ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
חשוב קודם כל אמינות ובטיחות. מעדיף שהרכב יהיה יחסית מאובזר ויסחוב טוב. חסכוני פחות חשוב כי אני לא נוסע הרבה (פחות מ 10ק בשנה) הייתה לי עד לא מזמן איביזה רפרנס 08 והייתי מאד מרוצה ממנה. מחפש משהו בסגנון. אןלי אפילו אותו דגם רק שנתון יותר מתקדם. תודה לעוזרים! Sent from my SM-J700H using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת serginho, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אז לאחר דיון מועיל במיוחד הוחלט להרחיב את התקציב ל30K ולהצטייד בסופר מיני, "למה סופר מיני ולא מיני אתה הרי סטונדט ? " מאחר ואהיה היחיד במשפחה עם הרכב אקח את המשפחה לטיולים ואשמח לבגג' טוב ומקום מאחורה ראש סדר עדיפויות : חסכוני ועלות אחזקה זולה (משמע אמין) לאחר מחקר עשורי עמודים ביד 2 וקריאה בפורום אלו המתמודדות המאושרות : I20 - התייעצות עם חבר בתחום הליסינג נאמר שמדובר ברכב חסכוני ואמין, מאובזר לא רע פיאסטה - גם כן הומלץ עליה, אשמח לשמוע דעות וחוות דעת אישיות פונטו גראנדה / איבו - הכי שקסית בעיניי , קראתי כאן לא מעט שמדובר בדגם מוצלח של פונטו. יש אחלה היצע של שמורות ולא יקרות (אני מניח שנסחרות במחרים כאלה כי אנשים חוששים מהסטיגמא של פיאט). היא מאוב…
הודעה אחרונה מאת zivk, -
-
- 3 תגובות
- 813 צפיות
אשמח לקבל חוות דעת על הרכב . איך הרכב מתנהג? צריכת דלק? תקלות נפוצות ? למה הוא נמכר הרבה מתחת למחירון ? עלויות אחזקה ? תודה רבה וחג שמח
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 35 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפש רכב: - חדש (יד ראשונה, כלומר מסוכנות... כלומר דגם 2017) - קטן (מיני/סופר מיני - עדיפות למיני!!!) - ידני - בטיחותי (מינימום 5 כוכבים במבחן הריסוק) וכמובן משתלם מבחינת צריכת דלק, מחיר ושאר הירקות. כלומר מתוך כל הרכבים שהם מוגדרים כבטיחותיים מירבית (5 כוכבים במבחן הריסוק) נמצא מה הכי משתלם (ולא ההיפך, לא מה הכי בטיחותי מבין המשתלמים ביותר - כי זה לא אומר שהם באמת בטיחותיים...). עשיתי בחינה של כ24 מכוניות: [TABLE=width: 864] [TR] [TD=class: xl65, width: 864, colspan: 12, align: center]רכב מיני[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: xl65, width: 72, align: center]שם הדגם[/TD] [TD=class: xl66, width: 72, align: center]סקודה סיטיגו[/…
הודעה אחרונה מאת kamaodd, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
