ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום יש לי תקציב של עד 33K ההתלבטות היא בין ההצ'בקים השונים לדוגמא גולף, סיאט לאון, פורד פוקוס,B3 וכו, חשוב לי נוחות פנימית(רכב משפחה)מנוע לא חלש (אך לא צריך "ספורטיבי").רמת אבזור טובה (לדוגמא אם יש בקרת שיוט או כל מיני תוספות כאלה). אני יותר מתחבר למראה של הגולף או הסיאט אך הרכב יהיה לאישתי ולה פחות חשוב המראה. דלק.... ככה ככה חשוב, הרכב לא יסע הרבה. תודה
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הציעו לי פלואנס מנוע 2000 2012 עם 90 אלף ק"מ שתי ידיים ליסינג פרטי עם אחריות שנה על מנוע גיר ושילדה בארבעים ואחד אלף.האם שווה? האם יש לי סיכוי להשיג פורטה שמורה במחיר כזה ? או עדיף לרדת בשנתון? תודה
הודעה אחרונה מאת ETAA, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם, מתלבטת קשות כרגע נוסעת בפוקוס 5 דלתות 2008, כבר 5.5 שנים. מעוניינת להחליף והמליצו על פורסטר 2013 צורה חדשה. נהגתי בסובארו XV כיד לחוש את הסוברו לאחר הכבדות של הפוקוס. הנהיגה מהנה מאוד, אולם הרגיש לי הרבה פחות יציב מהפוקוס. תחושת ששט על הכביש. מרגישים את זה ברגע שפותחים את הדלת בסוברו שקלה כמו נוצה ביחס לפוקוס. עכשיו מתארת לעצמי שהפורסטר שונה מה XV אולם היא עדיין סוברו. ההתלבטות שלי - אני נוהגת מהר, די ספורטיבי, נהנית מהנהיגה (לפני שנה שכרתי פרארי באיטליה לנסיעה קצרה). האם להעדיף הנאה על פני בטיחות? יש המלצות אחרות שמשלבות בטיחות עם הנאה בנהיגה?
הודעה אחרונה מאת מתעניינת, -
-
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
או לרכוש עכשיו מבצעי סוף שנה 2017 במחיר 2016 ?? לא דחוף שבוע בלי רכב...
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני נוסע בהונדה CRV די ותיקה. רציתי להחליף אותה בסובארו פורסטר אך המחירים של המשומשות מ2013 ואילך די גבוהים. אני לא רוצה משהו ישן מדי היה לי מזה מספיק. אז אני מחפש אלטרנטיבה. משפחתית מרווחת שנפוצה בליסינג ואפשר לקבל עליה מחיר טוב של סוף שנה? רכב קצת גבוה שאפשר לעבור איתו שבילים גם אם הוא לא 4X4? בעיקר חשובים לי המרחב הפנימי, נוחות הנהיגה (שקט בתא הנוסעים), שיראה טוב ואם אפשר שיהיה קצת גבוה ויוכל להכנס לשטח קל. הצעות?
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
ליסינג פרטי
מאת ozzzi-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
חברים שלום, 1. הרכב רשום על חברת הליסינג ולא על עליי, נכון? 2. מי משלם את הרישיון כשצריך לחדשו? 3. מה לגבי החזרת הרכב באמצע התקופה? 4. אם הרכב עבר תאונה ויש לו ירידת ערך, האם העניין נספג על ידי אחד הצדדים? הצלחתי בגדול להבין מה התהליך אך לא יצא לי לשמוע מאף אחד מה קורה בסוף התקופה? האם חברת הליסינג ״מתלכלכת״ על דברים קטנים וקונסת אותך? מה המחיר בו אתה יכול לרכוש את הרכב? מעניין אותי לשמוע ממישהו שעבר את כל החוויה. ליסינג + קניה או ליסינג + החזרת הרכב.ֿ תודה!
