ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
- 23 תגובות
- 10.6 אלף צפיות
שלום לכולם, נדיר מאוד למצוא מונדאו טיטניום אטמוספרית עם גיר אוטומט רגיל לאחר מתיחת פנים בשנת 2011. הדגמים האחרים בטיטניום הם 2.0 טורבו עם גיר רובוטי. 1. האם הגיר הרובוטי של פורד מונדאו אמין? בעיות מיוחדות? במיוחד לאחר נסועה של 100K ק"מ 2. מעולם לא נהגתי על גיר רובוטי/רכב טורבו. כמה שונה זה יהיה מגיר אוטומטי רגיל? האם בהכרח רכב מוגדש בעייתי יותר? ההוצאות גדלות? איך האמינות ברכבים האלה? תודה לעונים!
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, כרגע יש באפשרותי לקנות I30CW ידנית חדשה(נשארה אחת אחרונה בחברה) באזור ה 100K או לחילופין לחכות לצורה החדשה , אשמח לחוות דעת. תודה.
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- 2 תגובות
- 560 צפיות
שלום לכולם אשמח להמלצות לרכבים עד 15-20 אלף הייתה לי מאזדה 99 שהיא הייתה סבבה דווקא חוץ מצריכת הדלק .. אני מחפש רכב אמין תא נהג יחסית מרווח אני בנאדם גדול ככה שאני לא ירגיש שאני נוהג בקופסת גפרורים(סוזוקי אלטו למשל) אחזקה זולה לא זולל דלק זריז יחסית מתכוון לנסוע מהבית לעבודה מהעבודה לבית ומידי פעם מחוץ לעיר
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
שלום לכולם. בהמשך לשרשור הקודם שלי, בו חיפשתי מכונית נוחה (במתלים ובמושבים), חזקה וחסכונית, ובו המליצו לי בעיקר על המכוניות שבכותרת, אשמח לשמוע את העדפתכם בין הנ"ל, בהינתן הדרישות שתיארתי. הלקסוס רלוונטית בעיקר כיד שנייה בת שנה-שנתיים. האינפיניטי רלוונטית כיד שנייה אבל בעיקר בנוגע לדגם הקטן יותר - Q50. הב.מ.וו היא ככל הנראה היחידה שרלוונטית כחדשה, והיא גם היחידה שפלאג-אין (אני בספק האם היא תהיה באמת יותר חסכונית בגלל זה). תודה
הודעה אחרונה מאת In Flames, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, זוג אחד בשכונה שלי מוכר את הרכב הנ"ל במחיר מחירון (כ-16,000 ש"ח). אומרים שהאוטו שמור מאוד, מטופל רק במוסך מורשה. הוא ניראה שמור מאוד. השאלה מה החולשות של האוטו הזה? אני זקוק לו נטו בשביל נסיעות קצרות לעבודה והביתה (כ-20 ק"מ ביום סה"כ). יש לי סוזוקי בלנו 1998 שאני מחפש להחליף. אין לי בעיות מיוחדות איתו אבל עוד מעט אצטרך לעשות טסט פעמיים בשנה וזה לא מתאים לי. תודה.
הודעה אחרונה מאת admtaynov13?, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מחפש לקנות מכונית משפחתית אוטומטית ולהחזיק אותה לזמן ארוך מאוד. המחיר כ-15000 שקל. מתלבט בין: טויוטה קורולה 2001-2002 מאזדה 3 2004-2005 סובארו איפרזה ניו אייג 2004-2005 מה חברי הפורום ממליצים לי ולמה? איזה יתרונות ואיזה חסרונות יש לכל בחירה?
הודעה אחרונה מאת cars-@-lover, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היי, רוצים להחליף את ה-C4 ב-208 או ב-2008, משומשת בת שנה-שנתיים או יד ראשונה 0 ק"מ. מישהו יודע איפה כדאי להתחיל לחפש? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
-
אני לא היחיד ששואל, אבל אם יש מישהו שיודע מהן ההטבות המתוכננות, בטח עוד ישמחו לשמוע. העניין הזה של לא לגלות עד הרגע האחרון תמיד נראה לי ילדותי, המצאה של אנשי שיווק של גימיקים. אם מישהו שוקל לקנות היום אין שום תועלת למשוך אותו שילך בינתיים למתחרה. אבל מה אני יודע.
