ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, מחפשים רכב שישמש אותנו בעיקר לנסיעות קצרות בתוך העיר ונסיעה ארוכה פעם בכמה שבועות, בנוסף נרצה רכב אמין, בדגש על בטיחותי וזול לתחזוקה עד כמה שניתן אם בכלל. נשמח לעזרתכם.
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
-
אז ככה, אני מחפש רכב אמין כמה שיותר, צריכה דלק סבירה (בשבילי 1\10 זה אחלה צריכה), שיראה סבבה ושיכנס לי לי להתקציב של 25 אלף יש לי 3 התלבטויות, כולן שנתונים 2007-2009 מאזדה 3- ראיתי כמה במצב טוב במחיר 25 אלף סובארו אימפרזה - דורשים בסביבות ה15 אלף מיצ'ובישי לאנסר קלאסיק - גם דורשים בסביבות 15 אלף השאלה שלי היא אם המאזדה עד כדי כך עדיפה ששווה להשקיע עוד 10 אלף או שאפשר להסתפק באימפרזה או לאנסר. השיקול העיקרי שלי זה רכב מנוע 1600 שיסחוב לי יפה, אמינות טובה (אחרי 4 שנים עם פיאט שהמוסך הפך להיות בית שני) והמראה החיצוני של האוטו. רוב הנסיעות עירוניות למרחקים קצרים. אשמח לחוות דעת
הודעה אחרונה מאת dds, -
מה אומרים על האאודי S1 שנת 2015 ידנית קוואטרו ? איך הרכב מבחינת ביצועים ? כוח ? נוחות ?
הודעה אחרונה מאת Rivalz, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 818 צפיות
מעוניין לקנות רכב בתקציב של 20 אלף שקלים. - לא משנה אם ידני או אוטומט. - גודל - אפשר סדן (רגיל) ואפשר מיני, לא משנה לי. - עדיף חסכוני, לא מנוע גדול יותר מדי. - לסטודנט שגם עובד, עושה נסיעות של 150 ק"מ מצטבר בשבוע. תודה מראש לעוזרים.:-D:-D
הודעה אחרונה מאת Nadav1980, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אני מחפש רכב אוטומט משפחתי חדש עבור זוג + 2 היום יש לנו i20 2012 בתור רכב ראשי שממנו ניפרד ו i10 2015 בנוסף שני הרכבים נוסעים 95% עירוני, קילומטרז נמוך, 1 ל 10, תדלוק פעם בחודש בגדול הרצון הוא רכב שמבוגר יכול לשבת בו מאחורה בנוחות ותא מטען לעגלה וקניות כמובן אמינות, עלויות תיקונים נמוכות כיוונתי בהתחלה ל i20 חדשה דרך מועדון חבר אבל כפי שנאמר פה הרבה בפורום, זה לא נותן באמת תמורה למחיר מקריאה וצפייה בביקורות, רציתי מאזדה 2 שמאובזרת יחסית אבל היא צפופה מדי התלהבתי מהבאלנו וגם המחיר קרץ נורא אבל לאחר שראיתי את מבחני הריסוק הבנתי שאין מצב שאני קונה את זה לאחר צפיה בהרבה מבחני ריסוק והפופולריות של רכבי שטח\פנאי בארץ נראה לי שעדיף לשבת גבוה יותר אז …
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 919 צפיות
ערב טוב. מישהו בחן את הקרוז החדשה לעומק?
