Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דעות חלוקות לגבי הרובוטי של הפיאט, אבל הרכב סוחב יפה והוא חמוד מאוד למראה, משדר רכב לצעירים.

מזדה 1600 אמינה, אך בולעת דלק ומיושנת וחלשה.

יונדאי לא הייתי מתקרב כי זה באמת סתם רכבים,

אני כן מחזק על ספיריט שנתון 2006 למשל האצבק, צעירה וזריזה, גיר פלנטרי ראש שקט.

מה גם, שאתה לא רוצה להוציא הרבה על תחזוקה.הפיאט מפתה אך מסוכנת מהמאזדה.

חפש ספיריט, מבחינת סחיבה עם רכב מלא היא בסדר ולא יותר, במזדה 1.6 וביונדאי אתה תרגיש טוב כמה עגלות הן.

אבל הספיריט תרושש אותי עם הצריכת דלק לא?

דווקא מאזדה משנת 2006 כנראה תצטרך:

א.החלפת משולשים(לא תענוג זול).

ב.שיפוץ גיר.

הפיאט אוליי לא הכי אמינה אבל כל רכב משנת 2010 ומעלה אמין מעמיתו הזקן יותר.

שלא לדבר שרכבים שתוכן אי שם בשנת 2003 לא בדיוק בטיחותי מול רכב שתוכנן 2010.

מה הכוונה בלא הכי אמינה? מה הן הבעיות המוכרות שלה?

והיית ממליץ בשורה התחתונה על הבראבו בתקציב הזה?

פורסם

אם אתה לא הולך לנסוע 60 אלף בשנה המזדה לא תרושש אותך.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

המאזדה תרושש אותך בעלויות אחזקה.

 

ביטוח יותר יקר, טסט יותר יקר, רכב ישן יותר אז יותר תיקונים וכך הלאה.

 

אני אישית הייתי ממליץ לך כרכב ראשון לגשת לאחת מחברות ההשכרה ולרכוש את אחת מהמכוניות הקטנות האוטומטיות שלהם - כמו סיאט מי\סקודה סיטיגו או פיג'ו 107\סיטרואן C1, אולי אפילו סוזוקי אלטו - או קיה פיקנטו מנוע 1000, אם נכנסת בתקציב.

 

מכיוון שאתה לא מודע אפילו לכמה יקר להחזיק רכב - חבל שתגלה בדרך הקשה, בין מוסך למוסך.

 

עדיף לרכוש ב-30K רכב השכרה קטן, לנסוע עליו 3-4 שנים עד שתצטרך באמת אוטו משפחתי - ואז לשדרג את עצמך. עד אז תהנה מעלויות אחזקה נמוכות, חניה קלה ואמינות מעולה (כי בכ"ז רכב בן 3 עדיף מרכב בן 9).

פורסם

יש בעיה של בית מצערת שאיתמר הוציא לו מדריך,תשאל בוואטסאפ של חבריי בארבו על עוד תקלות.

ולדעתי גם תושבות מנוע שהולכות בערך כל 5 שנים.

מעבר לכך כבעל פיאט פנדה (לא בראבו) מדובר ברכבי VFM עם עלות חלפים סבירה.

אז התשובה היא כן ,העיקר למצוא אחת שמורה.

×
×
  • תוכן חדש...