ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 657 צפיות
אהלן, מחפש רכב שייקח אותי לעבודה כל יום הלוך וחזור (מודיעין לתל אביב וחזור: 65 קילומטר לשני הכיוונים) רק אני אסע במכונית תקציב: עד 45 אלף שקל אוטומטי בלבד. שמעתי על קיה פיקנטו ויונדאי i10 הדרישה העיקרית שיהיה חסכוני בדלק. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת SarCo, -
- 4 תגובות
- 632 צפיות
אהלן חברים, אם ראיתי אוטו, סיכמתי מחיר, חתמתי על זיכרון דברים ונתתי מקדמה כדי לשריין את הרכב. קרה וחזרתי הביתה, חשבתי לעומק ולא בא לי על האוטו בסוף, האם אני בבעיה וצריך לשלם למוכר בעקבות ביטול הקנייה או שאני אקבל בחזרב את המקדמה ללא בעיה? Enviado desde mi HTC 10 mediante Tapatalk
הודעה אחרונה מאת bkp, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
כפי שהכותרת מורה: ישנה התלבטות בין שברולט ספארק חדשה גימור lt+ לעומת רנו קליאו חדשה רמת גימור לייף. עקרונית הזמנתי כבר את הספארק, שילמתי 1000 ש"ח שיכולים לחזור אליי, במחיר של74 א' כולל רישוי וחבר נתקל במודעה של קליאו מליסינג 0 ק"מ ב80 א'. נסעתי בשני הרכבים, אמנם קליאו 2015 אבל מאמין שאין הרבה הבדל לחדשה, מבחינת נהיגה לא הרגשתי שבעיר הספארק נופלת מהקליאו אבל ברגע שעולים על כביש מהיר יש כבר הבדל, כמובן שהקליאו עם מנוע מתקדם וחסכוני יותר אבל עם גיר בעייתי יותר והרגשתי את זה בנסיעה. החיסרון של הקליאו והוא מורגש זה ברמת האבזור, כלומר אין עליה כלום ולמרות שזה החלק הפחות חשוב ברכב בימינו כשרוכשים חדש זה משפיע, גם על המכירה העתידית במיוחד כשזה רכב מליסינג. דעתכם?…
הודעה אחרונה מאת ntd, -
-
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי , אני מעוניין לרכוש לאון קופרה רציתי לדעת האם ניתן לתדלק רק באוקטן 98 או גם 95 והאם ידוע למישהו עלויות ביטוח משוערת לנהג יחיד בן 28 עם עבר ביטוחי נקי? תודה מראש Sent from my SM-G935F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת shapin, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
חברים ערב טוב ושבת שלום, הסיפור הוא כזה: החלטנו לרכוש רכב חדש מסוג סוזוקי קרוסאובר, מטעמי מחיר, נוחות ישיבה, תיקונים זולים, רכב שני במשפחה כיוצ"ב. למען ההוגנות, אציין כי חיכינו לחודש פברואר כדי לקבל הנחה של מועדון הוט. אין לי ניסיון ברכישת רכבים חדשים והתעוררו כמה שאלות שאשמח לקבל התייחסותכם: 1. האם ישנה חשיבות לרכוש את הרכב מסוכנות מסויימת או שכעקרון אקבל את אותן התנאים בכל סוכנות? לצורך העניין, בסוכנות בעיר מגוריי אשת מכירות נראתה לי לא אמינה ולא מקצועית ויש לי הרגשה שאין לה בעיה לעבוד עליי, ממש הרגשה של שוק, היא לא עשתה רושם של אדם הגון והשאלה: האם היא יכולה לעשות משהו כזה או שזה רק הרושם והכל סטנדרטי? 2. האם ההחלטה לא לקבל צ'ק אלא רק העברה בנ…
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- 29 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
שאלתי למה ביד 2 לא קיימים רכבים כאלו, רק 5 רכבים בצורה החדשה משנת 2006 עם מנוע 2000 זה רכב כ"כ נדיר ? חבר שלי מחפש רכב חזק בתקציב עד 20000 עם לפחות 16כ"ס מה דעתכם ?