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
- 1 תגובות
- 538 צפיות
אהלן, אני לא רוכש הרכב זה בשביל דוד שלי ויש כמה שאלות. הרכב הוא אאודי A4 שנתון 08 צורה חדשה, יד שניה ק"מ נמוך מנוע 1.8 השאלות הם: 1. איך הרכב בכללי? אמין ? ספציפי לשנה ולדגם הזה 2. כמו כן הגיר שם תקין ? 3. איך הרכב מבחינת חלקים, טיפולים וכמובן דלק? וכל מידע נוסף יעזור לי, תודה רבה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת eli669, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 9.7 אלף צפיות
לקחתי רנו פלואנס לבדיקה 2011 עם התחייבות להחזיר את הבדיקה אם מנוע גיר שילדה לא יהיו תקינים בסעיף המנוע :לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה רעשים מגלגלות ורצועות מנוע רעש מערכת תזמון בלאי פנימי אין אחריות למנוע במקרה של פריצות מים או שמן עקב קורוזיה. העברת הכוח טיפול תימסרת אוטומטית לפי הוראות יצרן אין אחריות נקישה החלקה בשילוב והעברת הילוכים לבדוק תושבת תיבת הילוכים +מנוע. האם אני זכאי לקבל החזר על הבדיקה?
הודעה אחרונה מאת סומכוס, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
מחיר בסוכנות : 129 דרך חברת הליסינג : 112 (אני נעזר במימון חיצוני) האחריות יורדת מ 150000 ק"מ ל 100,000 חוץ מזה- הכל אמור להיות אותו מיפרט כמו של היבואן. *כמובן שנרשמת יד ראשונה של חברת הליסינג. הרכב ייסע כ 30,000 ק"מ בשנה ואין לי בעייה שיהיה אצלי לטווח ארוך. מה דעתכם ? משתלם כלכלית ? האם יש פינות נוספות שצריך להיזהר מהן ?
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
- 12 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
היי לכולם, אני מחפש מכון בדיקה אמין בנתניה, אם יש כזה אשמח לשמוע פרטים. (בדקתי בגוגל אך לא מצאתי מכון אם חוות דעת חיוביות). מודה מאוד.
הודעה אחרונה מאת Jester, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב משפחתי עיקרי גדול (כרגע זוג + 2). הרכב הקודם היה סוזוקי ליאנה ולכן מתלבט בין סוזוקי SX4 לקרוס אובר - או אולי לעבור לקוריאנית I30 CW / קיה סיד. חשוב לי שיהיה רכב אמין מבחינת טיפולים (לא רוצה להתקע ולראות מוסך), בטוח למשפחה ולילדים מאחורה, תא מטען גדול. כשהתקציב הוא כ75~ הצעות קונקרטיות: באותו מחיר יש לי את 2 האפשרויות הבאות: (שניהם רוצים מחירון לפי לוי יצחק ולא יורדים) SX4 מיוני 2014, יד ראשונה פרטית, בלי תאונות, קילומטרז נמוך מאוד, אבל טסט וטיפול עוד חודשיים (מעריך הוצאה של כ3000 שח) יתרונות: שנתון חדש יותר פרטי קמ נמוך 3 חודשי אחריות יצרן בגאז יותר גדול או - קרוסאובר 2013 (נובמבר), ליסינג נהג יחיד, בלי תאונות, קמ …
הודעה אחרונה מאת inon007, -
- 3 תגובות
- 621 צפיות
שלום רב, הייתי כבר סגור על הגולף, אבל התגובות כאן גרמו לי לחשוב עשר פעמים והחלטתי לרדת מהרכב. אני כבר לא יודע מה אני מחפש, אין לי דרישות מיוחדות, חסכוני בדלק זה כמובן פלוס, חלפים זולים ותחזוקה במחיר סביר זה גם יתרון. אני כרגע מסתכל על הרכבים הבאים: I30 2013 - התרשמתי לטובה ממה שקראתי על הרכב, עד כמה הרכב אמין? מאזדה 3 2013 - לצערי קשה למצוא את הצורה החדשה בשנתון הזה. סיאט לאון 2013 - רכב מדהים, אבל אני חושש מהגיר הבעייתי. הגיר גרוע כמו בגולף? אני לא יודע אם כל הרכבים האלה נכנסים בקטגוריה של סופר מיני, אבל אלה הרכבים שאני מתעניין בהם כרגע. אני אשמח לשמוע אם יש אלטרנטיבות טובות יותר. תודה לכם!
