ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- 21 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
בוקר טוב, אשמח להמלצות ומחשבות של חברי הפורום: מחפשת משפחתית קומפקטית להסעת מבוגר ו-2 ילדים (4,12). נסיעות תכופות בין חיפה (אחוזה) לקריות (2-3 פעמים ביום). - דגמים מומלצים עם גרסה ידנית - האם דגמים היברידיים משתלמים כשמדובר בעליות של חיפה - נפח מנוע מינימאלי מומלץ תודה רבה ושבת שלום לכולם!
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 4 תגובות
- 8.7 אלף צפיות
שלום, מצאתי רכב שמעניין אותי ואני רוצה לקחת אותו לבדיקה. בגלל שאני לא מהאיזור אשמח לעזרתכם לגבי מכוני בדיקה טובים ואמינים באיזור פרדס חנה תודה מראש
הודעה אחרונה מאת shimon166, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 749 צפיות
אהלן שלום אני מחפש רכב מיני בתקציב נמוך יחסית, עד 22-20 אלף שקלים, שישמש אותי ביום יום בנסיעות לעבודה בתוך העיר, ומדי פעם לנסיעות בין עירוניות. הכי חשוב לי שהרכב יהיה חסכוני, אמין ושיהיה חדש יחסית, גם אם זה על חשבון איכות נסיעה ונוחות, אבל שעדיין יוכל במקרה קיצון לצלוח נסיעה לירושלים הגבוהה. אין לי בעיה עם גיר ידני, במידה וזה עוזר אפילו קצת להוצאות. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
חברה של המשפחה מוכרת פז'ו 107 רובוטית שנת 2009 רציתי לשאול אם למישהו פה היה כזה רכב ויודע להגיד לי איך הגיר אם הוא לא עושה יותר מדי צרות אשמח לחוות דעת תודה לעונים !
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 811 צפיות
אהלן חברי הפורום, אימי מעוניינת לקנות לאחי הקטן רכב חסכוני שישמש עבורו בלבד, הוא קיבל את הרישיון (ידני) בחזרה לאחר כשנה-אפילו פחות, של הקפאת הרישיון בגין נהיגה בשכרות, והיא מחפשת רכב יד 2, בתקציב 30 אלף, אני מקווה שהיא תעלה ל35 אלף, עוד לא שאלתי. בעיקרון, אחי הקטן התגייס לצבא, חוזר בימי רביעי עד שבת, וצריך רכב שישמש לו לנסיעות בכפר ואולי גם נסיעות בין עירוניות. אני 1.80, הוא טיפה גבוה ממני, אז צריך שיהיה מרווח, ואמין, שלא ילך למוסך כל שני וחמישי, בקיצור, רכב אמין, מרווח, וחסכוני אם אפשרי כמובן. מה הייתם מציעים לנו, אני הסתכלתי בלוח יד2, וראיתי אופציות מעניינות, קיה פיקנטו 2011, שברולט ספארק 2013 או כמובן פיאט פנדה 2011 (לא בטוח לגבי השנתונים, יכול להיות ש…
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
ערב טוב .מצתי פיגיו 207 יד ראשונה עם 64 אלף קילומטר שנת 2010 אוטומט .מחיר מבוקש 33000 אלף שח מה דעתכם שווה ?תודה לעונים מראש .