הודעה אחרונה מאת moshe_levy, -
בשרשור הזה אני מתכוון לנסות להפריך שלושה 'מיתוסים' שחוזרים על עצמם חדשות לבקרים בשלל שרשורים שונים. אני לא 'ממציא את הגלגל', ייתכן שרוב הטענות (או כולן) ייראו לחלק מהאנשים כטריוויאליות. עם זאת, היות וראיתי אותן חוזרות על עצמן המון פעמים, הן ע"י אנשים שאינם מכירים את שוק הרכב - והן ע"י כאלו שכן, אני חושב שיש מקום להתייחס אליהן במפורט ולנסות להסביר באופן 'קר' (/מחושב) את הרציונל מאחורי ההפרכות. מיתוס 1: מי שרוצה לחסוך כסף - רוכש רכב חסכוני בדלק (או: צריכת דלק היא הגורם הדומיננטי בעלות אחזקת הרכב) מיתוס 2: רכב חדש עולה כמו (או פחות) מרכב משומש מיתוס 3: אין סיבה להתנהל (למכור/לרכוש רכב) בשוק הפרטי, תודות למגרשי הרכב ולשוק הליסינג דיסקליימר אדגיש מראש - איש…
הודעה אחרונה מאת avargel, -
- 16 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני מחפש רכב משומש שיהיה אמין וישרוד את ה 45 בשנה בצורה חסכונית גם בטיפולים וגם בדלק. אני מתלבט לגבי מימון ואני לא נגד קנייה של רכב מליסינג מימוני/תפעולי. היום אני עם פיאט מולטיפלה דיזל 2001 שעושה 1:15 אבל קצת מתחילה להיות בעייתית בטיפולים. קבלתי הצעה לרנו פלואנס דיזל משנת 2013 ב 55K או במימון 1100 שח לחודש לחמש שנים. למישהו יש המלצה על רכב יותר מוצלח. יהיו נקודות בונוס לרכב של 7 מקומות.בתודה מראש.
הודעה אחרונה מאת shsss, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אי צריך רכב עד 25000 ש"ח שבעיקר אני צריך, אמינות, צריכת דלק, שייכנס מאחור 2 כיסאות בטיחות ובוסטר, ותא מטען גדול (ואם אפשר גם המלצות למכון בדיקה בירושלים)
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
-
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, אמא שלי מחליפה רכב. הייתה עכשיו עם קרוסאובר ידני, שהלך לעולמו, בקרוב אצל סוחר המדרכות החביב עליכם. מחפשת רכב, כזה בעצם. כלומר 5 דלתות, בסביבות 100K עדיפות לידני מטעמי חסכון, ובגודל גדול מסופרמיני וקטן מ.. ספורטאג' למשל. רק חדש כנראה, אם כי על זה אני מנסה לעבוד. מה שקורה שהמחירים של הרבה מכלי הרכב האלה מנופחים בעקבות אחיהם האוטומטיים, שמנופחים מסיבות של ציי רכב. האם יש פערים משמעותיים בין המחירונים לבין המחיר בפועל? לא מתחשק לי לכתת רגלי לכל מנפחי המחירים שם, שזה בערך כולם חוץ מהקקטוס. אם זה היה רכב אוטומטי הפתרון המתבקש היה אפס קילומטר. אבל לא בא לי להתדרדר לאוטומטי רק בגלל כשל שוק. רק להדגים את הטענה זכור לי שיטי עלה מאה וקצת במבצע לפני כמה חודשי…
הודעה אחרונה מאת Asaf-R, -
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
התקציב עד 100K... מחפש רכב מפנק וחזק יחסית. למרות שאני די נעול על 159 Tbi חשבתי לפתוח את הסוגיה גם כאן ולשמוע חוות דעת אולי כדאי לי משהו אחר? אחלה שבת
הודעה אחרונה מאת fr0sty, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני צריך להחליף רכב ליסינג בעבודה. עד עכשיו הייתי עם קורולה והייתי מאוד מרוצה. ההתלבטות - להחליף לקורולה חדשה, קיה נירו, יונדאי איוניק. כולם פחות או יותר סביב אותו מחיר (לאחר ההטבות של רכב היברידי). גם רעיונות אחרים יתקבלו בבררכה. הרכב נוסע כל יום מתל אביב לירושלים ובחזרה. צריך להכניס מאחרוה שני כיסאות תינוק, וחשוב גם תא מטען גדול.. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 943 צפיות