נכון לרגע זה אני מעוניין לקנות רכב בתקציב של 50000 ש"ח משומש כמובן שיהיה רכב ראשון (ויחיד) למשפחה אנחנו כרגע זוג עם ילדה בת שנה (החשיבה היא לא כל כך קדימה לילד נוסף אז זה לא שיקול כרגע) צמצמתי את האפשרויות לטויוטה יאריס או הונדה ג'אז זאת לאחר הרבה המלצולת בנושאי אמינות ביצועים אבזור ובטיחות אני יודע שתמיד יהיו אופציות אחרות שטובות בקריטרייות אחד ופחות באחר אבל אלו כרגע נראה לי הכי רלוונטיות אשמח אם תעזרו לי בכמה שאלות 1. מאילו בעיות בדגמים או שנתונים מסויימים כדאי להזהר ביאריס ובג'אז? 2. ג'אז קשה מאוד למצוא וראיתי שבאוטו סנטר בגלילות יש דגמים (למרות הקילומטראז הגדול בחלק גדול מהם, האם אוטו סנטר נחשבים אמינים? 3. ראיתי שלטויוטה סלקט יש מבחר של רכבי יר…
הודעה אחרונה מאת asafasraf, -
-
- 23 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
הי חג שמח וכשר . . מכרתי את הרכב שלי ואני מעוניין ברכב משפחתי-לעצמי (בודד) שישרת אותי מהעבודה לבית, בערך 25 קילומטר הלוך חזור, בלי גיחות מחוץ לעיר מידי פעם. אני מעוניין ביפנית בלבד, אחרי האמינות של המאזדה 3 אני רוצה להמשיך עם האמינות היפנית, תקציב שלי זה 40K והתעניינתי ב2 מכוניות שאני לא סגור עליהם, הונדה סיוויק סדאן החדשה שנת 2008 או 2009 מנוע 1.8 בנזין VS מיצובישי לאנסר ספורטבק מנוע 1.8 ספורט שהיא הכי עדיפה בעיניי ומוכן לנסוע עשרות קילומטרים בשבילה, חסרונות של ההונדה בשבילי: שנתון נמוך ונמוכה מידי חסרונות לאנסר: אומרים שאין לה שוק האם תיהיה לי בעיה למכור את הלאנסר בעתיד? אומרים שאין לה שוק ואני בקושי רואה ביד 2 או בכבישים את המכונית ה…
הודעה אחרונה מאת Fixesss, -
- 2 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
האם למישהו יש ניסיון עם אלבר סניף אשדוד? לטוב ולרע. תודה
הודעה אחרונה מאת ab0607, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 154 תגובות
- 24.7 אלף צפיות
היי חבר'ה, אני עובר למרכז ומחפש רכב מתאים . לא בטוח שהמונדאו 2011 שבבעלותי מתאימה לזה מבחינת דלק ומימדים. אני מחפש הצב'ק (מיני \ סופר מיני \ משפחתית) שתענה על הדרישות: 1. אוטומטית בלבד - לא חד מצמדית, לא רציפה ולא ידנית. בכללי גם לא רוצה דו מצמדית, אבל זה מתקבל אם שווה. 2. שתיהיה אמינה - רוצה לפחות 3 שנים של שקט תעשייתי. 3. שנת 2012 ומעלה חובה. 4. עדיף שתיהיה מאובזרת - חישוקים קלים, בקרת אקלים, סאנרוף, וכל המשחקים בפנים. 5. שתיהיה איכותית - חומרים רכים וכו' 6. בטיחות לא מעניין. תקציב: 40,000 גג. עדיף פחות. קודם כל מה לא: פיאט 500, יונדאי i20, כל היפניות עם הגימור הנורא (מאזדה 2, טויוטה יאריס, סוזוקי למיניהם וכו') מה הייתם מ…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום שוב לכולם, יש לי כרגע שתי הצעות על קיה סיד סטיישן בתוספת אבזור של מולטימדיה, מצלמת רוורס, חיישני רוורס, קודנית, מובילאיי ו-Wifi מחברת ליסינג על יד 2 - 0 ק"מ ומהיבואן על יד 1. החברה הציעה 103000 ש"ח, בעוד שהיבואן הציע 118000 (הנחה מאד יפה, לטעמי לפחות, מהמחירון). מעבר לכך שהרכב מהיבואן יהיה יד 1, הוא גם מגיע עם 7 שנות אחריות מול 3 של הליסינג. התכנית היא לעשות שימוש ברכב ל-5 שנים לפחות, אולי יותר. אשמח לשמוע את דעתכם לגבי איזו בחירה עדיפה. תודה!
