ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
סופר מיני ב 20k
מאת Ami.Z-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שבוע טוב אשמח להמלצות לרכב סופר מיני ידני, סוחב טוב וסחיר בסביבות ה 20 אלף. הרכב אמור לשמש אותי חצי שנה (עד הגיוס) לכן חשוב שתהיה לו ירידת ערך סבירה וימכר יחסית מהר. חשבתי על: פונטו איביזה פולו מה עוד אתם ממליצים? איזה מנוע מומלץ בכל אחד מהם? תודה Sent from my SM-G920F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
פיאט פונטו גרנדה 1 2
מאת abbcia-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום לאחרונה חשבתי על פיאט פונטו גרנדה כאופציה לא רעה הרכב זול אפשר להביא שנתון מתקדם נאמר לי שהוא חסכוני בדלק חלקים לא יקרים וטיפול פעם ב30 אלף בתקציב שלי אשר להביא דגם מאובזר במיוחד השאלה עד כמה זה נכון מה שנאמר לי כי מבדיקה מהירה הדעות חלוקות על הרכב חלק אמרו שאמין וחלק שלא חלק אמרו שהטיפולים זולים וחלק שלא אז מי צודק?
הודעה אחרונה מאת דודאל, -
-
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לרכוש את ה-Golf דגם Comfortline. בעוד 3 חודשים יוצא הדגם החדש של הגולף הכולל שינוי חיצוני מינורי, שינויים במערכות בטיחות ומסך מולטימדיה גדול יותר (8' לעומת 6.5). האם לדעתכם שווה לחכות 3 חודשים? האם המחיר ישאר בעינו לדעתכם?
הודעה אחרונה מאת Nadav1980, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 836 צפיות
שלום לכולם אני רוצה להשתדרג מהיונדאי I10 הידנית 2011 שלי לרכב אוטומט סופר-מיני מצד אחד יכול לקנות יאריס בת 3 פלוס מינוס, מצד שני פוזל לכיוון A3 שנתונים 10-11 ספורטבק 5 דלתות אוטומט (שמגיעים במחיר של כ-60K) נוסע בערך 13K בשנה, מחפש רכב בעיקר אמין ונוח, שנתון 2010 ומעלה,5 דלתות, מאובזר (לא יונדאי,קיה וכו') אשמח לעזרה בכיוון לבין שתי הקבוצות (יפנית יותר חדשה לעומת גרמנית קצת יותר ישנה אבל יותר מפנקת) ובתוך הקבוצה איזה כיוון עדיף
הודעה אחרונה מאת Nadav1980, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן, אשמח להמלצתכם ביחס לרכישת רכב חדש משפחתי למשפחה צעירה (3 נפשות בקרוב...), בתקציב של 100-130 אש"ח. רכב בטיחותי ואמין (אין צורך ברכב גדול יתר על המידה). השימוש העיקרי (והכמעט מוחלט) יהיה בנסיעות עירוניות ("לעבודה וחזרה" שכזה). אגב, אני יודע שבימים אלו מתקיים מבצע של חבר עם פורד ומאזדה - ככל שישנה המלצה רלוונטית בהקשר זה אשמח לשמוע גם כן. ובאותה הזדמנות, בבעלותי כיום פורד פיאסטה - האם ידוע לכם האם דלק מוטורס עורכת טרייד אין במחיר מחירון בקשר עם רכישת רכב חדש ממנה? תודה מראש לכולם!
הודעה אחרונה מאת Nadav1980, -
-
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אני צריך המלצה למכון בדיקת רכב אמין (מנסיונכם) באזור חדרה\נתניה בבקשה. ואם כבר אני פה, מדובר בניסאן טידה 08-9, אשמח להכוונה אם יש איזשהן בעיות ידועות שאוכל לבדוק לבד ולוותר על בדיקה מידה ונמצאו.
הודעה אחרונה מאת Klieber, -
- 1 תגובות
- 647 צפיות
שלום חברים! הייתם ממליצים על האוונסיס דור 2? מבחינת אמינות, אחזקה.. ועד כמה זה בא לרעתי שהרכב בלי שוק בעליל? מתן
הודעה אחרונה מאת subaru_loyale, -
דאצ'יה/MG/אטראז' 1 2 3 4
מאת mIkE_LiToRiS-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 45 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
שבוע טוב לחברי הפורום, בני הבכור משתחרר בעוד כשבוע מהצבא ורציתי לקנות לו בתור מתנת שחרור אחת מהאופציות בכותרת. הוא לא יסע הרבה ברכב ולכן אין כל כך משמעות מבחינת בטיחות. מה שכן, חשוב שהרכב יהיה מפואר ומאובזר כמה שיותר. לגיסי יש אטראז' מהצבא והוא טוען שהוא מפנק ברמת רכב מנהלים. אשמח לשמוע דעות לכאן ולכאן, לא נהגתי על אף אחד מהרכבים הללו. תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 539 צפיות
ראיתי רכב במגרש טרייד ובבדיקה שלהם כתוב ליקויים בעלי משמעות נמוכה תיקוני פגיעות הרכב וצבע +משקופים ,הןחלפו חלקי מרכב ,מעיכות בתחתית ,פגיעות פח ופגמים בצבע.. עוד לא לקחתי לבדיקה משלי .רציתי לדעת מה זה אומר? תודה
הודעה אחרונה מאת סומכוס, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, יכולים לתת כיוון ראשוני לרכב עבור 6 נפשות (שישה או שבעה מושבים) בתקציב של 50K ואם אפשר שהרכב עצמו לא יהיה גדול מאוד. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת outlander, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
המלצות / ביקורות / דעתכם על הרכב?