אני מחפש כרגע סופר-מיני נוחה . אני מעדיף ידנית אבל יש גם נשים ובנות אז יש גם שיקולי שלום בית. לכן הסתכלתי לכוון ניסאן נוט. יש לאחי נסיון טוב עם מודל 2008. מה שבלט לי לעין מעיון במודעות יד2 הוא ירידת הערך הגבוהה של הרכב. אני לא קונה כדי למכור אלא בדרך כלל לשנים רבות אבל בכל זאת צצו סימני שאלה . האם יש בעיות אמינות ? אחזקה יקרה ? קושי בהשגת חלקים ? או סתם שוק חלש ללא סיבה ?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם, רציתי המלצה לרכב בשבילי, סטודנט בן 23 כרגע מחזיק בשברולט ספארק 2011. מחפש רכב באותו שנתון או שנתון קצת יותר נמוך אבל שיפנק יותר(חזק יותר/מאובזר יותר). רוב הנסיעות שלי הן בינעירוניות(רופין-פרדס חנה) הלוך חזור כל יום וקצת מסביב, אם אפשר רכב שיהיה פחות עצל מה ספארק זה מעולה, חשוב שיהיה חסכוני באותה מידה (בערך 1/14) משולב, ידני, עלויות אחזקה נמוכות, ובלי יותר מידי מחלות. בינתיים חשבתי על פיאסטה 2011 ידנית/פיאט בראבו 2011 ידנית/פיאט בראבו 2009-10 1.4 טורבו רובוטית. איך הפיאט בגירסת הטורבו הרובוטית? הבנתי שהגיר נוטה לבעיות. אשמח לקבל עוד המלצות בהתאם לדרישות. תודה רבה מראש, סהר.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים אני מעוניין לרכוש אלפא רומיאו גולייטה 2011 דגם distinctive שנת 2011 170כ''ס עם 110000קמ ידנית והייתי מעוניין לדעת לגבי עלויות אחזקה כגון טיפולים שוטפים טיימינג ברקסים וכו וגם לגבי אמינות הרכב כי שמעתי שההחזקה מאוד יקרה וזה הדבר היחיד שמפחיד אותי כרגע מלרכוש את הרכב ותודה לכל העוזרים
הודעה אחרונה מאת Omere82, -
מאזדה לאנטיס 1 2
מאת aviv2017- 21 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
מה דעתכם על מאזדה לאנטיס לצעירים? שנת 2001-2003 ק"מ של 150-180 כזה. אוטומט כמה הצריכת דלק? כמה היא אמינה? כמה אתם ממליצים בכלל?
הודעה אחרונה מאת admtaynov13?, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 620 צפיות
שלום אני מחפש רכב קטן (לא מדי) שיהיה חסכוני בנסיעות מהשרון לאזור ירושלים מדי יום. הבטיחות חשובה במיוחד וכן נוחות וטיפולים לא יקרים נורא (רמז: לא צרפתי). גיר אוטומטי. הכוונה בשלב זה היא לרכב יד שנייה עד 3 שנות ותק על הכביש. האם רכב עם מנוע קטן בכלל יהיה חסכוני בנסיעות בינעירוניות של 130 קמש בכביש שש ו5 ק"מ של תחילת העליות לירושלים? תודה למציעים.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 4 תגובות
- 828 צפיות
הי קיבלתי הצעה לפיקנטו 1.25 אוט' דגם EX עם סאנרוף וכו' ב74 מהסוכנות, יבואן. הדבר היחיד שחסר לי כרגע זה מערכת מולטימדיה עם מצלמת רוורס במקום המערכת הפשוטה הרגילה שמגיעה עם הרכב (אין לי כוח להתעסק עם התקנת מערכת מאוחר יותר). מכיוון שהיום יום שבת ורק מחר אדבר איתם, אמרתי נשאל אתכם קודם. איך זה הולך? יש מקום לתוספת כזאת ללא עלות או שבכלל אין על מה לדבר וידיהם קשורות? תכלס, זה הדבר נאחרון שמונע ממני לסגור עכשיו ולפזול לאופציות אחרות מאובזרות יותר. הרכב בבסיסו מגיע די מאובזר: סאנרוף, חישוקים קלים, דיבורית, כל מיני קשקושים על הפגוש ומובילאיי.
