ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 908 צפיות
שלום ביצעתי בדיקה לסוזוקי אלטו 2012 שהעלתה כמה שאלות. אני לא מבין גדול ברכבים ודעתכם תעזור לי מאוד. הבוחן סיכם את הבדיקה במילים "הרכב תקין". המכות בפח שראיתי הן בעיקר שריטות שוליות אך מכה אחת בולטת התגלתה רק בבדיקה: עומק של 4-5 ס"מ ו ורדיוס של 15 ס"מ בתחתית הטמבון. לא היה ניתן לראות בלי להרים את הרכב. לצערי לא חשבתי לצלם את המכה אבל אני אנסה אם זה הכרחי לחוות דעתכם. המוכר הסכים להחליף את המצבר בחדש, ולרדת במחיר מ33,000 ל32,500 כשהמחירון הוא 34,500. מה דעתכם להוריד אותו יותר? או לעזוב וללכת? תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת avimorde, -
-
מאזדה 3
מאת GreatDesigner- 2 תגובות
- 734 צפיות
אהלן. אבי מתעניין ברכישת מאזדה 3 חדשה. הבנתי שבקרוב יגיע איזה שינוי ולכן הם עושים את ההנחות האלה, אך לא מצאתי מה יהיה השינוי בשום אתר. בכל האתרים כתוב על השינוי לקראת סוף 2016 אבל לא על זה שצפוי להגיע בפברואר לפי מה שהבנתי. מישהו יודע?
הודעה אחרונה מאת GreatDesigner, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 782 צפיות
אהלן,שמי דניאל ואני מתלבט על איזה מיני לקחת...אז קצת פרטים קודם.סטודנט שנה א'ככה שהרכב לפחות ל 4 שנים, הרכב מיועד לנסיעה שבועית ואף יותר יבנה-באר שבע (שעה) וקצת בתוך העיר... התקציב הוא 27-30 אז מה שנכנס זה ספארק 2011-2012 כרגע קורצת יותר בגלל המנוע 1200 ו82 כ"ס קאיה פיקנטו אותם שנים קצת יותר חלשה מבחנת נתונים יבשים (1000 75 כ"ס ),איך ההבדל מבחינת ביצועים וצריכת דלק? ראיתי גם שסיאט מי 2013 נכנסת לתקציב עם יד ראשונה וק"מ סביר,נשמע ממש מפתה אבל קצת מחשיד המחיר...כמה עלות האחזקה גבוה מהשניות? מה שחשוב זה צריכת דלק אמינות ונוחות בין עירונית. יש הצעות לרכבים אחרים בתקציב? חשבתי אולי לרדת בשנים וללכת על סיריון בגלל האמינות אבל קצת מתבאס כי אין ידנית. תודה רבה.…
הודעה אחרונה מאת saharmen, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יונדאי I20 דגם שמאוד מוצא חן בעיניי. קיבלתי הצעה מאחד המגרשים, אשמח להיעזר בכם היות ואין לי מספיק נסיון וידע. מדובר ביונדאי I20 אוטומטית, יד1 (00) מליסינג, משנת 2013 (הצורה החדשה), עבר 100K קילומטר, טופל במוסך מורשה עם ספר טיפולים מלא. התחייבות לתקינות מנוע גיר ושלדה בבדיקה. המחיר המבוקש הוא 46K מול המחירון בלוי יצחק/יד2 55K-60K. הסיבה שהתעניינתי במגרשים היא מתן האפשרות לפריסת תשלומים ארוכה ללא ריבית והצמדה. האם לדעתכם העסקה שווה? הייתם קונים רכב כזה מליסינג? למה לשים לב? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת ntd, -
-
- 3 תגובות
- 742 צפיות
אוקי אז בדיוק הפוך מהכותרת אני מחפש רכב אמין,חסכוני בדלק ואחזקה נורמלית. עדיפות לידני, תקציב עד 60K. לנסיעות ארוכות. וחושב לי שיצליח לעלות את העליות של הגולן/ירושלים. בצורה נעימה ולא בהרגשת זחילה. עדיפות לרכב ששומר על ערכו וקל למכירה אחר כך. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום אני מעוניין בלרכוש רכב בתקציב של עד 40 אלף עכשיו הרבה המליצו לי על ההונדה סיוויק והפריוס מה שאני מחפש בעיקרון זה רכב חזק נוח ואמין לנסיעה בעיקר עירונית אבל גם בין עירונית כרגע רציתי לשמוע יתרונות חסרונות של שתי הרכבים ואם מישהו יכול להמליץ מניסיון על אחד הרכבים או אפילו על רכב אחר בתקציב שלי אשמח לשמוע. תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת iceco, -
