ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
הי, עד היום היתה ברשותי יונדאי אקסנט 2008 שלצערי ירדה מהכביש בגלל תאונה שהייתי מאוד מרוצה ממנה מבחינת אמינות, תחזוקה ובלי כאבי ראש מיותרים. כעת אני מחפש רכב בשנתון מתקדם יותר בתקציב של עד 45K והדרישות העיקריות שלי הן אמינות (לא אוהב להפסיד זמן יקר על ביקורים חוזרים במוסך). מהסתכלות ביד 2 אני רואה שיכולה להכנס בתקציב מאזדה 3 בשנתונים 2010\2011, בעבר (2005) היה לי נסיון טוב עם המאזדה אך נראה שהיא לא התחדשה בכלל עד 2013 עם אותם 4 הילוכים וצריכת דלק מופרזת. ישנן אפשרויות נוספות שתקציב הנ"ל שיהוו אלטרנטיבה למאזדה? תודה
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
רנו קליאו 2017
מאת ping-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, מתעניין ברכישת קליאו חדשה. מנוע 1.2T גיר רובוטי דאבל קלאץ`. האם הרכב אמין? יש לו מחלות ידועות? איך מחזיק מעמד באקלים הישראלי? האם השוק שלו נחשב "בריא" / כמה קל יהיה למכור בעוד 3 שנים בהנחה שהרכב יהיה נקי מתאונות ועם כ 30K ק"מ על השעון? במידה והתשובות שליליות,על מה אתם ממליצים? תודה
הודעה אחרונה מאת eyalkar, -
-
פג׳ו 208
מאת sashatelaviv-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם, רשמתי בפורום הזה שאני מחפש רכב, נתנו לי כמה עצות שלא ממש עזרו לי אני כמעט סגור על הפג׳ו 208, בגלל שהרכב הוא בין המרווחים בקטגוריה הזאת ( יש לי אשה ותינוק ) , זול בהשוואה למתחרים, נוח, חסכוני ועל הדרך גם נראה טוב לטעמי. קיבלתי הצעה לגרסת האקטיב אוטומט חדש מהיבואן כולל חיישני רוורס ואגרת רישוי ( ללא וויז וללא מצלמת רוורס) 90 אלף על הכביש (המחירון שלה הוא 89,000 ללא חיישני רוורס ובליסינג 0 ק״מ האקטיב עולה 85 אלף ללא אגרה, ללא חיישני רוורס ) כשבהתחלה הציעו לי את גרסת אקסס ב85 עם מולטימדיה, וויז מצלמת רוורס וכו׳ הדרישות שלי מהרכב, להחזיק אותו 3 שנים, אוליי יותר, אני מתכוון לעבור איתו בערך 5 אלף קילומטר בחודש, לא כל חודש ( פעמיים בש…
הודעה אחרונה מאת yovalT, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם. אשמח לדעת מניסיון של חברי הפורום האם מישהו מכיר רכב ידני, חסכוני, אמין וזול. אשמח להצעות. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 944 צפיות
היי אני מחפש לקנות רכב סטיישן (בגלל תא המטען) וכרגע מסתכל על i30cw או kia ceed. חשוב לי הגובה שלו שכן מדי פעם ייסע שם הכלב שלי. לצערי לא מצליח למצוא בשום מקום מידות מדוייקות של תא המטען שלהן. אשמח להמלצות או הכוונה לרכב דומה. אני כן יכול להגיד שהמטען בsuzuki crossover היה מספיק גבוה אם כי קצת קטן באופן כללי. תודה
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 718 צפיות
הבנתי שיש הבדל קטן באיבזור של 2017 וגם כיול של תיבת ההילוכים שזה די חשוב לי. איך אני יכול לדעת כשאני קונה אוטו מליסינג יד שניה 0 ק"מ אם זה 2016 או 2017?