הודעה אחרונה מאת crazyj, -
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי חבר'ה, השאלה שלי עלולה להיות כללית מדי אך אני בדילמה. היונדאי הנוכחית שלי היא שנת 2008 דגם i30. לאחרונה החלו כל מני תקלות שלאט לאט גורמות לי להבין שהרכב כאילו רומז לי שהגיע הזמן להשתדרג. התקציב שלי יכול להיות יחסית סבבה לרכב (120,000 גג לצורך העניין) אך זה רק במידה וקיימת נוחות תשלומים. לדוגמא - המקדמה המקסימלית שאני יכול לשלם עומדת על 8,000-10,000 (מה שאני יכול לשלם עכשיו במכה) ואין לי בעיה לעמוד בתשלום חודשי קבוע של עד 1,200 ש"ח גג. מה אני מחפש? - רכב לטווח ארוך מאוד! אני בקרוב מתחתן וילדים זה לגמרי שיקול שיגיע בשנים הקרובות - לכן צריך בגאז' גדול יחסית ובכללי שהרכב יהיה מרווח. - רכב שיסחוב בעליות! - משהו ששנאתי ביונדאי הקיימת שלי, המנוע …
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי הדרישות הן רכב קטן (בגודל של הפיקנטו), אוטומט, התקציב עד 75,000 (מקסימום), אפשר גם יד2. צריכת דלק לא כל כך משנה, לא משהו שמורכב עם DSG, נשמע כמו DSG או נראה כמו DSG, אמינות חשובה. המתמודדות הן: פיקנטו 1.25 אוט', קיבלנו הצעה בסוכנות לדגם EX המאובזר עם 7 כריות אוויר, סאנרוף וחישוקי מגנזיום ב74,400. יונדאי I10 נפסלו מסיבות שונות: מיצובישי ספייסטאר ושברולט ספארק - נפסלו בגלל עיצוב פיאט 500 פיג'ו 108/208 סיטרואן C1 הצעות? הערות?
הודעה אחרונה מאת urileshem, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, לא מצאתי שרשור בנושא. לא מבין איך חברת ליסינג מתמחרת את עסקאות הטרייד אין. בכל ההצעות שקיבלתי על טרייד אין של הפיאסטה שלי יד 2 מליסינג (2011) תמורת רכב ליסינג חדש יותר (2014) מדברים איתי על המחיר שעלי להוסיף על מחירון הפיאסטה. לאחר חישוב יוצא שמפחיתים לי 30% או יותר מהמחירון של הפיאסטה. כיצד ניתן להתמקח? מה נחשב הפחתה הגיונית? אם ארצה טרייד אין תמורת רכב מיד ראשונה פרטית אצטרך לשלם הרבה יותר. האם כדאי לשלם יותר הפעם כדי לצאת ממעגל הליסינג יד שניה?
