Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמא החלטה שמגיע לי לקנות רכב , היא עושה לי מימון ואנחנו נעשה חצי חצי .

 

התקציב עד 40 במידה ותהיה שווה חריגה עד 50 אלף ללא חריגה מעל .

 

אני חייל משחורר בן 22 שמרוויח די טוב , לא חשוב לי כמעט שום דבר באוטו , אני נוסע אולי 15 ק"מ ביום אבל לאמא שלי יש כמה דברים כי היא גם

תנהג באוטו :

 

אוטו חייב להיות הצב'ק

חייב להיות אוטמט

אמין

חסכוני

 

ויש לנו במשפחה בן דוד עם מגרש , ויש לו הונדה ג'ז , יונדאי i20 וקיה פקינטו זה מה שהוא הציע לנו ,

כולם בערך 100,000 ק"מ במצב טוב , על מה כדאי ללכת ?

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם

לא אכפת לשלם קצת יותר , השאלה אם ההבדל בין השלוש גדול , חשוב לי אמין וחסכוני , פרקטי ודברים כאלה לא חשוב.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם

היונדאי וההונדה יעשו את אותה העבודה בצורה די זהה. ההונדה תהיה חסכונית יותר במעט, אבל לא משהו ששווה לשלם את פרמיית העלות הנוספת בשבילו

פורסם

מה הגילאים של הרכבים? 100 אלף קילומטר לא הולכים ברגל, האם הם בבעלות ליסינג או פרטית במקור?.

ממליץ לנסות ולחפש רכבים פרטיים שעשו פחות.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
מה הגילאים של הרכבים? 100 אלף קילומטר לא הולכים ברגל, האם הם בבעלות ליסינג או פרטית במקור?.

ממליץ לנסות ולחפש רכבים פרטיים שעשו פחות.

בעלות ליסינג אבל עם אחריות לשנה המגרש זה של קרוב משפחה , ותמיד אמר שאפשר להחליף, הונדה ג'אז 2013 עם 100,000 קמ יד ראשונה ב40,000 אותו דבר עם יונדאי ורק הקיה עולה פחות

 

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם

סליחה על הקפצה , אבל הרכישה תתבצע היום לבנתיים סגור על הונדה יש עוד אפשרויות אולי?

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם

הייתי מחפש בשוק הפרטי מכונית שנסעה פחות, רכב שעשה ב3 שנים 100 אלף בליסינג זה רעיון רע.

 

Sent from my D6603 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...