- 19 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום, אנחנו זוג פלוס 1 מחפשים רכב אמין, מרווח, חסכוני ונוח (בסדר הזה). הרכב ישמש כרכב ראשון כאשר רכב שני יש לנו (סוזוקי סוייפט), הרכב ייסע בערך 15 אלף בשנה ולרוב ישמש לנסיעה ראש העין-הרצליה ו נסיעות לטיולים בסופ"ש חשוב שיהיה מקום ל2 עגלות או עגלה אחת פלוס סלים או מזוודות. בהתחלה חשבתי על ללכת על אופל אסטרה סטיישן אבל נפל בגלל ירידת ערך מהירה מאוד והעבודה שהרכב פשוט לא חסכוני. גם על סקודה חשבתי אבל בגלל אמינות גיר ויתרתי (למרות שאני מאוד רוצה סקודה יטי). כרגע אלו האופציות שלי: רנו מגאן סטיישן דיזל רנו פלואנס דיזל קיה סיד סטיישן טיוטה אוריס סטיישן אני יודע שהפלואנס מחוץ לקטגוריה של כל השאר אבל הרכב יוכל לספק את הצרכים שלנו ומכ…
הודעה אחרונה מאת raniAA, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות אלפא רומיאו 159 2.2 עם סלספיד, לפי מה שיש ביד 2 השנה המדוברת היא בין 09-11. לפי הניסייון שלכם, רציתי לדעת על מה הכי כדאי לשים לב. - על טיפולים שוטפים, מה העלות? לפי יצרן אפשר לעשות אותם כל 35,000 ק"מ האם זה בסדר. - האם זה רכב שמתאים לנסיעות רחוקות (מתכוון לעשות בערך 100 ק"מ ביום לעבודה וחזור). - האם הוא מתאים למשפחה צעירה. - מה עדיף, לקנות לפני 100,000 ק"מ או אחרי (שמעתי שיש איזה טיפול גדול ומקיף שאמורים לעשות ב100 אלף ק"מ, האם זה נכון). - תקלות נפוצות בתיבת ההילוכים סלספיד, האם זה משהו נפוץ ואחרי קניה זה משהו שצריך "לחכות" לו. - עוד תקלות מוכרות למיניהם. - על מה לשים לב כשנמצאים ליד הרכב שמתכוונים לקנות? - אם אני לא טועה…
הודעה אחרונה מאת amir74, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 912 צפיות
אני מחפש לוגאן מודל 2009-2011. חפרתי שעה בחיפושים בפורום ולא הצלחתי למצוא חוות דעת עכשווית. מישהו יכול להעיד מנסיון אישי?
הודעה אחרונה מאת amir74, -
-
רכב משפחתי
מאת Tyrion- 0 תגובות
- 511 צפיות
על מה הייתם הולכים: I30 (לא סטיישן) מ-2011 יד ראשונה פרטית 50000 ק"מ או i30 סטיישן מ-2012 יד שניה פרטית 80000 ק"מ ב-6000 ש"ח יותר הבגאז' הגדול של הסטיישן מפתה אבל לדעתי לצרכים שלנו גם של ה-i30 הרגיל יהיה בסדר.
הודעה אחרונה מאת Tyrion, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי מה קורה חברים? שבוע שעבר כמעט וקניתי מליס4יו אוקטביה חמודה עם מנוע 1.2 . האמת היא שכבר שילמתי מקדמה ואז במהלך היום התחרטתי מכיוון שנודע לי שיש דגם עם מנוע 1.4 שמייצר 140 כוח סוס לעומת 105 כ"ס. כמובן שאני לא מחפש להשתולל עם הרכב אבל כן חשוב לי רכב שיהיה חזק ושיהיה לו מספיק כח גם בעליות קשות כמו העליות של ירושלים לדוגמא. עכשיו אני שואל את המקצוענים פה, האם באמת שווה להוסיף עוד כ20000 שח בשביל מנוע 1.4 ? האם באמת ההבדל בכ"ס הזה מורגש? תודה רבה רבה לכל העוזרים והעוזרות שמוליק
הודעה אחרונה מאת bigwave, -
-
- 28 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום, לאחר כל ההמלצות בפורום בסוף הלכתי לחפש את הג'אז. מצאתי אחת כזאת יד ראשונה מליסינג (היתה של שחקן כדורגל אם זה משנה משהו חח) שנת 2014 היברידית עם 90 אלף ק"מ. הסוחר נותן לי אותה ב-60 אלף מחיר אחרון. האם עסקה שווה? בהתייחס גם שהאחריות על הסוללה היא ל-5 שנים/100 אלף ק"מ (הראשון מביניהם) אז נשאר לי עוד 10 אלף ק"מ.
