ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
אהלן, מתלבט בין מספר סופר מיני כרכב שני. השיקולים העיקריים מעבר למחיר/תמורה כיום (עד 90-95 אלף) הם בטיחות, נוחות ועלות אחזקה/טיפולים. האפשרויות המרכזיות כרגע הן: רנו קליאו סיאט איביזה (1.0 - במבצע מחיר מאוד אטרקטיבי כיום) פג'ו 208 מה דעתם? יש עוד אפשרויות שנכון לשקול? תודה!
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 3 אלף צפיות
היום יש את הרכב בחתימה. אני שוקל החלפה (מכירה ורכישה) של ג'יפ. א. כי משעמם לי וסתם בא לי על הנוחות. ב. כי זה בהחלט יותר נוח עם ילדים! חייב שהתא מטען יהיה גדול כמו או יותר מהמגאן סטיישן הנוכחית (520 ליטר). אמינות מעל לכל, החזקה סבירה, אם המנוע גדול אשקול התקנת גז. אין גם בעיה ב 7 מקומות שבקיפול של השניים האחרונים התא מטען גדול. הצצתי על טויוטה ראב 4 2007-2008, סובארו פורסטר וכו'. אשמח לשמוע הצעות ודעות. הרכב נועד בשגרה לשני מבוגרים ושני ילדים (סלקל וכסא בטיחות). תקציב 56 גג. Sent from my PRO 6 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
התעניינתי ברכב ואני ממש לפני הזמנה. כדאי לחכות או שזה זמן טוב לקנות את הרכב? אני מפחד שהרכב חא מאובזר מספיק ושבעתיד הוא יגיע עם פנסי קסנון ולד, כרגע לפי מה שראיתי באינטרנט הוא מגיע עם ריפלקטור. האמת גם לא יצא לי לראות אותו על הכביש עדיין. הרכב שווה את הסכום? 80 אש"ח.
הודעה אחרונה מאת pronella, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, קיבלתי הצעה ממגרש שהוא גם בעל מוסך וששמעתי עליו מספר המלצות, לרכב קאיה קרנס בנזין 7 מקומות שנת 2008. הרכב עשה 200,000 ק"מ והמחיר שלו לדבריו הוא 34 אש"ח. רציתי לשמוע מבעלי הנסיון והידע חוות דעת על רכב זה (ועל המחיר), והאם רכב כזה בקילומטראז' כזה נחשב אמין או שזה כבר מוגזם. הצרכים שלי כרגע הם רכב 6-7 מקומות, משמש במשך השבוע לנסיעה ללא כל המשפחה. מדי פעם ובסופי שבוע נסיעות משפחתיות. מעריך שאגיע ל-15 אק"מ בשנה, אולי קצת יותר.
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
איך הבדיקה?
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, הכי חשוב שהרכב יהיה אמין ויחסית מהיר לקטגורית הסופר מיני. שנתון: לא פחות מ2010 מעדיף מאוד רכב עם גיר ידני ולהמנע מאוטומט. רכבים ששמתי לב אליהם עד עכשיו: 1) אופל קורסה 1.2 2012-2014 2) רנו קליאו החדשה 0.9 או 1.2 3) רנו קליאו III 1.2 4)פורד פיאסטה 1.25 2012-2014 אני אשמח לשמוע את דעתכם לגבי הרכבים שצויינו ואשמח לשמוע את המלצותיכם לגבי רכבים שלא צויינו. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
אז יש 2 אופציות וחייב לבחור אחת מהם בקרוב מאוד. 1. X5 35i בנזין 2012. 107 קמ יש שלישית. 2. X5 3 35d דיזל 98 קמ יד שניה יבוא אישי בבקשה אשמח לכיוון
הודעה אחרונה מאת haimkm, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, האם יש בעיה עם רכב משנת 2005 שנסע 58,000 ק"מ? זה נותן יתרון לרכב או גורם לחסרונות? תודה!
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
איזה רכב אחר מומלץ כמשפחתי באותם רמות מחיר? תודה,
הודעה אחרונה מאת haimkm, -
-
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ערב טוב התקציב שלי הוא 30K אשמח לקבל דעות לגבי [h=1]מיצובישי לאנסר ספורטבק 1800(2009) [/h]נוסע 40 קמ ביום (לעבודה וחזור) פחות נסיעות בעיר. תודה.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 20 תגובות
- 8.8 אלף צפיות
הרבה חברות לא נותנות בכלל את האופציה למקורי מהיצרן ודוחפות מובילאיי, ראיתי שהרבה כועסים על זה. אפשר הסבר למה? בנוסף, אם כן יש אופציה למערכות מקוריות (תיקון סטייה, זיהוי הולכי רגל ועוד) אבל המחיר הרבה יותר יקר זה עדיף?
