ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 937 צפיות
שלום לחברי הפורום. לאחרונה התעניינתי ברכישת רנו קליאו 2014, ידנית 0.9 טורבו. אתייחס במעת לנתונים בכלליות במכוונת - רכב שמתואר כשמור עם ספר טיפולים מלא, יד נמוכה וקילומטראז נמוך לשנתון במידה והכל נכון ותקין, מעניין אותי נטו הרכב עצמו. זה הרכב הראשון שאני קונה וזאת בנוסף לתקופה ארוכה לא נהגתי על ידני (לא אמורה להיות בעיה כלשהי...) מדובר על דגם הקולקשיין המאובזר (שאגב, אשמח לדעת מה הוא כולל בשנתון המצוין) מעבר לכך, אשמח לדעת מה דעתכם על הגיר הידני שלו, המנוע, ונוחות הנסיעה בו מקריאה נרחבת באינטרנט - הוא חסכוני, מאובזר וגם זריז, אבל לא מצאתי התייחסות מביקורת אודות הגיר הידני וכוח המנוע הקטן יחסית תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Ragnar, -
- 1 תגובות
- 615 צפיות
שלום לכולם. מצ"ב דו"ח בדיקה של פאסאט דיזל 2003. אודה לעזרתכם, האם הליקויים משמעותיים, וסדר גודל של עלויות תיקון. רוב תודות!
הודעה אחרונה מאת Or05230, -
- 3 תגובות
- 739 צפיות
הי, אני מחפש רכב טיפה ספורטיבי דוגמת המיציבושי לאנסר ספורטבק. שנתונים אזור 2008-2013 במחיר סביבות ה40K ש"ח. בעיקרון רכב שיש לו נוכחות על הכביש והתנהגות גם בנסיעות ארוכות. אבל גם שתיהיה לו אמינות מסויימת, משהו שלא יכניס אותי למינוס כל כמה חודשים. יש מלא רכבים כאלו אבל חלקם מאד לא אמינים וחלקם מתנהגים גרוע על הכביש. לכן אני אשמח להמלצות של הפורום לרכב טוב שעונה על הדרישות שלי.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 866 צפיות
היי הלכתי לראות את הרכב שנת 2015, קילומטרז' נמוך, בסביבות 55k יד 1, כמה שאלות: 1. ניסיתי לבדוק כמה עולה חדש ולא מצאתי את הדגם הספציפי, הפסיקו לייצר את תת הדגם? 2. מה דעתכם על הרכב? 3. ישנם טיפים או דברים שאני צריך לקחת בחשבון לפני ביצוע העסקה? תודה רבה קורן
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 1 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום רב. ברצוני למכור רכב שפג תוקף הרישוי שלו לפני כחודשים.(יש בטוח לרכב) אני והקונה אמורים לגשת לדואר לבצע העברת בעלות לפי הנכתב לעיל. האם יהיה ניתן להעביר בסניף הדואר את הבעלות? האם נכון הדבר ,שאם טרם חלפו 3 חודשים מפג התוקף,ניתן לבצוע בדואר,ולא לגשת למשרד הרישוי תודה ושבת שלום.
הודעה אחרונה מאת אליה, -
מיני אוטומטית 35-40K 1 2 3
מאת hed-
- אחראי פורום
- 36 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
מחפש רכב מיני יד שניה עם תקציב 35-40 אלף שקלים השאלה מה הכי מתאים, האיבזור פחות רלוונטי (נוחות הנסיע וכו..) חשוב שיהיה כמה שיורת חסכוני (גם בדלק וגם במוסך) ובטיחותי או בכלל מה לדעתכם ראלי לחפש? בנתיים אני מחפש יונדאי i10, יד 1 שעבר פחות מ 60-70 קילומטיר יש אופציה יותר טובה לדעתכם לסכום הנתון? ושאלה נוספת - יש סיבה לפסול מראש רכב שהיה בליסינג? הרי פגיעות שהיו ברכב רואים בבדיקה לא? סך הכל אם הרכב עבר בדיקה בסדר אז מה זה משנה אם הוא היה בבעלות בפרטית או ליסינג או השכרה?
