אני חייבת לעשות קצת סדר בעניין הלוואה חוץ בנקאית לרכב..
עברתי קצת בפורום כדי לתת מענה יעיל לדבר.
אני עובדת בחברה המעניקה הלוואות לרכבים ואני אומרת חד משמעית - לא כדאי ליטול הלוואה חוץ בנקאית לרכב מהסיבה שהיא יקרה מאוד. אתם רוצים לקנות רכב? תחסכו עוד חודש, חודשיים, חצי שנה! אך לא לקחת הלוואה מהסיבה שזה כמו כדור שלג שרק הולך וגודל. אתם לוקחים הלוואה כי אין לכם כסף אך ל40% + יש בעיות במהלך החודשים להחזר ההלוואה כך שהריבית גודלת וגודלת והרוב לוקחים הלוואות נוספות כדי לסגור הלוואות ישנות שזה עוד מקרה חמור ביותר.
למי שרואה את ההודעה הזו, תנסו לחסוך כי הלוואה רק מכניסה אתכם לצרות ואני עובדת בחברה המעניקה הלוואות חוץ בנקאיות.