Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

אני עומד לקנות רכב שנת 2014 יד 1, די חדש בקילומטרים שלו

ועשיתי לו בדיקה במכון.

 

רציתי עזרה בפענוח התוצאות:

 

 

אני צריך לדאוג בנוגע למה שכתוב על השלדת מרכב?

 

תודה ושבוע טוב

WhatsApp Image 2017-04-26 at 15.53.29 (1).jpg

WhatsApp Image 2017-04-26 at 13.00.54.jpeg

עריכה אחרונה על ידי swisa192
פורסם

האם למוכר יש דוח שמאי המתעד את הנזק?

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

דוח הבדיקה נראה טוב מדי. והנזק המתואר לא כל כך מתאים למשמעות המיוחסת לו. האם הקניה היא ישירות מהחברה או דרך סוחר?

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
דוח הבדיקה נראה טוב מדי. והנזק המתואר לא כל כך מתאים למשמעות המיוחסת לו. האם הקניה היא ישירות מהחברה או דרך סוחר?

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

 

הקניה היא מטרייד מוביל, הבדיקה עשיתי באופן פרטי במכון שאני בחרתי.

פורסם

לדעתי למכון יש יד עם המגרש של טריידמוביל - הבדיקה ממש נקייה מידיי לרכב ש3 שנים על הכביש!.

 

בנוסף הנזק מאחור נראה לא קל למרות הסיווג שלו(נגרם נזק לרצפת התא מטען - אם היה תמונות של התאונה היה יותר קל לקבוע) - הייתי מוותר וממשיך הלאה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

תראה - זה רכב שעבר תאונה עם משמעות מסחרית רצינית מאוד . הכל תלוי במחיר וכמה זמן הרכב יהיה אצלך. אם הכוונה למכור תוך שנתיים- שלוש, אל תקנה. במכירה תצטרך להוריד עד חצי ממחיר המחירון. אם זה רכב ל 5 שנים+, ותקבל הפחתה רצינית במחיר, אולי שווה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הבדיקה הזאת נראת לא פחות מזויפת מבדיקה שהיו מגישים לך במגרש עצמו.

 

בכל אופן, הרכב עבר תאונה לא ממש קטנה.

עזוב את הרכב ועבור הלאה.

V5

פורסם
לדעתי למכון יש יד עם המגרש של טריידמוביל - הבדיקה ממש נקייה מידיי לרכב ש3 שנים על הכביש!.

 

בנוסף הנזק מאחור נראה לא קל למרות הסיווג שלו(נגרם נזק לרצפת התא מטען - אם היה תמונות של התאונה היה יותר קל לקבוע) - הייתי מוותר וממשיך הלאה.

 

הרכב עם 17,000 ק"מ אפשר להחשיב את זה כשנה על הכביש

פורסם

לא,

אפשר להחשיבו כרכב בן 3 שעשה קילומטרז נמוך יחסית.

 

הרכב עמד 3 שנים בשמש הישראלית? הגומיות וכל הרכיבים המתבלים הגיעו לגיל 3? אז האמירה של "זה כמו רכב בן שנה" לא ברורה לי, הרכב אפילו הספיק לקבל סדק באיזור של הלוח מחוגים(אגב, אתה יודע על איזה סדק מדובר בבדיקה?).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
לא,

אפשר להחשיבו כרכב בן 3 שעשה קילומטרז נמוך יחסית.

 

הרכב עמד 3 שנים בשמש הישראלית? הגומיות וכל הרכיבים המתבלים הגיעו לגיל 3? אז האמירה של "זה כמו רכב בן שנה" לא ברורה לי, הרכב אפילו הספיק לקבל סדק באיזור של הלוח מחוגים(אגב, אתה יודע על איזה סדק מדובר בבדיקה?).

 

כן, אין סדק פשוט הלוח מחוונים קצת כהה עניין של ניקיון שם שבטרייד מוביל הבטיחו לתקן.

פורסם

לדעתי,

 

מדובר ברכב שהגעת לראות ועל פניו נתוניו טובים.

 

מולך יושבת בדיקה מפוקפקת מאוד(מכרתי רכב בן שנה וחצי עם 17 אלף קילומטר ולא היה לי מצב שהכל כ"כ V ונקי, דברים בסיסיים שלרוב כותבים כמו "לבדוק צריכת שמן בנסיעה" מחקו לך - המכון היה קרוב לטרייד?) שגם בה רשום שהרכב עבר תאונה שלא נראית פשוטה(משמעות מסחרית של תאונה כזאת לא קטנה), אין לך דוח שמאי להעריך ירידת ערך או תמונה של התאונה - דעתי? אתה משכנע את עצמך לרכישה הזאת יותר מאשר הכדאיות המעשית שלה, יש עוד מספיק רכבים בשוק היד שניה - אין סיבה להתעקש על אקזמפלר עם כ"כ הרבה סימני שאלה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
לדעתי,

 

מדובר ברכב שהגעת לראות ועל פניו נתוניו טובים.

 

מולך יושבת בדיקה מפוקפקת מאוד(מכרתי רכב בן שנה וחצי עם 17 אלף קילומטר ולא היה לי מצב שהכל כ"כ V ונקי, דברים בסיסיים שלרוב כותבים כמו "לבדוק צריכת שמן בנסיעה" מחקו לך - המכון היה קרוב לטרייד?) שגם בה רשום שהרכב עבר תאונה שלא נראית פשוטה(משמעות מסחרית של תאונה כזאת לא קטנה), אין לך דוח שמאי להעריך ירידת ערך או תמונה של התאונה - דעתי? אתה משכנע את עצמך לרכישה הזאת יותר מאשר הכדאיות המעשית שלה, יש עוד מספיק רכבים בשוק היד שניה - אין סיבה להתעקש על אקזמפלר עם כ"כ הרבה סימני שאלה.

 

הם לא רצו לשלוח למכון הזה בהתחלה הם אמרו שהם לא נוסעים עד העיר הזאת התעקשנו על זה.

אין לי דוח שמאי או דוחות אחרים, וגם לטרייד מוביל אין.

×
×
  • תוכן חדש...