ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
בליסינג אומרים שהם כבר לא מוכרים פלואנס אבל עוד אין להם צפי למחליפה שלה המגאן סדאן החדשה
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מה ההבדל בין המנוע 2.4 170 כ"ס לבין המנוע 3.5 220 כ"ס לגבי ביצועים אמינות וצריכת דלק תודה
הודעה אחרונה מאת anton.ratner, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, טופס בדיקה של ניסן פאת'פאנדר. מה דעתכם? בדגש על הטורבו וה-4*4. (מקווה שהטופס עלה...)
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום עברתי טסט ואני מחפש רכב לקנות איזה רכב מומלץ לקנות ב25 אלף (אפשרות חריגה ל30 עדיף שלא) שיהיה חסכוני ואמין שעוד לא חגג בר מצווה עדיפות לרכב קטן ועדיפות לאוטומט כמה שיותר אבזור אני מסתכל כרגע לכיוון פיאט פונטו איבו ,ופורד פיאסטה תודה
הודעה אחרונה מאת Nadav1980, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 5 אלף צפיות
ההורים שלי רוצים לשדרג את הרכב שברשותם (כרגע פוקוס 2008) חלק מההחלפה נובעת מהרצון *לרכב גבוהה שיהיה נוח להכנס ולצאת ממנו, *כמו כן שיהיה אמין, *ותא מטען גדול למסעות הקניות שלהם, הרכב מיועד לנסיעות בעיקר עירוניות יומיות ולעתים רחוקות טיולים וכדו', מבחינת צריכת הדלק לא כל כך קריטי ואפשר להסתפק בגדר צריכה סבירה, מושבים אחוריים חשוב שיהיו סבירים להעמסת הנכדים. האופציות שחשבנו עליהם שברולט טראקס 2014 ניסאן קשקאי 2013 סקודה יטי 2014 אשמח לשמוע מכם חוות דעת על רכבים אלו, כמו כן לעוד אופציות טובות ומעניינות. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Nadav1980, -
-
- 6 תגובות
- 909 צפיות
מבקש את עזרתכם: האם כדאי לרכוש ג'אז היברידית בת חמש שנים? מה אורך החיים של הסוללות החשמליות המקוריות? מה עלות החלפתן?
הודעה אחרונה מאת thebaron, -
- 1 תגובות
- 503 צפיות
אני שוקל לרכוש ליאון ידנית חדשה ולא מצליח להבין מתי תהיה זמינה בארץ
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
- 7 תגובות
- 950 צפיות
היי לכולם הדברים החשובים ברכב: נוחות בנסיעות בינעירוניות , שיהיה שקט, שיתן תחושה של ספינה- יציבות טובה, בקרת שיוט. חשובים במידה משנית: צריכת דלק- לא חייב חסכוני אבל שלא יהיה שערוריה. משולב של 1:10 יהיה טוב, אם יותר, אז יותר טוב. לא דגמים עם מוניטין אמינות/סחירות בעייתית/אחזקה יקרה לא חייב מנוע חזק במיוחד, אבל שלא יהיה עגלה. לא חשובים כלל: מראה, אבזור 40 אלף זה התקציב המקסימלי, אם אפשר למצוא את זה גם ברכב ב-15 אלף, יותר טוב. שנתון לא מהווה נקודת יחוס. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
פנייה לכל מי שהחזיק ברכב בשנתון הזה או הדור הזה: מחפש חוות דעת מאנשים שהחזיקו ברכב זמן לא קצר שיספרו את דעתם: יתרונות חסרונות בעיות ידועות של הרכב,תחזוקה. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת alonzik13, -
