Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתקציב הנ"ל יהיה אולי אפשר לקנות גם פיג'ו 208 ידנית שנת 2013 לאחר מיקוח.

מבין האופציות שנתת אני הכי מתחבר לפונטו איבו, מרגישה לי הכי צעירה ולדעתי גם הכי יפה מבין ה3 שציינת.

כל הרכבים שצוינו דיי אמינים וחסכוניים (מלבד היונדאי כפי שציינו לפניי.)

פורסם

גם אני סטודנט. יש לי את הפיאסטה הידנית כ-8 חודשים כבר כשהמודל שלה הוא 2013.

אני אנסה לתת חו"ד מסכמת ככל האפשר על הרכב:

מבחינת מנוע וצריכת הדלק- אני מגיע בנסיעה בין-עירונית עם 4 נוסעים+תא מטען מלא עד אפס מקום לכ13.5 ק"מ/ל' כשהצריכה עולה/יורדת בהתאם לתוואי הדרך בהפרש של קילומטר בערך, המנוע לא מרגיש לי חזק אז כשצריך פשוט מעלים הילוך קצת יותר מאוחר מבדר"כ.

מבחינת נהיגה- לי באופן אישי מאוד כיף לנהוג בה, גם אחותי שהייתה צריכה ללמוד להסתדר עם הגיר הידני הצליחה מהר יחסית להתרגל לעניין. הגובה שלי ממוצע מינוס אז מבחינת ישיבה הכל סבבה ואני לא מזדקק לכוונון הכיסא שדיברו עליו.

מבחינת נראות- בשנת 2013 החליפו את הגריל של הפיאסטה בארץ לאחד הרבה יותר גדול ומושך. מבחינתי זה הופך את הרכב למאוד סקסי ונוכח בהשוואה לאנמיות שהעיצוב שלה שידר לפני מתיחת הפנים. חוץ מזה לפי מה שהבנתי אין שינויים גדולים בהשוואה לשנתון 2012 חוץ מצבע הנורה בלוח המכוונים. ב2014 הכניסו גם מערכת מולטימדיה לרכב מה שמשפר את סביבת הנהג.

באופן כללי אני מאוד ממליץ על הרכב. ביחס למחיר שהוא נמכר כיד שניה אני חושב שהוא מספק הכי הרבה את תחושה של איכות וש"חשבו על הנהג" כשבנו את הרכב.

אשמח לענות על עוד שאלות.

פורד פיאסטה ידנית 2013 1.25L 8)

פורסם

ניסאן אקו מיקרה עם מנוע 1.2 נכנסת בתקציב - חסכונית מאד וזולה לאחזקה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מפורסמת פה כרגע בלוח של הפורום פונטו איבו מולטיאייר 105 כ"ס וגיר ידני 6 הילוכים עם נתונים טובים, במתיחה קלה של התקציב שלך, מציע לך לבדוק את העניין (אין לי קשר למוכר).

ובכלל לדעתי הפונטו היא האופציה הטובה ביותר מבין הרכבים שציינת.

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

×
×
  • תוכן חדש...