הודעה אחרונה מאת hed, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
תודה לכל חברי הפורום שעזרו לי מאוד בהחלטה איזה רכב לרכוש, החלטתי ללכת על ספייס סטאר (תודה מיוחדת ל yulianx ). מצאתי דרך אלבר רכב שנת 2013 חברה, נהג יחיד עם 86K ק"מ ב37K ש"ח אשמח לשמוע את דעתכם על המחיר, על התוצאות בדיקה, וכן מה עוד לשים לב לפני שאני מבצע את הרכישה, תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
- 1 תגובות
- 651 צפיות
שלום רב, אני רוצה להשוואת בין פריוס 2008 (דור 2) לפריוס 2009 (דור 3). הפרמטרים שמעניינים אותי הינם: 1) צריכת דלק 2) עלות אחזקה מיכאל
הודעה אחרונה מאת giliav, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב, אני מתלבט לגבי רכישת טויוטה פריוס שנת 2008. אני רוצה לשאול את שני דברים: 1) מה צריכת דלק המיטבית בכביש בעינעירוני (מישורי) בנסיעה במהירות קבועה של 90 - 100 קמ״ש? בהנחה שנוסעים בצורה רגוע בלי תאוצות וכו׳... 2) מה עלות האחזקה ביחס לרכב משפחתי רגיל (נגיד רנו מגאן 2) ? האם כל הטיפולים חייבים או כדאי לעשות במוסך מורשה? מיכאל
הודעה אחרונה מאת בנתיים אוטובוס, -
-
- 0 תגובות
- 523 צפיות
אהלן חברים אני מעוניין להחליף את הגראנד צי'רוקי לרכב כביש משנתון 2013\2014 ומעלה. כמו שכתבתי בכותרת, התקציב הינו 110 אלף ש"ח (אופציה לחריגה קלה) ישמש לנסיעות בין עירוניות באופן יומיומי הדגש צריך להיות על כך שחמישה מבוגרים יוכלו לשבת ברכב יחסית בנוח(עד כמה שאפשר). רכב שיהיה נוח ומהנה לנסיעה. והכי חשוב, בטיחות כמה שיותר (שני נהגים דנדשים הולכים לנהוג עליו) שבת שלום לכולם!
הודעה אחרונה מאת Erel, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום רב אני מחפש משפחתית מרווחת וחסכונית בתקציב של כ--75-70 א' ש"ח אנחנו זוג + 2 ילדים קטנים (סלקל ובוסטר) עושים כ-25 א' ק"מ בשנה בעיקר עירוני. הציעו לי בקרסו רנו פלואנס 2015 דיזל 51 א' ק"מ מליסינג הדגם המפואר פריווילג' ב-73 א' ש"ח. מי יכול לומר לי על האמינות של הרכב ועל מה כדאי לשים דגם בבדיקה, בבדיקה שלהם הרכב נקי רק תיקוני צבע קלים (כמובן שאקח לבדיקה נוספת) סה"כ אני רואה שהכבישים מוצפים בדגם הזה אודה על תשובה או להצעה לרכב אחר בתקציב שלי בעיקרון אני מחפש לרכב לפחות ל-5 שנים בד"כ לא מחליף מכוניות מהר...
הודעה אחרונה מאת asa160, -
-
- 0 תגובות
- 591 צפיות
היי, כרגע אני בעניין של לקנות רכב ידני חזק יחסית ואמין באזור ה-70-80 אלף. התעניינתי ב-A1, אבל בשל היצע המצומצם שיש לה (עוד ממשיך לחפש), הוספתי גם את הלאון 1.4 FR מ-2014 לרשימה. מצאתי שני רכבים שמתאימים לי מבחינת מחיר וקילומטראז'. התלבטות היחידה שלי היא שאני מודע ללאון החדשה שיצאה עכשיו ב-106,000, ולכן אני לא ממהר ללכת ולקנות את האוטו. אני תוהה אם צפויה ירידה חדה במחירון ושווה לחכות, או שזה סתם בזבוז זמן ואני לא ארוויח מזה הרבה במיוחד? חוץ מזה בשביל לוודא, יש לאוטו מחלות ידועות או שהוא נחשב לאמין? ולבסוף, האם ניתן וכדאי לעשות בדיקה לפני רכישה במוסך (רון) במקום במכון בדיקה? אם לא, אשמח להמלצות על מכוני בדיקה בתל אביב ובאשאדוד.