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, יש בכוונתי לרכוש פיאט פונטו איבו 2012 ידנית, אני לא מאמין באמינות הבדיקות של מכוני הבדיקות השונים בארץ, האם יש עוד מקומות מומלצים ששם באמת יוכלו לבדוק את הרכב עם התייחסות ליצרן ולדגם הספציפי (מחלות ילדות, נקודות חלשות...), רצוי באיזור נתניה-חדרה-תל אביב. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת mightybear, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אני מחפש רכב שיהיה קצת יוקרתי, מעין רכב מנהלים שאוכל להרשות לי בתקציב שלי 70 עד 80 אלף ש"ח וממש נדלקתי על הוולו s60 שנים 2011 עד 2012, שם כבר הs60 קיבלה צורה חדש ויפה ויש שם מנועים חדשים עם הספקים טובים ועל פניו נראה שיש תמורה לכסף. גם קראתי בביקורות ביד 2 שהרכב אמין וחסכוני יחסית לרכב בסגמנט הזה. מצד שני היום דברתי עם חבר שהוא מנהל מגרש של חברת ליסינג גדולה ואמר לי להתרחק מהרכב שהטיפולים והאחזקה מאוד יקרה והרכב לא סחיר. מה אתם אומרים (עדיך לאנשים עם ניסיון ברכב הזה או בכלל בגרסה החדשה של ה s60. יש אולי איזה רכב אחר שאתה חושבים עליו שיכול גם להתאים לי. תודה
הודעה אחרונה מאת inon007, -
-
- 34 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
על אף טענתו של מאיר אריאל זצ"ל, למרות שנדפקתי פעם אחת - אני משתדל מאוד להיגמל, לכן מחפש פוקוס מידיים פרטיות בלבד. חייבת להיות שנת 2010 כי זו השנה האחרונה עם הגיר הלא-רובוטי ועדיפות גבוהה לסטיישן או 5 דלתות. ההיצע ביד 2 דל עד אפסי, הרוב 4 דלתות ו/או יוצא ליסינג. הרכב נועד להיות רכב שני בבית, יעשה בעיקר נסיעות קצרות במהלך השבוע ונסיעות-פנאי (עמוס באופניים, גלשן וכו) ארוכות יותר בסופ"ש. פוקוס בהחלט עונה על הצרכים והמחירים המבוקשים ביד 2 הם באיזור 25-30K. בגלל היעדר ההיצע חשבתי להרחיב את החיפוש גם למונדאו, שנתון 2011-2010 (מנוע 2300, בלי טורבו, "השתיינית"). יש כמה וכמה כאלה בדגם ה- 5 דלתות, פרטיות, אפילו מיד 1, עם קילומטרז' שנע בין 80,000 ל- 120000, מבקשים 32-40K ש"ח. ההב…
הודעה אחרונה מאת shaiby, -
סיטרואן C4
מאת baraktb- 5 תגובות
- 594 צפיות
אני חייב השבוע לקנות רכב וההתלבטות שלי היא בין הלנסר קלאסיק 08 לסיטרואן C4 הרכב ברובו לשימוש יומי עבודה-בית. ראש העין-פ"ת. מה יותר אמין, דלק, טיפולים, סחיבה וכו'. אשמח לעזרה, תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
מתלבטים לקראת רכישה. כיום נוסעים על מיניוואן גדול שעומד לפרוש לגמלאות וצריך להכין יורש. המשפחה בת 7 נפשות. אלא שהילדים מתבגרים והנסיעות בתפוסה מלאה הופכות לנדירות יותר. אנחנו עדיין רוצים לשמר את האופציה ולכן מתעתדים לעבור לאחד מהמיניוואנים הבינוניים. הצרכים: נוחות נסיעה, עלות טיפולים ואחזקה ובעיקר אמינות. הרכב לא יסע הרבה (9,000 ק"מ לשנה - גג) אבל הוא אמור להשאר בחיק המשפחה עד שיאסף אל אבותיו בשיבה טובה (אנחנו נקשרים לשנים ארוכות מאוד). ממה שעברנו ובדקנו... הפיקאסו הכי נוח מבחינת תא הנוסעים וגם הטיפולים והביטוחים לא עושים רושם כיקרים יותר ממתחריו השונים אבל בכל פינה שעולה שמו אנחנו נתקלים מיד בהנד ראש עגום שאומר "תברחו מהר... רכב לא אמין שלא יחזיק אפיל…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