הודעה אחרונה מאת אבי בזל, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, אני מתבלט בין פיאט גרנדה ידני 1.2 ל 1.4, מישהו יכול להגיד מה הצריכת דלק בפועל, של שני אלו? התרשמתי שה 1.2 לוקח 1:15 ו ה 1.4 לוקח 1:13 זה נכון? אני צריך לנסיעות עירוניות וגם בין עירוניות בגוש דן וגם מידי פעם לעלות לירושלים, אם זה משנה.. מבחינת חוזק המנוע גם ה 1.4 נשמע די חלש 77 (כ"ס), לעומת 69 ב 1.2 - זה הפרש משמעותי? תאכלס לא חשוב לי "ביצועים" של הרכב רק שיסע בצורה נורמלית.. תודה!
הודעה אחרונה מאת danielobreja, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
קילומטרז' עד 70, לא יותר. העדפה ל2014 אם אפשרי. יש המלצות? ואם יש מישהו שרוצה למכור, אפשרו לפנות אלי למייל.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 562 צפיות
המלצה לרכב שני עד 20k חסכוני כ 10000 ק"מ בשנה, חסכוני בדלק ובאחזקה. לא משנה כוח, צורה או גודל אפשר ידני. שיקח מנקודה A ל B תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
שלום לכולם, הגיע הזמן להחליף את האימפרזה ליסינג שלי בעסקה חדשה. בחברה שאני עובד בה, "התעלו" הפעם על עצמם ונתנו בחירה מצומצמת ומשעממת במיוחד: טיוטה קורולה סאן או אוריס היברידית TS. התשלום מבחינתי הוא זהה וקבוע ללא תלות בשימוש, ההבדל היחיד רק בשווי מס (לא משמעותי). אנחנו 2 מבוגרים עם 2 ילדים בכיסאות בטיחות, מאוד יכול להיות במהלך חייו של הדגם אצלי יתווסף תינוק נוסף למשפחה. אני נוסע 130 ק"מ ביום נסיעות עבודה, בין עירוני מחיפה לגליל, ללא פקקים. מה הם ההבדלים בין הדגמים מלבד יחידת ההנעה? מצד אחד, הסטיישן שימושי אך הקורולה מרגישה לי מרווחת יותר. אני חייב לציין שנסעתי לא מזמן בנסיעה קצרה בתור נוסע באוריס, לא הרגיש לי רכב נוח או מרווח במיוחד. את הדגם הנוכ…
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
- 0 תגובות
- 845 צפיות
שלום, אני לפני רכישה של ניסאן Juke דגם Acenta אוטומטית 1.6 ליטר עם הנתונים הבאים: עליה לכביש 03/2014 (רכב בן 3 שנים) 15,000 ק"מ יד ראשונה במצב מצויין חיצונית (אין פגיעות, תאונות וכו'). טרם לקחתי לבדיקה (מתוכנן למחר) יש ברכב שליטה מההגה על המערכת, cruise control, אבל אין מערכת מולטימדיה וגם לא חיישני/מצלמת רברס. שאלותי: 1) מה מחיר סביר והוגן עבור הנ"ל? (עלי לעשות טסט בחודש הבא) 2) מה עלות של מערכת מולטימדיה לרכב במידה וארצה להתקין? תודה, יניב
הודעה אחרונה מאת yaniv_s, -
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
ככה - אנחנו גרים ברמת הגולן. חשבתי להחליף את הקורולה רובוטית שלי (ז"ל, טוטאלוס) בטויוטה פריוס. הבנתי שיש כל מיני עניינים סביב זה שהיא טובה יותר בפקקים, עירוני, ירידות וכו'. אז ככה - מצד אחד יש לי הרבה עליות וירידות מהגולן ולגולן. בתוך הגולן הנסיעות לעיתים מישוריות ולעיתים בעלות עליות/ירידות מתונות. בנוסף כהורים לילדים קטנים יש הרבה נסיעות קצרות במושב של להביא לגן/מעון להחזיר מגן/מעון וכו'. אשמח לדעת איך הצריכת דלק בפריוס בפרופיל נסיעה כזה? מן הסתם צריכה טובה רק השאלה האם באופן משמעותי? אני מכוון מבחינה תקציבית לפריוס 2006-2008 (יש לי לכך כ30,000 ש"ח)
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, אני מחפש לקנות רכב פנאי (ג'יפ עירוני) יד שניה, שנתון 2014-2013. לא מחפש משהו שיתאים לשטח. דגש על אבזור ועל צריכת דלק. קיה ספורטאג' וCX-5 וקשקאי למינהם חרוש מידי. המלצות?
