ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני עומד לקנות רכב שנת 2014 יד 1, די חדש בקילומטרים שלו ועשיתי לו בדיקה במכון. רציתי עזרה בפענוח התוצאות: אני צריך לדאוג בנוגע למה שכתוב על השלדת מרכב? תודה ושבוע טוב
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 819 צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות רנו קליאו סטיישן. בביקור במגרש טרייד אין מצאתי קליאו 2015 שעברה 30 אלף קילומטר. ביקשתי את ספר הטיפולים ואכן בוצע טיפול 30 אלף, אך מה שעשו שם קצת חשוד לי ואשמח להבהרה. העבודות שבוצעו - מכלל מנוע תיבת הילוכים הסרה - התקנה, מסנן תא הנהג החלפה, מכסה התזמון הסרה - התקנה, החלפת 2 דיסקי בלמים קדמיים. החלקים שהוחלפו - מגן תחתון למנוע, מחזיר שמן למכסה גל זיזים, אטם מגופת ריקון שמן מנוע, אטם למכסה טיימינג, מסנן אוויר למזגן, משחר לקרטר, קרב מסנן שמן, מחזיר שמן קדמי למנוע, אטם מכסה שסתומים. האם זה משהו סביר? הרכב הוא יד 1 מפרטי, לטענתם לא עבר תאונות. אין לי ידע רב וזה רכב ראשון שאני קונה פרטי. תודה רבה על העזרה
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לקנות רכב ובבדיקה כתוב (תמונה מצורפת). האם התאונה שהרכב עבר קשה? כמה כסף להוריד לפי דעתכם? מדובר ברכב וולוו S60. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת xwolf, -
-
- 29 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
שלום, אנחנו זוג שמחפשים ג'יפון משפחתי. הרכב הוא הרכב היחיד במשפחה אז חשוב שהוא יהיה חסכוני ומספיק גדול כאשר בעתיד נרצה להרחיב את המשפחה. הרכב משמש לנסיעות לעבודה בעיקר (כ-70Km ביום) ומשלב נסיעה עירונית (חיפה) ובין עירונית. הדברים שחשובים לנו ברכב: - אמינות - יש לנו כרגע רכב ישן ונורא נכוונו מהטיפולים השוטפים, לכן נשמח לרכב אמין עם טיפולים זולים יחסית. - צריכת דלק נמוכה - בטיחות - רכב ששומר על ערך שוק. תקציב - עד 150K. הסתכלנו על מספר רכבים, כאשר לכל אחד יש את היתרונות שלו מבחינתנו אבל נשמח לקבל עוד חוות דעת: - סובארו XV - מנוע 1.6 114 כ"ס. (גם מנוע 2 ליטר יכול להיות רלוונטי, פשוט נראה לנו שהוא צורך יותר דלק והוא גם יותר …
הודעה אחרונה מאת noknok, -
פורסטר 2010
מאת assaf32- 0 תגובות
- 609 צפיות
שלום, ראיתי פורסטר 2010 שהיתה בליסינג של בן אדם עם קילומטרז גבוה של 190 אלף קילומטר . מה המשמעויות של הקילומטרז הגבוה ? האם אני צריך לחשוש מזה ? איך האמינות של הרכב ?
הודעה אחרונה מאת assaf32, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום במהלך החיפושים שלי לרכב יד שניה נתקלתי ברכב בחברת אלבר הרכב שנת 2013 מליסינג עם קילומטרז נמוך מחיר הוגן ועל פניו נראה כמו עסקה טובה לרכב תינתן אחריות על 10 מכלולים לשנה ובנוסף עבר בדיקה בקומיוטסט מטעם החברה מביקורות שקראתי על חברת אלבר שחלקן היו פחות מפרגנות והסקתי מהם מסקנות (כמו למשל לקחת את הרכב לבדיקה מטעמי) ועל חברות הליסינג בכלל כמובן שאקח את הרכב לבדיקה במכון מרוחק יותר ועל אחריות שמעתי שלפעמים היא לא שווה הרבה אבל זה עדיף ממוכר ביד 2 שאין אחריות בכלל וכמובן שאעבור על החוזה. השאלה אם יש משהו שאני צריך לשים עליו דגש או לבדוק מעבר לזה? טיפים ועצות יתקבלו בברכה
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 43 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
שלום הציעו לי רנו פלואנס דיזל 2015 אבזור פריבילג' המפואר יד1 פרטית שעשתה 18500 ק"מ. הרכב עלה לכביש בפברואר ובוצעו לו 2 טיפולים במוסך מורשה קרסו בצפון. לרכב יש מוביליאיי ומערכת מולטימדיה פשוטה לא מקורית. ראיתי את הרכב והוא נראה מאד שמור. כמעט ואין לו שריטות. פנים הרכב נראה חדש. בדיקה עם חבר במחשבים רנו מראה שהרכב אכן טופל אצלהם בזמן והיה לו שריטות ושפשופים בטמבון האחורי שאותו הוא צבע ותיקן אצלם. את זה הוא לא אמר לי שראיתי את הרכב. מחירון לוי יצחק משוקלל הוא 95210. עם תוספת מובילאיי יוצא 97000. המוכר הוא אדם פרטי. הוא רוצה עליה 94000 אחרי מיקוחים. האם זה מחיר הגיוני? אני שמעתי שרנו פלואנס דיזל נמכרת 10 אחוז מתחת למחירון. איזה מחיר נחשב טוב לרכב הזה? …
הודעה אחרונה מאת MikMan, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 840 צפיות
מדובר על שנתונים 10 11 שנכנסים בתקציב. אשמח להמלצותיכם.
