ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
שלום. אני מעוניין במידע מאנשים שמחזיקים הונדה סיוויק 1800 בין השנים 2008-2010. באינטרנט רשומים נתוני צריכת דלק והכל טוב ויפה אבל בתאכלס הנתונים בשטח אחרים. אז אשמח לדעת את הדברים על סמך הניסיון האישי שלכם: -נתוני צריכת דלק לטווח ארוך, בעיקר בין עירוני. - איך הרכב מתפקד בנסיעות ארוכות, איזור ה 180 ק"מ ביום. - האם הרכב באמת נותן תמורה למחיר שלו?
הודעה אחרונה מאת Arthur85, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן בוקר טוב אני מחפש רכב בתקציב הנ״ל הדרישות מהרכב הן קודם כל אמינות (יחסית בכל זאת ישן) שיהיה חסכוני יחסית גם (פחות קריטי אבל עדיין נגיד1/11 ומעלה ) האופציות שהסתכלתי עליהן איביזה/פולו של שנות ה2000 פלוס מינוס (מנועים 1.4/1.6) שנראות לי עדיפות מבחינת קצת יותר כוח ונוחות - רק שאלת האמינות נותרה ואני לא בטוח (נגיד מנועים עם 150-200 קמ) פורד פיאסטה, אבא אומר שאמינה בהחלט, פחות כוח בהשוואה לגרמניות ולא יודע על נוחות. ויפניות למיניהן: יונדאי אקסנט, אימפרזה, מאזדה 323, סוזוקי בלאנו, ניסאן אלמרה. שאני מניח על כולן שיהיו אמינות רק שאלת הדלק.. אשמח לשמוע עצות! תודה
הודעה אחרונה מאת rolling_stony, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 799 צפיות
שלום, מחפש רכב שני שישמש בעיקר לפיזור ילדים לגנים כל בוקר ( נסיעה של דקה שתיים) ולאחר מכן נסיעה לעבודה 30 ק"מ הלוך חזור בפקקים (ידני יחסית ירד מהפרק עקב בעיות ברכיים עם הקלאץ') הכיוון הוא קיה פיקנטו או יונדאי איי 10, חשבתי גם על פיג'ו 208 כדי שיהיה יותר מרווח . חשובה אמינות ונוחות ותחזוקה לא יקרה, דלק לא קריטי כי הנסיעות קצרות. איזה מבין הרכבים עדיף, והאם פיג'ו 208 לפני המתיחת פנים שונה באופן מהותי מאחרי המתיחת פנים? והאם יש עוד רכבים שיכולים להיות רלוונטים ומומלצים? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Nadav1980, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום וברכה. אני מחפש לקנות רכב ספורטיבי, ידני בלבד, עד 50א ש"ח. שימושיות (5 דל') - יתרון אני נוסע המון (כ40א ק"מ בשנה) כך שחשוב שישמור על עלויות סבירות, ושיהיה כיפי ונח. כיום אני בעליה של פיג'ו 307 XSI 2.0 ידנית. חבר מציע לי את רכבו, פוקוס טיטניום טורבו ידנית 2013 (180 ב"ס), עם כ60א ק"מ ב60א ש"ח (חריגה מהתקציב). העניין הוא ששמעתי שמועות על מנוע בעייתי ועלויות תיקון משמעותיות. מישהו מכיר? אשמח לחו"ד על ההצעה לעיל וכן על חלופות אפשריות. תודה.
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 526 צפיות
שלום, אני ממש מתלבט לפני קניה, אני כרגע עומד מול hyundai i20 2014 insight במחיר 55 אש"ח האם לקנות או שאמצא משהו עדיף בטוח מחיר הזה ? (סופר מיני, חסכונית, אמינה, לא צפופה מדי) כמובן שבחסכוניות היא לא הבחירה הנכונה, אך צריך להתפשר. או שלא?
