ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שאלה תמימה, אם היבואן מפרסם מחיר "השקה": 89,900 ש"ח האם יש איזו דרך להוריד אותו במחיר? (בהנחה שאין לי בעיה לשלם את כל הסכום בכל דרך שירצה)
הודעה אחרונה מאת ronshul, -
- 2 תגובות
- 858 צפיות
שלום לכולם, להורים יש פולו 2007 ידנית 92000 ק"מ דגם בסיס 1.4 80 כ"ס יד שנייה מטופלת כמו שעון במוסך מורשה מהיום הראשון שהרכב עלה לכביש (הרכב נרכש מאישה מבוגרת שבקושי נסעה עם 14000 ק"מ בשנת 2011). עברה לאחרונה החלפת רצועות טיימינג וטיפול. בשנת 2012 עברה שפשוף בצד ימין ע"י רוכב קטנוע, הוחלפה מראה ובוצעה צביעה של צד שמאל. נקבעה ירידת ערך ע"י שמאי 1%. לפני כשנתיים עברה פגיעה בחנייה מאחור, הוחלף פנס ובוצע יישור לכנף האחורית, כיפוף קל ברצפת תא מטען אם אינני טועה השמאי קבע ירידת ערך של 5%. מעבר לכך הרכב ניראה פצצה אין קילופים (בערך כמו בתמונות מהשרשור שפתחתי ב 2001 כשהם קנו אותו) נוסע חלק, הכל עובד יפה מאוד, אישית לי קשה להיפרד מהרכב ואני מאוד אוהב אותו אבל ז…
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן, אני כבר הרבה זמן חושב על להחליף את ההונדה הישנה באיזה רכב מעניין. השתחררתי מהצבא, ועניין אותי לקנות משהו מעבר. ידני כמובן. אני בחיים לא נוהג מהר, אוהב להתגרזן בפניות וכו', לא על הכביש.. סתם שורף דלק. ברצוני לקנות רכב מהיר (יש עדיפות למנוע לא אטמוספרי) שגם נראה טוב, ואם יש אפשרות.. אחד שלא רואים יותר מדי על הכביש. תודה!
הודעה אחרונה מאת Mr_Shankly, -
- 1 תגובות
- 564 צפיות
אני לפני קנייה של פונטו גרנדה עם 154 אלף ק"מ ורציתי לשאול אם הרכב נחשב אמין ואם כדאי לקחת לבדיקה או מספיק להיכנס למוסך שיבדוק נזילות ושסי על הליפט. האם יש אפשרות למוכר הרכב לאפס תקלות במחשב הרכב ושאני יפול עם רכב שנורת check engine באמת דולקת. או שבנסיעה קצרה הנורה תחזור לדלוק גם אם איפסו תקלות במחשב.
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
אוקטביה 2013 1.2
מאת dari-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 998 צפיות
היי אני מעוניין לשדרג את הרכב המשפחתי לסקודה אוקטביה 2013 כאמור 1.2 TSI אני משתמש בו לנסיעות לעבודה ונסיעות משפחתיות - 18K שנתי מצאתי רכב במצב טוב לאחר שהיה בליסינג אצל אדם פרטי, קילומטראז' 85K, במחיר סביר (מחירון מינוס 5) וברצוני לקחת אותו למכון בדיקה. ברצוני לשאול את חברי הפורום (לאחר שחיפשתי ולא מצאתי ממש תשובה): - באופן כללי מה דעתכם על הרכב בגילו מבחינת אחזקה וטיפולים - האם הקילומטראז' מהווה בעיה? - אילו דברים עלי לבדוק טוב טוב לפני הרכישה? תודה לכולם!
הודעה אחרונה מאת Vladigo101, -
-
- 1 תגובות
- 670 צפיות
שלום, מחפשים רכב לחבר כבר המון זמן וקשה למצוא משהו שמור בשוק בארץ או במחיר הגיוני ולא 20K מעל למחירון. בעקרון המטרה היא רכב ידני, שיהיה אמין כמה שאפשר ( מעל שנת 2008) ,ועדיפות לגודש. המכוניות שאנחנו מחפשים, סיאט איביזה FR/CUPRA שנת 2008, הבעיה שרוב הרכבים האלו שחוטים בצורה מזעזעת ועברו הרבה בחיים שלהם, ולמרות זאת נמכור בכ 10-20 מעל המחירון, אז כבר דיי ויתרנו על הרכב הנ"ל אז משהו מעניין בסגנון גם יהיה טוב לדעת אם קיים. הרכב השני הוא אלפא רומיאו מיטו 1.4, הבעיה שגם פה בתקציב של 45K אי אפשר למצוא כלום במיוחד שאחנו לא מתפשרים על המצב של הרכב. לדעתכם יש איזה סיכוי למצוא רכב בתקציב הזה עם הדרישות האלו ? ואילו עוד רכבים הייתם ממליצים ? תודה !