הודעה אחרונה מאת mpol, -
-
- 0 תגובות
- 485 צפיות
אהלן זה אוטו בשביל אחי הוא נעול על איביזה התקציב שלו נע בין 50 ל 55 אלף. הוא מצא איביזה שמורה יד 4 90 אלף קילומטר משופרת כמובן. איזה בדיקה לעשות לרכת לפני ? חוץ ממנוע גיר שלדה
הודעה אחרונה מאת kingsize, -
- 5 תגובות
- 930 צפיות
שלום, אני מעוניין ברכב למשפחה 5 נפשות. רכב גבוה נח ומרווח. שיכיל שני בוסטרים וסל-קל. ממה שראיתינזה נע בין מיני וואן כמו טויוטה וורסו, ל"גיפון" כמו קפטיבה ספורט ואאוטלנדר. אני נוסע בערך 13 km בשנה... כמובן חסכוני כמה שיותר [emoji12] Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מעוניין לרכוש רכב חסכוני למשפחה בתקציב של כ- 30k, הייתם ממליצים עליו?? ואם לא, על מה כן?? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת wee~man acuna, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 484 צפיות
היי, אני מחפש רכב סופר מיני קטן אוטומט, חסכוני ואמין. מבחינת כוח לא מחפש מפלצת אבל שיעלה בכבוד את העליות של ירושלים, פחות חשוב לי המרווח אבל אני מעדיף 5 דלתות [לא דגמי ספורט] אפשרי לחרוג בכמה אלפי שקלים חשבתי על סיאט איביזה 2012 אבל שמעתי שיש בעיות אמינות, זה נכון? אשמח לעזרה, תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 907 צפיות
מה אתם אומרים מבחינת העדפה יונדאי 2013 i20 1400 סמק שמורה במחיר של 55 אלף שח או לימתוך את התקציב ולקנות מיני חדשה כמו מיקרה או פיקנטו
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
- 2 תגובות
- 626 צפיות
שלום לכולם, ברשותי כבר מעל 3 שנים פולו 2003 אוטומט 1.4 ומחפש להשתדרג בשנתון ובחווית הנסיעה. התקציב שלי הוא באיזור ה60K, פלוס מינוס. מחפש אוטומט בלבד, מעל שנת 2010 ושיהיה עם נוכחות ספורטיבית מבחינת הנהיגה והמראה הכללי. אני מטר שמונים ככה נראה לי שלא אמור להיות לי בעיה להכנס גם באופציות לרכבים קטנים. עיקר הנסיעות במהלך השבוע יהיו בתוך העיר כאשר רק בסופ"ש יהיה בינעירוני. אלו האופציות האחרונות שדי נסגרתי עליהן: Seat Leon 2011 stylance tsi 1.8 (160) Hyundai Veloster 2012 1.6 (140) Volkswagen Polo 2011 comfortline tsi 1.2 (105) חשוב לי דברים כמו אמינות הגיר, עלות טיפולים ואחזקה וצריכת דלק. מה לדעתכם הכי יענה לדרישות שלי ? אם יש לכם אופציות…
הודעה אחרונה מאת kabok, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם, מתעניין ברכישת ג'טה מנוע 1.6 TDI אך חסר כל ניסיון עם המנוע הנ"ל. הרכב ישמש כרכב שני בבית, גיר ידני! האם המנועים האלו נחשבים אמינים? משהו חשוב לשים דגש בעת בדיקת הרכב? המלצות או אי-המלצות על הרכב עצמו? תודה.
