Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו פלואנס דיזל 2015


deadeye1985
שימו לב! השרשור הזה בן 2562 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רק עוד נקודה קטנה לגבי רכב חדש מול בן שנתיים.

 

בהנחה שתקנה חדש ותחזיק אותו 3 שנים, אני משווה למחירים המבוקשים היום לפלואנס 2014. מדובר על ממוצע של 65.

 

בהנחה שתקנה את הרכב הספציפי ותחזיק אותו 3 שנים, אני משווה למחירים המבוקשים היום על פלואנס 2012. במקרה הזה, הממוצע הוא סביב ה-50.

 

כלומר, בצורה מאוד כללית אפשר לקוות שההפרש ישמר, ואם תקנה רכב חדש תפסיד 3000₪ יותר לאורך התקופה, פלוס עלות המימון על ההפרש. לדעתי האישית, זה הפרש קטן מספיק להצדיק רכישה של רכב חדש.

 

לגבי האם בכלל כדאי לקנות פלואנס, זו כבר שאלה אחרת לגמרי. יש לה יתרונות (מרווח, נוחות, צריכת דלק) וחסרונות (גיר רובוטי, תדמית, שוק יד שניה קצת חלש). החלטה שלך מה אתה מעדיף.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

גירים רובוטיים דו-מצמדיים עם מצמדים יבשים לא אוהבים פקקים ונסיעה עירונית. הרוב הגדול של התלונות על גירים אלה ככל הנראה קשור ישירות לאופי הנסיעות. בפוקוס זה היה קטסטרופה, בוואגיות ככה-ככה (על בסיס התרשמות בלבד מהמתרחש בפורום) ובפלואנס/מגאן כנראה קצת יותר טוב. מעבר לכך הרכב אכן מתאים מאוד לנסיעות בינעירוניות ארוכות, זה בדיוק מה שהוא עושה אצלי.

 

לגבי מוניטין וסחירות, דיזל זה עדיין לא מיינסטרים אצלנו ודיזלים עדיין מהווים סוג של נישה, הקונים הפוטנציאליים נוטים להיות יותר "מביני עניין", ולכן פחות נתונים להשפעת כל מיני שמועות וקישקושים כמיטב מסורת ישראל סבא.

 

נראה שאתה קצת מסונוור מעניין הקילומטרז' הנמוך. אולי עדיף שתיקח צעד אחורה לכמה ימים. במיוחד לאור מה שאתה כותב שהרכב נסע הרבה בעיר.אני חושב שאתה יכול בשקט להמתין לאקזמפלר שמור עם סביבות 20K ק"מ לשנה, רצוי אפילו ידני. אם תחטט קצת במחשב הדרך במעמד הפגישה עם הרכב, תוכל לנסות לדלות קצת נתונים על אופי הנסועה שהרכב נסע. או שבכלל תחשב מסלול מחדש. האם אתה באמת זקוק לרכב גדול? אולי שווה לשקול גם קקטוסולר/208?

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה נוסע כל יום 130 קילומטרים, לא רוצה להוציא סכומים נוספים בשביל רכב חדש, מצאת את הרכב המתאים. חסכוני ביותר, נוח ובטיחותי. רכב דיזל אחר שנסע כל כל מעט בשנתיים כנראה לא תמצא. אני מניח שרוב הנסיעות שלך מחוץ לעיר, לכן נושא הגיר יכול פחות להטריד אותך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התרשמתי מאד מהתגובות המאירות. תודה לכולם!

 

Pooh bear - לא כ"כ הצלחתי להבין בדיוק את דבריך. בכל אופן אין לי הסכום להוציא רכב חדש. ואם כן אז הייתי הולך כבר על

רכב אחר. נכון שלקנות רכב בן שנתיים זה לא כלכלי מאד ועדיף אולי 3-4 שנים אבל בגלל שאין הרבה רכבים כאלה בשנתונים 14-15

עם ק"מ אז פתאום שקלתי את האופציה של הרכב הזה שמצאתי.

 

קורן בן אשר - אתה צודק שאני קצת מסנוור מהק"מ הנמוך. מה גם שראיתי את הרכב והבן אדם והתרשמתי מהמצב הטוב של הרכב.

נראה באמת חדש. לא ממש התעמקתי בכל הפרטים ברכב אבל אעשה זאת במידה ואכן אקנה אותו.

האם למרות שהרכב נסע 40 אחוז בעיר שזה בסך הכל יוצא נגיד 9000 ק"מ בתוך העיר (מתוך סך הק"מ שעשה הרכב) - זה עדיין נחשב לא אידיאלי? מה גם שמדובר באדם מבוגר מהסגנון של פעם שנוסע זהיר ורגוע.

בינתיים באמת לקחתי צעד אחורה. הייתי אמור להחזיר תשובה למוכר אך לא עשיתי זאת. תכלס אני לא ממש צריך רכב גדול

אבל אף פעם לא היה לי רכב גדול ומפנק וכל עוד אני רווק ויכול להרשות לעצמי להתחייב אז בא לי כן ללכת על זה.