- 4 תגובות
- 711 צפיות
משפחה עם 3 ילדים, 2 מושבי בטיחות ובוסטר. צריך בגאז' גדול. תקציב עד 30 אלף וממש קצת. היתה לנו גולף 2001 שמאוד נהננו ממנה ומיצינו אותה עד תום (שבקה חיים לפני חודש והורדה מהכביש). הגולף פלוס די עונה על הצרכים שלנו, ק"מ נמוך יושבת בתקציב מכלולים מוכרים, מקווה שהאמינות גם באותה מידה. היא יד ראשונה פרטית עם 108 אלף ק"מ. פוקוס גם עונה על האמור לעיל, נוחה יפה, יד 2 פרטית ראשונה ליסינג, 92 אלף ק"מ שמורה מאוד, ראיתי תוצאות בדיקה שבוצעו לה, על ידי אדם פרטי, אחלה תוצאות. אין ריג'קטים למעט בלמים שצריך לבדוק, פגיעות פח, והאימרה הסטנדרטית שאין אחריות לגיר מערכת חשמל וכו'. היא יושבת בתקציב אמממה...הגיר הידוע. מזייף עם רעידות בהתחלה, אחר כך חלק. הגיר על כל מכלוליו עדיין באח…
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
מאזדה 3 - רמות גימור 1 2
מאת duzik- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 12.3 אלף צפיות
שלום, אני מתלבט כרגע בין רמות הגימור השונות עבור מאזדה 3 חדשה (2017) גרסת האצ'בק. האם ההבדלים בין גרסת הספורט לקומפורט הם משמעותיים? עד כמה באמת שימושית/נוחה התצוגה העילית ולוח המחוונים האוטומטי בגרסת הקומפורט? אם לדעתכם יש רכב אחר בטווח המחירים של המאזדה, אשמח לשמוע על כך. חשוב לי מנוע חזק (2.0 ליטר ומעל 150 כ"ס) ומראה "ספורטיבי" ו"דינמי" ורמת אבזור גבוהה. תודה לכם!
הודעה אחרונה מאת בוני03, -
- 3 תגובות
- 657 צפיות
מאז שאשתי גילחה את הרכב השני שלנו בבית, שאלתי את עצמי מה יחשבו עליו בטרייד אין. או במילים אחרות, מה עושה סוחר רשמי של יבואן עם רכב שנוחת אצלו פגוע קוסמטית? (חוץ מלקרוע אותנו במחיר...)
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 842 צפיות
שלום, אני מתלבט לפני רכישת רכב ראשון. הכיוון הוא רכב קטן-בינוני, חשוב שיהיה 5 דלתות, שישמש לנסיעה יומית של כ-80 ק"מ שחלקה העיקרי תהיה בעומסי תנועה, עם גיר אוטומטי או רובוטי. השיקולים שלי מתחלקים בצורה הבאה: 40℅ אמינות 30℅ איכות ונוחות (ריווח) 20℅ חיסכון בעלות רכישה, תיקונים ודלק 10℅ איבזור דגמים שראיתי המלצות עליהם הם: מאזדה 2, קיה פיקנטו וסוזוקי סוויפט, בין השנים 2008 ל-2010. אשמח לשמוע את דעתכם על התאמת אחד מהדגמים או על דגם אחר שיכול להתאים כאן.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, אנחנו זוג + 4 (אבל רוצים רכב שיתאים גם לזוג + 5 + עגלה). מתלבטים בין פורד s-max פורד גלאקסי ופג'ו 5008. חשובה לנו מאוד האמינות, וקצת אחרי האמינות חשוב המרווח (בעיקר בתא המטען). אנחנו נוסעים בעיקר בתוך העיר, כ-15K בשנה, והתקציב 70K-80K. מעריך שנוכל את שני הפורדים משנת 2013, והפג'ו משנת 2014. אודה להמלצות (אפשר לערב גם דגמים אחרים אם נראים מתאימים יותר). תודה מראש