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, התלבטות לקניית רכב חדש: סוזוקי באלנו/פורד פיאסטה/סקודה פאביה/סיאט איביזה כולם אוט' *מודע לעניין שהסוזוקי נחשב יותר משפחית מחפש, בטיחות, אמינות, עלות ביטוח סביר למקיף, ירידת ערך נורמלית, טיפולים זולים, ולא לראות מוסך. נוסע בשנה כ10 אלף ק''מ , לרוב בעיר אוטו ליחיד תקציב כ90/95 K תודה רבה ,אציין שנפרדתי היום מאיביזה 1600 רמת גימור ספורט שנת 2011 עם 55ק''מ ששרתה אותי נאמנה למעט טיפולים יקרים בצ'מפיון , נהנתי מכל רגע
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
שלום, אני החלטתי להחליף את הרכב הנוכחי שלי - שברולט ספארק 2014, ידני כמובן, לרכב אוטומטי. קראתי הרבה, כולל פה בפורום, ובסופו של דבר צימצמתי את הרשימה ל-2 דגמים - מיצובישי ספייס סטאר החדשה (במיוחד לאחר הורדת המחיר בתחילת השבוע) ושברולט ספארק החדשה. עיקר השימושים היום-יומיים שלי הם נסיעה בפקקי גוש דן לעבודה וחזרה (ולכן נשברתי מהגיר הידני). המיצובישי קצת יותר גדולה, קצת יותר זולה, ובאופן כללי מאוד הרשימה אותי. מנסיעת מבחן שערכתי עליה יצאתי מאוד מרוצה. הספארק קצת יותר מאובזרת (עיקר היתרון באבזור הוא המסך והסנכרון לטלפון ב-LT+) ולהבנתי אמורה להיות יותר זריזה. המחיר שהציעו לי בשברולט על הרכב שלי בטרייד אין קצת יותר גבוה מאשר במיצובישי, אבל היא קצת יותר יקרה מ…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 891 צפיות
שלום אני לפני רכישת הונדה סיוויק ומהקריאה בפורום הבנתי שנכון לקחת את הרכב לבדיקה במוסך ולא במכון. אז אשמח לקבל המלצות למוסך באזור הרצליה לבדיקת הונדה סיוויק לפני קניה. פעם ראשונה שאני קונה רכב אז רציתי לדעת גם כמה עלות של בדיקה כזאת וכמה זמן היא נמשכת? והאם יש צורך לקבוע מראש עם המוסך? המוסך יכול לבדוק גם מבחינת פחחות ואם היו תאונות רציניות ברכב? אודה לעזרתכם מני
הודעה אחרונה מאת גיא .ב, -
- 4 תגובות
- 825 צפיות
שלום, במפרט הטכני של שני הרכבים רשום -תיבה רציפה 7+1 ,יחס העברה 5.698 . תיבת ההילוכים בקורולה הוא אחד הצדדים החזקים של הרכב - בזכות התיבה הרכב מגיב מהר יחסית , התיבה לא מעצבנת ולא מרעישה במהירות מנהלית . מצאתי מספר כתבות על מתיחת הפנים שהאוריס עברה ב2015 ,לא ראיתי אזכור לסוג התיבה או עדכון כלשהו של התיבה . תודה
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
שלום אני מעוניין לרכוש פורד אדג׳ 2011+ ( לאחר מתיחת הפנים), דגם sel+ המפואר. מעוניין ברכב מפנק וחזק, לא חשוב צריכת הדלק. אשמח לחוות דעת של אנשים שמחזיקים ברכב כזה/מכירים. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
היי , אשמח לקבל מידע לגבי המאזדה 2014 הצורה החדשה עם המנוע 1.5 לגבי צריכת דלק האמיתית בפועל ולא לפי מה שהנתוני יצרן מפרסם , תודה .
הודעה אחרונה מאת asypeer, -
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 7 אלף צפיות
אני חושב שקנות לאון ספורט אפ TFSI 2.0 או 1.8T. עד כמה שאני יודע ה 2.0 ליטור יותר אמין מה 1.8 ליטר, זה נכון? יש מחלות מיוחדות לאחד מהם? אני מדבר על mk5 ידניות בלבד.... תודה, אלכס
הודעה אחרונה מאת punz, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום חברים לאחר חודשים של התלבטויות, פזילה לצדדים, בדיקות כלכליות שאכן אני לא קופץ מעל הפופיק נבחרה הכלה המיודעת. Nissan370Z 2011-2012 כרגע מחפש אחר רכב שמור שנכנס בתקציב הנקבע לרכישה כ-160,000 ש"ח. אני פונה אליכן בעלי רכב דומה בהווה / בעבר, כאלו שמכירים את הרכב ויכולים לשפוך מעט אור. אז כן אני יודע שצריכת הדלק דיי גבוהה (הכל תלוי ביחס למה) וכן אני יודע שהרכב לא פרקטי מבחינת נוסעים נוספים או קניות בסופר. אבל אבקש לקבל מידע נוסף לגבי אחזקה שוטפת? מחלות מסוימות? למה לשים לב בשעת בדיקת רכב בשנתונים כאלו? עד כמה באמת גרסאת הpack עדיפה על הגרסה השניה? האם ישנו פורום / קבוצות ואטסאפ / קבוצת טיולים? משהו דומה לאנשים שמתעסקים בסוגי הרכבים האלו או דרך להגיע למוכרים של …
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, ברצוני לשדרג לרכב משפחתי (כיום עם יונדאי I10). רציתי לקבל ייעוץ לגבי חברות הליסניג, מה יותר משתלם, והאם בכלל כדאי רכב חדש או יד 2?