הודעה אחרונה מאת serg90, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אני הולך מחר לראות קיה פיקנטו ספורט שנת 2014, ידנית, יד ראשונה, 30 אלף ק"מ, נפח מנוע 1.25. מחיר מבוקש 46k לפי המחירון של יד 2 53.3k מה דעתכם על הרכב? אילו דברים כדאי לי לבדוק? מתלבט בין קיה פיקנטו משומשת לבין 108,c1 חדשה. ואם ישנם טיפים נוספים אשמח לשמוע תודה
הודעה אחרונה מאת yosy b, -
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
ראיתי היום פורד אדג` 2010 100k קילומטים 3.5 ליטר עם כל התוספות שאפשר לחשוב עליהן. הרכב נראה כמט חדש מבפנים ומבחוץ וניכר ששמרו עליו. יד שניה מליסינג. דורש 99k אבל לדעתי אםדר להוריד בכמה אלפים טובים. מה דעתכם? מישהו יכול לחוות דעה על האמינות? צריכת הדלק? מה חשוב לבדוק? הוא ינסע ככל הנראה 10-12k קילומטרים בשנה. תודה עמית
הודעה אחרונה מאת razamit, -
SUV עד אזור 200K 1 2
מאת crusing-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
היי, אני מחפש רכב חדש (גם יד שניה זה בסדר) שעונה על הצרכים הבאים: 1. SUV. לא מצליח להניא את אשתי מהעניין הזה של "אוטו גבוה", אז זו דרישה קשיחה לצערי. 2. מנוע חזק יחסית. לא צריך להיות אוטו מרוצים, אך גם לא עגלה. 3. מרווח (אני 1.93). 4. משהו משפחתי - כלומר בטיחותי, מרווח, תא מטען גדול ונעים באופן כללי. 5. לא רועש יתר על המידה. 6. העיצוב החיצוני של הרכב לא צריך לנקר עיניים, ומבחינתי מספיק שהוא לא מכוער בעיני. 7. פנסי לד/קסנון. אני מחשיב את זה כאביזר בטיחות. יצא לי לנסוע במכוניות מצוידות בכאלה פנסים ופשוט מדהים כמה שרואים טוב. אלה הרכבים שבדקתי עליהם עד כה ועשיתי עליהם נסיעות מבחן: 1. טיגואן החדשה מנוע 2.0 הרכב היה לי נעים לנסיעה סה"כ. המנוע משך…
הודעה אחרונה מאת Vladigo101, -
-
אאטולנדר דיזל
מאת nzakai-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מעוניין בחוות דעת על אאוטלנדר דיזל (2014 , 2015) יתרונות חסרונות דברים שצריך לשים לב אליהם צריכת דלק
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מה דעתכם? לרכוש את הרכב או לרדת מהעניין?