הודעה אחרונה מאת BMW, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום, אנו מעוניינים לעבור ממאזדה 5 שנת 2006 לרכב אחר. הסיבה העיקרית להחלפת הרכב הינה תקלות חוזרות במאזדה (כנראה הגיל עשה את שלו). אנחנו מחפשים רכב שיהיה גם יותר מרווח מהמאזדה 5 (בדגש על הבגאז'). חשוב לנו שהרכב יהיה אמין מאוד, וצריכת דלק טובה (נסיעות בעיקר בתוך העיר, סביב 1,100 ק"מ לחודש). חשבנו על טיוטה ורסו וקיבלנו עליה המלצות. אנחנו מוכנים להשקיע סכום של כ-100 אש"ח (תלוי בירידת הערך כפי שיבואר בהמשך). השאלות: א. מה דעתכם על הוורסו? ב. האם יש המלצות על שנים מסוימות? דגמים שונים? דיזל? וכד' ג. אנו מעריכים שנחזיק ברכב כ-3 שנים. האם ירידת הערך הצפויה אם נקנה רכב חדש (בכ-140 אש"ח) תהיה גבוהה בהרבה מאשר אם נקנה רכב בגיל 3 שנים? ד. האם כדאי לקנות ממש או ל…
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב, אני מחפש אחר המלצות לרכב עבורי. אני סטודנט וגובה התקציב שלי הוא בערך 22 אלף ש"ח. ברשותי רישיון לגיר ידני ולכן אשמח לקבל המלצות לרכבים שאתם ממליצים עליהם. בנתיים אשמח לדעת מה דעתכם על פורד פוקס(2008/2009) יונדאי אקסנט(2008/2009). מודה לכל העוזרים מראש.
הודעה אחרונה מאת yaronc, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, קיבלתי הצעה לרכב יונדאי 2012 , שעבר תאונה פגיעה בשלדה אחורית מימין ומשמאל. קיבלתי דוח שמאי. מאז רכב עבר טסט. האם יש טעם ללכת לבדוק אותו במכון או שעדיף במוסך?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
איך המזגן ב 208 (2016 1.2 טורבו)? זהו פרמטר מאד חשוב בהחלטת רכישה! תודה!
הודעה אחרונה מאת שמואל, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם מתלבט בין שלושת הרכבים הנ"ל. מבחינת שימושים, נסיעות קצרות (עד 30 ק"מ יומיומי) ומדי פעם נסיעות קצת יותר ארוכות, אחת לשבוע- שבועים (150 ק"מ לכיוון) לציין שאני מתכוון לדגמים אוטומאטיים בכל הרכבים שציינתי. חשוב לי בעיקר האמינות ושיהיה חסכוני.
הודעה אחרונה מאת danie1, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מה אתם אומרים? מרתיע קצת... דברים קריטיים פה פוסלים? אני פשוט לא הכי מבין וכרגע אמרו לי ממש לרדת מזה וחבל על הכסף של הבדיקה מצד שני יכול ללכת הרבה הרבה יותר כסף...
הודעה אחרונה מאת tomerR, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 452 צפיות
היי החלטנו לקנות הונדה סיוויק סדאן אוטומטית. השאלה לגבי השנתונים 07 עד 09. האם יש הבדל מהותי בין הדגמים שיצדיק את ההפרש במחיר? אנחנו מעדיפים להשקיע את המינימום בכל הנוגע לאביזרים. חשוב לנו יותר אמינות לשנים רבות ובטיחות. וכן נשמח לקבל הצעה למוסך בירושלים אליו אפשר לקחת הרכב לבדיקה לפני הקניה. מוסך אמין. אודה לעזרתכם מני
הודעה אחרונה מאת MeniAdam, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מתעניין לרכוש רכב ממגרש טרייד אין של יבואן. רציתי לדעת כיצד לפעול ? א. היכן לקחת לבדיקה ? (איזור פ״ת) - האם כדאי לקחת לעיר אחרת ? ב. מה אפשר לדרוש מהם מבחינת אחריות/תיקונים ? החסרתי משהו ? תודה,