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים, האם מישהו מכיר ת הרכב מקרוב? איך הרכב מבחינת אמינות? צריכת דלק? הבנתי שב1.6 המנוע לא משהו והגיר מיושן. האם מישהו עם פזם על הרכב יכול לחוות דעה? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שוב שלום לחכמי הפורום הנכבדים. בשנה שעברה רציתי לרכוש לאימי, אשה בת 60 פלוס, רכב מתנה (חלום ילדות). בעקבות כך פתחתי שרשור ״לטס גטס?״ ואף לקחתי מספר רכבים לבדיקה. לאחר שקצת התייאשתי, עזבתי את הנושא אך כעת אני חוזרת בכוחות מחודשים. הרכב הנדרש חייב להיות חסכוני אך מגניב. אמי עתידה לנסוע בו 99% בנסיעות עירוניות בלבד (תל אביב). אני עתידה לשלם את כלל הוצאות הרכב - ביטוח, דלק, אחזקה, טסט. את הניקיון אשאיר לה - בנושא זה התפוח נפל ממש רחוק מהעץ. תקציב - 30,000 גג. האמת, ממש בא לי סמארט. אני רוצה שאמא שלי תאהב את הרכב ותהנה לנסוע בו. אבל אם לא, אני רוצה את האפשרות למכור אותו בקלות יחסית. ממש לא בא לי טיפולים באלפי שקלים בעוד כמה חודשים ומקריאה בפורום ראיתי ש…
הודעה אחרונה מאת SurfHigh, -
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום, אני חושב לקנות את הדגם הנ״ל עם ה-105 סוסונים. עשיתי עליו חיפוש, כאן ובפורום של מועדון אלפא בארץ, אבל רוב המידע התייחס למודלים של שנת 2002. אשמח לשמוע ביקורות בעד ונגד הרכב, ואולי גם על עלות הטיפולים השנתית. התקציב השנתי לטיפולים נטו עומד על 5-6 אלף שח. זה מספיק? וגם, מה במיוחד לבדוק לפני הקנייה? מה יכול להיות מצב של רכב כזה ב190 אלף ק״מ? תודה
הודעה אחרונה מאת Giri Giri, -
סיאט איביזה
מאת Meirizon-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אז הדגם החדש של איביזה נחשף...והוא נראה משמעותית טוב יותר, מבחינת עיצוב, מרחב פנים, ביצועים... מצד שני, אין לדעת(רק לשער) מה יהיה המחיר שלו, והסיאט איביזה הנוכחי שהוא רכב מעולה נמכר ב86K. כדאי לי לחכות לדגם החדש והמשופר בסיכון שיעלה 10K יותר, או פשוט ללכת על בטוח ולקחת את הנוכחי למרות שיציאת הדגם החדש גם תגרום לירידת ערך גדולה מהרגיל של הדגם הנוכחי? או שאולי בכלל כדאי לי לחכות כמה חודשים למבצע "חיסול" על הדגם הנוכחי? מה הייתם עושים במצבי? תודה
הודעה אחרונה מאת Meirizon, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 524 צפיות
מה קורה חברים? אני מחפש לקנות רכב קטן, אוטומטי ואמין. (עד כמה שאפשר ברמות האלו) חשוב שהרכב יהיה גם נוח ונראה טוב, וכמו שכתבתי, אני מכוון לקטגוריה של רכבים קטנים וחסכוניים. המטרה של הרכב זה בעיקר נסיעות עירוניות. אני מעוניין בנפח מנוע של לפחות 1300,1400 ולכן לא לוקח בחשבון את הI10. כרגע יש לי 2 אופציות: 1) I20 שנת 2011 עם 100K קילמטר, יד שנייה פרטי, צבע ירקרק. באיזור המחירים של 38K-39K שקל 2) I20 שנת 2013 עם 20K קילימוטר, יד ראשונה פרטי אבל ממגרש פרטי, צבע אפור מטאלי. (המוכר התחייב לי כבר לבדיקה שאסי מנוע וגיר) באיזור המחיר של 55K שקל. אני מעריך שאמכור את הרכב עוד 3-4 שנים עם 30-40K קילמוטר יותר. אני מחפש להנות כמה שיותר מהרכב וכמובן …
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 3 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום! מצאתי ניסאן קשקאי פלוס 2 דגם טקנה. יש לה 41000 קמ מצב טוב טופל ע"י חלקים מקוריים וכו' הוא רוצה עליו מחירון - 95000. א. הק"מ מעולה והכל נראה טוב אחרי בדיקה - השאלה האם צפויות בעיות עם הרכב בגלל שהוא כבר 6 שנים? ב. בעוד כחמש - שש שנים אם נרצה למכור את הרכב האם יהיה לו קונים? אנחנו גם לא נוסעים הרבה בין 10000-15000 בשנה. ג. מתלבט גם לגבי אאוטלאנדר 7 מקומות. מצאתי חדשה מליסינג 2016 - המחיר שלו 150000. אהבנו יותר את המראה והנסיעה של הקשקאי. אבל אם חושבים למכור בעוד 5-6 שנים - אולי עדיף ללכת על משהו חדש יותר כמו אאוטלאנדר? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת outlander, -
היום נוסע הנכד בעל רשיון נהיגה של שנה, על A5 במשותף עם אביו. מעוניין כי ירכשו לו BRZ חדשה. ( אין צורך להתעכב על בעיית המימון ) ראשית מה יודעים לספר על הרכב לטוב ולרע שנית האם מתאים לו רכב שכזה.