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אני מחפש קיה ריו ובמהלך החיפושים נתקלתי במודעה של קיה ריו EX שנת 2012 74 קילומטר יד ראשונה שנקנתה מהסוכנות עדיין באחריות יצרן יש כמה תוספות ברכב והוא רוצה על הרכב 42000 ש"ח המחיר הוא מחיר נמוך מידי לטעמי והעלה חשד הוא אמר שהוא זה שרשום על הרישיון הוא יכול להוציא הסטוריית טיפולים ותיקונים מהמוסך המרכזי של קיה שם הוא טיפל ברכב בתמונה שמתי לב לידיות של הדלתות שנראות שונה מכל דגם שראיתי של קיה ריו 2012 מתאים יותר ל 2011. שאלתי אותו על זה והעברתי לו תמונה של ידיות ברכבים אחרים והוא אמר שהדגם שלו זה סדאן ולכן זה שונה. העסקה נראית יותר מידי טובה במיוחד המחיר ואני כבר נפלתי בפח עם סוחר עם שמכר לי רכב עם בעיות.(אחרי בדיקה שכמו מפגר הלכתי למכון שהוא הפנה אותי…
הודעה אחרונה מאת ab0607, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
הכנסתי את הרכב לבדיקה . מה אומרים ?
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מבקש המלצה לרכב משפחתי שני במשפחה שיעשה כ-30 ק"מ ביום שיהיה שנת 2009 ומעלה ב40k ש"ח. חשוב שיהיה נוח ואמין זה הכי חשוב. גיר אוטומט (לא רובוטי, לא דו ולא חד מצמדי) מנוע 1200+ (עליות ירושלים) בטיחותי (כפרים ערבים) דלק פחות חשוב מהסיבה והרכב נוסע נסיעות קצרות. חשבתי על מספר רכבים כאשר האמינות ובטיחות הן החשובות ביותר: טויוטה- אוריס, קורולה, אוונסיס. סוזוקי- sx4, ספלאש, סוויפט. קיה? הונדה? יונדאי? בנוגע לטויוטות, מאיזה שנה ולאיזה תתי/דגמים יש גיר אוטומט/רציף?
הודעה אחרונה מאת tomy669, -
- 19 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
העברתי רכב בדיקה (שהלכה מצוין) ואז נתקלתי במשהו קצת חשוד. ברישיון הרכב של המוכר רשום: ''הרכב משמש להשכרה\החכר, שעבוד להבנק הבינלאומי הראש''. כלומר הוא מליסינג. בעלים קודמים רשום :00 (ולא 01). כלומר, ברישיון רכב לא רשום שמו של המוכר. שאלתי אותו האם הרכב בבעלותו (לא משועבד), הוא אומר שכיוון שהוא לקח ליסינג הרכב רשום על החברה ויש לו ייפוי כוח אותו הוא יכול להעביר עליי, ככה שאני אהיה יד שנייה ולא שלישית ("לא העברתי בעלות כדי לא להפסיד ביד". מיותר לציין שהמוכר לא חושש ללכת איתי לדואר (שם כביכול אני אמור לאתר שיעבוד\עיקול של הרכב) אבל הסיפור למעלה ניראה לי קצת מוזר (כמו גם ההסבר שלו). האם בדיקה של הדואר מכסה אותי? איזו בדיקה נוספת הייתם מציעים שאעשה בשביל להי…
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום, לקחתי היום BMW סדרה 1 לבדיקה, שנתון 2013, 31000 קילומטר. הבודק אומר שיש רעידות במנוע בדומם, צריכת דלק גבוהה, בולם זעזועים שמאלי חלש(ומן הסתם כיוון פרונט). הבחור טיפל ברכב אגב לא במוסך המרכזי אלא אצל חברים שלו. הנה טפסי הבדיקה, אשמח לקבל עצה ממישהו שמבין והאם כדאי לי לפחד מהרכב ולרדת ממנו.