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
רכב מרשים חדש עד 350k? 1 2 3
מאת rashe- 44 תגובות
- 9.5 אלף צפיות
היי, יש לי שברולט אימפלה LTZ שנת 2016. הרכב טוב מאד ומרשים. מנוע חזק והכל בסדר. בכל זאת חשבתי לשדרג קצת, האם אפשר למצוא רכב יותר טוב מהאימפלה במחיר עד 350k ? חשוב לי שיהיה מנוע חזק ורכב מרווח כי אנחנו משפחה (לא פחות מ 5 מטר אורך). לא מעוניין בג'יפים. האם שווה להתחיל לחפור או עדיף להשאר עם האימפלה? תודה
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ערב טוב, עת שהשתחררתי הרופאים המליצו לי לרכוש רכב.. במסגרת התקציב היחסית צנוע (40 אלף שח) אני מחפש סופר מיני (או מיני אם אין ברירה) ידנית שיודעת לחסוך בדלק ולהיות יחסית אמינה אבל גם נוחה כי השימוש יהיה ברובו בין עירוני. המועמדות הן הפיקנטו 1.2 ידנית , ה208 1.2 ידנית, i10 או 108 ידניות במידה ולא תיהיה ברירה או בראבו ידנית.. לאחרונה אפילו השתעשעתי במחשבה על המיטו 1.4 ידנית מי לדעתכם הכי תתאים לצרכים שלי ? חשבתי גם על אופציית ה0 קילומטר מליסינג- האם אופציה בכלל קיימת בהתחשב ברכבים? האם יש סיכוי שאמצא במגרשי רכב גדולים (מוטודיל , לובינסקי, כלמוביל, אוטוסנטר וכל השמות האלה ) את המכוניות שאני מחפש? או שיד 2 מפרטי היא האופציה היחידה תודה רבה
הודעה אחרונה מאת DAN-K, -
-
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני מחפש רכב ראשון. רכב ראשון, כי זה הרכב שאני עושה את רוב הנסיעות שלי. דרישות. אוטומטי בגז גדול. לפעמים צריך להעביר ספה / ארון . תמיד יש כלי עבודה ברכב (ארגז כלים, מברגה. ) צריך להיות בעל צריכת דלק סבירה. לא 1-10-12. טיפה יותר טוב עדיפות לדיזל (חזק יותר) עלויות טיפולים ותיקונים סבירים. תקציב- 20-25K ניתן להגיע ל 35 במקרה הצורך חשבתי על סטיישן. פאסט / אוקטביה / 307. רכב בסגנון סובארו פורסטר (הוא לא חסכוני בדלק)
הודעה אחרונה מאת Soundman, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
היי חבר'ה, אני חדש פה, וגם בכל מה שקשור למכוניות אני לא כלכך מבין. אני כבר שלושה חודשיים מחפש איך/מה לקנות רכב - ואני לא כלכך מבין, אז החלטתי להפנות את זה אליכם. אז ככה... התקציב שלי הוא 40000 אלף שקל. אני מבין שזה לא נגמר רק בקניית הרכב, יש גם ביטוח, טסט, תיקונים התחלתיים ודלק. בנוסף זה גם הקנייה הראשונה שלי, אף פעם לא היה לי רכב, ולא ביטוח על שמי ויש לי רישיון כבר שלוש שנים. את הרכב שלי אני רוצה, קטן (לדוגמה: סיאט איביזה 5 דל') חסכוני, מהיר, עם מולטימדיה ואוטומט... חשוב לי שזה יהיה רכב שייצג אותי, הכוונה רכב די חדש בשנה. אני מאוד אוהב את העיצוב (החיצוני) של SEAT וגם ממה ששמעתי שהיא גם טובה מכנית, וחסכונית. וכרגע אני רוצה לקנות את הסוג רכב הזה (א…
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
-
רכב עד 40K 1 2
מאת Felicia-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום. בבעלותי רכב סובארו B4 08' לפי דעתי מדובר באחד הרכבים הנוחים והאמינים ביותר שיצא לי לנהוג בהם! הבעיה שלי ברכב הוא הגיר המיושן שלו (4 הילוכים) הנסיעות שלי מהבית לעבודה הם כל הזמן בכבישים מהירים וכשאני נוסע 110 קמש + המנוע עומד על 3K טור' ממש מרגישים שלרכב חסר עוד הילוך! רציתי לבקש את עזרתכם בבחירת רכב עד 40K בעל 5 היל' + בתקציב הזה.. יש כמה אופציות שבדקתי כמו: הונדה סיויק, פורד מונדאו,לנסר החדשה,מזדה 6 עודה על עזרתכם.