הודעה אחרונה מאת adamgo, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 6 אלף צפיות
אני רוצה לקחת הלוואה כדי לקנות מכונית חדשה, אבל לא יד ראשונה. ראיתי מחשבון הלוואה של בנק הפועלים שאומר שאני יכול לקחת בסביבות 80 אלף שקל https://www.bankhapoalim.co.il/calculators/calcHalvaotNew.html, ונראה לי שזה ככה פחות או יותר גם בשאר הבנקים, אבל אני יודע שיש גם אפשרויות אחרות למימון, לא בבנקים. מישהו יודע אם יש איזה יתרון להלוואה מהבנק דווקא או שעדיף מחוץ לבנק? ואז, מאיזה חברה כדאי לקחת? וגם, יכול להיות שייצא לי דווקא משתלם יותר לקנות מכונית יד ראשונה בגלל התשלומים? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
-
- 2 תגובות
- 887 צפיות
ההורים של אשתי מוגבלים באפשרויות המימון ולכן לא יכולים לקנות מאדם פרטי אלא ממגרש המאפשר פריסת תשלומים נוחה. הוצעה להם קיה ריו שנת 2014 יד שניה 98,000 ק"מ. מממה עליהם להיזהר? בהיעדר הון עצמי האם יש אפשרויות עדיפות? האם קניה ממגרש כמו אוטו סנטר כמוה כקניה מסוחר? תודה מראש לעונים
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מחפש לקנות רכב עם ביצועים טובים וסט כמעט מלא של מערכות בטיחות אקטיביות (בדגש על בלימה אוטונמית, בקרת שיוט אדפטיבית ושמירה על נתיב), עדיפות לרכב שקט ועדיפות קלה לג'יפון גבוה אבל למרות כל האמור בהמשך, אין לי שום עדיפות לרכב היברידי. עשיתי נסיעת מבחן על האחיות נירו/יוניק וקשה להגיד שהתחברתי לנמרצות שלהן או בכלל, את הH-CR ראיתי בתצוגה אבל המראה אגרסיבי מדי, הביצועים על הנייר לא מבשרים טובות ומבנה החלונות המיקרוסקופיים מאחור השאיר שדה ראיה משופע ביבשות מתות (המונח "שטחים מתים" לא באמת מתאר את עומק העיוורון הטריטוריאלי שקיים שם). הסתכלתי למעלה והצידה אבל קשה למצוא רכבים אחרים ביבוא סדיר עם מערכות בטיחות שכאלה למעט מספר רכבי פרימיום במחירים מיוחדים במיוחד. כן, יש אאוטלנד…
הודעה אחרונה מאת Escre1, -
אאודי A4 שנת 2007
מאת ד.ט- 0 תגובות
- 512 צפיות
שלום ראיתי רכב אאודי A4 אודה להמלצות האם יש הבדל בין השנים 2007 2008 2009 ? האם יש דגם ממולץ ? תודה
הודעה אחרונה מאת ד.ט, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום מאפיינים/דרישות - בטיחות, מרחב פנימי שמאפשר שלושה כסאות בטיחות בשורה 2, למשפחה בת 5 נפשות (ואין תוכנית הרחבה). מחפש תא מטען גדול ונוח,תקציב 100K, אפשר למתוח אם מצדיק ונותן ערך מוסף בעיניי. נסועה לא גבוהה בשנתי, הטייה מובהקת לשימוש עירוני ובסופש יותר ארוך לטיולים. לאחר קריאה מקיפה פה ומבחני דרך, וסיבוב מגרשים: פסלתי את שלישיית ה"ג'יפונים" CX,ספורטאז, אאוטלנדר משיקולי ספסל 2 לא גדול מספיק, מרחב פנימי בגלל הפלטפורמות הקטנות יותר והכל גם ארוז בתוספת פרמייה במחיר שלא מצדיקה בעיניי את התמורה. בחנתי גם בקטגוריית המשפחתיות בינוניות/גדולות - סיד סטיישן, I30 סטיישן - פחות אהבתי אותן משיקולי מרחב פנימי עדיין של סדאן אבל עם תא מטען מוגדל בלבד, וגם אבזור. מצאתי את מאזדה …
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב מחפש המלצה לרכב משפחתי ל 4 אנשים 2 מבוגרים + 2 ילדים גדולים עד 80 אלף ש"ח מה מומלץ ? יש כול כך הרבה אפציות עכשיו עם הליסינגים למינהם מה אתם אומרים? תדה רבה רבה לעוזרים !
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי ראיתי היום s-max 2013 מליסינג של AVIS, נראה שהוא במצב מדהים. אין שום תיקוני צבע, ופנים הרכב נראה כאילו יצא מהסוכנות. החיסרון היחיד הוא 150K קילומטרים. דורש על הרכב 67K. השאלה כמה זה משמעותי הקילומטרז ומה יקרה עוד 5 שנים כשאני ארצה למכור עם 200K+
הודעה אחרונה מאת yosy b, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 713 צפיות
יש למשהו פרטים על האמינות ועל המחלות שלו? מדובר על הדיזל תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מתלבט האם לרכוש את הרכב,ואם יש הבדל משמעותי בין המנועים. וגם ברמת האבזור בטיחות...