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אני מחפש רכב שישרת אותי לכמה שנים טובות חשוב לי שיהיה חסכוני אמין עם כמה שפחות תקלות על מה מומלץ ? ראיתי סיאט איביזה 2012 1.4 45 אלף קילומטר וגם ראיתי פונטו איבו 2011 111 אלף קילומטר מה עדיף? ואם לא שתיהן אז מה כן? תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת יריבגרף, -
-
- 8 תגובות
- 913 צפיות
אני יכול להבין למה אומרים שפזו חרא כל החברים שלי אומרים לי אל תתקרב לפזו או רנו אם אתה לא רוצה לישון במוסך אפשר לדעתך מה דעכתם באופן כללי על רנו ופזו ועל 206 ומגאן ומה עדיף לדעתכם? הפזו 2001 והרנו 2003
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
- 3 תגובות
- 963 צפיות
היי, אני מחפש רכב משפחתי עד 50 אלף שח. חשוב שיהיה מרווח, עלות טיפולים סבירים ויחסית חסכוני. ראיתי 2 טויוטות אוונסיס אחת מודל 2009 עם 70k ק"מ שנייה מודל 2011 עם 110kק"מ לא יודע עם עדיף מודל חדש או ק"מ נמוך יותר. אשמח לשמוע חוות דעת על הרכבים. האם יש רכבים מומלצים אחרים ?
הודעה אחרונה מאת asssaf23, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
במסגרת התלבטות מתמשכת לרכב מנהלים שווה הגעתי עד לשברולט אימפלה וכמעט שהחלטתי, עד שבמקרה לגמרי נתקלתי באאודי. אז ככה, האקסמפלר הראשון: אאודי A5 שנת 2012 קופה דגם לקצ'ורי מנוע 2.0 עם 80,000 ק"מ השני: אאודי A6 שנת 2011 לקצ'ורי מנוע 2.0 עם 90,000 ק"מ מבחינת חזות ופונקציונליות אני מסודר. השאלה בעיקר נוגעת לעובדה ששתיהן כבר לא צעירות ומאוד יקרות.. מי משתיהן תיתן ערך טוב יותר מבחינת שמירת ערך, עלויות ביטוח, טיפולים, מחלות, איכות נסיעה וכו'. אשמח לקבל כל פיסת מידע על הדגמים הנ"ל ו/או המלצות על דגמים מוצלחים יותר (תקציב- עד 155K)
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
- 2 תגובות
- 598 צפיות
שלום, אני מחפש רכב בתקציב של עד 30K ודיי איבדתי את עצמי בין כל הרכבים. אני קונה את הרכב למטרות עבודה (פגישות וכאלה לא עומס על הרכב) מה שאומר שיש גם נסיעות ארוכות תל אביב - חיפה , תל אביב - באר שבע. אשמח להמלצות על רכב אמין וחסכוני יחסית שמתאים לצרכיי. בנוסף, אני בעל חברה , מה שאומר שאולי אם ארכוש רכב מליסינג יירד לי המע"מ מהתשלום. (משהו שאצטרך לבדוק עם הרו"ח שלי) כך שאני שוקל אולי לקנות מליסינג. תודה
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן, מחפש רכב מיני בתקציב של 30 - 35k כרגע יש לי 2 אופציות עיקריות (אוטומט) סוזוקי סוויפט GLX מאזדה 2 מה חשוב לי: זריזות, אבזור, חסכונית, נוחות. מה נראה לכם מבין ה2 ? אני חושש שהסוויפט חלשה מידי.. למרות שיותר אהבתי את העיצוב שלה .. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת gal2k, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
אז כמו שהכותרת אומרת, מחפש 500c אבראת' במצב טוב, רצוי עם אגזוז מונזה, שנתונים 2010 - 2014. חיפוש בלוחות לא הניב הרבה תוצאות והבנתי שיש המון קבוצות של בעלי הרכב לכן תיארתי לעצמי ששם אמצא את מבוקשי. כמו כן אשמח לחוות דעת מבעלי הרכב מצטער אם זה לא המקום המתאים לפרסם את הפוסט..