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אני מחפש כרגע לעצמי סופר מיני ידנית בגזרת 45K תקציב עם אפשרות לעלות קצת למציאה. שקט בנסיעה חשוב לי מאוד. ראיתי סוזוקי סוויפט שההפתיעה אותי לטובה בשקט , אך תא מטען עלוב וקפיצות חזקות על במפרים. לא פסלתי אותה אבל רוצה לבדוק עוד אופציות. נסעתי על קיה ריו והתחברתי אבל האוטו במהירות 90 ומעלה רועש לצערי , אחרת הייתי מתקדם איתו. ישבתי בפאביה של חבר ולא אהבתי את הכסאות מקדימה ולא מאחור. ראיתי גם יונדאי I10 שהיא אמנם מיני אבל יחסית לסגמנט מרווחת נוחה ושקטה. היא איפשהו בין מיני לסופר מיני. C1 וכו' לא מתאימות לי וכנ"ל סיאט מיי / סיטיגו ק"מ צפוי שנתי - כ18K . תוואי מעורב עם נטייה לעיר אז יש חשיבות לדלק (נוסע עכשו על ספארק ידנית ששותה 1 ל16…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום רב אני נוסע על אופל ברלינה מודל 2014 1400 טורבו 60,000 בליסינג מהעבודה, אני דיי מרוצה ממנו ומתלבט אם לקנות אותו... אשמח לשמוע דעות על הרכב: אחזקה זולה/יקרה, אמינות, האם קל /קשה למכור רכב כזה הבנתי שלא מייצרים יותר את הדגם הזה... האם זה ישפיע כשארצה למכור אותו תודה, אילון
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 797 צפיות
אהלן, מצאתי רכב שמעניין אותי. הרשיון רשום על שם הלקוח והרכב בבעלות הסוחר. עברת הבעלות נעשתה בינהם בחוזה (לדבריו) אך ללא אזכור ברשיון הרכב. לא מדובר באדם בעל מגרש או עסק רציני אלא אדם פרטי שעוסק בכך. מהצד זה מרגיש שמדובר במתווך של רכבים. כיצד עלי להתנהל מולו בהנחה שאני מעוניין להתקדם בתהליך. אז קראתי עכשיו על טופס גילוי נאות ואני אדאג להחתים אותו. אילו דברים נוספים עלי להכיר ולשים לב.
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
עד עכשיו הייתי נעול על קניית פיג'ו 208 ActivePro, אך ירידת הערך החדה שלה בשוק המשומשות ותוספת של כ-20000 מול האיביזה STYLE גרמו לי לוותר על הרכב. לדעתי האיביזה מגיעה עם פלוס מינוס אותו אבזור ומנוע עדיף, אז יש לי כמה שאלות: 1. מחיר - לפי מה שקראתי אפשר לרכוש את הדגם style במבצע ב82000 ש"ח, האם זה המחיר האחרון או שאפשר לרדת עוד? 2. דגם חדש - האם זה נכון שבאיזור יולי יוצא דגם חדש לאיביזה? ואם כן, האם שווה לי לחכות עוד כחצי שנה ולרכוש את הדגם החדש? המחירים יהיו זהים ? (בהשוואה לשנים קודמות שהתחלפו דגמים), ידוע אם המערכת מולטימדיה תשודרג? 3. צריכת דלק - אני די מבולבל מצריכת הדלק של מנוע 1.0T, חלק מהמקומות רושמים צריכה מאוד נמוכה של 1/12 או 1/13-14 או בכלל 1/17. מ…
הודעה אחרונה מאת ronma1, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מחפש רכב סופר מיני לנסיעות קצרות בתוך העיר באופן יומי. שיהיה אוטומט עם 5 דלתות. חשוב שיהיה כמה שיותר חדש ואמין עם צריכת דלק נמוכה מזגן טוב. חשבתי על סוזוקי אלטו, פיקנט לא יודע אם להתקרב למשפחת הc1, 107, אייגו רק מהסיבה שמדובר בגיר רובוטי וזה מתכון לבעיות בעתיד. סכום רכישה לרכב באזור ה35k.
