ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעונין לקנות רכב יד 2. ככל הנראה i20-i25 או קיה ריו ואולי אפילו SX4. רכב מ-יד 1, פרטית, בפחות מ-100 אלף ק"מ עולה היום כ-50 אלף לפי לוי יצחק ולפי המחירים ב-יד 2. שאלה 1: אתם מסכימים שאלו המחירים או שבפועל אפשר למצוא במחירים שיותר קרובים ל-40 אלף? שאלה 2: חמי אמר לי לא להתקרב לסוזוקי. הטענה שלו היא שהחלקים שלה יקרים, ושאין לה הרבה מוסכים שמתמחים בסוזוקי. האם אכן ההמלצה, מבחינת עלות טיפולים, היא לא לקנות סוזוקי? תודה רבה לכל העונים והעונות! שבת שלום
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום חברים, אני קצת מבולבל בכל הקשור להגדרות מחירון, הרבה פעמים אני שומע שאם מישהו קונה במחיר מחירון, הרכב צריך להיות פופולרי, שמור ומטופל. האם הכוונה לאחרי השקלול או לפני? אני מודע לכך שהרבה תלוי בשוק ולכן יש לי דוג' ספציפית: CW 2013 שעלה ביולי על הכביש ועשה 60000 קילומטר, יד 2 (נקנה ב0 ק"מ מליסינג ע"י הבעלים הנוכחי) גולמי: 73000 לאחר שקלול: 65000 האם 65000 משקף מחיר הוגן?
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם,אני מחפש רכב שישמש אותי לנסיעות יום יומיות בתוך העיר ופעמיים בשבוע לנסיעות ארוכות יותר התקציב כאמור הוא 45K,מחפש בעיקר רכב אוטומט חשוב לי שהרכב יהיה יחסית מאובזר,צריכת דלק של לא פחות מ 1-13 ושיראה טוב נוחות זה עניין שפחות קריטי לי כרגע אני עם פ'יגו 206 ולא מפריע לי יותר מדי עניין הנוחות,גם הגודל לא מהווה בעיה חשבתי בינתיים על פאביה,קליאו ופיאט בראבו לצערי קליאו החדשה לא נכנסת בתקציב בגרסאת האוטומט פאביה נכנסת רק במודלים נמוכים יותר והבראבו בקושי קיימת בלוחות המכירה עצות,מישהו?
הודעה אחרונה מאת RazDar, -
-
- 3 תגובות
- 862 צפיות
אהלן חברים אני מחפש רכב הצ'בק בדגש שיהיה לו esp בגלל הבטיחות ועל הדרך דבר זה מוזיל דרסטית את הביטוח .. חשבתי לכיוון האיביזה פולו ופאביה כמה חברים המליצו ללכת לאוטו דיל ברמת גן בגלל תנאי התשלום הרכבים שם כבר אחרי בדיקות ויש מבחר מחפש את ההוצאה הנמוכה ביותר יש המלצות ?
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אשמח לקבל תגובות על הרכבים הבאים. אם אפשר לדעת פחות או יותר מחלות ידועות. עדיפות לאחת על השניה ועלות טיפולים. כרגע אני מתכוון לסגור גטה 2013 עם 52 קמ. Sent from my SM-N910F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת E-A, -
- 12 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום, לאחר שאבא שלי החליף את רכב המאזדה 3 שלנו,( 2008 ) הוא מעוניין לקנות רכב משפחתי אחר. בין ההתלבטויות שלנו הן: מאזדה 3 2012, וסקודה אוקטביה. לפי מה שאני יודע, המאזדה יותר אמינה אך צריכת הדלק ממוצעת. לפי מה ששמעתי על הסקודה אוקטביה, הוצאות טיפול יקרות מאוד, ובעיות בגיר. אשמח לשמוח את חוות דעתכם, והאם יש שוני בין העלויות טיפול בין מנועי הסקודה אוקטביה השונים. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
בעבר חשבתי על כמה רכבים ועכשיו אני מתעניין בזאנר שונה. בא לי שיגעון של רכב פתוח. איזה רכב קבריולט מומלץ סביב ה 200K ? ברכב חדש(אין יותר מידי אופציות) או שנה שנתיים על הכביש ,וחשוב שיהיה גם אופי ספורטיבי. כרגע מה שעומד על הפרק: מאזדה מיאטה,ספורטיבית מאוד אבל אין תאי אחסון ופחות פרקטית ליום יום. ומיני קופר לא הS ,שהיא יותר פרקטית ליום יום, פחות ספורטיבית ומגיעה עם גאנט "15 קצת מבאס. אבל הרכב ממש יפה. זה לא רכב שני או רכב לסופ"ש. זה יהיה רכב יחיד. אשמח לחוות דעת ממי שמכיר את הרכבים הנ"ל?