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום, אני מתלבט בין לקנות מאדה 2 (דינמיק) 0 ק"מ מליסנינג , או סוזקי בלנו GLX חדש מסוזיקי, אני לרוב עושה נסיעות עירוניות וקצת נסיעות מחוץ לעיר עד 40 דקות נסיעה. לא נועד להיות רכב משפחתי, אבל כן נוסע עם אנשים די הרבה. מבחינת המחיר הם יוצאים אותו הדבר. תכלס אני רוצה רכב חדש לפחות לשלוש שנים הקרובות, על פניו אני יותר נוטה למאזדה אבל הגדול שלו קצת נראה לי קטן במיוחד מאחור, כרגע יש לי ניסאן מיקרה והוא מרגיש לי יותר גדול בפנים מאשר המאזדה 2. אני עושה פחות מ15 אלף קילומטר בשנה , וחשוב לי רכב שלא ידרוש ממני הרבה התעסקות , כלומר אמין מבחינת הטווח הארוך וחיים. אשמח לדעות שלכם בנושא.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מה פשר העסקאות האלו? האם הם שוות ?
הודעה אחרונה מאת mpol, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מאוד מתלבט מה לקנות בגלל שזה הרכב הראשון שלי ואני רוצה שקט מכני לפחות ל-3 שנים ואני גם רוצה חווית נסיעה טובה שלא ירגיש לי לא יציב על הכביש. לא עם הרבה צריכת דלק. אני יותר אוהב את הצורה של איביזה וגם כי אפשר לאבזר אותה במערכת אם לא יהיה אחת כבר ובמזדאה היא סבבה לא מכיר אותה ממש. אז מאזדה 2? או סיאט איביזה? מה יותר טוב? התקציב שלי הוא 50-55 אלף. יש משהו שאני צריך לקחת בחשבון?
הודעה אחרונה מאת SychoActive, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני פנסיונר הנוסע זה 3.5 שנים בסוזוקי אלטו ידנית, ללא כל בעיות (26,000 ק"מ, "לא חכמה"...). לאחרונה החלטתי לעבור לרכב עם תיבה אוטומטית, ומטבע הדברים אני פוזל לסלריו הרובוטית. שאלתי: האם מישהו מהפורום כבר צבר נסיון עם רכב כזה, ויכול להאיר את עייני בנושא ההסתגלות לתיבה. ברור שאבצע נסיעת מבחן, אך הייתי שמח לשמוע מנסיונם של אחרים. תודה שמוליק.
הודעה אחרונה מאת שמואל, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לרכוש רכב מיני חסכוני, אמין שעלויות החזקתו נמוכות. חשוב לציין כי הרכב ישמש אותי לנסיעות ארוכות פעם בשבוע (כמעט כל כביש 6), כמו כן עדיפות לרכב בעל ירידת ערך נמוכה. אוסיף ואומר שהתקציב שלי עומד על מקסימום 40k. כרגע אני בוחן אופציה לגבי סוזוקי ספלאש, אוטומטית שנתון בין 09 ל 12, האוטו מגיע עם 95 כ''ס, שכחתי לציין כי חשוב לי שעל אף שהאוטו הוא מיני חסכוני רצוי גם שיהיה חזק לצורך הנסיעות הארוכות שאני עושה על כביש 6. מניסיון קודם הייתה ברשותי פיג'ו 107, חסכונית בעיר אך לא מחוצה לה, וגם חלשה בטירוף שזה היה מינוס אדיר. אם למישהו פה יש ניסיון אישי עם סוזוקי ספלאש או סוויפט או אחד מהדגמים עם אותו מנוע מדובר 1.2 ליטר VVT אאל''ט אשמח לשמוע. תודה לעו…
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 755 צפיות
סיכון מה צריך לבדוק??