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני שוקל לקחת ליסינג דרך מקום עבודה כדי להעביר את הקורולה להורים במקום הפוקוס הישנה שלהם, ואת הרכב ליסינג לקחת במקום קורולה, כדי שיהיה לי רכב לנסיעות ארוכות, שלא אצטרך לדאוג לאחזקה וביטוח שלו (יש גם את עניין ההשתתפות בדלק, אבל צריך לברר מה המכסה של זה). יש לי כמה דרישות. אני אדם גדול מימדים (1.86, 130 ק"ג), לכן חשובים לי נוחות ומרווח פנים. הרכב גם מיועד לנסיעה בין חדרה לכפר סבא על כביש 6 (כ100 ק"מ ביום, 5-6 פעמים בשבוע). אני רווק ללא ילדים. אז כמה רכבים שפחות או יותר בתקציב שלי, השאלה מה עדיף. א) קורולה סאן. כאן הכל ברור לי. זה יהיה משהו דומה למה שאני נוסע בו עכשיו, רק עם פנסים בעיצוב קצת שונה, וכמה פיצ'רים שלא היו קודם. ב) פלואנס פריבילדג' דיזל א…
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- 4 תגובות
- 940 צפיות
היי. מתלבט איזה רכב לקנות: אלפא מיטו תלתן 2014 ידני אאודי A1 שנת 2015 ידני המחירים זהים, ההבדל הברור הוא הגימור. התלתן מאובזרת ומפנקת, האאודי בגרסה הרגילה שלה ללא כלום מלבד הגה דוושות והילוכים. על מה הייתם הולכים? מכל הבחינות, החל מחווית נהיגה עד לאמינות. תודה
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר, -
- 17 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היי, אני ואשתי מתכננים להחליף את ה207 3 דלת' (רכב לא פחות ממעולה, מאוד מרוצים) ברכב יותר פרקטי, 5 דלתות ובגאז שיוכל להכניס עגלה, לי חשוב מאוד שיהיה רכב עם קצת חדוות נהיגה וכיף מאחורי ההגה, עדיפות גבוהה מאוד לידני, באם אוטומט אז לא dsg. האופציה הכי רלוונטית נראתה כמו איביזה 1.2 ידנית 2015-16 90 כס, אבל צריך לבחון אם נכנסת.בכלל עגלה בתא המטען.. פתאום צצה לי עוד אופציה מעניינת, ג'טה 1.6 טורבו דיזל ידנית 2012-13, אבל אני חושש שהרכב יהיה עצל ולא כיפי כלל, יצא למישהו לנהוג על הרכב? המנוע מפיק מומנט לא רע אבל הרכב עדיין נראה כבד ומגושם. יש עוד רעיונות שיענו על הדרישות? עדיפות לכמה שיותר חדש, ידני, וכיפי
הודעה אחרונה מאת sjerby, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לכם ותודה על האתר המדהים אני מתכנן לרכוש רכב שישמש לנסיעה של 5 ימים בשבוע מהרצליה לירושלים כ-75 ק"מ ליום לכיוון בסופשים משמש את המשפחה עם 3 ילדים. ע"פ מה שקראתי באתר כאשר מדובר על נסיעה יומית של מעל 100 ק"מ מומלץ רכב דיזל. האם הטיפולים ברכב דיזל יקרים יותר? במידה וכן בכמה? על איזה רכב דיזל אתם ממליצים? או כמובן רכב חסכוני אחר תקציב כ-60,000 המון תודה
הודעה אחרונה מאת spring, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי חברים, רציתי לדעת, בתור אדם שנוהג רגוע רוב הזמן אבל כן אוהב כוח זמין ונוסע לא מעט בחיפה וגם עם רכב מלא - האם ה 1.2 תהיה חלשה משמעותית? בסופו של דבר יש הפרש של כ 9K בין הגרסאות. האם שווה להשלים את ההפרש ל 1.8? בנוסף מעניין אותי לדעת איך בידוד הרעשים? חלק מהכתבים טוענים כי יש הרבה רעשי כביש, וחלק טוענים שהרכב שקט ונעים לנסיעות ארוכות. תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
[h=2]שלום לכולם,[/h] מחפש רכב אמין בתקציב של עד 33,000. חשוב לי 1. חסכון, צריכת דלק, חלפים, תיקונים. 2. נוחות נסיעה. 3. אמינות מכנית. אשמח להמלצות!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 6 תגובות
- 652 צפיות
בוקר טוב, יש לי סקודה פאביה 2012 ידנית, שאני שוקל להחליף לרכב חדש יותר. ראיתי את הפרסומים של mg3 במחיר של 55,000,רכב חדש ואני שוקל להחליף אשמח לשמוע ביקורת על הרכב: נוחות נסיעה צריכת דלק בטיחות ובכלל טיפים שונים על הרכב הזה תודה רבה Sent from my LG-H850 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת motie007, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 944 צפיות
היי אני מחפש לקנות מיציבושי לאנדס הדור החדש בין שנת 2009 ל2011 ראיתי רכב שנת 2009 בסביבות 22 עם 160 אלף קילומטר ורכב של 2011 ב30 אלף וגם עם 160 אלף קילומטר האם יש הבדל משמעותי בין השנתונים כגון צריכת דלק, יעילות מנוע, אבזור וכו...
