Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הייתי פונה לחברת הליסינג ומבקש שישיגו לך אופל אסטרה סטיישן. עדיפה בכל הפרמטרים על הטויוטות ונמכרת במחיר מבצע כעת

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

מסכים עם הבחירה שלך, זה רכב נהדר.

אך הלוואי וזה היה אפשרי...

המשיח יגיע יותר מהר מהיום בו קצין הרכב שלנו יסכים להביא מנוע טורבו.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

הוא טיפוס שמרן וקפדן במיוחד (לטוב ולרע), מה גם שכל שריטה על אחד הרכבים מוציאה לו שערה לבנה ועוד יש בערך 200 רכבים.

האפשרות האלטרנטיבית היחידה שיכולה לבוא וגם זה עם הרבה ויכוחים זה קיה סיד סטיישן שמציעים לעובדים מחטיבה אחרת.

מעולם לא הבנתי למה אנשים רצים לקנות טויוטה (מבחינת תמורה למחיר) ודעתי בנושא לא משתנה בימים האחרונים...

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

מדובר בדגמים החדשים ביותר, רכבי התצוגה שהביאו לנו להתרשמות היו כבר עם מעל 10000 ק"מ והם היו עם המערכות.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

עשיתי נהיגה (קצרה מדי לצערי) עם הקורולה החדשה, כמה רשמים השוואתיים לאוריס העומדת לבחירה ואימפרזה הקיימת כיום:

* הרכב "מרגיש" מרווח יותר מהאוריס. מדובר בהרגשה בלבד משום שמימד הרוחב כמעט זהה. הסובארו מרגישה יותר מרווחת מקדימה, כנראה בגלל הדשבורד המסיבי בקורולה. המושב האחורי של הקורולה מרווח מאוד.

* נסיעה נוחה עם תגובה מוכרת היטב, ללא הפתעות (מנוע אטמוספרי מחובר לגיר רציף), דומה לאימפרזה, שונה מאוד מהאוריס שהרגישה מוזר.

* חזק מעט מהאימפרזה. ההרגשה המוזרה באוריס גורמת לי לחשוב שהקורולה חזקה יותר למרות שעל הנייר אין הבדל מהותי.

* שקט מהאימפרזה אך אי אפשר להכתיר את הרכב כלא רועש. האוריס לא יותר רועשת (כשהבנזין עובד) אך הרעש שיוצא ממנה מזכיר מכונת תפירה וזאת לא מחמאה. בנסיעות איטיות ו/או מזדחלות האוריס שקטה מכולם (כצפוי).

* לא בדקתי אחיזת כביש בפיתולים במהירויות גבוהות בהן האימפרזה אוחזת מצויין. במהירויות רגילות/חוקיות, נראה בסדר גמור.

 

נשאר "לישון" על הבחירה עד יום ראשון,

בכל הקשור לרכב עצמו, הקורולה טובה יותר. מצד שני, קשה לבטל את יתרון מרכב הסטיישן (וגם עוד 200 ש"ח בנטו זה נחמד).

 

אשמח לתובנות נוספות, דעות, שיקולים נוספים למערך השיקולים.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

נסעתי על האוריס וגם על הקורולה.

וגם על סובארו (אני לא מבין בכלל איך אפשר להשוות אבל נו שווין). וגם על הפוקוס.

לפוקוס אני בגלל מעדיף לא להתייחס.

קח את הקורולה החדשה אתה תהנה ממנה.

טרפו שם את הקלפים והרכב פשוט פנטסטי !

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

מנוע אנמי ורועש בשילוב גיר רציף(אמרו שבקורולה הוא כמו אוטומט פספסתי את החלק הזה כנראה - גיר נוראי), הרכב לא יציב באופן מסוכן ובאופן כללי לא רכב טוב ונהגתי על משפחתיות טובות יותר (נהגתי על GLI מודל 2017).