 

הציעו לי בקרסו טרייד אין רכב זהה מודל 14 עם 44 אלף ק"מ. יד1 פרטית שעשה טרייד בקרסו בנצרת. נבדק במכון טכנו טסט

ברמת ישי. מנוע: דליפות לחץ בינוניות בצילינדרים. גיר: תיבה אוטומטית השהייה בזמן החלפת הילוכים.

המוכר (שהוא גם קצת חבר) טוען שזה כסת"ח מוכר וידוע של המכונים ושזה ממש חסר משמעות. הציע שנבדוק את הרכב במוסך רנו ואף אמר שיש לי שנתיים אחריות. אני לא מבין גדול במכוניות אבל חששתי מזה ובסוף ירדתי מהרכב. הוא טוען שמדובר בטעות.

חוץ מזה לא מצאתי שום רכב אחר שנראה מעניין ולכן ההוא של ה 2015 נראה לי קורץ מאד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכמה עולה הרכב מ 2014 עם 44 אלף קילומטרים מקרסו?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם למרות שהרכב נסע 40 אחוז בעיר שזה בסך הכל יוצא נגיד 9000 ק"מ בתוך העיר (מתוך סך הק"מ שעשה הרכב) - זה עדיין נחשב לא אידיאלי?

 

לא בהכרח אסון גדול. אני רק אומר שמעשית הבלאי לא שונה הרבה מרכב שעשה בתקופה זו 40K.

 

לגבי הרכב מקרסו: מה זה דליפות לחץ? בדיקת קומפרסיה "בכאילו" לפי זרם התנעה? מה היו התוצאות? השהייה בגיר זה כסת"ח סטנדרטי לדגם. במקומך הייתי לוקח לבדיקה במורשה. יכול להיות שהחבר שלך צודק.

 

 

בקיצור, תישן על זה בסופ"ש, כך המוכר גם "ייתבשל" קצת.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שניסיתי להגיד זה שירידת הערך של הרכב הזה במשך שלוש שנים תהיה קרוב לוודאי קרובה מאוד לירידת הערך של רכב חדש יד 1 אפס ק"מ, עד כדי כמה אלפים, ואז אולי יכול להיות הגיוני לקנות רכב חדש באחריות, גם אם צריך לקחת הלוואה קטנה בשביל זה.

אני לא חושב שמשתלם כלכלית לקנות רכב חדש באופן כללי, רק שבמקרה הזה זה כנראה מספיק קרוב כדי לשקול את זה. בגלל המחיר הגבוה של הרכב שמעניין אותך.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר את הרכב באופן אישי, אבל מס' מכרים שמחזיקים ברכב נהנים ממנו ומהאמינות שלו על אחת כמה וכמה ביחס ליפניות/קוריאניות מקבילות.

הרכב מצא חן בעיניך? קח לבדיקה ותאשש את מצבו.

שילמת קצת יותר, לא נורא, זה מתבטא בקטנה בתקופה של 3 שנים שאתה מתכנן להחזיק ברכב.

ובכלל המחירון מתיחס לרכב ממוצע. מצאת אקזמפלר מעל הממוצע אז שווה לשם מעט יותר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא רצה עליו 82 אלף לפני שבכלל ראיתי את הבדיקה. שמתי מקדמה. הרכב היה אמור להגיע שבוע הבא אבל ביטלתי אחרי שראיתי

את הבדיקה. אין לי מושג מה זה הדליפות האלה. לא מבין בזה. צריך באמת לקחת למוסך רנו לבדוק אבל התבאסתי מזה שיש

סעיפים בגיר ובשלדה ולכן ביטלתי. אולי זו טעות מי יודע...

 

וכמה עולה הרכב מ 2014 עם 44 אלף קילומטרים מקרסו?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חחחח נשמע שאתה מבין יותר ממני מה זה הדליפות האלה. יכול להיות שזה באמת כסת"ח. רק אנשים שמכירים את תעשיית

מכוני הבדיקה יכולים לדעת מה המשמעות. הראיתי את זה למכונאים והם בכלל לא התלהבו. הם מבחינתם רואים את זה בתור

בעיה קיימת בניגוד למוכר שחושב\יודע שזה כסת"ח. היתרון הוא שקרסו נותנים שנה אחריות מלאה ועוד שנה למנוע וגיר.

לקבל שנתיים אחריות זה יתרון גדול במיוחד לרכב כמו הפלואנס.

 

חחחח כן נראה שהמוכר מתבשל יפה כמו חמין של שבת. 2 אנשים נוספים התקשרו אליו לגשש ושתיהם היו חברים שלי (:

 

לא בהכרח אסון גדול. אני רק אומר שמעשית הבלאי לא שונה הרבה מרכב שעשה בתקופה זו 40K.

