ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 539 צפיות
שלום, מתלבט אם להחליף את הרכב שלי, טויוטה יאריס 2007 רובוטית עבור מאזדה 3 2010 אוטומטית. כולל תוספת של 16kמצידי. מה שחשוב לי ברכב זה בעיקר נוחות נסיעה אמינות ובטיחות. הנסועה השנתית יחסית קטנה ולכן חסכון בדלק קצת פחות מדבר אלי. מה אומרים, דיל טוב?
הודעה אחרונה מאת ARKODrama, -
- 2 תגובות
- 858 צפיות
טוב אני חייל משוחרר אני רוצה בחודש הקרוב לקנות רכב, התקציב שלי עומד על 15 אלף שקל. מה שעניין אותי בינתיים מאוד זה יונדאי גטס שנת 2008, פג'ו 308 שנת 2009. מישהו יכול לעזור לי? מה הבחירה הכי טובה שלי בתקציב הזה? האם כדאי לי בכלל לקנות פג'ו או שזה סיכון גדול מדי? תודה ענקית מראש לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת mikush1, -
מאזדה 2 שנת 2009 1 2
מאת lb1234-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 8.6 אלף צפיות
אהלן אני אשמח לחוות דעת על מאזדה 2 שנת 2009 אני רוצה לציין שמה שהכי חשוב לי זה אמינות הרכב (תקלות, עלות תיקונים, עלות טיפולים) קראתי כבר שהרכב לא הכי חסכוני בדלק אבל אני מוכן להסתפק ב1:11 ולא לשלם מאות שקלים בשנה לתיקונים. יש לי ניסיון רע עם פיאט פונטו שעלות התיקונים ב4 שנים עלתה לי יותר משווי הרכב. מצאתי מאזדה 2 שנת 2009 ב25K ש"ח קילומטרז' 100K יד 3 שמצבה טוב רוב הנסיעות שלי הן בתוך חיפה המקסימום שאני נוסע בשנה זה 10K ק"מ מקסימום התקציב שלי זה 25K וזה הרכב שהמליצו לי, אם למישהו יש עוד המלצות אשמח אשמח לחוות דעת
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש רכב יד2 שישמש אותנו כרכב משפחתי משני. קיבלתי הצעה לרכוש ניסו טידה 2008 ברמת גימור ויזיה. לרכב יש שבר בדשבורד. כמו כן, יש ברשותי את התוצאה של מכון הבדיקה שבוצעה על ידי מגרש הטרייד אין וכמובן שבמידת הצורך אבצע בדיקה באופן עצמאי. אין לי את ההיסטוריה של הרכב מכיוון שהוא עומד למכירה על ידי מגרש טרייד אין (מוכר ובעל מספר סניפים) 1. האם ניתן להסיק מבדיקה זו מה מצב הרכב? האם יש משהו חמור? 2. החלק השבור בשדבורד מחייבר החלפה של כל השדבורד במידה ורוצים לתקן? מה המשמעות של החלפת דשבורד וכמה זה עלול לעלות? 3. ברישיון הרכב 1. האם ניתן להסיק מבדיקה זו מה מצב הרכב? האם יש משהו חמור? 2. החלק השבור בשדבורד מחייבר החלפה ש…
הודעה אחרונה מאת dimak83, -
- 0 תגובות
- 527 צפיות
היי, אני מעוניין לרכוש את הדגם הנ״ל. מכירים אותו? ממליצים? בעיות נפוצות שאני לא מכיר? + האם אתם מכירים מכון בדיקה טוב בחיפה לסוג רכב הזה? תודה
הודעה אחרונה מאת elayos, -
- 2 תגובות
- 650 צפיות
שלום , אני כותב בשם חבר שלי שעשה בדיקה על הונדה סיוויק אצ'בק מודל 2013 ואשמח לשמוע מה דעתכם על הבדיקה הזאת - ומה עם רעש סתומים מנוע או שזה שטויות של הבדיקה טסט ? תודה
הודעה אחרונה מאת Michael.R, -
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אמא צעירה מחפשת רכב "גבוה" על הכביש חשוב שיהיה מקום ל 2 ילדים קטנים מאחורה עם מושב לאוטו ומקום לעגלות וכו' שאני מדבר על אוטו גבוה הכוונה לקשקאי\ספורטאז וכדומה אשמח להמלצות. אין צורך בגאדג'טים מיוחדים העיקר שהרכב יהיה גבוה,אמין ונוח תודה. נ.ב. כמובן יד 2