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
רכב עד 10K
מאת dtlaon-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שבוע טוב חברים רציתי לשאול לעצמכם ברצוני לרכוש רכב שעיקר נסיעותיו הם 12 קמ לכל כיוון בכביש הסרגל ומעט נסיעות בעיר. יש לי בראש שני רכבים: הונדה סיוויק 2003 האצבאק וסוזוקי איגניס 2002-2004. כפי שהכותרת אומרת יש לי 10K להשקיע ורציתי לשמוע חוות דעת שלכם על הרכבים הנל ואם יש לכם רכבים אחרי שאולי כדאי לי לקחת בחשבון. הציעו לי טויוטה קורולה 99-2001 אבל לא התחברתי לצורה שלה. תודה רבה לכל העונים
הודעה אחרונה מאת wonderd, -
-
- 15 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
נשאלתי ע"י חבר ואני מעדיף לקבל כמה שיותר מידע ... הוא מעוניין להחליף את הסיויק 2007 האטצ' ידני באיטלקיה טורבו. התקציב הוא כ50K +- ובתקציב הזה נופלת הג'ולייטה 120 כ"ס. בערך . לפי יד 2. האם ניתן לסגור עיסקה על ה170 כ"ס בתקציב כזה ? (ידנית) או שכבר מוגזם ? נאמר לו שאם 120 אז עדיף את הבראבו עם הרמת גימור גבוהה - תעלה כ60-70% ממחיר הג'ולייטה ואותו מנוע. הבעייה שהבראבו רובוטית - האם נגרם נזק אם מעבירים הילוכים ידני (מצב M ) ? המיטו , צפוף קצת למשפחה 2 ילדים קטנים. הרכב ייסע לרוב נסיעה עירונית קצרה עם עליות ,חיפה. ונסיעה ארוכה יותר בסופ'ש. תודה.
הודעה אחרונה מאת tz2002, -
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בס'ד שלום לכולם, ושבוע טוב. זה זמן מה שאני מעוניין לרכוש רכב יד 2 במצב מצוין אני מאוד אוהב את הסגנון של שני הרכבים אם עדיפות לולוסטר מבחינת העיצוב. hyundai veloster 2012 - 1600 - 140 HP רמת גימור מינימלית. Renault clio - 2013 - 1200T - 120 HP רמת גימור גבוהה יותר. המחיר של שתיהן נע באזור ה 60 אלף שקלים. מה שחשוב לי בעיקר זה רכב יפה חסכוני עד כמה שאפשר אך בעל ביצועים טיפה מעל הממוצע השיראלי הרנו מגיע עם יותר אופציות טכנולגיות כגון בקרת אקלים אישית, התנעה וכניסה לרכב ללא מפתח - KEYLESS, בקרת שיוט מה שבולוסטר מגיע רק בדגמים יותר מתקדמים ויותר יקרים. בכל אופן ידוע שיש איסור להתקרב לצרפתיות לכן אני נוטה יותר לכיון הקוריאנית אבל עדיין לא בטוח ... …
הודעה אחרונה מאת Cuore Sportivo, -
- 3 תגובות
- 785 צפיות
היי, - מעוניין לקנות רכב אוטומטי תקציב 150K פלוס מינוס. (יצויין שאני לא נוסע הרבה - סדר גודל 5000 - 7000 קמ בשנה) - למרות שעוד לא נהגתי על אף רכב, הרכב ששמתי עליו עין כרגע הוא ה LEON FR אבל ממש לא חובה. - רכב חדש\ישן - לא הצלחתי להבין אם ללכת על משומש (שומע כל הזמן שמשומשות כבר לא באופנה מאז הליסינג) או חדש (יש בכלל ליסינג על מכוניות ספורטיביות כגון ה FR? הרי משומשת יהיה קשה למצוא). - אם אלך על חדשה FR - כמה קשה יהיה למכור אותה במחיר שפוי? האם שוק היד שנייה של הרכב הזה בסדר? תודה
הודעה אחרונה מאת bencl100,
-
מי מחובר 10 משתמשים רשומים, 0 אנונימיים, 570 אורחים (הצג רשימה מלאה)