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות רכב יפייפה עם קצת פוזה וכח, רכב שישרת אותי בית ועבודה 24 קלומטר פלוסמינוס ביום, יש לי כרגע מאזדה 3 דור ראשון והיא קצת עגלתית אך מהירה אבל לא מספיק בפתיחות, נהגים עוקפים ומעליבים אותי עם החצי ראש סיבוב אלי, :מחפש רכב מעל נפח 1600 :תקציב 40K :שיהיה זריז וכחקצת פוזה : לא צרפתי התעניינתי ברכבים הבאים :הונדה סיוויק2008 :לאנסר הדור החדש מנוע 1800 :איביזה ספורט (יש כמעט רק ידני פחות רלוונטי אשמח לעוד המלצות
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, מחפש לקנות רכב חדש עד 140000. אין לי צורך ברכב מרווח עם מקום להרבה נוסעים ותא מטען גדול. 95% מהזמן יהיה בן אדם אחד באוטו. חשוב שהרכב לא יהיה חלש, אני לא צריך שום דבר מטורף אבל אני רגיל לנסוע על מכוניות משפחתיות סטדנרטיות כמו מזדה 3 והבנתי שרכבי סופר מיני הם לא באותה רמה מבחינת ביצועים. אשמח לשמוע שאני טועה אגב כי אני מעדיף לחסוך אם אפשר. נסיעות עירוניות וגם פעמיים בשבוע בין עירוניות ארוכות תל אביב - חיפה. חשבתי על מזדה 3\סיוויק\גולף\טויוטה אוריס או קורולה\יונדאי אקסנט. אשמח לשמוע הבדלים בינהם וגם הצעות למכוניות אחרות זולות יותר אם מתאימות. חשוב לי לציין כי עברתי על כל 13 העמודים האחרונים ולא מצאתי הרבה אשכולות שתואמים את הצרכים שלי. רוב האנשים בתקציב …
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 590 צפיות
hatchback: חשבתי על פונטו גרנדה 2008 1.2L או פולו 80כ"ס . שתיהם נראות לי מבחינת המראה. עד כמה הפולו יותר אמינה ועד כמה החלפים/טיפולים יקרים ב-VAG?
הודעה אחרונה מאת dorban3, -
-
לחמותי יש היום סוזוקי סוויפט 2008 יד 1 עם ק"מ נמוך המחירון (לוי ויד 2) סביב ה36 א'. המשפחה מתחילה ללחוץ עליה להשתדרג לרכב חדש למרות שהיא מרוצה מהרכב הנוכחי. הכיוון הוא רכב חדש מהיבואן או 0 ק"מ מליסינג ברכישה או לחלופין בליסינג במידה ותמליצו שישמש אותה לעשור הקרוב. צרכים: חמותי יוצאת בימים אלו לפנסיה ולכן הנסועה השנתית שלה תרד (עמדה על 12K ואני מניח שתרד ל8K בשנה). נסיעות - לרוב עירוניות אבל יהיו נסיעות בין מודיעין לירושלים על בסיס דו שבועי בערך. חזק - למרות שמדובר בנהגת מבוגרת יש לה רגל כבדה על הגז היא אוהבת להיצמד לרכבים על הנתיב השמאלי מרווח פנימי- ישמש בעיקר נוסעת אחת ולעתים את הנכדים מרווח במושבים האחוריים לא חשוב לאור גיל הקטנטנים בעשור הקרוב תא …
הודעה אחרונה מאת urich, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