הודעה אחרונה מאת ntd, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום רציתי לעזור לאחותי קנות רכב משומש מפרטי כמו שעשיתי פעמים רבות, אבל כרגע הם מעוניינים בקניית רכב משפחתי חדש מליסינג אפס קילומטר. אמרתי לה שאבדוק את ההצעות באתרים השונים ואמליץ לה על רכב מתאים, אבל כל מה שאני מוצא זה "תשאיר פרטים וניצור איתך קשר". תודה, אבל לא תודה. אני רוצה לראות מבחר דגמים עם מחירים כדי שאוכל להמליץ על המוצלח או הכדאי מביניהם. ובכללי, עם איזה חברות ליסינג כדאי לעשות עסקאות כאלו? מבחינת ההוגנות והשירות. התשלום עבור העיסקה יעשה במזומן כך שהשוואת תנאי מימון לא רלוונטית. יורד כאן העניין של בדיקת מצב הרכב מאחר ומדובר ברכב שהוא למעשה חדש. לא הצלחתי למצוא בחיפוש כאן. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת mpol, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 677 צפיות
שלום הבנתי שהדגם אמור לעבור מתיחת פנים ב 2017. יש למישהו מידע אם אכן הרכבים שנמכרים הם כאלו? אני ראיתי רכב הליסינג יד ראשונה 2017 אבל שנראה כמו הדגם הקודם. תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ערב טוב קיבלתי הצעה באופרייט ליס לפורד פוקוס סטיישן מליסינג שעלה על הכביש בפברואר 2014 שעבר 85,000 ק"מ טסט עליהם ב 52,000 ש"ח. האם כדאי? צריכת דלק, אחזקה, סחירות... שמעתי שיש בעיות של עדכון תוכנה במנוע שבגללה רכבי הפוקוס יותר זולים... כמה זה בעייתי? בברכה, אילון
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
-
- אחראי פורום
- 35 תגובות
- 9.2 אלף צפיות
שלום רב, אני מעוניין לרכוש רכב סופר מיני ומי שתפסה לי את העין זאת הסיאט איביזה. הלכתי לצ׳מפיון והציעו לי הצעת מחיר עבור האיביזה style ועבור האיביזה fr . אפשר להגיד שזה רכב ראשון שלי שהוא מעל שנת 2000 לפני כן היו לי רכבים שנים 1998, אך יצא לי לנסוע על הונדה סיוויק של אבי 2009 1.8. דגם הסטייל עולה בערך 85K , ל FR זה טיפה יותר מ100K . מדובר על 25-30 אלף ש״ח הבדל במחירים. הסתכלתי על שני הרכבים והאבדל הגדול בFR אלו דברים שבמכונית מיני ב70K יש כסטנדרט . פנסי לד וערפל , ציפוי עור לבלם היד וההגה, והכי עצוב זה מערכת בקרת עקלים שיש בFR ואין בסטייל. והתוספת האחרונה זה ״הסאן רוף״ בעצם מבחוץ זה ניראה כסאנרוף עצום שנפתח כמעט עד אמצע הגג אך מבפנים זה ניראה כ…
הודעה אחרונה מאת Tamir FR, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום, שאלתי כאן עבור חבר לפני כמה ימים האם להתרחק מרכב יד שניה שעבר תאונה. אתמול הוא קיבל לידיו את דו"ח השמאי. ירידת הערך היא 5% בגין החלפת שמשה קדמית, תיקון חלק דופן קדמי שמאל וצביעה לא מקורית. התאונה היתה בחזית צד שמאל והוחלפו (הדברים היקרים העיקריים): פגוש קדמי, תומכים לפגוש קדמי (שמאל, ימין, ותומך פנימי), מכסה מנוע, 2 הפנסים הקדמיים, כנף קדמי (שמאל+ימין), שמשה קדמית, סורג למגן קדמי ומעבה למזגן. סה"כ נזק של כ-30 אלף שקל. התאונה היתה לפני כשנתיים כשהרכב היה כשנה וחצי על הכביש. מאז נסע עוד כ25 אלף ק"מ. הגם שטופל במוסך היבואן כל השנים, לפני/אחרי התאונה, התיקון עצמו בוצע במוסך מורשה של יצרן יפני אחר. אשמח לקבל עבורו תגובות האנשים שמבינים …
הודעה אחרונה מאת Danny13, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ערב טוב, אנחנו זוג +3, לאחר תאונה אנו עומדים בפני קניית רכב, התקציב הוא כ20k. א. אנחנו תוהים האם משתלם לקנות רכב גדול לקראת הרחבת המשפחה בעוד כשנתיים. להחליף רכב בכזו תכיפות זה כאב ראש והוצאה כלכלית. ב. מה דעתכם על רנו גרנד סניק 2006-8? תתן לנו מספיק מרווח היום עם השלישיה, מענה עתידי לעוד ילד או שניים גם אם בדוחק, ועומדת במסגרת התקציב. ג. אם רנו, למה כדאי לשים לב כשקונים? תודה.
