Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עם האוכל בא התיאבון. היית מסדר את תא המטען יותר תכופות כנראה. כשיש סטיישן - פשוט זורקים הכל לתא המטען ומקווים שזה יהיה שם כשתחליף את הרכב...

פורסם

חחחח אצלי הכל מסודר יחסית, יש עגלה קבועה בתא מטען (טיולון) וארגז של ירקות שיש בו כלים ושטויות... אחרי זה מרגיש שהוא קטן...

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אולי B4 סטיישן + הגבהה?

אמינות - צ'ק, נוחות - צ'ק, הסבה אפשרית לגז - צ'ק.

ג'יפון זה לא, אבל עם הגבהה אולי אפשר להגיע למרווח גחון של 18 ס"מ. צריך לבדוק.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
חחחח אצלי הכל מסודר יחסית, יש עגלה קבועה בתא מטען (טיולון) וארגז של ירקות שיש בו כלים ושטויות... אחרי זה מרגיש שהוא קטן...

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

 

בתקציב שלך אתה מכניס הונדה CRV 2008 מנוע 2000, שאם שמרו עליה יפה (ומי שקנו את הרכב הזה נטו לשמור) תחזיק מעמד עוד שנים. אין לה את ההאצה של המגאן אבל רכב נוח (במודלים לפני 2007 צורה ישנה תא מטען גדול יותר לדעתי ואישית בכלל העדפתי את הקובייתיות שלה), לא חיית שטח אבל בשבילי קק"ל וקצת יותר מזה תסע בנחת. 1:10 נסיעה משולבת, אולי 1:11 אחרי שאתה מכיר את הרכב (לא סגור על הנתון).

 

מי שהעיר לגבי RAV4 והפורסטר ביחד, לפחות מבחינת עבירות אין מה לדבר שהפורסטר הוא מבכירי הג'יפונים לעומת הטויוטה שאין לה שום יתרון בקטגוריה חוץ מהאמינות הרגילה של המותג.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

אבל במה ההונדה תהיה עדיפה על המגאן שכבר יש לפות"ש? פרט אולי לכמה ס"מ של מרווח גחון, קשה לי לראות באיזה סעיף היא עדיפה, והכמה ס"מ האלו לא באמת נותנים יכולת שטח סבירה.

 

לדעתי, זו החלפה מאוד לא מוצלחת.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
אבל במה ההונדה תהיה עדיפה על המגאן שכבר יש לפות"ש? פרט אולי לכמה ס"מ של מרווח גחון, קשה לי לראות באיזה סעיף היא עדיפה, והכמה ס"מ האלו לא באמת נותנים יכולת שטח סבירה.

 

לדעתי, זו החלפה מאוד לא מוצלחת.

 

הכל תלוי לאיזה צורך. להונדה יש 4X4 קבוע (לא היסטרי אבל בא לידי ביטוי בבוץ, חול, שבילים לא כבושים או חרושים, מכשולים קלים) מיגון (מינימלי) לדרייבשאפט, ישיבה גבוהה יותר שתורמת בשטח, נעילת הילוך שלישי לירידות, מרווח גחון כפי שציינת, צמיגי 50/50 זמינים (אוקי לא באמת צריך לשימוש רגיל) ובדגם הקודם: שולחן פיקניק מתקפל בילד-אין! השינוי אולי לא דרמטי אבל מוסיף לך 20% מהשבילים שסתם 2X4 לא לוקח בלי להתפרק (הר חורשן לדוגמא). וביומיום רכב נוח ונעים אף כי כבד יותר וחזק פחות מהמגאן (150 כ"ס ומומנט לא היסטרי ב-3500 סל"ד בערך). שוב אני מבטא העדפה סובייקטיבית לצורה הישנה שנדמית לי גם קשוחה יותר.

עם המגאן הוא לא יסע בשטח פשוט בגלל שיחשוש בכל פינה משברים והיתקעות.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

×
×
  • תוכן חדש...