בשעה טובה מצאתי רכב שמתאים לי. מחר במידה והבדיקה תצא תקינה אני ארכוש אותו. מכיוון שזאת הפעם הראשונה שאני קונה בעצמי אשמח לקבל טיפים מכם. הרכב הולך להירשם על העסק של אבא שלי, חוץ מייפוי כח מה עוד צריך? האם נהוג שקודם לשלם למוכר ואז להעביר בעלות או שהתשלום אחרי? למה עוד חשוב לשים לב? Sent from my SM-G920F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום לכולם, לאחרונה ניסאן יצאו במבצע למיקרה הידנית שלהם אשר נמכרת ב55 אלף שקל, התלהבתי מהעניין אולם לאחר ביצוע ההזמנה שמתי לב שטופס ההזמנה מצויין כי הרכב משנת ייצור 2016. התקשרתי ליבואן ומטעמם נאמר לי שאכן הרכב בשנת ייצור 2016 וזה מה שיהיה רשום ברשיון אולם לעניין המחירון מה שקובע זה שנת עליה לכביש ומהבחינה הזו הרכב הינו 2017 לכל דבר ועניין. יש פערי מחיר עצומים בין מחירון 2017 למחירון 2016 לרכב הנ"ל, מה בעצם קובע? תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
היי, רציתי לדעת את דעת הפורום לגבי כדאיות הקנייה. דייטסו סיריון 2007 הדגם הבסיסי. 204 אלף קילומטר. דיי סומך על בעל הרכב שכן אנחנו עובדים באותו מקום. בעיות: רעידות במצב סרק , ככל הנראה תושבת מנוע. בעיות במפסק חלון נהג , בעיה של המפסק בלבד (לא קפיצי ולכן כדי להפסיק עלייה וירידה יש להיות עדין במיוחד) ההגה נורא רך ומרגיש קצת "לא בטוח" בנסיעה מהירה - כנראה עניין של להתרגל מעבר ההילוכים לא חלק לגמרי (נסעתי לא מזמן ב C1 רובוטית ולא הרגיש לי כזה שונה) בבדיקת רכב לפני 5 שנים: אבנית במערכת קירור - לא היו בעיות מאז. כנראה לאחר תאונה לא רצינית , הוחלפו כל מיני חלקים , לא חושב שיש בעיית שלדה. אמור לקבל תוצאת מבחן COMPUTEST מאז בקרוב ואעדכן. מחיר ס…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני ממש לפני קניית רכב אשמח להמלצות תודה....
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, ברצוני להתייעץ איתכם לגבי קניית רכב ראשון לתקציב שלי. התקציב נע בין 10~12 אלף. אני חייל משוחרר אז אין לי כרגע כסף להשקיע יותר...רכב שיספק אותי לשנה הקרובה. דגשים: 1. רכב אמין. 2. חסכוני בדלק. 3. ידני. הנסיעה לרוב תהיה בדרך עירונית לעבודה ומדי פעם מחוץ לעיר. אם תוכלו להציע סוגים של מכוניות(פירוט ספציפי כגון שנה,דגם וכו')לדגשים הספציפיים שציינתי ושמתאימים לי במחיר,תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניינת למכור את הטויוטה שלי, 2008, עם 253,000 ק"מ. תיארתי לעצמי שהקונה הממוצע יילחץ מהקילומיטראז', ואכן - פירסמתי ביד 2 והתקשרו רק סוחרים. כמובן שהם מנסים להוריד אותי באגרסיביות במחיר. האם יש משהו שכדאי להיזהר ממנו במכירה לסוחרים? איזו עצה שאתם יכולים לתת בטרם אחליט אם למכור לאחד מהם? תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 2 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום לכולם אני רוצה להביא(=לרכוש) את הדגם ה323 לאנטיס 1800 כמו בתמונה GLX-F השאלה האם כדאי ...היא חסכונית ? אמינה? תודה לכולם מראש
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, אני מתעניין ברכב היברידי לנסיעה כמעט יום-יומית בין כפר סבא לאריאל. הנסיעה היא אינה מישורית. הנסועה השנתית הכללית שלי היא באזור 22,000 ק״מ בשנה. האם רכב היברדי לדוג׳ יונדאי איוניק יהיה חסכוני משמעותית מרכב משפחתי רגיל? הייתי מעדיף רכב דיזל אומנם המחירון שלהם צולל פלאים. התקציב הוא עד 140k.