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- 1 תגובות
- 846 צפיות
שלום לכולם התחלתי בתהליכי חיפוש להחלפת הרכב של אשתי. הכיוון הוא לרכב יד שניה כבן 3-4 שנים. היא מתניידת כיום בהונדה ג'אז 2003 מצויינת אך כבר לא מעודכנת וקצת לוקה בחסר מבחינת בטיחות. בהתחלה חשבנו על HRV החדשה שהיא מעיין ג'אז מוגבההת על מנת להישאר במשפחה אבל לדעתי היא לא שווה 139K במפרט שלה. אז חשבתי על הV40 כאופציה בשבילה וראיתי שישנם שני דגמים אם כי לא מצאתי שום הבדל ביניהם חוץ מהגובה (4 סנטימטר לפי מה שקראתי) מה שחשוב לנו זה קודם כל בטיחות! אחר כך אמינות ויעילות (5 דלתות, ובגאז נוח לטעינת עגלה / עגלות, קניות וכו...) האם מישהו יכול לשפוך יותר אור על ההבדלים ביניהן? והאם שווה להשקיע בקרוס קאנטרי או ההיפך? בברכה ותודה. שמעון
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
- 2 תגובות
- 604 צפיות
האם יש דגם מומלץ? שינוי דגם ? המלצות ? מחיר שוק ?? כל דבר שיכול לעזור לי בהחלטה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 1 תגובות
- 713 צפיות
שלום לכולם, עוד חודש בערך אני הולך לעשות סבב בין כמה סוכנויות/חברות מכירה/טרייד אין/ליסינג ע"מ לקנות רכב יד 1. כהכנה לקראת סבב זה, חקרתי מחירים ומפרטי רכב ואספתי רשימה של רכבים שעומדים בדרישות שלי מבחינת ביצועים ואבזור ויכולים להיכנס בתקציב שלי. להלן הרשימה: [TABLE] [TR] [TD=align: left]Class[/TD] [TD=align: left]Engine[/TD] [TD=align: left]Model Year[/TD] [TD=align: left]Model[/TD] [TD=align: left]Manufacturer[/TD] [/TR] [TR] [TD=align: left]LT Platinum[/TD] [TD=align: left]1.4[/TD] [TD=align: left]2014[/TD] [TD=align: left]Cruze[/TD] [TD=align: left]Chevrolet[/TD] [/TR] [TR] [TD=align: left]EX[/TD] [TD=align: left]1.…
הודעה אחרונה מאת Trilandian, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
היי שלום אני תומר בן 22 ועוד פחות מחודש משתחרר אני רוצה רכב שיהיה ספורטיבי, מראה צעיר ושיהיה חסכוני יש לי עדיפות כמובן לרכב ידני ושנה כמה שיותר גבוה, רכב שיש לו שוק גדול ואני יוכל למוכר אותו אחרכך בקלות והפסיד עליו כמה שפחות התקציב שלי בנוי מ10 אלף חיסכון ועוד מענק שחרור של בערך 13 אלף סה"כ תקציב : בין 10 אלף ל23 אלף אשמח להתייעץ איתכם איזה רכב מתאים לי על פי הנתונים למעלה ועוד שאלה קטנה מה אתם אומרים על קניה ממגרשים וסוכנים וכאלה האם ממליצים או לא ? ואם אפשר גם לפרט ? בתודה מראש לעוזרים !
