Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום יש את הרכב בחתימה.

אני שוקל החלפה (מכירה ורכישה) של ג'יפ.

א. כי משעמם לי וסתם בא לי על הנוחות.

ב. כי זה בהחלט יותר נוח עם ילדים!

 

חייב שהתא מטען יהיה גדול כמו או יותר מהמגאן סטיישן הנוכחית (520 ליטר).

 

אמינות מעל לכל, החזקה סבירה, אם המנוע גדול אשקול התקנת גז.

אין גם בעיה ב 7 מקומות שבקיפול של השניים האחרונים התא מטען גדול.

 

הצצתי על טויוטה ראב 4 2007-2008, סובארו פורסטר וכו'.

 

אשמח לשמוע הצעות ודעות. הרכב נועד בשגרה לשני מבוגרים ושני ילדים (סלקל וכסא בטיחות).

 

תקציב 56 גג.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

קח בחשבון שצריכת הדלק בג'יפ עולה פלאים. גם עם גז.

אני מחזיק רכב שטח כרכב שני לסופי שבוע בלבד, שקול את האופציה הזאת, זה די נפוץ.

ובקשר ל4X4, לרוב אתה תסתדר בלי זה, ואיפה שתיהיה חייב לשלב, לא יגיע ג'יפון RAV4 או פורסטר בלי להשבר קצת(או הרבה).

פורסם

שוב המטרה העיקרית היא הנוחות!

פעם הייתי צוחק על אנשים עם ג'יפ פוזה והיום בא לי או ג'יפ או רכב מנהלים עם עדיפות לג'יפ.

 

מעדיף 4*4 אם יש מצב שלא יהיה קבוע. כמו שאמרתי שבילים בסיסיים ואולי ממש בקטנה מעבר.

 

צריכת הדלק זה בין הדברים שאני חושש מהם כי היום אני עם ממוצע 16 ק''מ לליטר ועלות ליטר 5.40 ש''ח.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

דאציה דאסטר דיזל.

 

מעבר לתקציב, אבל נשמע בול מה שאתה צריך.

 

ההפרש בעלות הרכישה יכול להתקזז מול צריכת סולר נמוכה ביחס לכל החלופות שהזכרת.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

בשביל דאצ'יה לא ארד מהרנו.... תא מטען קטן בהרבה, אותו המנוע, מרווח פנים כנראה או אותו דבר או קטן יותר...

אין את תחושת הג'יפ הנוח והמפנק בדאצ'יה... אם כבר הסטיישן שלי יותר מפנקת ממנו...

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אף "ג'יפ" (זה לא באמת ג'יפ - אם כבר, SUV או קרוסאובר) לא יתקרב לצריכת הדלק של הרנו שלך. צפה ל-10 ק"מ לליטר מהראב 4.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

תגדיר "מפנק".

 

בתקציב הזה, לא תמצא משהו מי יודע כמה מפנק, לדעתי. לא נראה לי שג'יפון יפני בן 10 יהיה מפנק.

 

גם מפנק, גם חסכוני, גם אמין גם עם יכולת שטח מינימלית וגם לא יותר קטן ממגאן סטיישן - כזה אין (לפחות בתקציב).

 

פינוק תמצא יותר במשפחתיות גדולות (מנהלים), אבל גם שם תצטרך להתפשר על חיסכון בדלק, ואולי גם על אמינות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

חבר כל פעם מעלה נושא של מאזדה 6 שנתונים 08-09 פרמיום עם מנוע 2.5.

אני מחכה שיקנה כדי לראות איך הרכב.

 

בהסבה לגז מה העלות של הגז?

 

מפנק? האמת סנרוף יש היום והייתי שמח שיהיה בעתיד, מפנק? בעיקר תחושה של פנים הרכב ואיכות הנסיעה, בא לי משהו מעבר למשפחתית, ריפודים, כיוונונים וכו'

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

לכאורה, מונדיאו טיטניום אקובוסט (2011-12) היא תשובה לא רעה (סנרוף, מושבי עור, מנוע חזק). אבל לא בטוח שהייתי מנסה להסב אותה לגז, והיא גם לא תהיה רכב שבילים מצטיין, איך נגיד בעדינות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
חבר כל פעם מעלה נושא של מאזדה 6 שנתונים 08-09 פרמיום עם מנוע 2.5.

אני מחכה שיקנה כדי לראות איך הרכב.

 

בהסבה לגז מה העלות של הגז?

 

מפנק? האמת סנרוף יש היום והייתי שמח שיהיה בעתיד, מפנק? בעיקר תחושה של פנים הרכב ואיכות הנסיעה, בא לי משהו מעבר למשפחתית, ריפודים, כיוונונים וכו'

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

גז עולה 2.60 לליטר נכון ללפני יומיים. המחירים תמיד נעים בין 2.5 ל2.9 בתקופה של השנה וחצי האחרונות.

תבדוק לגבי סובארו אאוטבק, סטיישן מוגבההת שעשויה להתאים לך. (על גז כמובן)

פורסם

אתה רוצה צריכת דלק שפויה וחושב על רכב עם מנוע של evo? צפה לצריכת דלק של 6 ק"מ לליטר...

 

לדעתי עדיף שתישאר עם המגאן. גיפונים לא באמת יותר פרקטיים מהמשפחתיות שעליהן הם מבוססים. יתרון הגובה אולי נחמד - אבל תצטרך להתפשר בהרבה יותר בשביל זה.

פורסם
אתה רוצה צריכת דלק שפויה וחושב על רכב עם מנוע של evo? צפה לצריכת דלק של 6 ק"מ לליטר...

 

לדעתי עדיף שתישאר עם המגאן. גיפונים לא באמת יותר פרקטיים מהמשפחתיות שעליהן הם מבוססים. יתרון הגובה אולי נחמד - אבל תצטרך להתפשר בהרבה יותר בשביל זה.

כנראה שהצדק עימך! מאז שאין רכב שני כפרוייקט (משפחה וזה) מגרדות לי הידיים מפעם לפעם!

 

אולי אסתפק בהתקנת ריפודי לכסאות ברכב הנוכחי :-/

 

מה שכן אין ספק שברכב הבא אשתדרג בגודל, היום זה לא רע אבל צריך משהו עוד יותר מרווח.

 

לא יודע איך עד המגאן היו לי רכבים קטנים!

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

×
×
  • תוכן חדש...