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם, ברשותי רכב חברה , בנוסף לרכב פרטי משפחתי. אני שוקל, אפשר להגיד שהחלטתי , להחזיר את רכב החברה שעולה לי קצת יותר מ 3 אלף שקל לחודש. אני אמור להחזיר את הרכב ביוני-יולי. מעוניין להחזיק רכב שעלויות האחזקה שלו כולל הוצאות הדלק יהיו נמוכות מסכום הליסינג ובכך להישאר עם יותר כסף ביד בסוף החודש. הרכב אמור לעשות נסיעות לעבודה על קו רחובות – קרית גת כ13,000 ק"מ בשנה פלוס כמה אלפי ק"מ בודדים של נסיעות פנאי. נסיעות משפחתיות לא יבוצעו עם הרכב המדובר. תקציב: בשאיפה עד 40K הרכבים שחשבתי עליהם: קאיה ריו LX, יונדאי i20 insight , טויוטה יאריס, ניסן מיקרה, סוזוקי סוויפט , אופל קורסה, הונדה ג'אז, פורד פיאטסה, סיאט איביזה.( כמובן הצעות ודעות נוספות יתקבלו בברכה )…
הודעה אחרונה מאת ofir84, -
-
מה להוסיף לחיפוש? לא מוצא דיל טוב כרגע יונדאי גטס פיג'ו 206 פיאט פנדה תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 743 צפיות
אהלן חברים, מעוניין בייעוץ, הכוונה והצעה עבור רכישת רכב לצרכי עבודה. הנני עצמאי - עוסק בתחום הפקות הוידאו: צילום וכיוב׳. מחפש רכב עם בגאז׳ סביר עבור נסיעות עם ציוד צילום: סטנדים, מצלמות, תאורה וכיוב׳. אני מחפש אוטו, יעיל, חסכוני (לא הכי קריטי, לא נוסע הרבה), אחזקה שוטפת נמוכה, ואם אפשר שיהיה לו לוק חביב. מבחינת שנתון הרכב - עדיפות לשנתון 2013 ומעלה, אבזור: מערכת מולטימדיה, בקרת שיוט (יתרון), כניסות usb... זהו פחות או יותר לדעתי. שמתי עין על Hayundai i3-cw אבל אשמח לקבל את המלצותיכם.
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
שלום רב גיסי מעוניין לקנות S60 אוCX60 שת 2012-2014. הוא לא נוסע רבה אבל צריך רכב מעט ייצוגי לצורכי עבודה. האם יש בדגמים הלו מנועים/גירים יותר מומלצים ופחות מומלצים, אני מדבר מבחינת אמינות. כוח פחות מעניין אותו. לדעתי מה שהוא ראה בינתיים ורוצה שאני אגש לראות גם זה המנוע T4. האם יש שינויים בין השנתונים האלו שהיה סיבה להעדיף שנתון מסוים (חוץ מהחדש ביותר) מה לגבי רמות גימור? אשמח לכל מידע. תודה והמשך שבוע טוב.
הודעה אחרונה מאת asafasraf, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 865 צפיות
אני מעוניין לקנות רכב חדש החודש לאחר שהרכב שלי שבק חיים . אני מעוניין ברכב חדש עדיפות למיני מאובזרת חזקה וחסכונית . בהתחלה הסתכלתי אצל היבואנים שהם מציעים לרכוש רכב חדש עם הלוואת בלון שכולם כאן ודאי מכירים . חששתי מהעניין שאכן אני לא יודע מה יקרה עוד 5 שנים האם תהיה באפשרותי לקנות את הרכב . בימים האחרונים הסתכלתי על האפשרות שמציעות חברות הליסינג על רכבי 0 קילומטר - משלם מקדמה + תשלום כל חודש + אופציה להוסיף בין 300-400 שח בחודש עבור טיפולים וביטוחים . על הנייר נשמע לי טוב כי בסוף התקופה יש לי את האופציה להחזיר את הרכב ואין בחובתי לקנות אותו או למכור אותו בשוק הפרטי . הדבר שמרתיע אותי זה עד כמה החברות הללו אמינות מבחינת מה שהסוכנים מבטיחים ומה שקורה בפועל אחר…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 2 תגובות
- 769 צפיות
לא משנה חדש או יד שניה עד 130K אני בכיוון של ג'יפון(ספורטאז , טוסון וכו') או שיהיה פרייבט מפנק ( אודי A3 סדאן , לאון FR ) אשמח לשמוע אם יש לכם אולי עוד הצעות תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Mr_Shankly, -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לאחרונה יצא לי לשוטט ביד 2 בחיפוש רכב לגיסי. ויצא שכל מודעה שהתקשרנו יצא שמדובר בסוחר רכב שכמובן לא הודה. "הרכב של הסבתא" "מוכר לאחיינית שבטיול" ועוד... האם כדאי לגשת ישר לחברות הליסינג?