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 726 צפיות
אחרי ההמלצות אני מבקש את ההמלצה האחרונה מי עדיפה מבין ה208 והקליאו - מנוע 1.2 אטמוספרי וידני (או ה0.9 טורבו אבל ההפרש במחיר קיים) חשובים לי האמינות,חיסכון בדלק,עלויות אחזקה ונוחות תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- 1 תגובות
- 520 צפיות
שלום לפני רכישה של פיזו 308 (דגם קומפורט פלוס) , יד שנייה קלומטרז סביר (כ 85K). בבדיקה לא היו דברים חריגים (מנוע תקין , סימני פגיעה בצבע, תושבת מנוע תתוקן ע"י המוכר היום/מחר). אני יודע שבארץ יצא שם לא טוב לרכבים האלו (בכלל שם לא טוב לרכבים צרפתיים). האם משהו יכול לתת לי חוות דעת , איזה מחלות יש לרכב וכדומה. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום מחפש סופרמיני ידנית בתקציב של 40 אלף גג, עם עדיפות לאחת עם זיקה להנאה מנהיגה. רוב הזמן נסיעות מהבית לאוניברסיטה וחזרה ,פעם ב אולי איזה טיול. את הסוויפט פסלתי כי אני לא מתחבר למראה. את הפיאסטה פסלתי מאחר ועשיתי נסיעת מבחן ותודות לקמצנות של דלק ,אין כוונון גובה למושב , ובעקבות תנוחת ישיבה לא טובה יצאתי עם כאבי גב. ה208 עם יותר כוח , נוחה יותר ומאובזרת יותר , קצת פחות מתנהגת אבל עדיין התחברתי. קליאו 0.9 גבולית בתקציב הזה, פנים פלסטיקי מעצבן ושיכוך קשיח יחסית. יש גם את האופציה הנדירה של הפונטו איבו 105 כ"ס , אבל יצא לי לקרוא יותר מדיי תלונות על המולטיאייר , מה שהוריד אותי ממנה. אשמח לדעתכם ולהצעות נוספות.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אמא החלטה שמגיע לי לקנות רכב , היא עושה לי מימון ואנחנו נעשה חצי חצי . התקציב עד 40 במידה ותהיה שווה חריגה עד 50 אלף ללא חריגה מעל . אני חייל משחורר בן 22 שמרוויח די טוב , לא חשוב לי כמעט שום דבר באוטו , אני נוסע אולי 15 ק"מ ביום אבל לאמא שלי יש כמה דברים כי היא גם תנהג באוטו : אוטו חייב להיות הצב'ק חייב להיות אוטמט אמין חסכוני ויש לנו במשפחה בן דוד עם מגרש , ויש לו הונדה ג'ז , יונדאי i20 וקיה פקינטו זה מה שהוא הציע לנו , כולם בערך 100,000 ק"מ במצב טוב , על מה כדאי ללכת ?
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
היי, אני חדש בכל התחום של רכבים, ורציתי לדעת, אם סוזוקי אלטו ממש חסכוני בדלק, למה מציעים את הסיריון ולא אותו? כנל קיה פיקנטו אם נגיד הייתי רוצה רכב חסכוני ב25-30 לא היה עדיף את הרכבים האלו על סיריון?
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מחפש רכב 2016+ ל-4 אנשים, עם צריכת דלק לא גבוהה מדי וכמה שיותר מאובזר. ישמש בעיקר לנסיעות עירוניות, סביבות 15K קילומטר לשנה.