הודעה אחרונה מאת admtaynov13?, -
-
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני שוקל לרכוש את הרכב הזה (המצוין בכותרת) עם מנוע 900 בנזין טורבו תיבת הילוכים אוטומטית/רובוטית. מישהו יודע מה צריכת הדלק האמיתית המשולבת של הרכב הזה? כי חלק מהאתרים כותבים נתון X וחלק Y.
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מתלבט במה לבחור פורד אדג הצורה החדשה שנת 2016 טיטניום פלוס יד שניה , או קלדיאק SRX פרימיום 2014/2015 מה שחשוב לי ברכב: נוכחות , אמינות , כוח ! מרווח פנים , לוק יפה ומרשים , נחות נסיעה , ואם יש תקלות מיוחדות צריך להתייחס יותר . בעניין הדלק זה פחות רלוונטי , שניהם שותים לא מעט .
הודעה אחרונה מאת king1996, -
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם אני לפני רכישת רכב חדש ואשמח לשמוע תגובות אני מתעניין בוולו ה s 60 דגם r דיזייניג הספורטיבי מדובר ברכישה של רכב חדש והחשש שלי זה השוק ומכירת הרכב בעתיד וירידת הערך שתהיה לו אשמח לשמוע את דעתכם נ.ב. בדקתי את הסופרב פחות אהבתי וכרגע זה או הוולו ואו המאזדה 6 החדשה פרימיום פלוס
הודעה אחרונה מאת BREITLING, -
שלום חברים, זהו הפוסט הראשון שלי כאן אז מקווה שלא אצא דביל. כרגע אני ואשתי נוסעים על: יונדאי גטס מודל 2005 (שותה דלק, לפני שבוע ציריות וגיר הלכו פייפן), כרגע האוטו מושבת. יונדאי אטוס (הקטנצ׳יק בלי תחת) מודל 2000. בראייה לעתיד אנחנו מחפשים רכב שיענה על דרישות משפחה מתרחבת: 1. בגאז׳ גדול שישמש את אשתי להביא דברים לעסק שייפתח מהבית + עגלה, קניות, טיולים וכו׳. 2. נוחות ומרחב לילד קטן מאחור ואולי שניים. 3. בטיחותי - לא פחות מ-4 כוכבים. התקציב 50K, אך הורינו הנחמדים הקציבו לנו 30K נוספים במידה ונחליט לקנות אוטו חדש (בשביל השקט הנפשי שלהם ושלנו). השאלה היא כזו - האם כדאי לקנות אוטו חדש סגנון האטראז׳ (במבצע של חבר) או ללכת על מודל 2013 עם קילומטרז׳…
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
- 2 תגובות
- 522 צפיות
ערב טוב, מחפש רכב ראשון בתקציב נמוך יחסית של 30 אלף שקל.. אני בעיקר מחפש רכב שיהיה כמה שיותר זול להחזיק הסדר עדיפויות שלי הוא: פשטות מכנית- אני מעדיף מנוע פשוט שיהיה אפשר לעשות לו טיפולים עד רמה מסוימת בבית ולתחזר בבית בכמה שיותר קלות חיסכון בדלק ואמינות גם חשובים (מעדיף גיר ידני על סופר מיני) נוחות ובידוד והכוח והמראה חשובים פחות.. רכבים שעניינו אותי הם 206xs,קליאו,בראבו,גראנדה פונטו פחות עניינה אותי הגטס תודה
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 571 צפיות
שלום וערב טוב לכולם יש לי תקציב של כ 60 אלף שח שבהם אני יכול לרכוש או I35 מליסינג בשנים 2012-2013 או RAV4 1. צריכת דלק חשובה לי אבל לא בטירוף 2. מאוד חשובה לי אמינות - לא רוצה להיות במוסך כל שני וחמישי 3. רוצה אוטו מפנק .. שיהיה כיף לשבת בפנים ולנהוג 4. נוסע די הרבה, עובד בכל מיני מקומות בארץ ועושה נסיעות של כשעתיים כל יום. מה הייתם ממליצים?