הודעה אחרונה מאת Fazer, -
-
אהלן. אני זקוק להמלצה לרכב מיני, רצוי מאוד שיהיה חדש, גם ליסינג 0 ק"מ הולך. הרכב עתיד לשרת נהגת אחת, רצוי מאוד שיהיה בטיחותי (נהגת חדשה), אוטומטי (גם רובוטי כנראה הולך), חשוב שיראה בסדר ולא משהו כמו סוזוקי סלריו. (פיאט 500 לא הטעם שלה לצורך העניין ) צריכת דלק לא קריטי מדי, אבל לא רכב שיעשה 1:10 בעיר בנהיגה רגועה, משהו כמו 1:12-1:13 בעיר נשמע לי סביר והגיוני לרכב כזה. ביצועים אין דרישה למשהו מטורף בתקציב הזה, אין מה לבוא עם יותר מדי ציפיות. מבחינת אבזור אין דרישות מיוחדות למעט כמה שיותר אבזור בטיחותי וציון גבוה ביורואנקפ (כמה שאפשר ברכב מיני בתקציב הזה), נחמד אם תהיה מערכת מולטימדיה מקורית עם שליטה מההגה, אבל זה לא דיל ברייקר. עדיף שהתחזוקה לא תהיה יקרה ושהביט…
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 571 צפיות
שלום אני מעוניין ברכישת רכב חדש ולא מעוניין במיני הקטנות אלא יותר בקטגוריה של סופר מיני לא התלהבתי מ הסיאט איביזה ומהפיגו הזולים יותר מהאחרות. בעקבות מבצע שיתקיים יש אפשרות לרכוש באחל נו אוטומטית כולל רישוי מאובזרת מאוד במחיר על הכביש של כ 92000 מנגד ישנה אפשרות לרכישת קליאו 2017 יד ראשונה מאלדן בכ 83000 שח הקליאו כמעט ולא מאובזרת אין חלונות חשמל אחוריים אין מולטימדיה וכו הבעייה העיקרית שלי עם הבלנו שהיא זכתה רק ב 3 כוכבי ריסוק וטענת אנשי המכירות כי נבחנה עם 4 כריות היא שקר גמור מנגד היא מאובזרת מאוד נאה וכו הקליאו כנראה זכתה ב 5 כוכבים עם 4 כריות אבל דלה באיבזור במיוחד ביחס לשנת 2017 עד כמה רלוונטי צריך להיות הציון הבטיחותי, אם…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 700 צפיות
ראיתי עכשיו ביד 2 מאזדה 2 דינמיק, עלתה לכביש במרץ 13 עם 70 אלף קילומטר. 0 ק"מ יד שנייה, במחיר של 57K. אני יודע שב10 אלף נוספים אני יכול לקנות ספארק חדשה, אבל אני יודע שהמזדה זריזה יותר. זה מחיר טוב?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 1 תגובות
- 859 צפיות
היי לכולם! רציתי להיתייעץ בנוגע לקניית קליאו ספורט rs 203 (שנתון 2010-2011) . מבחינת עליות האחזקה והביטוח, וכמו כן על ההנאה מהרכב וכמה באמת הוא נותן. הסיבה שאני שואל את זה, היא כי כרגע אני חייל (אחרי גיל 21, אומנם, אך יש לי עוד תקופה ארוכה לסיום השירות), ואני די מפחד האם זהו צעד לא נכון ובעצם להכניס את עצמי לבור. החזקתי במשך שנתיים כמעט מיני קופר ממודל 2002, אוטו מדהים בהתנהגותו ומפתיע, ומי שמכיר יודע על מה אני מדבר, אך עליות האחזקה והטיפולים, החלקים והכל בעצם היו מטורפות , ואיני יכול להיכנס למצב הזה שוב. כרגע נוהג במשך שנה על פולו יאנג 2012, שחוץ מלקחת אותי מנקודה x ל y ולהזכיר לי שאני מאחורי ההגה הלא נכון..לא עושה יותר מדיי, והרבה זמן אני מהרהר בהחלפה. מצ…