הודעה אחרונה מאת oren1, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום אני מחפש רכב קטן וחסכוני בבנזיו עד 30,000-35,000 ש"ח פחות או יותר. חשוב לי שהרכב יהיה אמין,חסכוני בבנזין,וגיר אוטומט. מחיפושים שעשיתי ראיתי שפונטו ספייס עד 2006 עונה להגדרה הזאת,אבל בעיקר ההונדה גאז עד שנת 2008 גיר רציף עונה להגדרה זאת וגם אמינה מאוד. לפני שאני מתחיל בחיפושים אחר הונדה גאז שכזאת רציתי לדעת האם יש אלטרנטיבה יותר טובה מהקנייה הזאת? יש לציין שההונדות גאז שנת 2007-2008 נמכרות ב- 30,0000-35,000 ש"ח.[כמובן רכבים עם ק"מ נמוך ושמורים] האם יש אלטרנטיבה יותר טובה מבחינת התקציב שברשותי? אלי
הודעה אחרונה מאת אלי37, -
-
- 1 תגובות
- 805 צפיות
יש למישהו ניסיון עם הרכב,דברים שחשוב לבדוק לפני קנייה? תודה רבה ויום טוב
הודעה אחרונה מאת שמואל, -
- 0 תגובות
- 636 צפיות
שלום, צריך עזרה בפיענוח קודי השגיאה הנ"ל. האם מדובר במשהו קריטי? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Behringer, -
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום חברים, בשנה וקצת האחרונות אני נוסע ביונדאי i25 שנת 2011. יש לי נסועה גבוהה, במהלך שנה מאז שקניתי אותה נסעתי כ 27500 ק"מ. עבור המרחק הזה צרכתי כ 2280 ליטר, מה שיוצא צריכה ממוצעת של 12 קמ"ל. יש לציין ש 85% מהנסועה הזו הם נסיעות יומיומיות רחובות-ירושלים-רחובות (כמעט בלי נסיעה בתוך הערים עצמן) ופעמיים בחודש נסיעה לצפון + ממש מעט נסיעות בתוך העיר. בסך הכל הוצאתי על דלק במהלך השנה הזו כ 12970 ש"ח (מחיר ממוצע של 5.68 ש"ח לליטר). חישוב זריז מעלה שאותה נסועה ברכב עם צריכה של כ 18 קמ"ל הייתה חוסכת לי כ 4300 ש"ח בשנה. מאוד הייתי רוצה להחליף לרכב עם צריכת דלק עדיפה כמו היברידית אך יחד עם זאת אני גם מאוד מפחד מהוצאות אחזקה גבוהות. היונדאי באמת לא רואה מוסך - עלויות האחז…
הודעה אחרונה מאת צביקי, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני הבנתי שאלו אותם מנועים, הדגם המועדף הוא הפולסוואגן פולו 1.4 ידני. רציתי לדעת אם למישהו יש פה ניסיון עם הרכבים האלה, האם הוא אמין ומה בנוגע לגיר ולמנוע האם יש איתם בעיות. מעוניין בדגמים של שנת 2010-2011. האם למישהו יש הצעות אחרות לרכב בתקציב דומה?
הודעה אחרונה מאת mikish99, -
-
ניסן X trail 1 2
מאת MikMan- 25 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
שלום לכולם מעוניין לקבל מידע ממשהו שרכש את האקס טרייל. קראתי מספר נסיעות מבחן ברשת אך "אין חכם כבעל ניסיון" ובכל זאת... איך איכות החומרים, נוחות הנסיעה והאיבזור, צריכת הדלק ביחס ל אאוטלנדר 7 מקומות. (מקוה שזה הפורום המתאים לשאלה זו). תודה Sent from my SM-N915F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת MikMan, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, כרגע אני במצב קצת מורכב ואני אשמח לעזרה וסליחה מראש אם זה טיפה ארוך מדי. יש בבעלותי אופל אסטרה 2011 טורבו ובאוקטובור הקרוב אני מתחיל ללמוד הנדסת תוכנה - תואר שהוא 5 ימים בשבוע במשך 4 שנים ככה שזמן לעבוד לא יהיה לי. הרכב שלי מאוד יקר לאחזקה והוא גם שותה לא מעט דלק. אני מעוניין שיהיה לי רכב אמין טוב וחזק לפחות ל4 שנים הקרובות (תקפות התואר) ככה שיהיה לי ראש שקט מבחינת טיפולים והוצאות מיותרות. את האופל שלי אני אמכור בוודאות כי אני לא אוכל להרשות לעצמי להחזיק אותה בתקופת התואר וזה לא יד ראשונה כך שצפויות תקלות (סביר להניח שלא זולות) בהמשך הדרך והשאלה היא כזו: האם פשוט כדאי לי לקחת מימון ולקנות רכב חדש מהחברה כך שתהיה לי אחריות לשלוש שנים, אני אהיה פטור מטסט על …