הודעה אחרונה מאת Psdd, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום ... אנחנו מעוניינים לנסוע רק ברכב חדש ולהחליף כל 3 שנים , האפשרויות העומדות לפנינו הם : 1 . רכב ליסנג תפעולי מלא מהעבודה במחיר 3350 ש"ח כולל הכל , דלק חופשי ביטוחים הכל הכל הכל 2 . רכישת רכב חדש בהלוואה מלאה , קבלת החזר 50% על ביטוחים וטסט בשנה ... חשוב לציין שהרכב הוא יכול להיות רק משפחתי מסידרה 3 ( טויוטה קורולה , מאזדה 3 , אופל אסטרה ) הנסועה שלנו בחודש נעה בין 22000 ק"מ ל 26000 ק"מ בשנה מה עדיף ??? , הבנתי גם שבזמן מכירת הרכב מורידים במחיר וזה לא מחושב במחירונים ... תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי אשמח אם תעזרו לי לבחור בין הרכבים שציינתי בכותרת. ידוע לי שהאיביזה החדשה מגיעה רק באוקטובר עם תג מחיר גבוה מהנוכחי. לאחר בדיקה של הפאביה זה רכב מאוד מרשים בדגם style והאיביזה החדשה בדגם הfr פשוט מושכת אותי מאוד ואני לגמרי בעניין של לקנות אותה. אני עושה חושבים כרגע ולא יודע אם שווה לי לחכות כל כך הרבה זמן עד שתגיע אבל אולי לפי התגובות אוכל לקבל פרספקטיבה שונה קצת. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת 1993, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היתה לי סיטרואן C4 פיקאסו 1600 טורבו שנת 2010 והיא היתה נפילה. כל חודש-חודשיים במוסך עם בעיה אחרת. בדיעבד הבנתי שהשנתון הזה בעייתי. האם מישהו מכיר ויודע איך הדגמים של 2013? יותר אמינים? אני מעוניין לרכוש מליסינג.
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב סופר מיני ידני, חשוב לי מאוד שהוא יהיה גיר רגיל, לא מנוע 1000 ושיהיה בשנתון גבוהה יחסית. נתקלתי בפורד פיאסטה שנתון 2013-14 נסעתי עליו וממש נהנתי. לעומת זאת יש לי עוד אופציה על השולחן והיא הונדה ג'אז שנת 2011 גם כן ידני בפחות או יותר אותו טווח מחירים. (30-35 אלף). על מה הייתם הולכים? מה יותר מומלץ ואמין?
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
-
מיני עד 60K
מאת Albetx-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 533 צפיות
אהלן, אני בחיפוש אחר רכב מיני לבחורה, שיראה טוב+עד 5 שנים על הכביש ואוטומט. כרגע האופציה המובילה מבחינתי היא הטויוטה יאריס 2012, אגב עד כמה היא באמת שווה את המחיר לדעתכם? בכל אופן, אין כאלה הרבה למכירה לכן רוצה לבדוק גם דגמים נוספים. תודה
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
אז אחרי הרבה התלבטויות, החלטתי להזניח את היפניות שרכשתי עד עכשיו ולתת הזדמנות לסיטרואן וללובינסקי. קראתי כאן המון חוות דעת חיוביות, אבל נתקלתי בהטייה כבר בתחילת הפניה אליהם - ולכן אשמח לשמוע על אלטרנטיבות. בינתיים חייב לציין שהחוויה ממש מאכזבת: הרשת מלאה בפרסומות על C3 וכתוב שכרגע המבצע כולל טרייד אין במחיר מחירון ובכוכבית מצויין מפורשות שמחירון הרכב לדגם המפואר הוא 94900 ש"ח. הגעתי לסוכנות ונאמר לי שזה מחיר רק ללא טרייד אין. הראתי להם את המודעה והסברתי שרשום מפורשות שזה המחיר, בלי שום מילה "השקה" ובלי כוכביות. אמרו לי שהמודעה לא מדוייקת... ושהמחירון הוא 100K אם אני עושה טרייד אין. התעצבנתי, אבל נשכתי שפתיים והמשכתי... אמרתי טוב, אז נלך על מחיר 100K ע…
