Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בטרייד אין תמיד ישחטו אותך.

 

יכול להיות שתקבל מחירון (שהוא תמיד מחירון מינוס 10%, במכירה לטרייד, ע"פ לוי יצחק) - אבל לא תקבל הנחת מזומן.

 

כיום הנחת מזומן יכולה להגיע ל-20 אלף ש"ח ברכב כמו C3, די בקלות. המחירון מנופח והאירו נמוך.

 

כך יוצא למשל, שאתה תקבל על הסוזוקי 33K, שזה מחירון מינוס 10%, ועוד 20K מיותרים תשלם לסוכנות.

 

סה"כ מכרת את הסוזוקי ב-13K. גאוני. עבורם...

 

הם אח"כ מעמידים את הרכב שלך למכירה, שמים ביד 2 ומוכרים לראשון שמגיע ושם כסף - בטוח שהם יקבלו יותר מ-13K עבור סוזוקי סוויפט יד 1. ככה עושים כסף.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

על הסיטרואן בנתיים אין הנחת מזומן,במיוחד כשיש מחיר השקה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
סתם שאלה (וסליחה אם זאת התעלקות) , אם הגברת אכן תרצה לעשות טרייד, האם היא תקבל מהסוכנות (תהיה אשר תהיה) מחיר מחירון על הרכב?

 

מה המדיניות בטריידים מהסוג הזה? אם רכב יד שלישית נגיד, והרבה ק"מ עדיין אפשר לעשות טרייד? וכמה יתנו על הרכב במצב כזה?

 

אני שואל כי לי למשל יש פורד מונדאו 09 טיטניום (אני יד שנייה) עם ק"מ נמוך מאוד ששווה במחירון לוי יצחק כ36 לא משוקלל. אם הייתי הולך ללובינסקי להתעניין על הC3, האם בכלל היו מסכימים לעשות טרייד? ובאילו תנאים?

 

הם ייתנו לך טרייד אין, אבל בתמורה למחיר מחירון של ה-c3 ומחיר "שחיטה" על הרכב שלך.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
סליחה. אבל מה אתה מבלבל ת׳שכל?

מי ייתן לו 20 אלף שקל הנחה בקלות על C3?

 

מכיר לא מעט אנשים שנכנסו לאולם תצוגה של לובינסקי וקיבלו הנחות דומות, אפילו יותר אגרסיביות.

 

כל מה שצריך לעשות זה להראות שאתה רציני בכוונה לקנות והמכנסיים נופלים.

 

מציע שתשפר את כישורי המו"מ שלך ותראה מחירים קצת שונים ממה שאתה רגיל אליהם.

פורסם

לאחרונה קפצו לי פרסומות של פיז'ו 2008 (הקרוסאובר) access ידנית חדשה ב-70 במקום ב90 .

 

אינני יודע אם 90 היה אי פעם מחיר ריאלי או סתם פיקציה אבל אולי יש דברים בגו.

פורסם
מכיר לא מעט אנשים שנכנסו לאולם תצוגה של לובינסקי וקיבלו הנחות דומות, אפילו יותר אגרסיביות.

 

כל מה שצריך לעשות זה להראות שאתה רציני בכוונה לקנות והמכנסיים נופלים.

 

מציע שתשפר את כישורי המו"מ שלך ותראה מחירים קצת שונים ממה שאתה רגיל אליהם.

 

מתעלק, ברשותכם - ביום שישי הייתי בלובינסקי, עשיתי נסיעת מבחן על פיקאסו קצרה. לא הצלחתי לקבל שום הנחה (כלום, מוחלט), פרט ל"אם תרצה עוד התקנות מקומיות יש על מה לדבר". גם כשהסברתי שאני לא צריך טרייד-אין, ולא צריך מימון. כנ"ל תגובה שלילית מוחלטת על הסיכוי לבצע הזמנה מיוחדת לידנית.

 

מה אני מפספס? מה צריך להגיד כדי לקבל 20,000₪ הנחה?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
מכיר לא מעט אנשים שנכנסו לאולם תצוגה של לובינסקי וקיבלו הנחות דומות, אפילו יותר אגרסיביות.

 

כל מה שצריך לעשות זה להראות שאתה רציני בכוונה לקנות והמכנסיים נופלים.

 

מציע שתשפר את כישורי המו"מ שלך ותראה מחירים קצת שונים ממה שאתה רגיל אליהם.

הגברת רוצה רכב חדש וכולכם נוזפים בה... יפה שהחתן מפרגן לה ולבריאות והנאה.

 

לא מבין מה קשר כישורי מו"מ. אתה בא מבקש הנחה לא נותנים אתה הולך והם עדיין לא נותנים. ואם כן זה במסגרת ההרשאות שלהם. 20K "ואפילו יותר" על רכב שרק הושק? בחלום.

צביגולדן, ה-2008 אקסס ידני נמכר כבר חודשים ב-70K ע"י לובינסקי טרייד. למיטב זכרוני, גם 308 ב-104K במקום 124K. אלה מחירים שמפרסמים אותם, לא "כישורי מו"מ". יש להם סטוק מ-2016. זה רכב די ערום, דיל נהדר אם אתה רוצה אוטו ולא קופסת אביזרים. 82 כ"ס.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

20 אלף הנחה אפשר לקבל אולי על רכבים יקרים אולי ה ds5 או 508.

על הc3 ממש לא.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הדולר הין האירו הכל ירד אבל היבואנים מיישרים קו לא ראיתי שיפור משמעותי כל כך במחירים . כמובן שהם מגדרים את הסיכון ויש מלאים ישנים ולכן הגמישות לא בשמיים אבל בהחלט יש חזירות.

 

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

פורסם
מתעלק, ברשותכם - ביום שישי הייתי בלובינסקי, עשיתי נסיעת מבחן על פיקאסו קצרה. לא הצלחתי לקבל שום הנחה (כלום, מוחלט), פרט ל"אם תרצה עוד התקנות מקומיות יש על מה לדבר". גם כשהסברתי שאני לא צריך טרייד-אין, ולא צריך מימון. כנ"ל תגובה שלילית מוחלטת על הסיכוי לבצע הזמנה מיוחדת לידנית.

 

מה אני מפספס? מה צריך להגיד כדי לקבל 20,000₪ הנחה?

קח אתך את דרסובארו, תציע לו שליש מההנחה היפה ותשאר עם חסכון מאוד מרשים. בהצלחה.

פורסם
מתעלק, ברשותכם - ביום שישי הייתי בלובינסקי, עשיתי נסיעת מבחן על פיקאסו קצרה. לא הצלחתי לקבל שום הנחה (כלום, מוחלט), פרט ל"אם תרצה עוד התקנות מקומיות יש על מה לדבר". גם כשהסברתי שאני לא צריך טרייד-אין, ולא צריך מימון. כנ"ל תגובה שלילית מוחלטת על הסיכוי לבצע הזמנה מיוחדת לידנית.

 

מה אני מפספס? מה צריך להגיד כדי לקבל 20,000₪ הנחה?

 

תלך לסוכנות אחרת ותבצע את אותו המהלך - תגיד שאתה צריך עזרה והנחה,

לאחר שתקבל הנחה תחזור לסוכנות הראשונה ותגיד שקיבלת הנחה בשניה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019


×
×
  • תוכן חדש...