Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פזו 206 או רנו מגאן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יכול להבין למה אומרים שפזו חרא כל החברים שלי אומרים לי אל תתקרב לפזו או רנו אם אתה לא רוצה לישון במוסך אפשר לדעתך מה דעכתם באופן כללי על רנו ופזו ועל 206 ומגאן ומה עדיף לדעתכם? הפזו 2001 והרנו 2003

פורסם
אני יכול להבין למה אומרים שפזו חרא כל החברים שלי אומרים לי אל תתקרב לפזו או רנו אם אתה לא רוצה לישון במוסך אפשר לדעתך מה דעכתם באופן כללי על רנו ופזו ועל 206 ומגאן ומה עדיף לדעתכם? הפזו 2001 והרנו 2003

סתם דיעות קדומות... מה שכן לא כל מוסך יכול לתקן פיג'ו, אולי זאת הסיבה שהרוב לא אוהבים.

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם

צרפתיות, בייחוד כאלו מתיישנות יכולו לתת הרבה תמורה לכסף. הן עדיפות עם גיר ידני ומשנתונים מתקדמים, שם לרוב נפתרו (לפחות חלק) ממחלות הילדות ברכב.

כמובן שהכלל שצריך לקנות רכב שמור ומטופל (ורצוי עם היסטוריית טיפולים מסודרת או לפחות תקבלות על חומרים אם בוצע הטיפול לבד) מקבל פה משנה תוקף.

פורסם
צרפתיות, בייחוד כאלו מתיישנות יכולו לתת הרבה תמורה לכסף. הן עדיפות עם גיר ידני ומשנתונים מתקדמים, שם לרוב נפתרו (לפחות חלק) ממחלות הילדות ברכב.

כמובן שהכלל שצריך לקנות רכב שמור ומטופל (ורצוי עם היסטוריית טיפולים מסודרת או לפחות תקבלות על חומרים אם בוצע הטיפול לבד) מקבל פה משנה תוקף.

 

סתם דיעות קדומות... מה שכן לא כל מוסך יכול לתקן פיג'ו, אולי זאת הסיבה שהרוב לא אוהבים.

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

 

 

התגובות שלכם לא היו הכי ברורות ובכל מקרה מה העדיפות לדעתם ?

פורסם

איזה דגם של המגאן ושל ה206? איזה מנוע? איזה גיר? מה הדרישות שלך מהרכב? מה התקציב?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
איזה דגם של המגאן ושל ה206? איזה מנוע? איזה גיר? מה הדרישות שלך מהרכב? מה התקציב?

יש לי 206 1.4 גיר רגיל, חסכוני מאוד 1 ל 15קמ. שירות לא יקר... מודל 2002.. רכב ניראה טוב לגיל שלו מבפנים ומבחוץ חסכוני.

כבר 3 שנים נוסע איתו, החלפתי ראש מנוע לפני שנה וחצי עלה לי 1500 כולל שירות כללי לרכב. וזהו.

היה לי 205 1.4 מודל 96 הרכב היה יותר זריז מה 206 ולא היו לי תקלות מיוחדות שירת אותי ואת המשפחה נאמנה 10 שנים, בסוף הורדתי מהכביש ומכרתי ברזל אבל המנוע שלו לא מת... מנוע של אריה [emoji106]

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם

בדיוק- כל עוד תקפיד לקנות רכב שמור ומטופל בזמן, עם היסטוריית טיפולים, ועדיפות לגיר ידני ולשנתון מאחור של הדגם, כך הסבירות תהיה נמוכה שכל סיפורי הזוועה שאתה שומע על הצרפתיות תקרנה. ובתמורה תקבל אחלה אוטו במחיר מעולה.

פורסם

רק להוסיף מה שbencl100 אמר - תקפיד לקנות רכב שמור ומטופל בזמן ותמשיך לדאוג לו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...