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום האם להחלפת דגם קיים בחדש ( במהלך השועות/ חודשים הקרובים) יש השפעה על המחיר בקנית רכב חדש כעת מהיבואן? אם כן, מה להערכתכם ההפרש הסביר מבחינתי כקונה המעונין גם בבצוע טרייד אין ( רכב שאינו של אותו יבואן) במחיר מול מחיר חדש כיום? תודה שבת שלום
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 4 תגובות
- 644 צפיות
חג שמח לכולם לפני 5 חודשים קניתי דייהטסו סיריון 2011 אני מאוד מרוצה מהרכב אבל החלפתי מקום עבודה שכיום אני נוסע 80 ק"מ ביום 6 פעמים בשבוע שבת הרכב לא זז הסיריון עושה לי כיום בצריכה של חוץ לעיר 1ל14 שזה נחמד ולא רע השאלה עם יש משהו אמין כמהוא ויותר חסכוני בטווח מחירים של עד 40 אלף שיוזיל לי עליות שנתיות בסך הכול
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
רכב עד 30 אלף 1 2
מאת JustLook-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היי, מחפש רכב עד 30 אלף עם כמה שיותר אמינות, טיפולים זולים וחסכוני נתקלתי ב- 3 דגמים: opel corsa 2010/11 enjoy 1.4 או Mazda 2 2010/11 Active 1.5 או Nissan Micra 2011 1.2 מה מבין הדגמים עונה הכי טוב על הקריטריונים (כמה שיותר אמינות, טיפולים זולים וחסכוני) ? קיימים עוד דגמים מומלצים ?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים, זה סופי לגמרי, הגיע המועד ועד סוף החודש חייב להיות לי רכב - תזכורת: 1. מונדאו טיטניום טורבו נפסלה - יש כסף לרכב אבל הפחד מבלתמים יקרים גורם לי לפסול. 2. פוקוס גיאה עדיין פייבוריטית - אבל אינה קיימת בלוחות. 3. מאזדה 3 ספיריט נפסלה - כל המוכרים שמצאתי ערסים, רכבים עם קילומטר גבוה ויד אסטרונומית וכך המחיר. הנבחרת: מונדאו טיטניום 2.3 משנת 2008-9. האם יש בעיות אמינות ידועות? הבנתי שיש משהו עם משאבת מים ומשאבת דלק. לפחות אחרי המתיחת פנים לא ידוע על זה - מה לגבי טרום המתיחה? תודה.
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
שני האקסמפלרים שנת 2014 פחות או יותר אותו תקציב. מי תיתן ערך טוב יותר לשקל מבחינת אמינות, ביטחון וסחירות?
הודעה אחרונה מאת mikush1, -
-
- 6 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום אודה לחוות דעת באשר לרכב ניסאן אלטימה חדשה חג שמח
הודעה אחרונה מאת noknok, -
- 3 תגובות
- 752 צפיות
אני מעוניין לרכוש את הרכב הנ"ל אך קיבלתי טופס סיכום אחיד של הבדיקה הכללית שקיבלתי ממוכר הרכב. נכתב בסעיף "שלדת המרכב" כך - תיקוני מרכב, משמעות שולית=מעיכות/מעוך/שריטות בצבע+פגמים, סימני פגיעה, נזק לפגושים. האם משמעות הדבר שהרכב עבר תאונה ונפגעה שלדת הרכב?
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום יש לי Suzuki sx4 שנת 2012 GLX היא מכונית על הפנים והיא לא חסכונית בדלק בכלל . עשתה 80,000 ק"מ ועברה כמה תיקונים במוסך. מטופלת היטב. המחירון שלה עומד על 60 אבל אני כנראה לא אמכור אותה במחיר הזה . אני רוצה להביא רכב חדש עד 60 אלף . שחסכוני בדלק והוא טוב על הכביש כלומר לא.צריך לראות מוסך הרבה . ראיתי ביד 2 את הרכבים האלו : סובארו אימפרזה החדשה 2014 . 70,000 ק"מ . יד 1. ליסינג. מיצובישי אטראז 2015. 54,311 ק"מ. יד 1. ליסינג. קיה ריו 2014 . 51,000. יד 1. ליסינג
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
מי מחובר 36 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 529 אורחים (הצג רשימה מלאה)