הודעה אחרונה מאת mikush1, -
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום חברים לוקח מחר לבדיקה פיאט פנדה ידנית 01/2014 עם כ 45K ק"מ - ב 36,000 ק"מ נעשה טיפול (טיפול ראשון, לא במוסך מורשה וגם אין קבלה) - בחודשיים האחרונים הוחלפו 4 רפידות לארבעת הגלגלים - בחודשיים האחרונים הוחלפו 2 צמיגים אחוריים יש טופס בדיקה של הבעלים הנוכחי מלפני כשנה שהכל תקין, הבחור מתחייב בבדיקה על הדברים הרגילים ואמר שהרכב לא עבר אף תאונה או משהו כזה. נראה בחור טוב סה"כ. אני תוהה אם יש טעם לקחת לבדיקה במכון (בעלות של 500₪) או להסתפק בבדיקה במוסך פיאט?
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום ברשותי יונדאי I-20, שנת 2012, כ-92,000 קילומטראז'. חושבת לרכוש רכב היברידי יד שנייה כשהמטרה העיקרית היא חיסכון. האם כדאי? האם החיסכון בדלק מתאזן עם השאר (טיפולים וכד')? תודה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 2 תגובות
- 731 צפיות
תודה רבה רבה!
הודעה אחרונה מאת miri012, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אחרי לבטים רבים החלטנו להתמקד ביונדאי I20. הדרישות היו בטיחות, אמינות ונוחות. לאחר כמה שיחות עם מוכרים ביד 2 שבהן נתקלתי ברכבי יד שנייה במסווה של יד ראשונה, מקוריות של ליסינג או "ליסינג 0 ק"מ" במסווה של מקוריות פרטית, ורכבים שעברו טיפולים אצל "מכונאי חבר" ולכן אין תיעוד... החלטתי לגשת לכלמוביל טרייד אין ולחפש רכב יד1 מפרטי עם אחריות על מנוע וגיר והיסטורייה ידועה. קיבלתי מהם הצעה על i20 inspire 2013 עם כ 50K ק"מ במחיר שנראה לי מוגזם 64K ש"ח אחרי הנחה. מה גם שבדוח בדיקה (מטעמם) יש נזילת שמן גיר, שכמובן שהובטח לי שתתוקן. מספר שאלות: 1. האם אני צודק והמחיר באמת מוגזם בטירוף (מחירון יד2 משוכלל כולל האחריות עומד על 62)? 2. האם נזילת שמן ג…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- 1 תגובות
- 475 צפיות
שלום לכולם, אשמח לעזרתכם בהמלצה לרכב משפחתי/ מנהלים עד 40K. אני רוצה רכב שיהיה אמין, בטיחותי בעיקר כי אשתי תיסע בו ועם קצת כח. בהתחלה חשבתי על הונדה (אקורד 07/סיוויק 08) אך מבחינת בטיחות הם עם פחות כריות אוויר וציון נמוך ויתר במבחני בטיחות. חשבתי על יונדאי I30, אך אני לא יודע איך הוא מבחינת אמינות וכדאיות. נא עזרתכם עם המלצות. תודה מראש לכולם
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם! חבר מגיע לארץ לאחר עשור שגר בארה"ב, ביקש שאחפש לו רכב קטן (הוא רווק),נוח,חסכוני. לא מעניין אותו עיצוב וכדומה - העיקר רכב נחמד להגיע מנקודה A ל B. כן חשוב שהרכב יהיה אמין! ואוטומט בלבד! חשבנו לכיוון רכבי המיני אבל אפשר לשמוע גם על סופר מיני. תקציב: בעיקרון עד 30K אבל אפשר למתוח עוד 5K. תודה מראש לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת koko532, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, מחפש חוות דעת על סובארו XV ועל ניסאן סנטרה (בעיקר: אמינות, מקום ברכב, ביצועים) תודה!