הודעה אחרונה מאת nerner5509, -
-
תיבה רובוטית בפוקוס 1 2 3
מאת nimrod7676-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 43 תגובות
- 8.9 אלף צפיות
שבת שלום חברים מצטער על החפירות פשוט אני בקונפליקט מטורף. נדלקתי ממש חזק על הפוקוס ספורט 1.6 עם הגיר הרובוטי. אם היה מצויד בגיר אוטומטי רגיל עשרות שרשורים היו נחסכים והוא היה אצלי היום בחניה. היעוד שלו יהיה לנסוע בחולון-בת ים-תל אביב, בתוך הערים ועל איילון. אני מעריך שלא אעבור את ה10 אלף קילומטר בשנה בשום מצב. אני מבקש לשמוע, ואם אפשר רק מבעלי פוקוס רלוונטית, את שנת הרכב שלכם, נפח מנוע, בכמה תקלות נתקלתם בגיר ושורה תחתונה האם להמנע או לא. בגדול אני לא רוצה לראות מוסך לפחות שנתיים וברור שלא להוציא על זה כסף. ברור שהתשובה יפנית אני אני בשלב שרכב צריך לרגש אותי ואת התשובה יש רק לפורד ופולקסווגן שאגב חולקת את אותו בעיה בתוספת מנ…
הודעה אחרונה מאת nimrod7676, -
-
C4 סיטרואן
מאת ברוכי-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חברים יקרים, יש לי הצעה לרכישת סיטרואן C4, שנת 2012 יד 2, נסעה 94,000 ק"מ. טופלה במוסך סיטרואן. כדאי או לא כדאי?
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- 6 תגובות
- 958 צפיות
שלום לכולם. לאחרונה החלטתי להחליף את הרכב שברשותי, אופל אסטרה 1.4 טורבו 2012 (אוטומטית יוצאת ליסינג) ברכב קצת יותר קטן וסולידי וידני. מכיוון שהסחירות של הרכב במצבו נמוכה מאוד אבצע טרייד אין במגרש כלשהוא (אוטו דיל ככל הנראה) ואני מתלבט לגבי הרכבים שיהיו שווים את ההחלפה. כרגע מוצעת על הפרק סיאט איביזה 2013 ידנית עם מנוע 1400 רגיל בתוספת תשלום קטנה (כי הק"מ הוא כמחצית משלי והרכב מגיע מיד פרטית). רציתי לדעת האם לדעתכם זו עסקה משתלמת כשלוקחים בחשבון צריכת דלק, עלויות אחזקה ואבזור. ואם לא, מה היה מומלץ במחיר הנ"ל (הרכב שלי מתומחר במחירון בסביבות ה40K) תודה מראש
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אנו עומדים בפני קניית רכב חדש אך מאוד מוצפים מההצעה בשוק, אנחנו זוג +2 כרגע נהנים מאוד מהליאנה '07 חמש דלתות, רכב אמין ומרווח עבורנו. פרמטרים חשובים, נהג גבוה מעל 1.94, זקוקים לתא מטען מרווח, יכול לבוא בחשבון גם 7 מקומות. לא נוסעים מעל 12,000 בשנה לרוב בעיר. רכבים שהבאנו בחשבון: פורד גלאקסי פורד s max פיג'ו 5008 סוזוקי קרוסאובר(2013) אחרי טרייד אין מאזדה 5 טויוטה ספייס ורסו /ורסו סקודה רומסטר חשוב לנו לקבל ברכב נוחות נסיעה, אמינות, צריכת דלק סבירה ובעיקר מרווח פנימי ומטען. נודה לכל עזרה
הודעה אחרונה מאת Sheli531, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
חברים שלום, אשמח לחוות דעת על הרכבים הר״מ: 1. Citroen C5 2010-1 2. Renault Fluence 2010-1 3. Ford Mondeo 2010-1 אנחנו זוג + 2 ילדים. אני 190 כך שלא כל רכב יתאים לי. חשוב לי נוחות, בטיחות, אמינות מחירי אחזקה. פחות חשוב צריכת דלק וביצועים. לא נוסעים המון אבל כן אוהבים לטייל סביב ה 20 אלף ק״מ בשנה. סדר גודל של המחיר הוא מקסימום 40 אלף ש״ח. הדבר שממנו אני חושש הוא להכנס לבור של תיקונים ואחזקה יקרה מידי. אשמח לשמוע.
