספר סיבות). כולן קטנות ומכווצות (לא בהכרח בשורה הראשונה אבל בשורה השניה). שורה תחתונה - מכל רכבי הסופר מיני שראיתי, היחידה שנותנת עדיין מענה למשפחה אפילו לא קטנה ועומדת בכל הקריטריונים זו הסיטרואן C3. אני מאוד מתפתה אבל הרבה אומרים לי להיזהר מהצרפתיות. האם זו סתם שמועה/קלישאה שאנשים חוזרים ואומרים כי ככה זה נכנס לתודעה שלהם? מה כבר יכול להיות גרוע ברכב הזה? והאם א…
הודעה אחרונה מאת ntd, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היי, אני מעוניין לקנות סובארו STI בין השנים 2003-2005 ורציתי לשאול מה כדי לי להסתכל לפני שאני קונה... אם שווה לי בכלל.. וחוות דעת כללית, תודה למי שיעזור !
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
-
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שבוע טוב חברים. אני ממש לקראת רכישה של אאודי A3 קבריולט בגרסה של ה2 ליטר. ממש לפני שאני סוגר את העסקה, יש לי כמה שאלות שהייתי רוצה להעלות מול מביני עניין. קודם כל הרכב כמעט ולא נמצא על הכביש, וגם קבריולט בכללי..יש סיבה לזה שאני צריך לדעת ? אני מניח שהוא סתם נדיר, אבל אולי יש משהו שצריך לקחת בחשבון שלוקחים קבריולט ? שמעתי דברים כמו חוסר נוחות בולט בנסיעה. האם גג הבד משפיע על החום ברכב ? איזה עוד חסרונות הגג מביא איתו ? איך האבזור של האודי בגרסת 2 ליטר, והאם יש איזה אבזור בסוכנות שהייתם ממלצים להוסיף ? לאיזור צריכת דלק אמיתית לצפות ? והייתי שמח לשמוע נקודות ודעות בכללי לגבי הרכב הספציפי הזה שאולי יפתחו לי מחשבות חדשות. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אהלן, אני מעוניין לברר האם קיים ג'יפון שמסוגל להכיל שלושה ילדים קטנים - אחד בסל קל, שני בכיסא בטיחות ושלישי בבוסטר. תודה
הודעה אחרונה מאת ESTK, -
-
רכב לעצמאי
מאת moryos- 1 תגובות
- 610 צפיות
בוקר טוב פורום נכבד, אני מעוניין בקניית רכב יד 2 לעבודתי כעצמאי, לכן אשמח לעצתכם לפי הפרמטרים הבאים: 1. צפי ק"מ -30000 ק"מ בשנה. 2. חסכוני בעלויות שוטפות. 3. הטבות מס. 4. חסכוני בצריכת דלק ( דיזל או היברידי - מה עדיף) 5. הסתכלתי על מספר דגמים: ב.מ.וו X1 ,אאודי Q3 וולוו XC60 המון תודה, יוסי
הודעה אחרונה מאת guy.a, -
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום מדובר בקיה ריו משנת 2012, המוכר מתל אביב ואני מחולון. קיבלתי המלצות על שני מכוני הבדיקה דינמומטר בתל אביב והמעבדה לרכב בחולון. המוכר מסכים להגיע אלי לבדיקה וגם לי אין בעיה להגיע אליו. האם אחד מהמכונים עדיף או מתמחה ברכבי קיה יותר מהשני? תודה
הודעה אחרונה מאת bv12, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
מה רמת אמינותם? תודה,
הודעה אחרונה מאת asypeer, -
-
- 1 תגובות
- 690 צפיות
שלום חברים, אני "בדרך" לקנות סוזוקי קרוסאובר שנת 2017. רציתי לדעת האם למישהו יש כאן ולשמוע המלצות על הרכב.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום אני קונה קדג'ר (טרייד על המגאן שלי). מתלבט בין הבנזין לדיזל. אומנם לא נוסע יותר מדי (54K ב 4 שנים) אבל רציתי לדעת האם יש המלצה לאחד מהמנועים האלה. היום נסעתי בטורבו בנזין 1.2 והאוטו נוסע טוב וסוחב טוב את העליות של חיפה. פרט לנושא החיסכון האפשרי האם המנוע הדיזל חלש\ חזק יותר מהבנזין? אומנם 1.2 מול 1.5 אבל מבין שיש פרמטרים אחרים שאני לא מתמצא בהם האם יש להעדיף אחד על השני? תודה
הודעה אחרונה מאת קורן בן אשר, -
-
כן אני יודע האפשרויות שרשמתי בכותרת הן לא בדיוק אותו סוג רכב אבל בכל זאת אני באמת מסתפק בין אלו. יש לציין חוץ מהפיג'ו עשיתי בכולם נסיעת מבחן. לאטקה פחות התחברתי ובין הלאון לוולוו קשה לי להחליט.. יש יתרונות לכאן ולכאן.. אני אישית מסתפק בין הלאון ל V40, האטקה ו3008 נכנסו בגלל העדפה של אשתי וגם בגלל אבזור מפנק, מיקום מרווח בתא במושבים האחוריים ותא מטען גדול! הדברים שחשובים לי הם נוחות נהיגה, אמינות ואיכות רכיבים, הרגשה ספורטיבית זה פלוס גדול (כן ברור לי שאף אחד מהם לא רכב ספורט, אבל בכל זאת..) ואבזור כמה שיותר באיכות רכיבים כוונתי גם למנוע גיר וכו' אבל חשוב לי מאוד מושבים, הגה, דפנות, אני לא רוצה פלסטיק זול אלא משהו שמרגיש קצת יותר יוקרה או אם לא יוקרה אז סו…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