הודעה אחרונה מאת iludvig, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב קטן , ידני , מהנה לנהיגה וחזק. (הכל יחסי כן ? יש מגבלת סכום) התקציב כ80-85 K שח 1. בדקתי היום את הרנו קליאו טורבו בנזין 900 סמ"ק , מוצעת ב75 אחרי הנחה , חדשה. דעתכם על הרכב? חלופות? אני אוהב את הפולו אמנם אבל היא עולה כ20K יותר! אוף-טופיק : עד כמה יהיה קשה למכור רכב ידני אחרי 3 שנים, יש בכלל ביקוש? תודה,
הודעה אחרונה מאת iludvig, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני שובר את הראש כבר כמה שבועות לא מצליח להחליט איזה רכב לקנות אני , נוסע 5 אלף קילומטר בחודש, הרבה נסיעות בין עירוניות, הייתה לי סוזוקי ספלאש שעברה איתי 170 אלף קילומטר, הרכב היה מאוד אמין כל הדרך, היה מעט לא נוח ומעט חלש בשביל העבודה הזאת אבל בגדול סיפק את העבודה. החלטתי למכור אותו ולהתקדם אני מנסה לקנות בכמה שפחות כסף, אין לי כרגע מזומן ולא רוצה להתחייב להלוואה ענקית להרבה שנים. רוצה לקנות רכב באזור ה60-70 אלף, אם ממש שווה ואני אשתכנע שהרכב יתאים לי מוכן לקנות ב80 אלף. אני צריך רכב אמין, חסכוני, שיהיה נוח לנסיעות בין עירוניות, שלא יהיה יותר מידי בולט ושיתן עבודה במשך שנתיים שלוש ללא הפסקה. הייתי לוקח את הסוזוקי סוויפט…
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 0 תגובות
- 594 צפיות
ערב טוב, מדגדג לי להחליף רכב ואני מחפש כיון. כבר תקופה שאני חולם על קניה של רכב שטח כלשהו (מושפע מסרטוני יוטיוב האמת), אבל מצד שני גם לא מוכן לוותר על ביצועי כביש. הרכב רוב הזמן יבלה על הכביש ולכן לא רוצה להתפשר יותר מדי בסעיפי התנהגות, נוחות, בידוד רעשים, מהירות שיוט וכו'. בנוסף, כיון שאני לא מתכוון לטבוע בבוץ או לנסוע בשטח טכני קשה חשבתי על ג'יפון 4X4 כלשהו לשטח קל. דרישות: עלויות אחזקה סבירות, אמינות, ביצועים סבירים בשטח מבלי לוותר על ביצועי בכביש, בטיחות. רכב ישמש אותי בעיקר בסופשים, נסיעה בין עירונית + טיולים. ביומיום יעמוד בחניה, לכן צריכת הדלק פחות קריטית. אבל כן חשובה אמינות יחסית וכן עלות וזמינות חלפים סבירה. אחרי יישור קו ראשוני, מעדיף …
הודעה אחרונה מאת iluxxxa, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
היי חברים, בגלל שהרכב הזה ממש לא נפוץ בארץ, אני משער שהאחזקה שלו תהיה מאוד יקרה וכל החלפת חלק כלשהו תהיה סיפור כי בטח לא יהיה בארץ... מישהו נסע בה? הרגיש אותה? חוות דעת? המלצות? תודה.