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 520 צפיות
שלום, היום, יש לנו את הרכב שבכותרת. הרכב הוא רכב ליסינג מהעבודה של אשתי וכנראה יוחלף באחד פרטי מסיבות כלכליות. מהרכב עצמו אנחנו מרוצים. הוא משמש את אשתי ליומיום ואחת לשבוע לנסיעה ארוכה יותר בהרכב מלא, כלומר עם כסא ושני בוסטרים מאחורה. הנסועה השנתית עומדת על 15-16 אלף ק"מ. חוקי בסיס לגבי המחליפה: 1. חובה סטיישן, או 5 דלתות עם בגאז' גדול. 2. יכול להכיל מאחור 2 בוסטרים וכסא או לפחות 3 בוסטרים (עוד כמה חודשים כולם יהיו בבוסטרים). 3. עדיף מאוד יפני/קוריאני 4. עדיף ללא טורבו, הנסיעות היומיומיות די קצרות ואני מאמין שטורבו לא מתאים למשימה. תקציב - עד 70,000 לפני ישור קו, כמובן מעדיפים בפחות. על מה חשבתי: 1. לקנות את אותו הרכב באופן פרטי. 2. טויוטה אוונס…
הודעה אחרונה מאת SurfHigh, -
- 2 תגובות
- 631 צפיות
שלום חברים, מחפש משפחתית קטנה בעדיפות ל5 דלתות עד 35 אלף שח בשנתון כמה שיותר גבוה . מאד חשובה לי האמינות של הרכב והבטיחות. חשבתי למס' אופציות כגון : יונדאי I30 יונדאי I25 מיציבושי לנסר תודה נדב
הודעה אחרונה מאת nadavt, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מחפש רכב 7 מקומות למשפחה במחיר יקר מהרכבים החשודים הרגילים כמו פורד SMAX, גרנדיס ומאזדה 5 יש את הוולוו XC90. פער של שנתון או שתיים המחיר משתווה. לגבי הוולוו יתרונות: מרווח ונוח יותר, בטיחותי יותר חסרונות: דלק, עלות טיפולים (אמינות) כיוון שאנחנו לא נוסעים הרבה ביחד וזה יהיה רכב שני שיקול הדלק הוא לא מרכזי. לגבי עלות הטיפולים/אמינות הרכב ובכלל אשמח לשמוע את דעתכם.
הודעה אחרונה מאת מוטי 22, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, קיבלתי מלובינסקי טרייד בראשון הצעה לקניית סיטרואן C4 משנת 2013, 95,000 ק"מ, במחיר של 40,000 ש"ח. יהיה רכב שני במשפחה. לובינסקי מעניקים לי שנתיים אחריות למנוע, גיר, הגה ומזגן, וגם טיפול ראשון מתנה (הטיפול הבא הוא ב 100,000 ק"מ). הרכב הוא אקס-ליסינג, ונמצא אצלם כחודש שבמהלכו עבר השבחה. כמובן שאני מתכוון לקחת אותו לבדיקה במכון שאני אבחר, והם יתחייבו לתיקון כל מה שאמצא (אם אמצא) השאלות שלי הן: 1) האם הדיל, כשלעצמו, הוא דיל טוב? אני מודע לכך שהרכב לא ממש סחיר, אבל אני מתכוון להשתמש בו כ 3-4 שנים אם לא יותר, כך שמחיר המכירה פחות חשוב לי. 2) האם אני צריך לחשוש מקריסת מערכות שמחוץ לתחום האחריות הדו שנתית שלובינסקי מעניקים לי? …
הודעה אחרונה מאת nadavt, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
אהלן חברים, בוקר טוב! הייתי רוצה לדעת אם אנשים מכירים או יצא להם לרכוש רכב מחברת Buy & Drive..? יש להם רכבים מאוד טובים ויש משהו ששמתי עין.. תודה רבה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת benkatalan, -
-
הי, אני מעוניין למכור את האוטו למגרש/סוכנות (המצב ביד2 פרטי לא משהו בימינו) במחירון (מה שיש לי עכשיו זה 84K ש"ח) ובמקום לקחת ליסינג פרטי/לקנות בתנאי שמובטח טרייד אין עתידי במחירון לאחר שנתיים-שלוש. לרוב מגרשים וכו' נותנים בנוהל 60% מחירון, עכשיו אם הרכב שווה 84K ש"ח זו בעיה גדולה. יש המלצות איפה ניתן היום להשיג מחירון או בוא נגיד 85%? תודה,