הודעה אחרונה מאת GTI33, -
בוקר אור, אשמח לקבל בעד/נגד I20 שנת 2017. אנחנו זוג צעיר, כרגע ללא ילדים, הנסיעות העיקריות הן בתוך העיר (בית - עבודה) באיזור ה-20-30 ק"מ ליום. מה שחשוב לנו זה: 1.אמינות 2.נוחות/מרווח באוטו 3. אחזקה סבירה (היום יש לנו פיג'ו 308 שנת 2011) 4. צריכה דלק טובה האם הרכב יענה על הדרישות שלנו? (לא מתכוונים להחזיק את הרכב מעבר ל-3 שנים) תודה מראש לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
קורולה 2014 1 2
מאת subaru_loyale- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
היי. מצאתי אחת 2014 glo עם 20 אלף ק"מ יד 1 פרטית. שאלה סופית: האם יש רכב משפחתי אחר שכדאי לרכוש ב 90 אלף שקלים. שישלב פרקטיות/חיסכון ואמינות מכסימאלית. אודה על כל תגובה עניינית.
הודעה אחרונה מאת Dragonjepp, -
- 3 תגובות
- 673 צפיות
אני מחפש לקנות רכב בסביבות ה35,000 מעדיף שלא לחרוג מהסכום. הכיוון הכללי שלי הוא רכב משפחתי קטן/ספורטיבי אני נהג יחיד בן 22 רוב ההתניידות היא בעיר ולפעמים נסיעות קצת יותר רחוקות (מבת ים לתל אביב) חשבתי ממש בכללי על משהו בסגנון הונדה סיויק/מיצובישי לנסר/מיצובישי לנסר ספורטבק זה רעיונות די כללים הידע שלי ברכב הוא ממש בסיסי מה שכמובן חשוב לי זה : צריכת דלק לא פחות מסבירה רכב אמין בעל שוק מאובזר (אני יודע שלכל רכב יש מספר דגמים אז חשוב שתציינו את תת הדגם בבקשה) נראות הרכב כמובן העדפה ללוק מודרני תודה רבה לכולם אם יש עוד פרטים שיכולים לכם לעזור לי תשאלו אני אענה בהקדם
הודעה אחרונה מאת Shahafy, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לפורום המכובד, הבוקר ביצעתי בדיקה בקומפיוטסט ראשון לציון לרכב פיאט פנדה שנת 2013. לפני כשלושה שבועות ביצעתי בדיקה בקומפיוטסט אשדוד לרכב פיאט פנדה שנת 2012. בשתי הבדיקות צויין כי ישנה "קורוזיה בגוף המנוע". מצד אחד הבוחנים טענו כי לא מדובר בממצא בעייתי במיוחד, והבוחן בראשון לציון אף ציין כי לנסיונו מדובר בבעיה יחסית שכיחה ברכבי פיאט. האם מישהו יכול להרחיב מעט בנושא ובסיכונים האפשריים? האם צריך / ניתן לעשות משהו עם הקורוזיה? תודה!