הודעה אחרונה מאת ozzzi, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום חברים! אשתי ואני החלטנו שאנחנו לא יכולים לסחוב יותר בלי רכב ולכן הוחלט על לקנות רכב קטן אך לא קטן מידי מכיוון שנרצה להתרחב בשנה הקרובה, הבעיה היחידה שיש לנו היא שאין לנו כסף מזומן כרגע על מנת לקנות רכב. לאחרונה יצא לי לשמוע על הליסינג הפרטי והייתי מעוניין לברר איתכם אם זה משהו שמתאים לאנשים כמונו, אנחנו לא נוסעים יותר מידי, בעיקר בסופשים, אני מאמין שבשנה לא נעבור את ה18, הייתי אומר 12-15 קילומטר. אני מעדיף רכב חדש מכיוון שאני רוצה למזער סיכונים של תקלות בלאי וכאלה וכמו כן אני לא טוב יותר מידי בלהתמקח לכן גם לא ארצה להתעסק עם החלפת רכב בעוד 3-5 שנים עם מכירה וקניה מחדש, לכן גם לא רוצה עכשיו להתרוצץ בין מכוניות יד 2 ולהכנס לבדיקות וכו. כמו כן הייתי רוצה להחז…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 5 אלף צפיות
איוניק שעוד לא עלתה לכביש כבר קיימת בחברות ליסינג שונות למכירה בכ-10-12 אלף ש"ח פחות מהמחיר שהיבואן נותן (גרסת פרימיום). אני מודעת לעניין היד שנרשמת, ועדיין- האם זה נשמע כמו עסקה משתלמת? מישהו בדק ויש לו תובנות בנושא?
הודעה אחרונה מאת annaravin, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 593 צפיות
טוב אחרי כל מיני התלבטויות (יד 2, ספארק וכ'ו..) אני חושב שבסופו של דבר אני אלך על הפיג'ו 208 אחרי כל הביקורות שקראתי עליה (ונסיעת מבחן שאני הולך לעשות שבוע הבא). ראיתי שבאתר מוטודיל מוכרים את הרכב גירסת ACTIVE PRO ב84,500 ש"ח 0 קילומטר יד שנייה. האם יש איזשהו קאץ' או משהו שאני צריך לשים לב אליו? בהנחה ואני הולך להחזיק את הרכב לתקופה של לפחות 4 שנים כדאי לי לעשות את המהלך? אני יכול לקבל מחיר דומה בסוכנות למי שיודע? איך המערכת סאונד ברכב למי שיצא לנהוג? ומה ההבדל בכלל בין האקטיב לאקטיב פרו? תודה!
הודעה אחרונה מאת Hapoel, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
בן 22 אחרי צבא מתחיל לחסוך לרכב ספורט ראשון. התקציב יהיה בין 50 ל55 בעתיד הקרוב בעזרת ה. אשמח לחוות דעת והתייעצות מאנשים פה. עדיפות שיהיה בין השנים 2005 -2011 ככה שלא יהיה חדש מדי ולא ישן מדי . (כסף, /טיפולים.) שהצריכת דלק תיהיה לא פחות מ 1-10 1-9. מעדיף שיהיה יותר ביצועי מאשר איכותי , עם מנוע 1.8 או 2.0 טורבו /אטמסופרי חשבתי על : leon fr sport up 2.0 (2006-2008 למרות שהוא בלי טורבו או לחכות למציאה של FR במצב טוב ... *חשוב לציין , אך ורק ידנית ! , לא מעוניין בהקלות במבחן. תודה לעוזרים ולנותני דעה !