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מעוניין לרכוש רכב ראשון והסכום שיש לי הוא סביבות ה30 אלף שקל. אני מעוניין שהוא יהיה חסכוני ולא גדול מפני שאני גר בחיפה ומצב החניות פה לא תמיד טוב. כמו כן אני מעוניין שהרכב יהיה חדש יחסית כי הוא הולך להיות איתי לתקופה ארוכה כנראה ואופציה שהסתכלתי עליה היא פיאט פונטו. במחיר הזה לפי מה שראיתי אפשר לקנות פיאט פונטו שנת 2010-2011 במצב טוב. אשמח לדעתכם על הרכב ולהצעות רלוונטיות אחרות והאם כדאי ללכת על הפיאט. כמו כן אשמח לדעה על האם כדאי לקנות ממגרש מכירת מכוניות או איך שלא קוראים לזה. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Skylink, -
-
- 7 תגובות
- 952 צפיות
מה נשמע חברים, אחרי שנים רבות עם רכב ליסינג, אנחנו מחפשים רכב חדש למשפחה. הדרישות: תקציב: עד 100K (קריטי). שנתונים 16-17, עד יד 1 (לצורך העניין קניה ממגרש מכירה/סוכנות רכב יד ראשונה עם 0 ק"מ היא רלוונטית) גיר אוטומטי אבזור ברמה טובה ומספיק חזק (עוברים מיונדאי i25 עם 1,400 סמ"ק, בכל זאת רוצים להתקדם...) העדיפות היא לרכב פנאי-שטח, אבל אם יש רכב משפחתי/מנהלים שנותנים תמורה טובה למחיר ונכנסים בתקציב, אז כמובן שנשקול. רכבים לא רלוונטים - מאזדה 3, קורולה, פוקוס וסקודה ראפיד, אותם ניתן לקחת דרך הליסינג של העבודה (הסיבה העיקרית למעבר לרכב פרטי הוא שאנחנו יכולים להחליט בעצמנו איזה רכב לקחת, ולא לבחור מרשימה סופית של רכבים, לצורך העניין, "בינוניים"). כל…
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם אני לקראת תחילת לימודים ואני מחפש רכב שיקח אותי מנקודה א ל-ב. אין לי דרישות מיוחדות. צריך שיהיה אמין חסכוני בדלק ויחסית נוח(עד כמה שאפשר) אני מתלבט בין הפיקנטו, ספארק, i10 ו108. מבין כולם מ 108 הכי קורצת לי אך אני מפחד מהאמינות ועד כמה שאני מכיר השירות של היבואן לא מקסים. אציין שכל הדגמים הם ידניים והזולים ביותר. אשמח לקבל חוות דעת ממי שמכיר. כרגע הכיוון הוא לרכב חדש מהחברה(אין כרגע עיניין ביד שניה מסיבות אישיות) תודה לכולם!