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
- 39 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב משפחתי עבור זוג פלוס 2 ילדים והשלישי בדרך בע"ה. כך שיהיה צורך להכניס במושב האחורי 2 כיסאות תינוק ובוסטר. כמובן שיש צורך בתא מטען גדול (עגלה ומזוודה גדולה בד"כ לשבתות אצל ההורים) כמובן חשוב מאוד בטיחות, אמינות וחסכוני. הכיוונים שלי עד כה: קיה פורטה שנת 2010 יונדאי i30 שנת 2009 מאזדה 2 סדאן שנת 2011 אני יודע שרכב סטיישן יכול לתת נוחות גדולה יותר בעיקר מבחינת תא מטען אבל אישתי ממש לא אוהבת את הצורה אז כרגע פחות רלוונטי. אשמח לקבל מכם חוות דעת והמלצות. תודה ועצמאות שמח!
הודעה אחרונה מאת Omer Peugeot 205, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
טוב אז לאחר שגנבו לי ביום העצמאות את המונדאו, אני מחפש אחר רכב שארגיש טוב לגביו כמו שהרגשתי לגבי המונדאו ( 2005) . זאת אומרת רכב מפנק במחיר נמוך יחסית לא חייב שיהיה מסגמנט מנהלים. ישנם מספר דגמים שחשקה נפשי בהם אך לפחות על כמה מהם אני מקבל איתותים לפה ולפה ואשמח אם תעזרו לי להגיע לאיזשהו סדר. הבחירה המובנת מאליה מבחינתי היא להתקדם למונדאו חדשה יותר ורצוי בגרסת טיטניום (שנת 2011 ומעלה ) המחיר שהכי קורץ לי היא פוקוס 2013 יד ראשונה עם 52K נסועה בעלות של 48K. הלב רוצה בכלל C5 או 508 אבל כל העולם צועק להתרחק ושוב חלק ממש מקללים את הרכבים וחלק אומרים שאלו בעיות תחזוקה לקויה. פתאום נזכרתי שגם אלפא 159 נכנסת יפה לתקציב ויש עודף נחמד והאמת שהוא הרכב הכי יפה בסיפור. …
הודעה אחרונה מאת yair666, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מצאתי במבצעי 0 ק"מ שברולט ספארק LS ידני מנוע 1.0 במחיר 53,200 , לעומת סיטרואן C1 ידני מנוע 1.0 גרסת LIVE במחיר 50,000 מהיבואן עצמו. כמדומני , בשני הרכבים האבזור ברמה הבסיסית. מי מהרכבים הייתם לוקחים ולמה? (ההפרש במחיר כמובן זניח מבחינתי) מי תהיה יותר טובה מבחינת אמינות? , בטיחות? , ביצועים? (כמה שאפשר להשתמש במילה הזאת למנוע ליטר) , צריכת דלק? , צפי ליכולת למכור את הרכב בעתיד ולא חתונה קתולית ? , תודה!
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מה ההבדל בין הדגמים השונים? אני רואה שהרוב המוחלט של הגטס הישנות (2008 בערך) הן GLF - האם כדאי לקנות במחיר אטרקטיבי? במידה והקמ לא גבוה מדי ומצב הרכב תקין? תודה.!
הודעה אחרונה מאת alivne, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לכולם, השתחררתי לאחרונה מהצבא והחלטתי שהגיע הזמן להיות עצמאי מבחינת רכב. אני לא נוסע יותר מדי. פשוט נמאס להיות תלוי בחברים ותחבורה ציבורית. צריך משהו שייראה נחמד, לא יהיה עגלה, שיהיה נוח מבחינת חווית נהיגה, ושלא יהיה זולל דלק קיצוני. כשצריך לנסוע פעם ב.. לצפון או לדרום שיוכל להחזיק את זה בלי יותר מדי בעיות. ההתלבטות כרגע היא בין i30 2008 למזדה 3 2008 1600. הבעיות מבחינתי בi30 הן העיצוב הלא משהו בעיניי ומקריאה באינטרנט שהיא קצת רועשת ולא הכי נוחה בכביש. יש המלצות לרכבים טובים יותר שאוכל למצוא במחיר הזה? תודה רבה מראש לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אשמח להמלצות על רכבים דומים.