הודעה אחרונה מאת punz, -
-
- 2 תגובות
- 561 צפיות
מתלבט בין איביזה 2003 ספורט 1.4 לגולף 2001 1.6 שתיהן ידניות חשוב לי אמינות, חסכוני אבל לא עגלה, וזהו בגדול שתיהן באותו מחיר לאיביזה טסט בפברואר לגולף יש שנה
הודעה אחרונה מאת asaf1008, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יש בדיוק שני רכבים כאלה למכירה ביד 2, ה130 כ"ס עולה 20K יותר. האם בשינוי תוכנת ניהול ניתן להגיע להספק הנ"ל? אלו עוד הבדלים מכניים(איבזור פחות משנה) יש בין שתי הגרסאות?
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר, -
סופר מיני עד 75K 1 2 3
מאת Sokuuu-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
היי חברים, אני מחפש להחליף את הרכב הנוכחי שלי, i20 1.4 אוטומט. התקציב שלי הוא 70K, עם חריגה של עוד 5K במידת הצורך. מחפש רכב בן שנתיים גג, יד ראשונה פרטית (אפשרי להתפשר על זה באופצייה של יד 2 ק"מ 0), עם עדיפות לאמינות וחסכוניות על פני שאר המתחרות בקטגורייה (אנקדוטה קטנה - אם יש אופצייה לאחת ממשפחת הואגיות [אולי רק איביזה נכנסת בתנאים ובתקציב?] אשמח לדעת). עד עכשיו עלו לי בראש האופציות של i20 משנת 2015 ואילך, i10 יד 2 ק"מ 0 (אופציה שהולכת ונחלשת ככל שהולך הזמן), פג'ו 208... וכאן זה נגמר. הקטגורייה הזאת לא מתחומי הידע הבולטים שלי, אשמח לדעת מה האופציות שלי בגדר התנאים והתקציב תודה רבה :-D
הודעה אחרונה מאת Sokuuu, -
-
אחר צהריים טובים, אני חדש בפוורום, טרם פרסום השאלה חפשתי נושאים דומים (על פי כללי הקהילה) אך לצערי לא מצאתי. אשמח אם תביעו את דעתכם ותסייעו לי להחליט . היתרון הבולט של שניהם הוא אבזור הבטיחות. כמו כן הצלחתי למצוא מידע על פיו האיוניק זכתה לציונים גבוהים במבחני ריסוק שנעשו לאחרונה. לאחרונה החלטנו אני ואשתי שהגיע להחליף את הפיקאסו ברכב קטן יותר. הרכב מיועד בעיקר לזוג אך המושב האחורי רצוי שיהיה נוח ויצליח לאכסן 3 נכדים. את הנכדים צריך להסיע לחוגים, לקחת מבית הספר. כל כמה חודשים המשפחה נוהגת להצפין לאזור חיפה לשם ביקור קרובי משפחה. ביונדאי פתחי האוורור למושב האחורים צפוים להפוך את השהות לנעימה יותר. יתר על כן, המושב מעט יותר רחב ופחות נמוך מאשר במאז…
הודעה אחרונה מאת Uri-V, -
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי חברים, מצאתי רכב יונדאי i20 משנת 2011 שנראה לי עשוי להתאים לי מבחינת התקציב וכעת אני רוצה לקחת אותו לבדיקה. המוכר גר באזור הוד השרון. רציתי לדעת האם עליי למצוא מכון בדיקה באזור (רעננה, כפ"ס, נתניה) או שאני יכול לבקש שהוא יבוא למכון שקרוב לאזור שלי (רמת גן)? איזה מכוני בדיקה טובים ואמינים אתם מכירים באזור השרון? שמעתי על דינמומטר ברעננה וגם על מוסך האחים בנתניה. אשמח להמלצות נוספות שם או באזור שלי.