הודעה אחרונה מאת רוכב_נוהג, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 471 צפיות
אני מחפש רכב שני במחיר של עד 60000 שקלים ,אמין ושנכנסים בו 3 בוסטרים בנוחיות , גם רכב 7 מקומו בא בחשבון תודה מראש
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 5 תגובות
- 876 צפיות
מחפש לחבר רכב שיענה על הדרישות הנ''ל. מכיוון שהבחור אינו מבין בעולם הרכב, הוא צריך רכב פשוט מאוד לאחזקה ובלי יותר מדי דרישות. כרגע אני מכוון אותו לקנות רכב באיזור 20K ומטה ואת יתרת התקציב להשקיע על יישור קו, בהנחה שנתחיל גם ככה עם אקזמפלר שמור. כרגע הלבטים בין לאנסר- 06-08 סיויק- 05-06 אקסנט- מאיזור ה08 ומעלה אשמח לחוות דעת. הוספות התקבלו בכייף כמובן.
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום. מתלבט ברכישת רכב מיני מודל 2012, קיבלתי הצעה לגבי שלושת הרכבים הנ"ל ויש ל יומיים להחליט איזה רכב לקנות. ההתלבטות יותר בכיוון של סקודה או הפיג'ו. אשמח לשמוע על חוות דעת המומחים. תודה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי. ראיתי פורד s-max 2014 עם 110K קילומטר מליסינג. הרכב נראה מצויין ושמור. לא קריטי לי הקילומטרז כי אני נוסע כ 10K בשנה ומתכוון להחזיק את הרכב כמה שנים טובות. יש מצב טוב שאני אלך עליו (כמובן כפוף לבדיקה) יש לי 2 שאלות. 1. האם לדעתכם יש צורך בישור קו (ומה כלול בישור קו) או שאם יש ספר טיפולים מסודר והכל נראה תקין זה בסדר 2. מה לדעתכם יהיה מחיר טוב עבורו.
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 0 תגובות
- 507 צפיות
מעוניין לקנות suv שמתאים להסבה לגפ"מ מתלבט בין פורד אדג', סובארו B9 וגרנד צירוקי כולם בשנתונים 08-10, רציתי לדעת מי מהם הכי מתאים להסבה לגפ"מ ומי הכי אמין וללא מחלות ידועות ויקרות, בתודה מראש ארז.
הודעה אחרונה מאת erez_matas, -
100 אחוז מימון 1 2
מאת BenBen01-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 9.3 אלף צפיות
אני חושב לקנות קיה ספורטאז׳ חדשה במאה אחוז מימון, רציתי לקבל חוות דעת על עסקה שראיתי ולדעת אם החישובים שלי נכונים: קיה ספורטאז׳ חדשה דגם הכי זול בנפח 2000 סמ״ק, במחיר 153,900 ש״ח בעסקת מאה אחוז מימון ללא מקדמה התשלום החודשי שמופיע הוא 1560 ש״ח לחודש למשך 36 חודשים, זאת אומרת שאחרי 36 חודשים שילמתי על הרכב סכום של 56,160 ש״ח ונשאר לי לשלם עוד 97,740 ש״ח, לפי מה שראיתי מוכרים ביד 2 את הרכב שנתונים 2013-2014 בין 100,000 ל- 120,000 ש״ח מה שאומר שאם אמכור את הרכב במחיר שהשוק מראה כרגע וכמובן אם האוטו לא עבר תאונות, קילומטראז׳ גבוה או בעיה טכנית כלשהי הרי שאוכל למכור את הרכב ולשלם את השארית ואולי אפילו להישאר עם עוד כסף ביד. האם החישובים נכונים או שפספס…
הודעה אחרונה מאת BenBen01, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מחפש רכב לנסיעות בעיקרבסופ"שים מיד פעם וכל מיני בלתמים למינהם. כמובן חשוב לי שיהיה מאוד חסכוני ואמין. אני מתלבט לגבי טויוטה קורולה 2008 ואילך. רכבים פחות או יותר באותה קטגוריה. אבל לא רכבי המיני וכד'. יש לציין שזו הקניה הראשונה שלי אי פעם של רכב. כך שאני די מבולבל ואשמח קצת לטיפים. תודה!