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר, -
-
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לאנשי הפורום היקרים, בקרוב אלד תאומים (המצטרפים לילד בן שנתיים), מחפשים רכב שיהיה מרווח להכיל 2 סלקלים וכיסא תינוק במושב האחורי ושהבאג' יהיה גדול מספיק להכיל עגלת תאומים, טיולון, תיק, קצת קניות וכו'... רוצים סביב 4-5 שנים על הכביש וצפונה. אשמח להמלצות תודה
הודעה אחרונה מאת Sheli531, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני רוצה לקנות רכב שעומד חודשיים בחניה, ואין לו טסט. אם נעזוב את המחיר, עד כמה זה בעייתי שלא הניעו/נסעו ברכב חודשיים? קראתי לא מעט שרצוי להניע פעם בשבוע רכב עומד, ופעם בשבועיים לעשות סיבוב. יש בעייתיות לקנות רכב כזה? צריך לשים לב לדברים ספציפיים? *ועוד שאלה קטנה: אין בעיה להעביר בעלות לרכב בלי טסט, נכון? מדובר ברכב בן 7 שנים אם הנתון הזה משנה. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
-
- 5 תגובות
- 813 צפיות
דרישות (לפי סדר חשיבות): רכב בטיחותי לא ידני נוחות נסיעה, גם מחוץ לעיר צריכת דלק סבירה ומעלה וכמובן שהרכב צריך להתאים לזוג + 1 (מקום לעגלה וכו') אשמח לשמוע הצעות מנומקות. תודה
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מודל 2013 פחות או יותר. מחפש רכב 7 מקומות למשפחה. חייב עזרה: מצד אחד, קורא ביקורות טובות מאוד על ה SMAX, מצד שני, בקושי רואים אותו על הכביש או למכירה וגם הפסיקו לייבא אותו. מצד שלישי, אני רואה המון OUTLANDER על הכביש. אני יודע שהם לא באותו קטגוריה ושלכל אחד צרכים משלו. ובכל זאת אם נעשה מבחן כדאיות, מי תצא המנצחת - כחבילה שלמה וכתמורה הטובה ביותר לכסף.
הודעה אחרונה מאת yuval1111, -
פיג'ו 208 חדשה 1 2
מאת idona-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
אהלן, אני נמצא לפני קניה ראשונה של רכב ואשמח להתייעץ איתכם פה. שני דברים שחשובים לי בעיקר ברכב: 1. מערכת מולטימדיה מבוססת אנדרואיד (כדי להפעיל וויז/google maps עם אינטרנט) 2. חסכון בדלק (לפחות 1/15). הייתי היום בסוכנות פיג'ו וקיבלתי הצעת מחיר על ה208 Active Pro 1.2T ב98500 עם קודן וחיישני נסיעה לאחור (יש מבצע עכשיו של פיג'ו על הדגם הזה). לגבי המערכת מולטימדיה, עלות השדרוג לאנדראויד מהיבואן הוא כ6000 ש"ח, אך הבנתי שאפשר לקנות תוסף שישדרג לאנרואיד (https://goo.gl/GzTVxJ). ראיתי שהרכב מגיע ללא מצלמת רוורס, אשמח לשמוע כמה עולה להוסיף מצלמת רוורס בשוק הפרטי. גודל הרכב לא מפריע לי, אז לא אכפת לי לקנות רכב אפילו יותר קטן (i10/spark וכו') ולחסוך כסף, אך א…
הודעה אחרונה מאת asafasraf, -
-
- 5 תגובות
- 731 צפיות
היי לכולם! קצת מיואש! אשמח לעזרה! בדיוק מכרתי את הגטס 2007 1.4! מחפש רכב בדחיפות! התקציב גג 22 אלף, משפחתי, הכי חשוב בטיחותי! אוטומט (לאשתי אין רשיון ידני :\), לא רוצה להיות במוסך! רק טיפולים וטסט! וכמובן אם אפשרי גם זול לאחזקה עד כמה שניתן! כרגע מצאתי בסביבות ה22 אלף ש"ח: מיצובישי לנסר 2008 1.8 יד 2 שעשתה 175K. מיצובישי לנסר 2010 1.5 יד 2 שעשתה 166K. בנוסף לרנו מגאן החדשה דור 3 2010 יד 2 שעשתה 145K. תודה!!!
הודעה אחרונה מאת vladclar,
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 257 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שלמה.נ.
- davemustaine87
- asael_10
- M H
- Derish
- asix
- daniel.asu
- mikyl
- rev-Match
- tribel
- David32
- יבגניפ
- Moshe c
- Michazzz
- pooh-bear
- Avia
- malcishua
- שביט
- רועי5
- jpex
- AmitGo
- SurfHigh
- discoTD5
- צוק
- yoni162
- Night Driver
- itaysamurai
- SlowRide
- hans
- fatboy1340
- סידן
- helpa246
- BoazB11
- אורי מ.
- hondacivic02es
- orankohn
- דניאל1983
- yossiaviel
- yahaga
- ninickname
- איציק נ.
- Dor4U
- שימי 85
- stx
- ArikB
- amosbmw
- mcaspi
- Liviur
- chilcom
- stum