הודעה אחרונה מאת ETStudio, -
- 14 תגובות
- 2 אלף צפיות
אנחנו ממשיכים לחפש רכב עבורנו. אנחנו משפחה שתגדל בקרוב לזוג פלוס 2 (אחד בן ארבע והשנייה... משמע בשנה הקרובה לפחות כיסא תינוק+סל קל). אחרי שעזרתם לנו לחפש רכב והגענו למסקנה שבשלושים אלף כנראה שנצטרך להתפשר על משהו החלטנו לנסות להעלות את התקציב ו40 אלף זה המקסימום של המקסימום שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו. מה אנחנו מחפשים למעשה? אנחנו מחפשים רכב בטוח (איזופיקס חובה), אוטומטי (בלי גירים רובוטים או AL4 למיניהם, פלאנטרי פשוט או מקסימום רציף), אמינות (ממש לא רוצים לבקר במוסך מלבד פעם בשנה לטיפול ולטסט) שיהיה מאובזר (עד כמה שניתן אני יודע שזאת נקודה בעייתית ואנחנו לא מפונקים יתר על המידה) ושיהיה זול לתחזוקה. בנוסף השאיפה שיהיה כמה שיותר גדול מבפנים (תא מטען נורמלי ולא מיני) וכ…
הודעה אחרונה מאת PorSche-911, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן חבר'ה, בהמשך לשרשור הקודם, אני עכשיו מתעניין במונדאו טיטניום. התקציב כאמור הוא 60 אלף וזה יכול להביא לי רכב במצב טוב משנת 2011. יש לי מונדאו טרנד 2011, אז אני כן מכיר את הרכב, אבל אני רוצה לשמוע על הבעיות או האחזקה המיוחדת שיש למנוע טורבו והגיר הרובוטי ברכב. הרכב לא צפוי לנסוע בכלל באמצע השבוע אלה רק בסופשים. כמו כן רציתי לשאול לגבי הטורבו, אני יודע שפעם היה בעיה אם לא היו מחכים כדקה לפני כיבוי, ולאחרונה זה נפתר עם משאבה חשמלית, רציתי לשאול מה המצב בדגם הנ"ל. ובכלל כל דבר שאתם יכולים לספר לי לגבי מחלות של הרכב ועלויות אחזקה. אני אגיד שאני ממש מרוצה מהמונדאו טרנד, היא שנה אצלי כבר, מלבד 2 חלונות שנפלו שום ציוץ מהרכב. …
הודעה אחרונה מאת yair666, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום אשמח לעצות, אני חדש לגמרי בתחום ומתחיל את סקר השוק הון ראשוני של 50K (ניתן לגרד יותר) , הנטייה שלי היא ללכת לרכב חדש מקטגוריות המיני סוגי הרכבים שהתעניינתי בהם בימים האחרונים הם: פיג'ו 108 קיה פיקנטו סיטרואן סי1 יונדאי אי10 ויש גם אופל אדם נראית חלום אך יקרה במקצת מבחינתי כל חברה היא אותו דבר , אני פתוח לעצות יכול להיות שיהיה משתלם לקנות יד 2 מה חושבים על הדגמים? בתקציב הנוכחי? האם נכון לפתוח חסכונות במקום לקחת הלוואה? האם יש המלצות על רכבים נוספים? הנני רווק אשר גר במרכז ובעיקר נוסע לעבודה בנסיעה עירונית וקצת בין עירונית . תודה
הודעה אחרונה מאת קבוצת לובינסקי, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 951 צפיות
שלום, באתי להתייעץ איתכם לגבי קניית רכב בשבילי. אני סטודנט כרגע ולכן התקציב הוא עד 12000+-... השאלה היא מהו הרכב יד שניה הכי מומלץ כיום בסביבת המחירים האלו... אני הולך לעשות נסיעות של חיפה - כרמיאל 2-3 פעמים בשבוע לכן ארצה רכב שיעשה את העבודה בלי לראות מוסך כל שני וחמישי ושיהיה חסכני בדלק... אשמח לעזרה, תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב אני מחפש רכב לזוג פנסיונרים רכב קטן (עדיף) הנהגת עברה תאונת דרכים והתנאי היחידי שלה לרכב הבא הוא שיהיו בו אביזרי בטיחות הבאים: 1.מערכת בלימה אוטונומית 2. מערכת סטייה מנתיב מישהו מכיר רכבים נוספים חוץ מקיה ספורטג /הונדה גאז ומאזדה 2 עם המערכות הללו? דרך אגב..היא לא רוצה את רכבים עם מובייל איי - כי המערכת רק מתריעה ולא מתקנת או בולמת שצריך. תודה
