Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניסיוני רב השנים עם פוקוס מהדור השני מראה על אמינות גבוהה מאוד. כמו כן, לא נראה לי שמישהו יערער על האמינות של יפניות אחרות כמו סובארו, מאזדה או מיצובישי.

אתם מוזמנים להחליף את הפוקוס מהדוגמא הקודמת שלי בלנסר משנתון 2011 ועדיין להישאר עם עודף.

איני מערער על האמינות והשרידות של הקורולה אך נראה לי שמבחינת ערך שוק, העדר הגזים קצת.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יכול להיות שהעדר הגזים קצת, יכול להיות שלא.

מבחינת הדרישות של משתמש ממוצע קורולה יותר מאוזנת ביתרונות וחסרונות. היא יותר חסכונית מהשלישיה שרשמת, יותר מרווחת ממזדה 3, יותר חזקה מכולן בגרסאות 1.5, יותר איכותית ממיצובישי ( פנים הרכב וצבע ).

מזדה 3 עם מנוע 2000 לא זולה, ביטוחים יותר יקרים, צריכת דלק יותר גבוהה. גם b3 מנוע 2 ליטר צורכת הרבה דלק יחסית לקורולה.

מסורתית שמירת ערך של קורולה הכי טובה ( גם זה נלקח בחשבון ) - אז לא ברור איפה ביצה ואיפה התרנגולת - אנשים קונים קורולה בגלל שמירת ערך עדיפה ומשלמים יותר מיפניות מקבילות ( ואירופיות, כמובן ), וזה תורם לרמת המחירים הגבוהה לעסקאות עם קורולה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כבר לפני מס חודשים הייתי אמור להחליף את הi35 בת הארבע עם 230000 ק"מ באוריס סטיישן. מניסיון עם האוריס שיש לאישתי אני מעדיף להתנייד ביונדאי בת הארבע עד שיגיעו דגמים נוספים לבחירה חוץ מאוריס.... לא מתחבר לרכב הזה בשום אופן.

פורסם

עדכון אחרון (עד שאכתוב על ההתרשמות בפועל מהרכב אחרי קבלתו):

כדי לסגור את כל הקצוות וההתלבטויות, לקחתי קורולה מקולגה לנסיעה זהה לזאת שעשיתי עם האוריס בשבוע שעבר (חצי שעה בכבישי הגליל המערבי וקצת בעיר).

אין מה להשוות לאוריס, הקורולה נוסעת בצורה צפויה, ללא הפתעות ומוזרויות, חזקה מספיק, תגובה מצוינת, יציבה, שקטה (יחסית), אין רעשים חריגים, המושבים עושים רושם טוב.

אני משווה כאן שוב לסובארו אימפרזה, הקורולה דומה לה מאוד (מה שגרם לי להתחבר אליה די מיד) אך עושה הכל קצת יותר טוב.

אתמול הוגש טופס הזמנה לקורולה, נשאר לחכות.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 


×
×
  • תוכן חדש...