הודעה אחרונה מאת green, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 843 צפיות
שלום לכולם, יש לי כרגע את היונדאי I30 2011 1.6 אוטומטית ושקלתי אולי להחליף אותה בC4 דגם EXCLUSIVE 154HP אשמח אם תשפכו קצת אור בנושא הסיבה שאני רוצה להחליף כי היונדאי I30 אוכלת 1 ל10 , 4 הילוכים, מנוע ישן, ושוקלת 1800 קילו ככה שהמומנט שלה מאוד נמוך וההרגשה כאילו אני נוסע במיני וואן / טנק ועם איך שהיא אוכלת אולי שווה להתפנק קצת יותר ?
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
אני מחפש לרכוש רכב חדש למשפחה של 2 + 4 זאטוטים. לאחר שנכוויתי עמוקות מפיג'ו 5008 יד 2, שהיה אחלה אוטו מבחינת גודל ונפח איכסון, אבל סרב להיפרד מהמוסך החלטתי לרכוש רכב חדש. הנסועה שלנו נמוכה ובעיקר רכב לחוגים ביומיום, וטיולים בסופ"ש, אבל מחפש גם רכב עם שוק חזק ויציב שאוכל למכור בעוד 3-4 שנים ללא בעיה ולהשתדרג מחדש. רכב בטיחותי שייתן לי גם פחות 3 שנים שקטות ללא מוסכים. עברתי את כל הסוכנויות ולבסוף מבחינת תקציב, שוק ומה שמקבלים נותרו 4 אפשרויות: ניסן אקסטרייל, מיצובישי אאוטלנדר, קיה קארנס וטויוטה וורסו (אגב, רכבים צרפתיים נפסלו על הסף והצטערתי לשמוע שלאחרונה אופל נמכרה לפיג'ו). מבחינת רף מחיר הם בגדול בין 154,000 ל 175,000. ניסן נפסל כי הוא קצת צפוף יותר ויקר מהא…
הודעה אחרונה מאת mpol, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 907 צפיות
רציתי לדעת כמה פרטים על הרכב לפני שאני קונה. (גיר ידני) - האם יש לו בעיות אלקטרוניקה/מכניקה חוזרות ונשנות (מחלה) - האם מישהו יודע כמה עלות האחזקה השוטפת שלו בממוצע? תודה מראש לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Kkasll, -
-
אפשר גם להתייעץ במכירת רכב? שוק הרכבים המשומשים לא כל כך ברור לי. פרסמתי ביד 2, בהומלס, בפורום מכירה השכן, בפשפשוק רכב ואין כל כך פניות. זה הפתיע אותי כי מדובר ברכב מיד ראשונה, פרטית, קלומטראג' יחסית נמוך לפי מה שאני מבינה. מטופל וכד'. הברירה היחידה זה לפנות לליסינג? זה מצב השוק היום? חייבת לומר שזה ממש מבאס אותי שחברות כאלו יקבלו רכב כזה. מה אני מפספסת? אשמח לעצה. תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
אהלן חבר'ה, אני מחזיק כבר 4 שנים בהונדה סיוויק 1993 ידנית, האוטו הזה שירת אותי נאמן, אבל אני חושב שהגיע זמן להשתדרג. מצאתי אלפא רומיאו 156 עם מנוע 2000, קילומטראג' באיזור ה240 אלף, במחיר של 20 אלף. חשוב לי שהאוטו יהיה זריז, מצד שני גם אמין. האוטו חזק עם 165 כ"ס, נראה טוב מאוד מבפנים.
הודעה אחרונה מאת Maximiliano, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
הוצע לי למכירה מפיאט, רכב שנת 2014 ששימש לנסיעות מבחן אצלם, מישהו יודע כמה אחוז נהוג להוריד במקרה כזה? תודה, איציק
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 681 צפיות
אהלן , תכף נגמר לי המלווה והתחלתי לחפש רכב. במקרה מצאתי את הפורום הזה ולאחר שכבר הספקתי לשמוע מגוון דעות שרק בלבלו אותי החלטתי שאני אשאל פה. אני מחפש רכב אמין מרווח וחסכוני עד כמה שאפשר במחיר של עד 10K , הרכב ישמש אותי בעיקר לנסיעות בתוך העיר ומדי פעם ליציאות אל מחוץ לעיר. חבר המליץ לי על המיצובישי קולט או על ההונדה האצ'בק חשוב לציין כי אני מחפש רכב אוטומטי ויש לי הבנה אפסית ברכבים , אשמח לשמוע את דעתכם ולקבל עצה לרכב ראשון .