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים בהמשך לשרשור ההתייעצות בנושא רכב 7 מקומות 90 א'ש"ח, מצאתי אקזמפלר יד 1 דגם 5 לקצ'רי עם הרבה תוספות, שמור ומושקע במצב מעולה, כ 50 א' ק"מ סה"כ. מחירון יד2 כ 83.5 א'ש"ח, מחירון יד2 לאחר שקלול (ת.עליה לכביש, יד, קילומטרז') כ 100 א'ש"ח. הבחור מבקש כ 93 א'ש"ח, לאחר התמקחות. האם המחיר סביר ביחס לכתוב מעלה? למי שבקיא בעסקאות בפועל, האם מדובר במחיר מכירה הוגן? כמו כן, האם מישהו יכול לספק נתון מחירון לוי יצחק רגיל+משוקלל לפי האמור מעלה? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
שלום אנחנו כבר כמה וכמה חודשים מתלבטים איזה רכב לרכוש. כעת יש לנו פורד פוקוס 2007, ומעוניינים סוף סוף להחליף למאזדה 6. אנחנו זוג ו-3 ילדים הגדול בין 10, הקטנה בת 3 (כלומר צריך עדיין כיסא לילד) היה לנו תקופה שרצינו סוג של ג'יפון (CX5 למשל) אבל מבדיקה שעשיתי הבנתי שהגודל של תא הנוסעים בפירוש לא גדול יותר ממאזדה 5. הגעתי למסקנה שלשדרג למשפחתית אחרת כמו פוקוס, מליבו או סקודה וכד' לא ירגיש לי הבדל משמעותית במרווח תא נוסעים אז בכל זאת העדפתי לשדרג אותנו לאוטו מנהלים ודי התכוונתי על המאזדה 6. שניה לפני שאני כבר לוקח רכב שראיתי לבדיקה חשבתי אולי בכל זאת יש כן אפשרות באיזה אתר או משהו כן לדעת מה הגודל של תא הנוסעים? הגענו למסקנה, שזה בעיקר הדבר שחשוב…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים אני מחפש רכב 7 מקומות כמה שיותר אמין, ואם אפשר גם חיסכוני בגדול חשבתי על מאזדה 5 שנת 2008 עכשיו קיבלתי הצעה של רנו גראנד סניק 2011 כעיקרון הצרפתיות נחשבות ללא אמינות בעליל אבל כאן יש מנוע וגיר של ניסן מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת יגאל ס, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 4 אלף צפיות
אהלן חברים אחרי תקופת היעדרות ארוכה... אשמח להתייעץ אתכם (שוב) בנושא הנדון. הדרישות: רכב 7 מקומות, אוטומט, חובה אפשרות להלבשת גגון/עריסה מעל [לטובת אחסון כבודה בנסיעה משפחתית] תקציב: עד 90 א'ש"ח, עדיף בסביבות 70 א'ש"ח שימוש: 95% נהג יחיד, 5% הרכב משפחתי מלא - 2 מבוגרים + 5 ילדים בגילאים 0-12. היקף נסיעה חזוי: כ 15 א' ק"מ בשנה. בקיצור, זקוק לפיתרון מינימאלי להסעת משפחה טיפוסית בת 7 נפשות. עדיפות לרכב בעל צריכת דלק נמוכה. אגב, מבין המועמדות ה'קלאסיות', יש לי נטיה חזקה למאזדה 5. יש סיבה [טובה] למה לא ללכת עליה? תודה
הודעה אחרונה מאת zvrdvd, -
-
לאחרונה ראיתי פרסום של סקודה אוקטביה, יד שלישית, אוטומט, 1.6 ליטר, שנת 2003 עם 195,000 קילומטר. על פניו נראה שזה סה״כ קילומטראז׳ הגיוני.. אנחנו מאוד מוגבלים כלכלית כרגע ומחפשים רכב זול וטוב.. קיבלנו הצעה טובה עליו, האם לדעתכם יש מה לחשוש מהקילומטראז׳? או שהמנוע שלו יכול לסחוב עוד? תודה רבה!!
הודעה אחרונה מאת tomy669,
-
מי מחובר 6 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 395 אורחים (הצג רשימה מלאה)