הודעה אחרונה מאת Nadav1980, -
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
ערב טוב, אני מתכנן להזמין השבוע טויוטה קורולה 2017 חדשה ברמת גימור GLI. (לשימוש פרטי) הצבע הנבחר הוא לבן פנינה מטאלי להלן מספר שאלות בנושא (תמיד טוב לשמוע עוד דעה בקשר לבחירות שאתה עומד לעשות): 1. בקשר לבלמי הרכב, שמתי לב (לפחות ברכב המבחן) כי חווית הבלימה היא שונה מרכבים כדוגמת סקודה אוקטביה או/ו אפילו יונדאי טוסון. (בשניים האחרונים, הבלימה הרגישה מיידית, חזקה יותר, או אם לדייק. "רגישים יותר") - מהתבוננות על המפרט הטכני נראה כי הבלמים בקורולה סטנדרטיים לחלוטין (בלמי דיסק עם אוורור לקדמיים ובלמי דיסק רגילים לאחוריים). אגב, בתאורייה, האם להוספת אוורור לבלמים אחוריים תהיה השפעה כלשהי על יכולת/חווית הבלימה?) האם פשוט רכב המבחן היה "גמור"? או אולי עניין של הר…
הודעה אחרונה מאת MikMan, -
רכב לחודשיים 1 2
מאת TDI-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום רב. אני זקוק לרכב לתקופה של כחודשיים. חבר מציע לי רנו קנגו 2005 1.9D, עם 330KKM. ("קח, תקן וסע לשלום") הרכב לאחר ראש מנוע, עומד חצי שנה, בלי טסט. מוסכניק אומר שהרכב זקוק לנאבה בגלגל קדמי, הנד ברקס, ויתכן מאד שגם מצבר. בנוסף, צריך לשלם אגרת רישוי לשנה וחצי, וביטוחים. השכרת רכב תהיה יקרה. (נהג חדש) התקציב מצומצם מאד... האם העסק הזה כדאי? תודה!
הודעה אחרונה מאת מלטבשי, -
-
אוטו ספורט
מאת Omer45-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אהלן לכולם, בהנחה והיה לכם תקציב של 700,000-800,000 ש"ח לקניית אוטו ספורט...מה הייתם לוקחים? ולמה? ההתלבטות כרגע היא בין jaguar f-type לבין corvette z06 תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת airsof, -
-
- 1 תגובות
- 671 צפיות
שלום, בכוונתי לרכוש גולף דור 6, 1.2TSI / 1.4TSI . באחד הרכבים שעומד על הפרק (1.2, 2012, 70K ק"מ) הוחלפו יחידת מכטרוניק (ב-56K ק"מ) וסט הקלאצ'ים (ב-70K ק"מ) עקב העברת הילוכים לא תקינה. החלפת הרכיבים נעשתה במסגרת האחריות המורחבת. 2 שאלות: 1. האם החלפת המכטרוניק וסט הקלאצ'ים פותרת את התקלה שהיתה ב-DSG או שניתן לצפות לחזרה על התקלה? 2. האם גולף דור 7 אמינה יותר מבחינת תפקוד הגיר? במילים אחרות, האם התקלה המוכרת היתה נפוצה רק בדגמי ה-MK6? תודה.
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
- 5 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי חבר'ה, אני קצת אבוד באיזה רכב לבחור, ואיזה רכב הכי מתאים לדרשות שלי. בהתחלה נורא רציתי איביזה והביטוח די יקר, גם קצת קשה למצוא רכב שהגיר שלו טוב שלא נדבר על האיבזור הפנימי שהוא גרוע. הדרישות שלי לרכב שאני רוצה הן, לפחות 3 שנים שקט מכני, איבוזר פנימי טוב בקרה מלאה, אמין, קטן (האצ'בק), מנוע 1.4 +-, יציב על הכביש. אני לא נוסע נסיעות ארוכות בדרך כלל, יותר עירוני, ולפעמים בין עירוני. באמת שאין לי מושג במה לבחור, ואני מרגיש אני הולך לאיבוד בין כל הרכבים ומה טוב לי. התקציב הוא עד 50 אלף, כמה שפחות יותר טוב ויחסוך לי לביטוח. אלו הרכבים שאני חושב שמתאימים לי וגם לתקציב: - אופל אסטרה - Enjoy אוט' 5 דל' 1.4 טורבו - שנתון: 2011/2012 רוב הרכבים בשוק הם…
הודעה אחרונה מאת SychoActive, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 584 צפיות
שלום לכולם. נכון לכרגע נוהג בפוקוס בסמלון שלי (אקובוסט ידני) . מדגדג לי מאוד להחליף. אני יודע שאין הרבה אופציות בשוק ראויות אבל בקשתי צנועה (מעל 180 סוסים וגיר ידני בלבד , 6 הילוכים, האצ'בק) . אשמח לשמוע הצעות למחליפות ראויות. כמובן שמכיון שלא זכיתי שאראלה תתקשר אלי אבקש להישאר בתקציב הנע סביב 90-100 (כולל את המחיר של הרכב שלי). יש לציין שאני אוהב את הפוקוס, מאוד, אבל מרגיש שבא לי לשדרג. עצות, רעיונות ושאר דברים נחמדים יתקבלו בברכה. תודה לכולם.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 24.8 אלף צפיות
במחירון של לוי יצחק באינטרנט יש סעיף ״ליסינג 0 ק״מ״, וכן ישנו ״0 ק״מ לשעבר״. מה ההבדל ביניהם ? כמו כן, אם הרכב נקנה 0 ק״מ, הוא ירשם על שם חברת הליסינג ביד 00, ועל הרוכש השני כ 01. איך אני אמור לבצע את חישוב שווי הרכב ? -> 2 ידיים + יד ראשונה 0 ק״מ ? - זה מוריד כמה אלפים על היד הראשונה + 14 אחוז על 0 ק״מ (וזה המון!) או שמא -> 1 ידיים + יד ראשונה 0 ק״מ לשעבר (ואז זה רק 14 אחוז ירידת ערך) בעקרון אני רוצה לקנות מחר.. אבל אני והמוכר מאוד מבולבלים, הרכב יחסית חדש, כך שמדובר בהרבה אלפי שקלים הבדל.