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, היום קניתי סיאט איביזה fr חדשה מהחברה רציתי לדעת האם בגלל העובדה שבשנה הבאה האיביזה מחליפה דור ומקבלת צורה חדשה ירידת הערך שלהם תהיה גבוהה יותר? ניתן להעריך כמה יהיה מחירון הרכב בהתחשב בכל הנתונים תהיה בעוד בערך 3-4 שנים? תודה
הודעה אחרונה מאת mp_phonix, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
המליצו לי על הרכב אסטרה 140 כ''ס, עכשיו הוא די עונה על הדרישות שלי. הוא מהיר יחסית, יש AUX , מאובזר סבבה, טורבו. יותר מדי כפתורים שזה קצת מוגזם חח מצד שני הוא נמכר ממש בזול שזה קצת מעלה חשד. רציתי לדעת מה דעתכם על הרכב ואיך הוא עומד מול מיטו 2011.
הודעה אחרונה מאת Sinistro, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום! אני מעוניין לקנות את הרכב טויוטה יאריס לאחר ביקורות טובות מחברים. הדרישות הם שורה תחתונה רכב חסכוני,אוטומט וקטן. הנסיעות שלי הן מהמרכז לצפון פעם בשבוע/שבועיים, בעיקר נוסע באיזור המרכז. התקציב: הוא 15 אלף מוכן לגלוש מעל אם זה באמת שווה את זה. בגדול אני לא מבין במכוניות אבל לצורך העניין לגביי טויוטה יאריס מה יש לדעת לגביי הרכב לפני שרוכשים אותו? (פאקים ידועים, למה צריך לשים לב וכ'ו) ואם ידוע לכם רכב אחר בסגנון הדרישה אשמח לשמוע. דרך אגב; רכב ראשון שאני רוכש.
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום אני מעוניין בפאגרו מהצורה של 2008 אני לא נוסע הרבה לכל היותר 10 אלף ק"מ בשנה עם נסיעות קצרות בתוך העיר התחלתי להתעניין בפאגרו האוטו נוח וגדול וכיפי אני לא מעוניין להיכנס בכלל לשטח אז עדיף לקחת את הדגם בנזין 3800 או לקחת 3200 דיזל ? מהן עלויות הטיפולים ואגרת רישוי?
הודעה אחרונה מאת איתמר123, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 696 צפיות
שלום אני ואשתי מחפשים רכב משפחתי אמין, בטיחותי (5 כוכבים), חסכוני בעלויות תחזוקה וצריכת דלק ככל האפשר, חשוב שלא יהיה מתחת שנתון 2012. הלכתי לאיבוד מבחינת ריבוי הדגמים והחברות, כך אשמח מאוד לקבל מכם עצות. פרט שחשוב לציין מבחינת נסיעות, הרכב יסע מקרית מלאכי לתל אביב על בסיס יומי, 5 פעמים בשבוע כמעט כל שבוע (100 קילומטר סה״כ ליום עבודה). אשמח לקבל מכם המלצות תודה רבה מראש. עריכה: רכבים שחשבתי עליהם: קיה סיד דיזל הונדהאינסייט - היבריד הונדה סיוויק - היבריד
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן חברים, חייב עזרה. כמו הכותרת אני מחפש לקנות רכב גודש, כמובן שיהיה גם ספורטיבי במידה מסויימת, לכן חשבתי על נפחים 1.4 ומעלה. בתקציב הרכבים שנכנסים הם: (אם יש עוד רעיונות יותר מאשמח לשמוע) 2011- סיאט לאון 1.8T 2010- אאודי a3 1.8t דגם שארפ. 2012- אלפא רומיאו ג'ולייטה 1.4t 170hp. אסביר למה רשמתי רק את אלו שלמעלה, מכיוון שאני מחפש רכב רק עם חמש דלתות, שלוש דלתות לא בא בחשבון, רכבי סדאן גם באים בחשבון למרות שזה נראה לי גדול מידי (a4) למשל. אני צעיר, בן 23, מנסה לשלב בין כוח ואופציה לעלות לסטייג' 1, לבין עיצוב. מצד שני שמעתי רק דברים רעים על כל הרכבים שרשמתי למעלה (dsg, אלפא וכו') בנוסף אני לא כל כך מתחבר לסיאט לאון בשנתון הזה, ואני גם יורד מאיביזה ב…
הודעה אחרונה מאת shapin, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מחפש לרכוש את הרכב מחברות הליסינג אבל לא מוצא האם בגלל שהרכב חדש. והאם יש עוד דרך לקבל מחיר נמוך ממה שהיבואן דורש תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
רנו קליאו 2017 1 2