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, אשמח לעזרת חברי הפורום. אנחנו מעוניינים לרכוש רכב שני למשפחה. הרכב מיועד לנסוע כ-12-11K ק"מ בשנה - כ-40 ק"מ לעבודה וחזרה ביום, בערך חצי בין עירוני וחצי בתוך ירושלים (בעיקר בכביש בגין), בדרך שהמהירות בה לא צפויה לעלות על 100-90 קמ"ש במקסימום. בנוסף, הרכב ישמש בשביל לקחת את הילדים למסגרות (שני ילדים, נסיעה של דקה-שתיים ביום). מה שחשוב לנו בעיקר זו האמינות והבטיחות (נוחות ואחזקה זולה זה בונוס). בסוף זה רכב משני שהמטרה שלו להגיע מנקודה לנקודה ולראות מוסך כמה שפחות לתקופה של 5-3 שנים. בינתיים כיוונו את החיפושים שלנו אחרי מיני ידני סביב 2012-2011 (בעיקר i10 ופיקנטו), אבל רצינו לשמוע קצת הערות, המלצות והצעות נוספות מהמבינים. התקציב הוא כ-25K ש"ח, נוכל…
הודעה אחרונה מאת saharmen, -
-
- 0 תגובות
- 746 צפיות
שלום חברים. שאלה למבינים בעניין. אני מעוניין לרכוש סדרה 3 e46 שנת 2000 מנוע 2500 גיר טיפטרוניק. השאלה אם הרכב יבצע דריפטינג, ובכללי איך הרכב למי שמכיר. בעיות כלשהם? האם ניתן לבטל את בקרות היציבות ולבצע בקלות דריפטינג? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת -Sparco-, -
אני מתחיל להתייאש כבר מהחיפוש ומרגיש שאולי לא המציאו עדיין את הרכב שאני מחפש הדרישות שלי הן יחסית פשוטות: - זריזות : 0-100 ב 8 שניות זה מספיק טוב - קטן : כמה שיותר קטן יותר טוב, אפשר להתפשר בנושא הזה (נניח לאון זה המקסימום) - אחיזה גבוהה - שלא ישבור את הגב זה הבסיס, אחרי זה מגיעות דרישות קצת יותר מפורטות כמו - סאונד טוב - שיראה טוב - אמינות\צריכת דלק בעקרון אני בתהליך קנייה מתקדם של אבארט' 500, אני אוהב הכל ברכב, הבעיה שכל פעם שאני יורד ממנו ממש מרגיש שמתחיל לכאוב לי הגב. במיטו תלתן הכל היה בסדר מהבחינה של הנוחות, אבל הפנים של הרכב היה לא לטעמי - וההגה מזעזע, הרגיש הגה של משאית (מדבר על הדגמים הישנים יותר, הם שיפרו את ההגה בשנים האחרונות…
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום רב , תקופה ארוכה שאני מחפש לקנות רכב עד 30K . אתמול מצאתי בעירי רכב מסוג דייהטסו סיריון שנת 2008 במצב די טוב, 101 אלף קילומטר ,יד 2 (שני הידיים פרטיות), גם מבחינה החיצונית הרכב נראה בסדר מלבד מכת פח קטנה על המכסה מנוע (כנראה מנשיקה עם רכב אחר ), עשיתי גם נסיעה קצרה על הרכב ולא הרגשתי מלבד קצת רעשי מנוע בסלון שום דבר חריג, כמובן שהעביר בדיקה לרכב לפני הקנייה, בדקתי גם אם יש נזילות למהנים או עשן חריג שיוצא מהגזוז ולא מצאתי שום דבר חריג, כמובן עד כמה שיכולתי לבדוק בעיניים לא מקצועיות, הרכב עם טסט עד ה 12/17 . השאלות שלי הם ככה : 1. האם הרכב זה יש הפרעה של רעשי מנוע בתוך הסלון ,כלומר בידוד לא הכי טוב ? 2. בעל הרכב דורש על הרכב 29 אלף , האם הסכום סביר או ש…
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
-
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מחפש רכב בתקציב של בערך 40K משפחתית קטנה/משפחתית האצ'בק אם תהיה ספורטיבית זה רק בונוס אוטומטית כמה שיותר מאובזרת יותר טוב אמינה עם חלפים במחיר סביר צריכת דלק סבירה תשמש אותי בעיקר לנסיעות קצרות תעזרו לי חברים אני מחפש בנרות אין לי ידע גדול...
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני שוקל להתחדש ברנו פלואנס משנת 2011 שמצויידת במנוע וגיר של ניסאן קשקאי(2000),מה דעתכם על הרכב?אני קראתי את כל המידע שיש בפורום ובאינטרנט ואני רוצה לדעת עוד קצת לגבי המערכות של הרכב,אמינות,צריכת דלק בעיר ובכללי כל שבב של מידע יעזור לי... כמו כן הייתי רוצה לדעת עלויות תחזוקה של הרכב ועוד אופציה שחשבת עלייה היא פורד מונדאו עם מנוע 2300,למרות שאני יודע שהרכבים מקטגורייה שונה המרחק מבחינת המחיר אינו גדול בין שניהם... תודה לכולם, זיו.
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 3 תגובות
- 912 צפיות
חבר שלי מעוניין לרכוש את הרכב הנ"ל ושאל אותי לגביו חשבתי לשאול אתכם שתשפכו לי קצת אור על אמינות הרכב בעיקר ובאופן כללי איך התרשמתם מהרכב?