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 890 צפיות
שלום לכולם, אני רוצה לקנות רכב והתקציב שלי הוא באיזור ה40 אלף, במידה והרכב שווה את זה ניתן למתוח את התקציב עוד קצת למעלה. השימוש של הרכב יהייה רוב הזמן לטובת לימודים, מדובר בנסיעה של 20 דקות עד חצי שעה לכל כיוון פעמיים ביום וכמובן גם לסידורים ועניינים אחרים פה ושם. הדרישות שלי מהרכב: -זריזות ומצד שני חסכון בדלק (עד כמה שניתן לשלב בינהם ברמת התקציב). -אחזקה וטיפולים בעלות סבירה. -אמינות כמובן, אני כבר שמתי לב פה שזה עניין סובייקטיבי ועל כל דגם ניתן להגיד דברים טובים ורעים. -עדיפות לאוטומט (לא נהגתי מאז הטסט על ידני ועברו כבר בערך 8 שנים אז אני ממש חושש מזה) -מקום ונוחות, ייצא לי להסיע ולעזור למשפחה פעם בה לכן עדיפות לרכב שאינו 3 דלתות. -בונוס: אבזור…
הודעה אחרונה מאת PeppEDogg, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 972 צפיות
שלום לכולם. הייתי מעוניין לשמוע חוות דעת על מיצובישי לנסר הדור החדש 1.8 2010. אמינות, נוחות, צריכת דלק (אני יודע שהיא אוכלת, אבל כמה) ועוד. תודה.
הודעה אחרונה מאת killer_boxer, -
-
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם קצת על עצמי: מהנדס צעיר שגר בבאר שבע ועובד בצור יגאל ועושה 240 ק"מ ביום. כרגע נוסע בסובארו B4 שנת 2002 המונעת בגז ועושה כ 530 ק"מ ב160 שקל או במונחי בנזין: 1 ל 18-19. בעוד שבועיים נגמר לי הטסט ואני במירוץ אחרי רכב חדש ואשמח לעזרתכם עקב הקילומטרז' הגבוה שאני עושה אני מחפש נוחות נסיעה וחסכון בדלק לכן אני בוחן 3 אפשרויות: 1. דיזל - בתקציב שלי נראה כי רנו פלואנס מתאימה לי אבל השוק הפרטי יחסית דליל וההיצע לא גדול ואני קצת חושש מירידת ערך משמעותית במכירה עתידית. אוקטביה נראה לי שלא בתקציב (עבור שנתון 2011 + ). האם יש רכבים נוספים שאני מפספס? מה לגבי מגאן דיזל או C4? 2. היברידיות - האם הן מיועדות ל…
הודעה אחרונה מאת ron_man, -
-
- אחראי פורום
- 40 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
יד ראשונה 55K קמ וטופלה באהבה.. הוחלפו צמיגים לפני שנה. הבעלים דורש 27.5, בטלפון הוא אמר שנוכל להגיע ל25.
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לאיזה מחיר לכוון בשביל אחד כזה מטופל עם קמ סביר? יד ראשונה מעדיף. ראיתי בלוח שהם מתחילות מK19 עד החיים בסרט של ה39K.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 2 תגובות
- 896 צפיות
שלום לכולם אני רוצה לקנות רכב בתקציב לא יותר מ60 אלף ש"ח. קבוצה 2. מה שחשוב לי זה: אמינות חיסכון בדלק טיפולים זולים נוכות מתלבט בין: רנו קליאו החדשה פגיו 208 פיאסטה החדשה פולו איביזה טויוטה יאריס הונדה זיאז פיאט איבו הונדה אינסייט עוד התלבטות קטנה זה לקנות אצל פרטי או דרך חברות ליסינג או אפילו לקחת ליסינג פרטי ממוני
הודעה אחרונה מאת David1000,
-
מי מחובר 4 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 203 אורחים (הצג רשימה מלאה)