הודעה אחרונה מאת Kayben, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 637 צפיות
היי חבר'ה, בהתחלה חשבתי ללכת על סקודה פאביה ואז קראתי עוד קצת וגיליתי שגם הוולקסוואגן מובילה על הסקודה בכמה פרמטרים. שאלתי היא - מה עדיף לקנות? פרטים נוספים: * מדובר על רכישת רכב חדש מהחנות - 2017 * מה שחשוב לי שהרכב יהיה בנוי למשפחה (מתחתן בקרוב+ כנראה ילדים בעה"ש בשנתיים הקרובות). * מעוניין ברכב שיחזיק לי כמו שצריך ל7 שנים אם לא יותר הקרובות. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
משפחתית עד 57K
מאת tonty1- 0 תגובות
- 439 צפיות
היי, אשמח להמלצות על משפחתיות על 55K עם חריגה מקסימלית של 2K. האופציות שעלו הן: JETTA 1.2 TSI 2013 PRIUS 1.8 HYBRID 2011 אשמח לעוד המלצות. חשוב לי: בטיחות, אם אפשרי אבזור טוב, וכמובן נוחות וצריכת דלק טובה. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת tonty1, -
- 6 תגובות
- 995 צפיות
שלום רב עדיין במסע המפרך של איתור הרכב המתאים. התקציב עומד על 30K שקלים, וניתן למתוח קצת, מעדיף כמובן שיהיה פחות. מחפש רכב אוטומטי מרווח עם בגאז' גדול (תצורת סטיישן אפשרית אבל לא בעדיפות), שיכיל 2 מושבי בטיחות ובוסטר. הנסועה הינה בעיקר בעלת אופי עירוני וקצת בין עירוני והממוצע השנתי עומד על כ 12K ק"מ לשנה. חשוב לי שיהיה רכב איכותי מבחינת התחושה, אמין, וחסכוני ככל הניתן, לא לרדת מ 1:10 בצריכת דלק עירונית, וטיפולים לא יקרים. תודה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
הי מעוניין לרכוש רכב סטיישן לטובת משפחה ... חדש 2017 פעם ראשונה שאני פונה לרכב סטיישן, מה ממליצים ? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת landy, -
רנו קדג'אר
מאת natk-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 891 צפיות
מעוניין לקחת בליסינג תפעולי. נוסע 30,000 ק''מ בשנה בד''כ מחוץ לעיר וחלק בדרכים הרריות. חשובה לי מאוד הנוחות. מי מחזיק\נוהג ברכב כזה (דיזל או בנזין ) ויכול לתת חוו''ד מנסיונו?
הודעה אחרונה מאת natk, -
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 309 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- lanosforce
- יבגניפ
- meir_gi
- גולדן191
- Chmimo
- גרנד פריקס
- Avia
- נעם101
- Mech Morphix
- makatuvkan
- פאר האורה
- Itzik-b
- שביט
- bigfoot7375nadav
- אביתר א.
- amosbmw
- שימי 85
- שחר 1
- MRobot
- נולד לליסינג
- benny62
- shlomiko
- eladts
- itamar_by
- MIHAEL
- save
- tan tan
- motior
- sagi_11
- David32
- davemustaine87
- mh53
- FuriousLift
- nir eli
- natco
- Night Driver
- מחכה
- נהג מירוצים ותיק
- עוזי ל
- רועי5
- דניאל1983
- סולל הדרך
- Shay Shd Dave