מחפשת באיזור המרכז. תודה
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום רב לכולם אנחנו מתכננים רכישת רכב משפחתי בתקציב שבין 130000 ל140000 ש"ח והיוניק חזק בתמונה בעיקר לאור אבזור הבטיחות שבו היא מצויידת שהינו יוצא הדופן לסגמנט הזה. במהלך התהליך עלו מספר תהיות לגבי רכב היברידי והייתי רוצה לדעת האם לחברים פה יש ניסיון בנושא ויכולים להפריך או לאשר חלק מהסוגיות. 1) לאור הירידה הצפויה בקבולת הסוללה בעוד מספר שנים אעמוד מול החלפה יקרה מאוד או ירדה דראסטית ביכולת למכור את הרכב 2) קרינה במושב האחורי (למרות שהבנתי שבגדול הסוגייה הזו הופרכה) 3) עלות טיפולים יקרה יותר ממשפחתית מקבילה 4) במקרה של תאונה סכנה לישבים ברכב מהנוזל של הסוללות. להבנתי הרכב הרשים מאוד במבחני הריסוק ב2016 וכנ"ל הפריוס ההיברידית כך שאני לא יודע האם הנק' הזו …
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום חברים, יש לי תקציב של 10000 ש"ח. אני צריך רכב שישרת אותי בצורה טובה. לא מחפש שכלולים מיוחדים או מהירות גבוהה. שיהיה אמין ויקח אותי בנסיעות בינעירוניות. מתכוון להחזיק בו לשנתיים עד שאוכל לרכוש רכב אחר. מה דעתכם על פיאט פונטו ספייס מהשנים 2005-2006 בתור אופציה? תודה!
הודעה אחרונה מאת dorban3, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 631 צפיות
במוו x5 שבעה מקומות 124 קמ או חמישה מקומות 100 קמ אותו שנתון מה עדיף? מה יותר סחיר?
הודעה אחרונה מאת GhostBuster, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום עקב ביקורים רבים במוסך לאחרונה, כנראה שהגיע הזמן להחליף את הרכב הישן (קיה שומה, אל תשאלו ) אציין שאני לא מבין גדול ברכבים וגם אין לי ממש עניין כזה, אז עזבו אתכם מכוח, פוזה, אבזור וכו' הדברים שחשובים לי הם צריכת דלק נמוכה ואמינות גבוהה. אני נוסע כ120 ק"מ ביום, מתוכם כ100 ק"מ על כביש החוף, בלי פקקים. חשבתי גם על האופציה של ליסינג פרטי, מה הדעות כאן על האפשרות הזו? בכללי אני פתוח לרעיונות והצעות תודה מראש
הודעה אחרונה מאת shultz, -
-
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפש רכב לנהג מבוגר (בן 67). התקציב הוא כ-40,000 ש״ח. הרכב הקודם היה יונדאי אלנטרה, וזה הסגמנט המבוקש גם עכשיו. תיבת הילוכים אוטומטית. חשוב שהרכב יהיה אמין (אין לו סבלנות למוסכים), אבל צריכת הדלק ממש לא קריטית מכיוון שהנסועה נמוכה יחסית (כ-8000 ק״מ בשנה). כמו כן חשוב שהמנוע לא ירגיש חלש - ממש לא מחפשים מטוס (להזכירכם, אלנטרה), אבל כן כדאי שירגיש נמרץ בעליה לירושלים, ולא כאילו שצריך לסחוט לו את המיץ כדי להגיע למעלה. שנתון - כמה שיותר חדש כמובן, אבל רצוי לפחות 2012. לגבי ירידה בסגמנט לסופר מיני - עלתה האפשרות, בוצעו מס׳ נסיעות מבחן בכמה מנציגות הסגמנט (ממיקרה ועד למאזדה 2) אבל כולן מרגישות לנהג המיועד צפופות מדי והוא מעדיף רכב מרווח בסד״ג של ה…
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
- 2 תגובות
- 682 צפיות
בתור מישהו שמגיע מאיזור חיפה לראות רכב בתל אביב אין לי מושג איפה אפשר לבדוק רכב. המלצות לאיזור תל אביב/רמת גן?
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
מעוניין לרכוש אחת מאלה משנים 2013-2014. חשוב לי בעיקר נוחות נסיעה, בידוד רעשים, אבזור, אמינות. קראתי על שניהם והבנתי שפחות או יותר באותה רמה. בכל זאת איזה רכב עדיף לדעתכם? Sent from my SM-G900F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת SpeedemoN76,
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 309 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- lanosforce
- יבגניפ
- meir_gi
- גולדן191
- Chmimo
- גרנד פריקס
- Avia
- נעם101
- Mech Morphix
- makatuvkan
- פאר האורה
- Itzik-b
- שביט
- bigfoot7375nadav
- אביתר א.
- amosbmw
- שימי 85
- שחר 1
- MRobot
- נולד לליסינג
- benny62
- shlomiko
- eladts
- itamar_by
- MIHAEL
- save
- tan tan
- motior
- sagi_11
- David32
- davemustaine87
- mh53
- FuriousLift
- nir eli
- natco
- Night Driver
- מחכה
- נהג מירוצים ותיק
- עוזי ל
- רועי5
- דניאל1983
- סולל הדרך
- Shay Shd Dave
