Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קליאו 2014 0.9T


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לחברי הפורום. לאחרונה התעניינתי ברכישת רנו קליאו 2014, ידנית 0.9 טורבו.

אתייחס במעת לנתונים בכלליות במכוונת - רכב שמתואר כשמור עם ספר טיפולים מלא, יד נמוכה וקילומטראז נמוך לשנתון

במידה והכל נכון ותקין, מעניין אותי נטו הרכב עצמו.

זה הרכב הראשון שאני קונה וזאת בנוסף לתקופה ארוכה לא נהגתי על ידני (לא אמורה להיות בעיה כלשהי...)

 

מדובר על דגם הקולקשיין המאובזר (שאגב, אשמח לדעת מה הוא כולל בשנתון המצוין)

מעבר לכך, אשמח לדעת מה דעתכם על הגיר הידני שלו, המנוע, ונוחות הנסיעה בו

מקריאה נרחבת באינטרנט - הוא חסכוני, מאובזר וגם זריז, אבל לא מצאתי התייחסות מביקורת אודות הגיר הידני וכוח המנוע הקטן יחסית

 

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי BarM
פורסם

מבחינת נוחות נסיעה, המושבים טובים , אבל מבחינת מתלים היא על הצד הנוקשה.

מבחינת קלאץ הוא דיי סלחני וקל לתפעל אותו.

אבזור יש לך =12332&compare-version[]=12333"]כאן.

מרווח מצומצם לנוסעים מאחור, קיימת פלסטיקה על ההגה , תבדוק שזה לא מפריע לך, במתיחת פנים העיפו את זה.

מתנהגת דיי טוב.

פורסם
מבחינת נוחות נסיעה, המושבים טובים , אבל מבחינת מתלים היא על הצד הנוקשה.

מבחינת קלאץ הוא דיי סלחני וקל לתפעל אותו.

אבזור יש לך =12332&compare-version[]=12333"]כאן.

מרווח מצומצם לנוסעים מאחור, קיימת פלסטיקה על ההגה , תבדוק שזה לא מפריע לך, במתיחת פנים העיפו את זה.

מתנהגת דיי טוב.

מבחינת העברת ההילוכים, התיבה יודעת להסתדר עם זה בצורה חלקה? הידית נוחה לתפעול?

ראיתי בתמונות את הפלסטיקה על ההגה, מבחינת עיצוב זה דווקא מוסיף, לא יודע לגבי נוחות. על איזה שנה מדוברת מתיחת הפנים?

לגבי מרווח הנוסעים מאחור - לרוב אסע לבד, וכשלא - עד 3 נוסעים כולל אני (נהג חדש צעיר, לח ודביק). אז זה פחות רלוונטי, שיתפוצצו

 

כמדומני שהשאלות שלי נורא מיותרות על יבש שעל כן ניתן לבדוק את כל הדברים האלה בנסיעת מבחן, אבל עד אז - אשמח לדעת לקראת מה אני בא, ובלי קשר, אני לא ניחן ביכולות הבנת מכניקת הרכב עמוקות לכן אשמח גם לדעות מלבד לדעה שאגבש בעצמי על הרכב

פורסם

היה לי את הרכב הזה במשך שנה ועד עכשיו אני מצטער שמכרתי אותו. לי הידית הייתה נוחה לתפעול וההעברות היו חלקות. המנוע אומנם קטן אבל מרגיש מאוד נמרץ בטח בנסיעה בעיר ומחוץ לעיר אין שום בעיה להגיע למהירויות לא חוקיות ולצאת לעקיפות בבטחה.

 

שתי חסרונות עיקריים שנתקלתי בהם ברכב הם מזגן חלש במיוחד בנסיעה איטית בעיר, ורעשי רוח שמופיעים במהירויות יחסית נמוכות.

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם

שנת מתיחת הפנים לקליאו (4) היא 2016

 

לגבי התיבה - כמו שאמרו פה פעולת הקלאץ מדויקת חלקה וטובה, בניגוד להעברות ההילוכים ופעולת הבחישה המרגישה לכל היותר סבירה.

לנהג צעיר, פונקציה זו יכולה אולי להוות יתרון כלשהו (גיר סלחני ופשוט) אך נהגים שדורשים מעט יותר מהנהיגה, כנראה יתאכזבו.

 

צריכת דלק והתנהגות כביש הן בהחלט היתרונות הבולטים

פורסם
שנת מתיחת הפנים לקליאו (4) היא 2016

 

לגבי התיבה - כמו שאמרו פה פעולת הקלאץ מדויקת חלקה וטובה, בניגוד להעברות ההילוכים ופעולת הבחישה המרגישה לכל היותר סבירה.

לנהג צעיר, פונקציה זו יכולה אולי להוות יתרון כלשהו (גיר סלחני ופשוט) אך נהגים שדורשים מעט יותר מהנהיגה, כנראה יתאכזבו.

 

צריכת דלק והתנהגות כביש הן בהחלט היתרונות הבולטים

מבחינת העברת ההילוכים, התיבה יודעת להסתדר עם זה בצורה חלקה? הידית נוחה לתפעול?

ראיתי בתמונות את הפלסטיקה על ההגה, מבחינת עיצוב זה דווקא מוסיף, לא יודע לגבי נוחות. על איזה שנה מדוברת מתיחת הפנים?

לגבי מרווח הנוסעים מאחור - לרוב אסע לבד, וכשלא - עד 3 נוסעים כולל אני (נהג חדש צעיר, לח ודביק). אז זה פחות רלוונטי, שיתפוצצו

 

כמדומני שהשאלות שלי נורא מיותרות על יבש שעל כן ניתן לבדוק את כל הדברים האלה בנסיעת מבחן, אבל עד אז - אשמח לדעת לקראת מה אני בא, ובלי קשר, אני לא ניחן ביכולות הבנת מכניקת הרכב עמוקות לכן אשמח גם לדעות מלבד לדעה שאגבש בעצמי על הרכב

 

תודה לכם

×
×
  • תוכן חדש...