 

לזכותה מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות מהצירן(כן ירבו היבואנים שיחליטו לעשות כך ולסגור את המחדל שיבואנים מוותרים על האבזור המקורי בשביל המוביילאי), אבזור מגניב בGLI(לא רלוונטי במקרה הזה), מרווחת וסך הכל המושב של הנהג נוח.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

מנוע ממש לא אנמי וממש לא רועש. הגיר רציף 7 הילוכים מדהים.

שמע, זה דיי מתחלק לכמה קבוצות:

אם אתה מקבוצת הליסינג(דוושה עד הסוף ב 90 חוז מהזמן) אז ברור לך על האוקטביה, או על איזו צרפתיה תרוויח גם בנוחות.

אם לפרטי, מבחינת חבילה כללית הכוללת: איבזור/נוחות/אמינות/עלויות ביטוחים ואחזקה כללית/סחירות שמירת ערך וסחיבה בסגמנט משפחתיות = לפי דעתי אין משהו שמתעלה על הקורולה דגם GLI.

אני לא מעניין לשכנע או משהו בסגנון פשוט אני דיי מופתע מהרכב הזה ויש לנו פוקוס ויונדאי ליסינג בעבודה. הטויוטה מפתיעה ובגדול! אבל שוב תלוי למי ובאיזו סיטואציה.

תתייעץ עם אנשים שיש להם את הרכב הנ"ל ותשמע למה יש להם לומר, לא רק אלו שנהגו פעם או פעמיים, מנגד אם זה מליסינג אז למי ממש איכפת. תרביץ אח יקר ותהנה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אם מישהו עם כינוי כמו שלך אומר לי להחליף אימפרזה בקורולה, אז כנראה שכדאי לי לבחור בקורולה :-)

במבחן ההשוואתי האישי שלי הקורולה מנצחת בכל פרמטר מלבד הבגאז׳ שהוא פרמטר חשוב.

אני חייב לציין שמרגיש לי שזאת בחירה בין בינוני לבין חדשני אך בינוני עוד יותר. זה מה יש...

אני עדיין לא מבין למה אנשים קונים קורולה יד שנייה, לדוגמא אחת בת 3 תעלה יותר מאימפרזה בת 3 יחד עם פוקוס סטיישן 2010. ומה אני מקבל יותר בדיוק?

הכל מקרה, טויוטה קיבלה הזדמנות חד פעמית להוכיח לי שיש סיבה לתופעה.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

אסביר לך למה אנשים קונים קורולה בת 3 - הם רוצים שקט נפשי ותעשייתי בלי ביקורים מיותרים במוסכים.

יש כאן ויכוח מתמיד לגבי האמינות של אירופאי מול יפני, כולל טענה שכמות התלונות כאן בפורום על גירים רובוטיים ומנועי טורבו לא מייצגת את התמונה הכוללת. אבל אם תשאל כל שוטר או מתנדב סיור ותנועה לגבי ההשוואה בין אוקטביה TDI וקורולה שהחליפה אותה בתור ניידת מבצעית, תקבל תשובה חד משמעית מה מתקלקל יותר. ואלה רכבים שלא מכבים אותם 24 שעות ( עוברים ממשמרת למשמרת) ועמוסים בצרכני חשמל נוספים וכבדים ( גשר, מכשירי קשר, מערכת כריזה מחשב ועוד ).

בקיצור, שרידות ללא תחרות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
ההרגשה שלך נכונה - אוריס יותר צפופה מאחור, במיוחד לרגליים.

אבל אולי לילדים זה פחות קריטי.

מבחינת השימוש, תחליטו מה יותר חשוב לכם (גם בעתיד הקרוב) - מקום לרגליים או בגאז'.

כדאי מאוד לערוך נסיעת מבחן על שני הרכבים כי הם שונים בנסיעה (בעליות, תאוצה). גם המושבים שונים, וצריך לראות איפה יותר נוח לך אישית - זה מאוד סובייקטיבי אבל חשוב כי יש הרבה נסיעות.

 

מחזק את הפוסט, בעיקר את נושא נסיעת המבחן כדי לשפוט מה אתם מעדיפים.


×
×
  • תוכן חדש...