הודעה אחרונה מאת lifeisgood, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 860 צפיות
שלום חברים, אני מתלבט בין שני הדגמים הנ"ל מנועי 2000, שנתונים 2013-2014, דגמי הבייסיק אולי יותר. פחות קריטי רמת הגימור או כמה מושבים, יותר השאלה האם יש "מחלות" ידועות שאני צריך לחשוש. יתרונות וחסרונות? צריכת דלק, כח, תא מטען, מראש אענה לשאלה שאם תצוץ, אני לא מתסכל על ספורטז' או טוסון בגלל תא מטען קטן... תודה מראש לעונים
הודעה אחרונה מאת Nadav1980, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום, אני מתכוון לרכוש פורד אקספלורר פרימיום. בחברה נתנו לי הצעת מחיר 363k כולל WAZE, צבע מיוחד, אגרת רישוי, מיגון שדורשת חברת הביטוח. האם יש דרך כלשהיא להשיג עוד הנחות או שאין טעם לנסות? האם יש להם הוראה לשמור על מחיר אחיד בכל הסוכנויות? אשמח אם מישהוא יכול לעזור קצת לפני שאני פותח הזמנה. תודה
הודעה אחרונה מאת rashe, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, כרגע בבעלותי יונדאי I25 שנת 2012, נפח מנוע 1600. אני מחפש להחליף את הרכב למשהו יותר זול וחסכוני בצורה משמעותית, הרכב שלי כרגע עושה 1:11 במקרה הטוב מחוץ לעיר. יש לכם המלצות על רכב שאוכל לקנות בערך באותו תקציב שבו אמכור את היונדאי שלי?(אמכור אותה לדעתי בסביבות ה 45, קניתי ב 50 לפני שנה) אני מחפש רק אמינות וצריכת דלק, כל השאר לא כל כך משנה לי.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 3 תגובות
- 745 צפיות
שלום לכולם, אשמח להמלצה לרכב שיסע 1200ק"מ בחודש, הרכב צריך להיות אמין ובטוח, עדיף חסכוני, שיתאים ל זוג + 2 תקציב: 40 אלף ש"ח גמיש קצת תודה
הודעה אחרונה מאת @monia2581, -
"פוזה" עד 80k
מאת bass-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב לאחי, הוא רוצה רכב עם "פוזה" (TT/RCZ וכו') , התקציב שלו 80K.. ראינו היום פיז'ו RCZ אבל הבדיקה שלה הייתה נוראית, איזה עוד מכוניות אנחנו יכולים לקחת בחשבון ? תודה לכולם.
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
-
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום האם יש דברים לחשוש או כסת"ח? 100k שנה 2012
הודעה אחרונה מאת @monia2581, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 964 צפיות
שלום לכולם, מקבל רכב מהעבודה ויכול לבחור בין שני הרכבים האלה שניהם שנת 2016 מה כדאי לקחת?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 920 צפיות
היי, אני מחפש רכב לשימוש יום יומי, נסיעות בין עירוניות בעיקר. עד עכשיו היו לי שני רכבים, ישנים (97 ו2003), אחרי חוויות קצת לא נעימות עם רכבים ישנים החלטתי שאני צריך משהו יותר חדש, במיוחד שהכוונה היא להחזיק את הרכב לכמה שנים ולא להיפטר ממנו עוד שלוש ארבע שנים ולמצוא חדש. חשבתי לקנות רכב חדש עם מימון אבל הבנתי שעם הירידת ערך הגבוהה בשנים הראשונות זה פחות מומלץ. (נכון?) ואז חשבתי למצוא רכב שהוא יחסית חדש (שלוש ארבע שנים על הכביש), שהירידת ערך הגבוהה שלו קרתה והיום שווה פחות. לא כל כך מצליח למצוא את עצמי בתוך כל המידע, התקציב הוא עד 30000, בתקווה לכמה שפחות. מבחינת הרכב עצמו, בעיקר חשוב לי שהוא יסחוב נסיעות מחוץ לעיר על בסיס יום יומי ולא יתקשה, ומן …
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 549 צפיות
אני שוקל לרכוש את הרכב המדובר. האם יש דברים ספציפיים שכדאי לבדוק ולוודא? אזהרות? תודה מראש,
הודעה אחרונה מאת sma, -
- 19 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
הייתי באלדן ביום שישי לראות רכבים משפחתיים התקציב הוא 50,000 ש"ח לא גמיש במיוחד הייתי די מכוון לכיוון קיה פורטה אך לא היה להם רכב שהוא לא מהשכרה בשנתון 2012 ומעלה שעומד בתקציב הנציגה לא הביאה לי הרבה אופציות אחרות אלא רק הסתובבה איתי במגרש והציעה לי צרפתיות פורד ורכבים שלא עומדים בדרישות שלי בסופו של דבר היא הצליחה לערער ולבלבל אותי ואת אשתי האם תוכלו ליעץ לי על רכב משפחתי משנתון 2012 בתקציב 50,000 שיתן תמורה טובה לכסף אני לא מחפש קריטריון ספציפי אלא רכב ממוצע אמין וטוב בתקציב הזה תודה
הודעה אחרונה מאת ab0607,
-
מי מחובר 36 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 529 אורחים (הצג רשימה מלאה)