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 0 תגובות
- 619 צפיות
שלום חברים, מתגבשת החלטה לרכוש רכב שלישי שישלב כיף עם קצת דיילי. משהו שיוכל מדי פעם להסיע 3 פספוסים בבוקר (10 דקות, לא צריך נוח או מרווח מאחורה) אבל לא יצטרך להחליף את המשפחתית. נדרש די כח לצירים הרריים. מעבר לכיף, הדרישה המרכזית היא אמינות כי אני מתחיל להיגמל מהתחביב של בילוי במוסכים. לכן כנראה לא אוכל ללכת על אלפא 159 שאני מרייר עליה (או שמישהו יגיד לי שכן?). איבזור פחות חשוב לי, בטיחות כן. לא חייב להיות מאוד חסכוני כי הנסועה תהיה בסביבות 12-13K לשנה. אשמח לרעיונות, כולל להמלצה על רכב ספציפי שלמכירה אם מישהו מכיר. התקציב 40K עם גמישות עד 60K לרכב הנכון אחרי יישור קו. תודה!
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
שלום לכולם, יכול להיות שבימים הקרובים אני אלך אבדוק את הרכב שבכותרת. למיטב הבנתי מדובר במשהו נדיר במיוחד בארץ, ולכן אני מניח שמראש שהניסיון שקיים פה עם הרכב הספציפי הוא נמוך עד אפסי, אבל אני מנסה את מזלי בכל זאת: 1. אם מישהו נתקל ברכב כזה בדיוק, אשמח מאוד לשמוע רשמים 2. המנוע (2.2 טורבו-דיזל, 200 כ"ס, 40+ קג"מ) כנראה קצת יותר נפוץ, אולי מישהו נתקל בו (אולי ברכב מסחרי?). כנ"ל, אשמח לשמוע רשמים. 3. אם למישהו יצא להתרשם מגרסת האקסקלוסיב של ה-c5 עם המנוע הסטנדרטי (1.6) ויכול לחוות את דעתו על השוני מהגרסה הרגילה (ביחוד מעניין אותי עניין השקט בנסיעה - זיגוג כפול לחלונות וכאלה), גם אשמח לשמוע. 4. הרכב נמצא בבית שמש (רמת בית שמש, כדי שזה יהיה ממש מאתגר), ולהבנתי ה…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
הוטל עלי לטפל במכירה של הרכב הנ"ל עבור בן משפחה. הרכב יד ראשונה נסע כ20000 ק"מ בלבד (עשרים. לא מאתיים..) רכב ללא תאונות .מה לדעתכם סכום ראלי לסגירת עסקה? Sent from my SM-G930F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת asa160, -
-
- 7 תגובות
- 3 אלף צפיות
כתבתי פה לפני כשבוע על הצעה מוזרה שיקבלתי ממישהו שטען הרכב שלו פרטי אך משועבד לחברת פרימיום ליס. ובכן, הבחור סוחר המשתמש בכמה מספרי טלפון בהם הוא משתמש לפרסם מודעות שונות: הטלפונים (למי שמחפש רכב): 052-6883154 09-8353879 052-6883154 054-5477227 054-5476172 המפרסם מוכר מנתניה
הודעה אחרונה מאת danaob, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 779 צפיות
אהלן חברים מחפש רכב לחברה שלי שהיא סטודנטית. היא נוסעת בערך 4 פעמים בשבוע לאוניברסיטה שזה יוצא בערך 50 ק"מ כל כיוון. עדיפות לאוטומט חסכונית בדלק ואמינה. אשמח מאוד להמלצות איזה רכבים יכולים להתאים לתקציב תודה רבה לכל מי שעוזר
הודעה אחרונה מאת orsh99, -
-
מי מחובר 10 משתמשים רשומים, 0 אנונימיים, 570 אורחים (הצג רשימה מלאה)
