Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקיצור,

בחוזה שלהם הם מבטיחים "התחייבות לשלדה נקייה ביום הרכישה לשביעות רצון הלקוח"

יש אפשרות לעשות משהו עם ההבטחה הזאת?

האם הבדיקה מראה שהם לא עומדים בהתחייבות שלהם?

פורסם

האם זה היה קומפיוטסט? (נראה לי שכן על פי מראה הדפים)

 

אם כן, אז כמו שטרייד מוביל הם רשת, אז הם עובדים עם רשת קומפיוטסט לבדיקות עבור הרכבים שהם עצמם קונים

 

זה לא אומר שהבודק מרמה אותך, כנראה הרכב אכן טוב מבחינת מנוע גיר ושאר מכלולים, אבל אכן זה נראה שהם מוחקים את "הערות הכסתח".

(אז מה? האם זה אמור להפריע? זה רק אומר שהוא יכול לתבוע אותם במקרה ויש מנגנון לא תקין)

 

כמו כן, הם לא העלימו את התאונה כך שנראה שהדוח מייצג את הרכב

 

אישית, אני לא הייתי קונה רכב שעבר תאונה בכל מצב!, (לא רק כי אתה כנראה תתקע איתו המכירה)

 

אבל... אם הירידת מחיר משמעותית, וגם אתה לא מתכנן בשנים הקרובות להעיף אותו, וגם טרייד מוביל מתחייבים לך לטרייד עתידית, אז זה כבר נראה אחרת

פורסם

אתה יכול לנסות לבקש לבדוק רכב אחר שנמצא אצלם על חשבונם - לדעתי הם לא ידעו על התאונה, אחרת הם לא היו לוקחים את הרכב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם הייתי רואה כזאת בדיקה ברכב יחסית חדש הייתי עובר הלאה כניראה גם את השאר האנשים זה ירתיע.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הסעיף הקבוע על בלמים לא קיים פה ,שכותבים שצריך לפרק את הגלגל ולבדוק

לכן הייתי חושד שהבדיקה לא אמינה ויש פה יד אחת עם טריידמוביל.

גם אם תיקח רכב 2016 לבדיקה יכתבו לך את זה אז בטח רכב שהוא 3 שנים על הכביש.

אתה יכול לחפש בפורום בדיקות רכב של אחרים ותראה שיש סעיפים שלא משתנים בבדיקות שהם כסת"ח של המכון והם נרשמים בכל מכון בדיקה.

פורסם (נערך)

דיברתי עם בעלי הרכב הקודם מבלי התרעה מראש כלומר טרייד מוביל לא יצרו איתו קשר לפני, או אף אחד לא דיבר איתו שאני הולך לדבר איתו וכו'... באופן וודאי.

 

הוא אמר לי שהרכב עצר בעצור ונכנסו בו מאחור לא במהירות גבוהה, החליפו בחלקים מקוריים את הדלת האחורית, והאוטו נמכר בגלל התרחבות המשפחה.

 

הוא אמר שלא נגעו בשלדה בכלל ורק החליפו דלת אחורית.

ושוב אני אציין לבעלים אין שום אינטרס שימכרו לי את האוטו כן ? הוא לא מרוויח שום דבר על זה הוא כבר מכר אותו ואין לו שום קשר אליו.

 

זה שופך קצת אור על העניין?

עריכה אחרונה על ידי swisa192
פורסם

מעניין....

אולי תשאל את הבעלים הקודם בכמה הם העריכו את הרכב שלו, על מנת שתוכל להוריד אותם לאותו המחיר בערך

פורסם

ההערכה אינה רלוונטית כי היא קשורה גם לרכב שהוא קנה במקום.

 

כתוב שיש מעיכות בתא המטען + סמני מתיחה מה שאומר שהנזק יותר נרחב מדלת תא מטען.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם אתה מתעקש להמשיך, תבקש ממנו תמונות אחרי התאונה והערכת שמאי - תעלה את התוצאות לפה.

 

Sent from my D6603 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

הספייסטאר הוא רכב מאוד מעיך, היו לנו 3 כאלו בעבודה.

מספיקה מכה קטנה מאחור וכל הבגאז' נמעך פנימה.

באחד הרכבים נכנס קרטון בצד הרכב בנסיעה בכביש מהיר וזה עשה לו דפיקה מש רצינית.

בקיצור, יכול אכן להיות שהיתה תאונה מאוד קלה שגרמה למעיכות בתא המטען.

וסתם הערה, אני וכל מי שנהג אצלנו בעבודה על רכב זה ממש לא סבלנו אותו, קראנו לו בימבה...

פורסם

בוא נשאל את זה אחרת - מכיוון שברור שהרכב שלך פחות בטיחותי מרכב אחר, כי מתחו בו חלקים ולא רק החליפו חלקי פח ופלסטיק - נשארה רק שאלה של כמה לדעתך שווה הבטיחות הפחותה.

 

הקילומטראז' סופר נמוך, הרכב ישרת אותך באמינות עוד שנים רבות - אבל הוא יהיה פחות בטיחותי מרכב אחר, מקביל לו.

פורסם
לדעתי,

 

מדובר ברכב שהגעת לראות ועל פניו נתוניו טובים.

 

מולך יושבת בדיקה מפוקפקת מאוד(מכרתי רכב בן שנה וחצי עם 17 אלף קילומטר ולא היה לי מצב שהכל כ"כ V ונקי, דברים בסיסיים שלרוב כותבים כמו "לבדוק צריכת שמן בנסיעה" מחקו לך - המכון היה קרוב לטרייד?) שגם בה רשום שהרכב עבר תאונה שלא נראית פשוטה(משמעות מסחרית של תאונה כזאת לא קטנה), אין לך דוח שמאי להעריך ירידת ערך או תמונה של התאונה - דעתי? אתה משכנע את עצמך לרכישה הזאת יותר מאשר הכדאיות המעשית שלה, יש עוד מספיק רכבים בשוק היד שניה - אין סיבה להתעקש על אקזמפלר עם כ"כ הרבה סימני שאלה.

אני לא מבין מאיפה השתרשו כל הדברים האלו ש"חייבים להופיע בבדיקה", אבל בבדיקות שההורים שלי ביצעו לרכבים שלהם בעבר וגם בבדיקה של הקליאו שלי, לא הופיעו הערות כאלו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...