מאת idan001-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום רב, וערב טוב לכולם. אני מעוניין לקנות רנו קליאו 2017 אוטומט, היום הייתי בסוכנות של רנו, ביצעתי נסיעת מבחן, וביקשתי הצעת מחיר.. ההצעה שקיבלתי הכי זולה היא 95 אלף ש"ח עם אגרה ומע"מ. מ110 אלף ש"ח מחיר מחירון התחלתי. לאחר מספר שעות שבדקתי בגוגל, וביד 2, ראיתי שיש דבר כזה "0 קילומטר רכב חדש 2017" של חברות ליסינג, לאותו רכב רנו קליאו 2017 ב79,100 אלף ש"ח.. קראתי קצת על זה, הבנתי על מה מדובר.. ושמתי לב כי הדעות הנם מתחלקות לטוב ולרע בין אנשים.. בקיצור, אני נורא מתלבט מה לעשות, כמובן שהמחיר חשוב לי, אבל התכנון הוא, לקנות רכב חדש וכל שנתיים לחדש באחד חדש. האם שווה ללכת על הרעיון של קניית הרכב מחברות הליסינג בשיטה זו? כדאי בכלל ללכת על רנו קליאו מבחינת…
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
רכב עד 30K
מאת Moraziza- 8 תגובות
- 997 צפיות
לא ראיתי יותר מידי רכבים מעניינים,חוץ ממאזדה ומיצובישי לאנסר הצורה החדשה בטווח התקציב הנ"ל.. מה דעתכם על הלאנסר? מוצאת חן בעיניי,נראה שאין לה יותר מידי שוק.. אשמח להצעות..אני עם ראש פתוח
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ערב טוב, ברשותי רכב יונדאי i30 2012. באופן עקרוני מרוצה מהרכב, למעט הצריכת דלק ומרגיש חלש. ואני רוצה להחליף לרכב חדש מהחברה בשיטת הטרייד אין. אני מחפש רכב משפחתי שימש גם שני צעירים. הרכב מיועד לרוב לנסיעות מחוץ לעיר ומעט נסיעות בינעירוניות. חשוב לי שהרכב יהיה אמין, חסכוני, מהנה לנהיגה, מרווח, בעל מראה ספורטיבי וכח. התקציב הוא בסביבות 130k עם אפשרות להוסיף עוד טיפה. כרגע לפי מה שראיתי וקראתי באינטרנט אני בכיוון של Seat leon 1.4 fr אוטומט אשמח לקבל לעזרה, הצעות וחוות דעת, תודה!
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
- 6 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום למבינים שבכם, אני ממש מתלבט. יש באפשרותי לרכוש רכב חדש, ההתלבטות היא בין יאריס היברידית הצורה הישנה אבל וזה האבל הגדול, יבוא אישי של אלבר, לשם הבהרה, אני יד 0, יבוא אישי של אלבר על שמי. אני לא מפסיד יד של ליסינג וכו׳. ז״א, את כל האחריות כולל הסוללות נותנת אלבר. טויוטה עצמם לא מוכנים לגעת ברכב כמו כן, הם לא מוכנים גם לבטח את הסוללות של הרכב. מצד שני, אלבר נותנים אחריות מלאה על הסוללות ל-7 שנים ואחריות מטמבון לטמבון ל-3 שנים. בכל מקרה אלבר לא מטפלים ברכב במוסך מורשה טויוטה אלא רשת מוסכי אוטופוינט שאני מודה שאני לא מכיר, אך הם טוענים שכל החלפים מקוריים במקרה וישנו מקרה שהאחריות מכסה. מול האפשרות הזו עומדת אפשרות שניה, סוזוקי בלאנו החדשה הדגם המפואר ב-8,000₪ …
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 3 תגובות
- 677 צפיות
אני מעוניין לקנות שירוקו ידנית בשנתונים 2011-13 הבנתי שיש בעיה בדגם מסוים לא כל כך הבנתי באיזה. באוטומט ברור לי שיש בעיה בגלל ה DSG7. בידניות לא הצלחתי להבין מה הדגם המוצלח ומה הבעייתי? 1.4 122HP או 1.4 160HP תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Tomas1, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אני שוקל לבחור באחד מן הרכבים האלו, שנים 2011-12 , אוטומט. מבחינתי מיטו רכב מושלם רק ה3 דלתות זה משהו שקצת מפריע לי, פחות פרקטי. (אולי אני רגיל פשוט ל5 דלתות) מצד שני הדלתא נראה רכב מעניין אבל אני לא רואה כמעט כאלה בכבישים, יכול להיות שיש סיבה מוצדקת? מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת nath, -
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם, מצורף טופס בדיקה של רכב שההורים שלי מעוניינים לקנות. אשמח לשמוע את דעתכם. Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