הודעה אחרונה מאת yosbar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום , אני נמצא כרגע בחיפושים אחר קניית רכב. אני בהתלבטות גדולה על מה ללכת. התקציב המקסימלי הוא 50 אלף אך בתקווה לא להגיע אליו. אני מחפש רכב אמין בעיקרון ושלא יהיה שתיין דלק. השימושים שלי הם נסיעות בעיקר לעבודה וללימודים טווח של עד 50 ק"מ לכיוון. ראיתי את הקיה ריו 5 דלתות בצורת הצ'בק , מנוע 1.2 85 כ"ס , גיר ידני. רציתי לשמוע מאנשים פה מה דעתם על הרכב מבחנית אמינות , התנהגות על הכביש טיפולים וצריכת הדלק. בטווח במחירים שלי אוכל לקנות עד שנת 2014. אפשרות נוספת היא ספארק ידני כאשר פה אקח מודל חדש יותר 2015-2016 שמגיע עם מנוע 1.0. אשמח לשמוע דעתכם על 2 המכוניות הנ"ל או הצעות אחרות. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת Nadav1980, -
-
דודג' צ'ארג'ר 1 2
מאת lolmit-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 25 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
לא מזמן ראיתי ביד 2 הודעה של מכירת דודג' צ'ארג'ר שנת 2015 , וניסיתי למצוא חוות דעת עליו באינטרנט ולא מצאתי (בעברית כמובן). מעניין אותי לדעת ממה שהבנתם (המלומדים שבנינו) איך הוא יחסית לרכבים שעולים 230K ש"ח (כפי שהוא פורסם בי 2) כגון אאודי A3 סדאן , וולו S60 , אופל אינסיגניה?
הודעה אחרונה מאת wonderd, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם, לאחר תאונה אתמול וטוטאל לוסט של קשקאי 2011 - הוריי מחפשים רכב חדש (לכל יושבי הרכב שלום). אבי מאוד מרוצה מכך שהקשקאי שמר על יושבי האוטו וחושב לקנות אחד חדש, אני לא בטוח כי זו בהכרח העסקה הטובה ביותר כיום. אני אישית נוהג ב208 דיזל ולכן המלצתי על ה3008, אבי שמרן וטוען כי אין שמירת ערך ורוצה יפנית/ קוראנית. זה מה אתם ממליצים? הדרישה הבסיסית והחשובה ביותר היא הבטיחות לאחר מכן האמינות ושמירת הערך וכו׳. מה העסקה הטובה ביותר כיום? מה קורה בעולם הג׳יפונים? תקציב רגיל לקטגוריה, בכל מקרה יהיה במימון.
הודעה אחרונה מאת ESTK, -
-
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
היי חברים, אני נוהג על אופטרה 2005 1.6 ואני די מרוצה מנוחות הנסיעה, העניין הוא שממש בא לי ללכת לכיוון רכב עם תחושה יותר יוקרתית, משהו בסגנון רכב מנהלים. אני לא רוצה להשקיע יותר מ15K על רכב וראיתי שיש כמה אופציות בדמות פורד מונדאו, וולוו S40 וכו' כמובן שאלו שנתונים נמוכים 2005-2007 אבל אלו רכבים שיעמדו בתקציב הרכישה וכנראה גם בנוחות הנדרשת. הצריכת דלק לא חייבת להיות טובה יותר מ 1:9 בנסיעה משולבת אבל לפחות באזור הזה אני יודע שהעלות דלק שלי תהיה זולה ביחס לנסיעות. עכשיו מה שנותר הוא עלות האחזקה! אני לא באמת יודע מה עלות האחזקה לרכב כזה וכשאני שואל פשוט אומרים יקר, מה המספרים? כיום אני מוציא בממוצע חודשי 800 שח טיפולים על השברולט אופטרה שלי וא…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 28 תגובות
- 5 אלף צפיות
לאחרונה קיבלתי הצעה ממישהו שעבר לחו"ל עם רכבו לרכוש ממנו את הרכב שנמצא איתו ביוון. הוא מתכנן להעביר את הרכב לארץ דרך חברת http://www.safeway-transport.com שמבצעת משלוחים כאלה. הוא עצמו מוכר את הרכב כי עלויות הרישום שלו ביוון גבוהות לו מדי ויותר משתלם לו למכור אותו פה בארץ ולקנות שם רכב אחר. לצורך הקנייה אני צריך להפקיד את הכסף לפני צאת המשלוח מיוון בחשבון של החברה, וכאשר הרכב מגיע לארץ אני יכול לבדוק אותו במשך חמישה ימים ואם איני מרוצה אני יכול להחזירו לחברת המשלוח ללא תשלום. האם למישהו מכם יצא לבצע עסקה כזו? האם במידה ואקנה את הרכב אצטרך לשלם מיסים נוספים או שבגלל שהרישיונות של הרכב ישראליים לא אצטרך?.. אשמח לשמוע מה אתם חושבים.