הודעה אחרונה מאת Michael.R, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
היי כבר תקופה ארוכה אני מחפש אחרי רכב משפחתי עם אמינות מקסימלית. הרכב שנבחר מבין כל ההצעות היה הונדה סיוויק סדאן. בינתיים המשפחה גדלה ועכשיו יש 3 ילדים ואני בהתלבטות אם ההונדה סיוויק יהיה מספיק גדול ועם בגז' מתאים לעגלה גדולה ומזוודה. מחבר בעבודה אני שומע רבות על מאזדה 6 ועל האמינות שלה, ועל צריכת דלק שלא גדולה בהרבה מההונדה סיוויק. ב80% מהזמן אני נוסע לבד ברכב, חשוב לי שיהיה כייפית לנהיגה עבור הנהג. רמת האבזור פחות מעניין אותי, למרות שאם קונים את מאזדה 6 אז רק את הצורה החדשה. התקציב שלי הוא עד 40K. ולפי החיפושים שעשיתי אפשר להשיג את שניהם בשנתון 2008 מידיים פרטיות עם קילומטרז 150K פחות או יותר. אשמח לשמוע מה דעתכם.
הודעה אחרונה מאת lishaina, -
- 2 תגובות
- 649 צפיות
אהלן חברים כרגע אני נוהג על רנו סנייק 2002 שמשרתת אותי לא רע בכלל, אבל מרגישים עלייה את העייפות. חשבתי להתחדש ברכב יד שנייה כמובן, התקציב כרשום עד 50K (כולל יישור קו אם צריך). השימוש העיקרי הוא נסיעות פנאי בשעות הערב וסופ"ש, מידי פעם יציאה לטיולי קמפינג ושבילים (שום שטח קשוח) מחפש רכב שיהיה נוח לנסיעה / נסיעות ארוכות אמינות כמה שאפשר כמובן מרחב בתא-מטען וזה יהיה יתרון נהדר אם אפשר לקפל את המושבים האחוריים לקבל יותר נפח (שוקל גם להרכיב גגון על הרכב שתהיה את האפשרות להעמיס אפילו אקסטרא ציוד) צריכת דלק - שלא יהיה שתיין. לא מצפה למכונית מיני חסכונית. חשבתי על הכיוון של פנאי שטח בעיקר בשביל המקום אכסון ואולי נוחות הנסיעה, אבל אני בהחלט פתוח לרעיונות ו…
הודעה אחרונה מאת coavi, -
- 16 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
ובכן, אני קורא גם כאן וגם באתרים אחרים ברחבי הרשת ששוק יד השניה "על הפנים" מכוניות נמכרות בד"כ מתחת למחירון, ובמקרה הטוב באם הרכב "מדוגם" (נקי מתאונות, יד ראשונה,ק"מ נמוך) , אזי משלמים מחיר מחירון +/- שאלתי, בתור קונה/מוכר רציני, במידה ואנו מתייחסים למחירון של יצחק לוי (לצורכי ביטוח לדוגמא) האם מתייחסים למחירון המשקולל או רק למחירון הבסיס? נכון, כל מקרה לגופו, אך שמתי לב שיש הבדל של אלפי שקלים בן מחירון הבסיס למחירון המשוקלל. ואתן לכם דוגמא. שנתון 2012 סוזוקי SX4 האצ'בק דגם GLX, יד ראשונה (מרופא) מטופלת כהלכה, טסט ל8 חודשים, על פניו ללא בעיות שנראות לעיין. נקייה ממכות או תיקוני פחחות, אם כי הצמיגים יבשים (הגיוני לאחר 4-5 שנים) מחיר בסיס: 56,000 - לפי לוי …
הודעה אחרונה מאת yossil07,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 621 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- GTאי
- Mr.Hybrid
- fatboy1340
- aviaviavi
- ELI001
- דובצע
- Igalz
- chilcom
- urich
- ronrobin
- Speedool
- דניאל1983
- IsraCar
- אביעד9
- PASHUT
- Avia
- מחכה
- poune
- Dan___
- amosbmw
- natco
- דאבל קלאצ
- MRobot
- Mech Morphix
- daniel.asu
- TomerP
- Pavlik
- יבגניפ
- Itzik-b
- garicho
- gpm11
- matanff
- GKME
- hans
- אריה שאג
- פאר האורה
- ypz
- yaba
- mottis
- meny5
- unreliablebazooka
- yd b-4
- fishmanl
- M H
- Step
- makatuvkan
- yohai71
- yahaga
- bigfoot7375nadav
- eladns
- adir10
- שלמה 30
- gpro