הודעה אחרונה מאת nimnim, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
בוקר טוב, הגיע הזמן להשתדרג, אני מחפש המלצה לג'יפון לפי הדרישות הבאות: 1. מנוע בנזין (חסכוני יחסית) מעל 110 כ"ס. 2. תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית או רובוטית כפולת מצמדים (כלומר לא רובוטי עם מצמד אחד). 3. מאובזר, בטיחותי ואמין ככל הניתן. 4. עדיפות לכפתור התנעה ללא מפתח ולבלם יד חשמלי (לא ידית). באילו מכוניות יש, אם בכלל? כמו כן מראות שמתקפלות עם הנעילה זה מעולה (רק לאחרונה אוטובוס הוריד לי מראה, רחוב בעייתי) וניווט על המולטימדיה חשוב מאוד (גם בהתקנה מקומית זה טוב). 5. התקציב לא קריטי, אבל כמו כל עם ישראל אשמח לרכוש את הרכב הזול יותר או את הרכב שנותן תמורה טובה למחירו. חשבתי על מספר אופציות: סקודה יטי, פיג'ו 2008, פיאט 500X, אופל מוקה, ניסאן ג'וק, קיה…
הודעה אחרונה מאת menir1, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אופל קורסה שנת 2009, 105000 ק"מ, טסט עד 1.18 מחיר - 26,000 מה אומרים? עדיין לא דיברתי עם הבן אדם וזה כל המידע שיש לי נכון לעכשיו, מומלץ?
הודעה אחרונה מאת Michael.R, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 571 צפיות
שבוע טוב. האמת שדי טוב לי עם העגלה הזקנה שלי (626) 280K כמעט ללא תקלות, ממוצע 1/10 עם נסועה שנתית של כ 20K. אממה, אבי שיחיה רוצה למכור את הרכב שבכותרת, 2014 (צורה ישנה), ראשונה, נהג יחיד, כל התוספות כולל מערכת איווקס ו פחות מ 30K בשלוש שנים. מחירון סביב 70K, כמובן שיוזיל לי משמעותית לאזור ה 50K וקצת... אז אם זה היה טויוטה ודומיו, לא הייתי מהסס. מפחיד אותי בסקודה הטורבו והרובוטי. אין ספק שכלכלית יעלה לי יותר, בעיקר 'ירידת ערך' כי ה 626 אין לו כבר לאן לרדת. אבל אולי כדאי להקריב אי אלו זוזים ולעבור לרכב חדש. אודה למייעצים. שמואל.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
יונדאי I20
מאת avosh-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הוצע לי יונדאי I20 INSPIRE אוטומטית ינואר 2014 עם 85000 ק"מ או דגם זהה לחלוטין דצמבר 2013 עם 64000 ק"מ. ההבדל הוא חודש אחד על הכביש אבל פסיכולוגית זה שנה 2014 לעומת 2013. מה המשמעות מבחינת מחירון?
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- 1 תגובות
- 507 צפיות
הציעו לי רכב שהיה בליסינג מודל אוקטובר 2013. עשה 76000 ק"מ. החלפות ותיקונים של מגן אחורי וקדמי פלוס ספוילר, פלוס תיקוני כנף. היה גם תיקון כתמי בטון פלוס פוליש לרכב.מתחייבים לשלדה. מה אתם אומרים? התיקונים שעשו לא פוגם בערך הרכב? רשום גם ברשיון השכרה/החכר. יש מצב שזה היה רכב השכרה ולא ליסינג?
הודעה אחרונה מאת noknok,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 533 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- - XM -
- 98civic
- פלוני אלמוני21
- daniel.asu
- stx
- FROGIE
- ELIA56
- eladts
- samg
- mottis
- Coresh
- Liviur
- nglancer
- שחר 1
- arice
- גולדן191
- IsraCar
- פינדר
- dorgo
- blackpolo
- Chmimo
- Mech Morphix
- `Infinity
- DareDevil
- yuvk
- Michaelgir
- Yuvalino
- mikk
- Step
- lanosforce
- מלטבשי
- T_A
- guy.a
- KipodYam
- EliC25
- om2
- SurfHigh
- Pavlik
- איציק נ.
- Stav132
- eran_k
- דובצע
- David32
- עוזי ל
- ArikC
- yohai71
- menir1
- שביט
- chezik
- sperial
- gadik6