הודעה אחרונה מאת sidewinder, -
-
- 2 תגובות
- 829 צפיות
מה אני יכול למצוא בתקציב הזה ? הכיוון שלי הוא כמו polo gti 07 - 09 אבל אשמח לשמוע על עוד מתחרות. חשוב לי האחזקה , כוח זמין , לא משעממת. שהצריכת דלק לא תיהיה פחות מ 1-10 תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת shakedekahs, -
מזדה 323 שנת 97-98 1 2
מאת dmx770-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום וברכה חברים . יש לי תקציב של 5K שקל לרכישת רכב ככל היותר משפחתי ואמין . ברור לי שאני מקבל מה שאני משלם לכן , אנא ממכם , תזרמו עם התקציב של 5 אלף שקל שיש לי . כרגע מתלבט בין מזדה 323 (הדגם עם הסאנרוף ) . או מזדה 6 שנת 1997-2001 . אשמח מאוד לעזרה שלכם . תודה רבה ! Sent from my SM-G900F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת BeBest, -
-
יד 00 ליסינג
מאת LD7- 5 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום. הלכתי לראות היום אוטו בסוכנות ליסינג וברשיון של הרכב רשום ביד 00 ולא רשום ליניסג או השכרה. בזמן העברת בעלות האם יהיה רשום לי בעלים קודמים חברת ליסינג?
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
- 3 תגובות
- 678 צפיות
שלום, אנו משפחה עם 3 ילדים בגילאים : 8 , 6 ו שנה (כסא תינוק, בוסטר אחד). אני מעוניין ברכב משפחתי בתקציב של עד 40,000 ש"ח שיהיה מרווח יחסית גם לנהג וגם לילדים (אני גבוה 1.90). אני מתלבט אם לרכוש רכב רכב משפחתי סטיישן במודל של 2011-2012 או ללכת על "רכבת מנהלים" בשנתון 2009-2010. האופציות שחשבתי עליהם הם : פוקוס סטיישן/יונדאי i30cw או פורד מונדאו/מזדה 6. אנחנו נוסעים בערך 12-14אלף קילומטר בשנה אשמח לשמוע מה דעתכם ואם יש המלצות אחרות שלא חשבתי עליהם assaf
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
חברה שלי מחפשת רכב כדי לסוע מהצפון לעבודה בתל אביב כמה פעמים בשבוע. מה ממליצים לה? חשבית בכיוון סוזוקי אלטו או סקודה סיטיגו מקפיטל מוטורס או משהו באיזה ~650-700 בחודש. גם רכב ישן יותר תמורת תשלום חד פעמי של איזה 15-20 בא בחשבון. דעתכם? תודה.
הודעה אחרונה מאת doronli, -
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 361 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- nechmya
- yahaga
- iEminem
- רועי5
- jpex
- yuvk
- benny62
- Supertigre
- ntd
- Avia
- ברווז
- nisim91
- bigfoot7375nadav
- Be roo
- 3n
- Orengol01
- Derish
- this_is_me
- TvrSpee12
- יבגניפ
- רפי לין
- hale68
- אלעדית
- מיץ פטל
- malcishua
- amosbmw
- tuple
- zaf
- davemustaine87
- srool
- falou
- santiago
- stx
- פריג'י
- nglancer
- Aviady001
- AUDIO KING
- NEW10
- צוק
- ronrobin
- EliC25
- Arik TG
- mcshmupi
- פיטר גריפין
- Shay Shd Dave
- Mike Lowrey
- yaakov M
- David32
- Ohad91
- chezik
- gpro
- borsood
- SurfHigh