הודעה אחרונה מאת eli z, -
- 2 תגובות
- 818 צפיות
מודל 2010 מדובר במנוע 2,000 אטמוספרי תיבת AL4. מודל 2011 מנוע 1,600 טורבו, 6 הילוכים. אהבתי את הצורה, המרחב, והנתונים בכלל.. מה דעתכם על הדגמים? האם מתאימים למשפחה בת 3 ילדים שונאת סיכוני אמינות ושואפת לחסכנות?
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
- 1 תגובות
- 750 צפיות
בוקר טוב, למישהו יש המלצה על מכון בדיקה אמין באיזור בני ברק? במידה ושווה את זה,אפשר גם להתרחק.(תא רג) קונה מבאדג'ט בני ברק תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת CNX, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, חמי מקבל רכב מהעבודה והא צריך לבחור בין יונדאי סונטה היברידית פרימיום 2.0 או טויוטה פריוס GLI 1.8 (מאזדה 6 ירדה מהפרק) הפריוס קצת יותר זולה אין צרכים מיוחדים והילדים כבר יצאו מהבית אז הוא כמעט ולא יסע מלא תודה
הודעה אחרונה מאת orio2, -
-
- 4 תגובות
- 833 צפיות
שלום לכולם! אני מעוניין לרכוש סיאט לאון 1.4 TSI ידני 122 כ"ס שנת 2013-14 ורציתי לשמוע קצת חוות דעת על הרכב. קודם כל אחרי חיפוש שהרצתי פה ראיתי שיש טענות למנועים לא אמינים אך לרוב מדובר על לאון מהדגמים היותר ישנים או עם מנועים שונים, לכן רציתי לעשות קצת סדר ולקבל חוות דעת מאנשים עם ניסיון מהמנוע של ה1.4 122 כ"ס. קודם כל אני רוצה לשאול לגביי האמינות של המנוע? האם ידועות עליו בעיות כרוניות מסויימות? מעבר לכך רציתי לשאול למה כדאי לשים לב לפני הרכישה של הרכב? עלויות של טיפולים וחלפים? איך הרכב מבחינת ביצועים? והאם הוא חסכוני בנסיעה רגועה? ולפי מה שהבנתי לקראת מרץ אמור להגיע הדגם החדש של הלאון, האם המחיר של הדגם הקודם אמור לרדת באופן דרסטי? תוד…
הודעה אחרונה מאת tal13, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
בוקר טוב, למישהו יש המלצה על מכון בדיקה אמין באיזור בני ברק? במידה ושווה את זה,אפשר גם להתרחק.(תא רג) קונה מבאדג'ט בני ברק תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת m_merfeld,
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 309 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- lanosforce
- יבגניפ
- meir_gi
- גולדן191
- Chmimo
- גרנד פריקס
- Avia
- נעם101
- Mech Morphix
- makatuvkan
- פאר האורה
- Itzik-b
- שביט
- bigfoot7375nadav
- אביתר א.
- amosbmw
- שימי 85
- שחר 1
- MRobot
- נולד לליסינג
- benny62
- shlomiko
- eladts
- itamar_by
- MIHAEL
- save
- tan tan
- motior
- sagi_11
- David32
- davemustaine87
- mh53
- FuriousLift
- nir eli
- natco
- Night Driver
- מחכה
- נהג מירוצים ותיק
- עוזי ל
- רועי5
- דניאל1983
- סולל הדרך
- Shay Shd Dave