הי התקציב עומד על 75k-70עבור רכב חדש. הרכב הינו רכב משני שאמור לשמש בעיקר לנסיעות לעבודה (בינעירוני/הררי) ונסיעות לסידורים בעיר (12,000 ק"מ בשנה בממוצע). אמור לשמש בעיקרון נהג יחיד אך עם אופציה גם לכיסא בטיחות לילד לעיתים רחוקות. צריך לקחת בחשבון שהרכב כנראה יוחזק בבעלות סדר גודל של 5-7 שנים - אולי יותר כתלות באמינות שיפגין. כרגע על הפרק יש את הקיה פיקנטו החדשה שבמבצע של חודש מאי בחבר אפשר לקבל אותה ב 75,900 (חריגה קלה מהתקציב). גם הספארק נראת אטרקטיבית במחיר דומה מאוד לדגם LT+. היום נתקלתי במודעה של סיאט איביזה 1.0 טורבו דגם style ב 79,900 - חריגה לא קטנה מהתקציב אבל הביצועים הטובים משמעותיים מאוד מפתים... אשמח לחוות דעת על המכוניות ואם כדאי/ניתן להחזיק …
הודעה אחרונה מאת OranKimhi, -
-
רכב עד 25K 1 2
מאת mark_Avn- 22 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אחריי החלקה עם הקטנוע החלטתי לחזור לרכב לפחות לתקופה הקרובה. הצלחתי לסגור את הלוואה על הקטנוע,ביקשתי לבדוק תנאי להלוואה עד 25K. הבנק דורש ריבית של 5.9 אחוז הלוואה לכל מטרה או הלוואת רכב עם שעבוד בריבית של פריים ואחוז. הלוואת רכב מקבילה אותי לרכבים עד גיל 4 בלבד לעומת לכל מטרה שמאפשרת לי רכבים עם שנתון נמוך יותר. השאלה שלי היא האם יונדאי גטס עם מנוע 1400 ידנית תהיה חסכונית כמו פיאט פנדה משנת 2012 ומעלה? אני נוסע בשנה ממוצע של 24K ק"מ (לוד-ת"א) ולכן צריכת דלק זה פרמטר חשוב מאוד מבחינתי. האם הלוואה לכל מטרה עדיפה למרות הריבית הגובה יותר(מתכנן לקחת לשנתיים מקסימום)?
הודעה אחרונה מאת ליאת סיוון, -
רנו קליאו 0.9 2015 1 2
מאת omerlal-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אז ככה אני כבר חודש מחפש רכב . חיפשתי איביזה ולאחר אין ספור פגישות עם אנשים החלטתי לרדת מהדגם לאחר שלא מצאתי משהו שנראה לי. ראיתי רנו קליאו שמאוד מוצאת חן בעיניי רכב חדש עם קמ נמוך ועדיין באחריות . הרבה אנשים אומרים לי להתרחק מרנו "זבל צרפתי" "הרכב לא יצא מהמוסך" וכדומה . גם באינטרנט לא חסר ביקורות שליליות על רכבי רנו והשירות הקלוקל של חברת קרסו. מה אומרים ?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 33 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום רב וסופ"ש נעים, מתלבט בין הרכבים, אשמח לדעת מה הייתם בוחרים ולמה? מדובר בדגמים המפוארים, הרכב ירכש דרך מבצע "חבר". הסכום נא סביב 75K-80K. תודה.
הודעה אחרונה מאת SpeedemoN76, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי, תקנו אותי אם אני טועה שהסיטרואן עדיפה? יש איזושהי יתרון ל 208? ובנוסף שאלה קשה...יש לי אפשרות לקנות את ה 2008 שנת 2014 ב 70 אלף. השאלה האם כדאי להוסיף את ה 25 אלף לרכב חדש C3? תודה על כל הארה.
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 289 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- yor2
- SlowRide
- אהרן ג
- Assafo2
- itsik170
- ELI001
- Pavlik
- יוני3227
- David32
- ברווז
- ברנד
- hans
- פריג'י
- הרקוליטו
- Dan___
- Shay Shd Dave
- chrono
- spidrman
- לירון .ה.
- Step
- Avia
- matan_mil
- DeiMoS
- kfirg
- Rongaflugen
- nglancer
- orankohn
- רובר חלל
- yoav911gt2
- ArikB
- bogib
- gpro
- omricn
- הצילינדר השישה עשר
- zaf
- 3n
- אלעדית
- פאר האורה
- lanosforce
- Alloytoy
- עודדון
- garicho
- צוק
- ALX
- amit54
- לב טוב
- Yuvalino
- Itzik-b
- BRAVO_SX
- נולד לליסינג
- Jeka88