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום לכולם, כיום אני נוהג על יונדאי גטס GLS 1.6 ידני , הגיע הזמן להתחדש. אני מחפש רכב ידני עם קצת פלפל, לא מחפש רכב סטנדרטי ומשמעמם. סדר עדפויות שלי מבחינת הדרישות: 1. ידני בלבד ( לא DSG , TCT וכ'ו ) 2. אמינות ( הגטס מפגינה מופלאה- משהו בסדר גודל כזה ). 3. מהנה לנהיגה. 4. אבזור - כמה שיותר עשיר. 5. צריכת דלק ( נוסע כ- 10-12K בשנה ). 6. נוחות ( אני חושב שכל מה שאני אקח יהיה יותר נוח מהגטס. כמה אופציות שחשבתי : 1. אלפא רומאו ג'ולייטה 1.4 170 כ"ס - נדקלתי עליה ממש נהגתי עליה קצת וממש אהבתי - חושש מסעיף 2. בגלל המולטי אייר . 2. שירוקו 122 כ"ס - ( בספק אם נכנסת לתקציף עם השוק שלהם ) 3. רנו מגאן קופה 1.2 טורבו 115 כ"ס ( סעיף 2 + סעיף 3 בספק ) 4. …
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הי, סבא שלי (80) מחפש רכב קטן (בגלל חניות, שדה ראיה ותמרון בעיר) חדש. שאלתי היא - מיהו הרכב הכי בטיחותי שאפשר להשיג בהתבסס על המגבלות דלעיל. מיהו המוביל בשקלול הכולל (אקטיבי פאסיבי וכו)? תודה
הודעה אחרונה מאת איתן איזנברג, -
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
יש לי כמה דגמים שאני מתלבט ביניהם ורציתי לשמוע קצת דעות וגם דברים כמו צריכת דלק ומחלות ידועות. אני בחור בן 22 אבל רוב הזמן תנהג ברכב אמא שלי בת 50+ בעיקר בתוך קיבוץ ולעתים בין עירוני מרחקים לא גדולים ( אשקלון-מרכז או אשקלון באר שבע בערך) התקציב שלנו הוא 25-32 אלף שקל כאשר 32 זה הגבול רצוי כמה שיותר חדש מינימום שנתון 2010 חייב ידני , כמה שפחות קמ כמובן ואנחנו מחפשים משהו עמו סופר מיני (אין צורך במשפחתית מאחר וזה הרכב השני במשפחה) כרגע ההתלבטות היא בין : סקודה פאביה , סיאט איביזה , פורד פיאסטה, פולקסווגן פולו אשמח לשמוע את הדעה לגבי הדגמים האלו וכמובן אם יש הצעות אחרות כרגע יש מועמדות בראשון ומושב בני דרור ליד נתניה לכן אשמח גם להמלצה לגבי מוסך בד…
הודעה אחרונה מאת AvihuHe, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לאחר תאונה וטוטאלוסט עם טויוטה קורולה 2005 אני מתלבט כרגע בין טיוטה קורולה 2014 לבין הונדה סיויק 2014. אשמח לשמוע דעות והמלצות לגבי רכבים אלה ואולי גם רכבים נוספים. תודה
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
טוב חברים, הלכתי אתמול ראיתי מונדאו 2.0 טרנד, שנת 2012, עברה 120 ק"מ, יד שניה. אני אהבתי את הרכב ואני רוצה לסגור איתו, יש לי כמה שאלות אליכם. מקווה שתוכלו לעזור לי. 1. האם 120 ק"מ זה סביר לשנה הזאת? 2. המוכר טוען כי היד הראשונה הייתה ליסינג פרטי אצל איזה סמנכל. הסתכלתי ברישיון רכב וכתוב "השכרה/החכר". המוכר די אמין אבל אני לא סומך על אף אחד בכל מקרה, מה זה אומר הסעיף הזה? היה בהשכרה או בליסינג, יש דרך לדעת? 3. יש לעשות טיפול 120, והמוכר מציע שיעשה טיפול בעצמו וכך ימכור את הרכב. אני הצעתי להוריד עוד קצת במחיר ואני אקח איך שהרכב כרגע. מעדיף לעשות את הטיפול בעצמי. השאלה, יש לכם הערכה מה יש לעשות בטיפול 120? יש משהו מסויים שיכול לייקר את כל העניין בצורה מש…
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
השאלה הוגדרה בכותרת. חיפוש ביד 2 בפרמטרים שהגדרתי הניב כמה מועמדות פוטנציאליות: יונדאי I10, קיאה פיקנטו, סוזוקי אלטו, סיטרואן C1, מיצובישי ספייס סטאר, סקודה סיטיגו ועוד. מאד אוהב את הסיטרואן C1 יש לאשתי אבל ידנית. לפי מה שהבנתי הגיר הרובוטי שלה ושל הפיג'ו לא ממש נעים וחלק בפעולה שלו. עוד מתכוננן על המיצובישי ספייס למרות העיצוב הפושר שלה.. המלצות? תובנות? - כמובן שהעדיפות היא לשנתון המתקדם ביותר במסגרת התקציב הנתון.