הודעה אחרונה מאת save, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חברים מחיפוש מעמיק בפורום לא מצאתי מידע רב לגבי הרכב, אני כעת לפני רכישה אחרי שגנבו את הפולו שלי והרכב עשה קפץ לי לעינים, מאובזר מאוד עם מנוע די חזק, האם למישהו יש נסיון איתו? מכיר בעיות מיוחדות איתו? האם לדעתכם סחירות השוק שלו תהיה טובה בעתיד? היום אדון לוי יצחק עומד על 42000 מאוד יקר לרכב ידני משנתון 2010? אשמח לחוות דעתכם ראיתי אתמול אחת כזו עם קילומטראז' נמוך ויד פרטית נמוכה ואני מתחבט עם עצמי
הודעה אחרונה מאת ShahaRace, -
שלום לכולם, אשמח להתייעץ אתכם בנושא הנ״ל היום הייתי באולמות תצוגה של טויטה ומאזדה הדגמים שמשכו אותי זה מאזדה 6 פרמיום פלוס וטויטה קאמרי xle ההיברדי אשמח לשמוע חוודים שלכם על הרכבים מבחינת מחירים הם כמעט זהים (הבדל של 1000₪) מרגיש לי שהמאזדה הרבה יותר מאובזרת ומיוחדת מהטויטה (קבעתי ביום שני נסיעת מבחן עליה) כיום יש ברשותי טויטה קאמרי 2001 שנמצאת אצלי כבר 11 שנים ואני ממש מרוצה ממנה אודה לעזרתכם
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- אחראי פורום
- 62 תגובות
- 24.1 אלף צפיות
אהלן חברים. אנחנו במשפחה מתכננים לקנות שני רכבים. אחד זה שברולט ספארק ואחד דאציה סנדרו סטפוואי. בואו רגע נדבר על הספארק.. כמו שכולם יודעים שברולט זה לא חברה אמינה משהו,במיוחד הספארק הישנה עם הגיר ידני שעשתה המון בעיות לאנשים ולא הייתה מוצלחת ממש. הספארק החדשה משכה אותי בגלל האבזור שלה המאוד מכובד והמנוע 1.4 בהשוואה לפיקנטו וi10 יותר חזק והיא מציעה אבזור יותר מכובד. זה הכיוון שלי,ספארק דגם lt+ ב72 אלף, 2017 ברישיונות יהיה,עכשיו מה בנוגע לאמינות? שזה מה שהכי מפחיד אותי.. לא עדיף ללכת על "מנייה בטוחה" בדוגמא לפיקנטו ולi10 (שמציעות אבזור וכוח פחות..אבל אמינות מוצלחת) ומה עם השוק של השברולט? שלא מוצלח בכלל(בדוגמא לקרוז וספארק הישנה) נעבור לדאציה סנדרו סטפו…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 0 תגובות
- 476 צפיות
שלום לכולם, אני חדש פה, ברוכים הנמצאים. אני בן 21, חייל משוחרר. כפי שציינתי התקציב שלי הוא 25,000 שקלים, כשהשאיפה היא כמה שיותר נמוך כמובן.. הרכב שארכוש יהיה הרכב השני שלי, אחרי אאודי A3 שנת 2000. הייתי נשאר עם הרכב, שכן נהניתי ממנו מאוד, חסכוני, אמין, זול לאחזקה וחזק. החיסרון היחיד שלה היה הסלון. הוא היה נוח, אבל הפלסטיקה לא שרדה את מבחן הזמן, ואפשר רק להתפלל למצוא חלפים לחלקי פנים, כי פשוט אין. נמאס לי להתעסק בתיקונים של סדקים וקילופים. אז אחרי שקצת חפרתי, אלה הפרמטרים שאני מחפש ברכב - שנת 2002 ומעלה סלון ברמה גבוהה מאוד, רמות גימור גבוהות בלבד. מנועים עד 2000 סמ"ק כדי לשמור על צריכת דלק הגיונית. למרות זאת, שלא תהיה עגלה.. קשה לי לנסוע על רכב שנופ…
הודעה אחרונה מאת rotem07773, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 730 צפיות
שלום מחפש חוות דעת מבעלי C30/S40 משומשות בין 05-09 לגבי החיים עם הרכב הזה. גמר אתכם, טירלל אתכם, או שהתייחס אליכם יפה ? השאלה בעיקר היא האם הרכב הזה יודע להזדקן חיפוש לא מניב תוצאות לצערי, אז שמח לפתוח אשכול אני מדבר על דגמי הלא טורבו 2.4 ליטר. הטורבו ידוע לי שלקה בהנדסת אנוש ונהרס פעמיים בשנה. גם מנסיוני עם רכבי מוקדמים יותר שלהם
הודעה אחרונה מאת Silencer23, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מחפש רכב אוטומט, קטן, מהיר וזריז. אני כרגע עם יונדאי גטס 1.35 כ"ס והוא פשוט עגלה, נמאס שאני לא לא יכול לעקוף מכוניות בכביש. תקציב של בין 40-45 אלף. מה האופציות בטווח מחירים הזה?