הודעה אחרונה מאת שמואל, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 433 צפיות
מה אתם חושבים על האוטו? ובתור אחד שהולך לראות את הרכב ובחיים לא קניתי שום רכב..מה הדברים החשובים שעלי לבדוק בעת קניית האוטו הזה? אם תוכלו לפרט לי בשלבים מה לבדוק (לדוג: 1. 2. 3.) וכן הלאה זה מאוד יעזור כי בחיים לא קניתי רכב, תודה רבה לכל המגיבים והעוזרים !!!
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 4 אלף צפיות
בוקר טוב, בחודש הבא אני מקבל רכב ליסינג חדש. בשלוש שנים האחרונות נסעתי ביונדאי I30. רכב מצויין , ממש. מלבד עניין אחד שהפריע לי: רעשי דרך. גם שהצמיגים היו חדשים , במהירויות גבוהות (מעל 110 קמ"ש בערך) רעש הדרך היה מאד נוכח. (לא כמו פג'ו 504 שהיה לאבא שלי בשנות השמונים אבל עדיין...) השאלה שלי: מבין רכבי הליסינג המשפחתיים (עד 130-135 אלף שקל) מהנסיון שלכם איזה רכב מספק נסיעה שקטה במהירויות גבוהות (אני נוסע בעיקר בכבישים מהירים) ? הרכב צריך להיות גם מרווח למדי ולאכלס שלושה בוסטרים. אני מכוון לאוקטביה אבל אשמח לעצה. דוד
הודעה אחרונה מאת mikush1, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש לקנות רכב חדש/ליסינג פרטי/תפעולי. אני נוסע 250 ק"מ ביום 3 ימים בשבוע. רוב הנסיעה על כביש 6 וכביש 443. נסיעה מפרדס חנה לירושלים וחזור. אז מחפש רכב משפחתי חסכוני על כביש בין ערוני. וחשוב גם להגיד שאני גבוה אז לא יכול להכנס לרכבי מיני למינייהם. אשמח להמלצות, תודה
הודעה אחרונה מאת showndamty, -
-
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מחפש רכב לאמא לנסיעות שלעד 50 קמ ביום לעבודה. אשדוד - אשקלון בסהכ.. משום שזה יהיה רכב שני בבית היא מעוניינת בליסינג פרטי של רכב חדש מיני. מעוניין לשמוע מנסיונכם באיזו חברה ניתן לקבל את העסקה המשתלמת ביותר לפיקנטו או i10 אוטומטית. חבילה ללא טיפולים או עם טיפולים ועד כמה זה כדאי. הבנתי שמשלמים מקדמה בסך 8 אלף שח והתשלום החודשי נע בין 700-900 שקלים. בסוף העסקה אפשר לשים מקדמה נמוכה(5 אלף) ולהמשיך לשלם ולקחת רכב אחר. איפה הקאץ פה וממה צריך להזהר?
הודעה אחרונה מאת robertf,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 219 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Avia
- Aviady001
- Rongaflugen
- פריג'י
- גולדן191
- Assafo2
- Derish
- Camaro 92
- omricn
- orankohn
- mikk
- נתנאל - Net
- natco
- iEminem
- אהרן ג
- חד אופן
- ברווז
- asix
- axSupreme
- Jeka88
- TheArcane
- פלוני אלמוני21
- SlowRide
- itamarg
- 3n
- פינדר
- TvrSpee12
- Arielz2405
- shlomiko
- Coresh
- Supertigre
- `Infinity
- OR1
- IsraelR
- Night Driver
- falou
- דוב המערות
- BoazB11
- blackice
- TZR84
- pooh-bear
- mikyl
- lanosforce
- SurfHigh
- אליה
- McV
- mcshmupi
- MIHAEL
- david3692
- yuvk
- גיא_מ
- Or05230