הודעה אחרונה מאת ronshul, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 607 צפיות
אני מעוניין לקנות את אחד מהרכבים הנל (אימפרזה/לנסר) בין השנים 05-06 , אשמח לקבל פרטים מתוך ידע או ניסיונכם האישי ,על המלצות מחלות וכו... התקציב שלי הוא 12 אלף ובגלל זה חושב על הרכבים הנל ואולי למרות שאומרים לי להתרחק אולי גם סיטרואן c4 , בגלל שהוא שנתון 08
הודעה אחרונה מאת avargel, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אהלן אהלן אני סטודנט שנה ראשונה מחפש אוטו קטן שינייד אותי בשנה שנתיים הקרובות. אני מתכנן למכור אותו אחרי התקופת זמן הזאת כנראה עקב מעבר ארוך לחו"ל. לפיכך הדברים החשובים לי בסוג של סדר עדיפויות: 1. סחירה כמה שיותר 2. תצרוכת דלק נמוכה 3.אמינה יש לציין שמראה, גימורים ושלל תוספות לא מעניינות אותי כלל, מצידי שיהיה קופסא עם 4 גלגלים. כפי שאתם רואים התקציב נמוך.. העדפה ליונדאי או מיצובישי כי קרוב משפחה עובד במוסך מורשה שלהם. בדקתי ארבע יורוסוויפטים 2001-2003 ורובן ככולן היו במצב פח למדי. אז זה ירד מהפרק. ישנה אופציה ליונדאי גטס 1.6 דגם ספורט שנת 2004 עם טסט לשנה, קילומטרז 160 אלף ומחיר נמוך למדי. עם זאת אני חושש מכך שיהיה לי קשה למכור אותה בהגי…
הודעה אחרונה מאת kobiati, -
-
BMW סדרה 1
מאת TarNxD- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום, אשמח לחוות דעת על רכב מסוג BMW 120i אוטומט משנתון 2014 ומעלה. מבחינת ביצועים, מנוע, גיר(הילוכים), צריכת דלק טיפולים וכו'. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת TarNxD, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן חברים, הגיע הזמן והחברה שלי מכרה את הרכב שלה ועכשיו היא מתלבטת לגבי הרכב הבא,היום היינו בכמה סוכנויות ונתנו לכנו כמה הצעות,קיה פיקנטו שנת 2013 דגם EX עם 74 אלף ק"מ ב44 אלף שקל,יונדאי I20 שנת 2013 דגם INSPIRE עם ג'אנטים וסאן רוף עם 103 אלף ק"מ ב47 אלף שקל,ופולקסווגן אפ 2015 עם 18 אלף ק"מ ב45 אלף ש"ח... אני יודע שהרכבים הם לא באותה הקטגורייה.. חברה שלי עובדת בהרצליה ואנחנו גרים בהוד השרון, מה דעתכם על הרכבים ומה לדעתכם האופצייה העדיפה? תודה ושבת שלום, זיו.
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 289 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- yor2
- SlowRide
- אהרן ג
- Assafo2
- itsik170
- ELI001
- Pavlik
- יוני3227
- David32
- ברווז
- ברנד
- hans
- פריג'י
- הרקוליטו
- Dan___
- Shay Shd Dave
- chrono
- spidrman
- לירון .ה.
- Step
- Avia
- matan_mil
- DeiMoS
- kfirg
- Rongaflugen
- nglancer
- orankohn
- רובר חלל
- yoav911gt2
- ArikB
- bogib
- gpro
- omricn
- הצילינדר השישה עשר
- zaf
- 3n
- אלעדית
- פאר האורה
- lanosforce
- Alloytoy
- עודדון
- garicho
- צוק
- ALX
- amit54
- לב טוב
- Yuvalino
- Itzik-b
- BRAVO_SX
- נולד לליסינג
- Jeka88