הודעה אחרונה מאת איתמר123, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום חברים. שאלה מאוד פשוטה. צריך רכב גדול יותר מהפאביה, ראיתי אוקטביה 1600 הישן והטוב, עם גיר DSG השאלה שלי היא, האם המנוע הזה אמין? שרשרת טיימינג או רצועה? הגיר - זה 6 הילוכים גיר רטוב? כלומר האמין או ה7 הילוכים גיר יבש? כמו כן אולי מישהו יודע אם יש יציאת מיזוג למושב האחורי? הדגם ברמת גימור הנמוכה, אמביאנטה. ידוע לי שביחס ל1.9TDI זו גרוטאה מבחינת כוח מנוע, אבל אני מחפש רכב אמין כמה שיותר, אך יחד עם זאת לא מוכן לקנות קורולה לצורך העניין. עד כמה המנוע חלש? בצורה חריגה או שהגיר מצליח להוציא מהמנוע משהו כשלוחצים. (נוסע הערב לראות את הרכב) סליחה על כל השאלות, עד עכשיו הייתי עם דיזל ידני, ולפני עם בנזין ידני. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת m.l, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 603 צפיות
שלום, מחפש רכב 4X4 בעל עבירות סבירה, לא חייתית. שיתאים גם לעיר. צריכת דלק טובה. אם יש דיזל עדיף. חשבתי על סובארו פורסטר, אבל ממש לא סגור על דגם כלשהוא. חשוב שלא יגזים בצריכת הדלק. תודה EMESH
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
לאחרונה אני מתעניין ברכישת רנו פלואנס 2012/13 טורבו דיזל. מתעניין בדגם קומפורט או Previlege. הבנתי מכמה אנשים שיש להם את הרכב שהוא מאוד חסכוני, משהו כמו 1000 ק"מ למיכל אחד, ושהוא מאוד מאובזר ומפנק, רק ששמעתי מספר טענות שהרכב לא ממש אמין ושהוא סובל מכל מיני תקלות חשמל, חיישנים וכדומה. האם זה נכון? אשמח לתשובה ממי שיודע.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 621 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- GTאי
- Mr.Hybrid
- fatboy1340
- aviaviavi
- ELI001
- דובצע
- Igalz
- chilcom
- urich
- ronrobin
- Speedool
- דניאל1983
- IsraCar
- אביעד9
- PASHUT
- Avia
- מחכה
- poune
- Dan___
- amosbmw
- natco
- דאבל קלאצ
- MRobot
- Mech Morphix
- daniel.asu
- TomerP
- Pavlik
- יבגניפ
- Itzik-b
- garicho
- gpm11
- matanff
- GKME
- hans
- אריה שאג
- פאר האורה
- ypz
- yaba
- mottis
- meny5
- unreliablebazooka
- yd b-4
- fishmanl
- M H
- Step
- makatuvkan
- yohai71
- yahaga
- bigfoot7375nadav
- eladns
- adir10
- שלמה 30
- gpro