 

לגבי הרכב מקרסו: מה זה דליפות לחץ? בדיקת קומפרסיה "בכאילו" לפי זרם התנעה? מה היו התוצאות? השהייה בגיר זה כסת"ח סטנדרטי לדגם. במקומך הייתי לוקח לבדיקה במורשה. יכול להיות שהחבר שלך צודק.

 

 

בקיצור, תישן על זה בסופ"ש, כך המוכר גם "ייתבשל" קצת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה המחיר ל 2014, הרכב מ 2015 בעשירייה יותר ועם קילומטראז' אפסי נראה אופציה טובה יותר.

גם אני נוסע הרבה, ותמיד העדפתי לשלם יותר כדי לקבל רכב במצב הכי טוב שאפשר. כאשר מגיעים לאיזור 120-150 אלף קילומטרים, רואים שהיה שווה לשלם יותר בהתחלה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עבור 20 אלף ש"ח נוספים תקבל הרבה שקט נפשי עקב אחריות מלאה ויתרונות במכירה עתידית. להערכתי העסקה בעייתית במחיר של 94. מאמין שיהיה למוכר לא פשוט לקבל את המחיר הזה. אני הייתי שם מחיר יעד של 85.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש תקציב . אל תשבור אותו כמו הממשלה. תגדיר מראש . ייתכן שהרכב הנדון לא בתקציב.

שקט נפשי ב ₪20K זה לא מעט : בכסף הזה אתה קונה מחשב וגיר חדשים מהיבואן. וביננו : הסיכוי שזה יקרה נמוך. תעשה ניהול סיכונים. אדוויל עולה פחות.

 

אז מי שחושב ש ₪20K גדל על העצים שיבושם לו ומי שחושב שהוא קונה בזה שקט נפשי טועה.

מה שכן : ליבואן ה ₪20K בהחלט עושים טוב.

 

למדתי את הסיפור על בשרי : היתה לי התלבטות בין רכב זול אך בעייתי ורכב יקר שנתון קצת יותר חדש אך אמין. אחרי שלוש שנים למרות שהרכב הזול התקלקל (כפי שהיה צפוי) : עלות התיקונים לא הגיע להפרש בקנייה בין שניהם. לא התקרבה אפילו לחצי ההפרש . אז הכל עניין של גישה. כמה אתה מפחד מהמוסך . תגדיר לעצמך מחיר הכאב שאתה מסוגל לספוג ללא כדורים.

 

בא נניח מקרה קיצון שבו הלך בפלואנס מחשב גיר. שלמת למוסך ₪8500 . האם הרווחת או הפסדת לעומת רכב מהניילונים ?

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא חושב ש-20,000₪ גדלים על העצים.

 

וגם אף אחד לא חושב ששקט נפשי שווה בהכרח 20,000₪.

 

מה כן? שירידת הערך של פלואנס חדשה יד 1 אפס ק"מ ב-112 תהיה מאוד קרובה לזו של פלואנס בת שנתיים ב-94. וזה הופך את הכדאיות הכלכלית של העסקה למאוד גבולית. כלומר, שאם תשקיע עכשיו עוד 18, בעוד שלוש שנים כשתמכור תקבל בחזרה עוד 15. השאלה היא אם שווה לך לשלם את עוד אלף ש"ח לשנה ו"לסגור" 18,000₪ לשלוש שנים כדי לקבל רכב חדש לגמרי.

 

בוא נקצין קצת, כדי להמחיש: אם היה לך חצי מיליון ש"ח ביד שחסכת לדירה, לא היית קונה מאזרטי גיבלי, כי היית יודע שאחרי שלוש שנים היית מוכר ב-250 במקרה הטוב. ירידת הערך תהרוג אותך.

 

במקרה הזה, ירידת הערך של חדש ויד שנייה תהיה מאוד קרובה. בגלל זה אולי כדאי לחשוב על חדש, או לנסות להוריד את המוכר. גם הנחה של 5,000₪ לא הולכת ברגל (ואז כבר יש הבדל משמעותי בין ירידת הערך של חדש לירידת הערך של יד שניה).

 

ד"א, המוכר לא רואה מול עיניו ירידת ערך של 18,000 בשנתיים, אלא כנראה של 30+, כי הוא קנה מהיבואן (במחיר מלא? קרוב אליו?) ולא מיד 1 אפס ק"מ. בגלל זה הוא מבקש מחיר "גבוה" לכאורה. ועדיין, פות"ש לא אמור להיות גמ"ח למי שקנה מהיבואן, וצריך לעשות את השיקולים הכלכליים שלו.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע מה יהיה עוד שלוש שנים , הרבה דברים יכולים לקרות.האוטו עלול להפגע בתאונה השוק עלול להדרדר.אני רק רואה שדוחפים את פות"ש להוציא עכשיו עוד ₪18K שהוא לא רצה .

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2562 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...