הודעה אחרונה מאת אמיר מ, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 761 צפיות
היי אני מחפש רכב קטן, אוטומטי חובה לצערי ואמין. תקציב של 15K . אפשר למתוח בעוד 1-2K בהנחה שהאקזמפלר שווה את זה. קראתי קצת על ההצעות שלכם משרשורים קודמים ואלו הרכבים שנראים לי שמתאימים לי : * הפנדה והגרנדה עם ESP נראו לי הכי מתאימות, אך לצערי ירדו בגלל הגיר * קליאו III גם סובלת מגיר בעייתי אז אני רואה שאני נשאר עם: * 206 - שוק לא היסטרי. לא מתכנון למכור, אבל תמיד יש הפתעות בחיים * גטס GLI/GLX/GLS - לא הכי חסכונית בדלק * סיריון - כרגע נראית לי המועמדת המתאימה ביותר כרגע אני חושב שהכי מתאימות לי הן הגטס והסיריון. אני לא ננעל על דגם אחד, האקזמפלר הטוב יותר ירכש. אשמח לשמוע אם פספסתי משהו תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 0 תגובות
- 454 צפיות
איך ההחזקה טיפולים דלק שוק תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת ronen39, -
- 1 תגובות
- 505 צפיות
שלום בהמשך לדיון הקודם שלי, עשיתי חושבים עם עצמי והגעתי למסקנה שהפרש העלויות השנתי בין רכב זול ולא מהנה בעליל לרכב שיגרום לי הרבה כיף וחיוכים הוא לא מאוד גדול ומשהו שאני יכול לעמוד בו כרגע. מחפש את עזרתכם בקניית רכב יד שנייה שהשימוש העיקרי שלו יהיה רגיל (נסיעה לעבודה, סידורים וכו') אך מדי פעם טיול לצפון או למסלולים שעוברים דרך נס הרים וכו' מה בעצם אני מחפש? רכב קטן וכיפי, שיהיה חסכוני אם אפשר כי נסיעה לעבודה וחזור הם כ 80 ק"מ ביום. אני לא לוחץ יותר מדי וכ"ס זה משהו שלא מאוד חשוב לי, With that being said אני חושב שיותר מ 8 שניות ל 100 ירגיש לי עצל. כמובן שמראה חיצוני זה פאקטור - אבל זה אינדיבודואלי ולכן אין טעם להתייחס לזה בפוסט. ברכב לא יסעו יותר מ…
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אהלן, ברצוני לקנות רכב ואני מתלבט בין מספר רכבים כאשר עומדת לפניי אופציה גם לרכוש מיצובישי ספייס סטאר חדשה דנדשה 2016 בהנחה משמעותית. מדובר בדגם INSYLE מנוע 1200 אוטומט. יש לכם חוות דעת על הרכב? לא מכיר אותו כל כך וגם לא כ"כ מוצא עליו ביקורות. אשמח לקבל ביקורות עליו , בדגש עד כמה הרכב הזה שונה מפיקנטו מנוע 1200 (זאת האופציה השנייה שלי, אבל עלייה אין לי הנחה..) תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הי אני חושב לרדת בשנתון בשביל הונדה גאז לטובת האמינות שלה מחפש רכב ידני לנסיעה בינעירונית פעמיים בשבוע מנוע 1.2 מינימום כי הצורך בינעירוני בעיקר נוחות ביצועים - פחות חשוב - אמינות ודלק חשוב לי ממש דגם נוסף הוא הספארק והמיקרה ידניים ב1.2 מנוע אשמח להמלצות ותודה רבה ממש על העזרה!
הודעה אחרונה מאת איתמר123, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מעוניין לקנות משפחתית חדשה (2016-2017) עדיפות ליפנית - נושא האמינות חשוב מאוד אילו דגמים מומלצים? כרגע מתלבט על טויוטה קורולה אבל פתוח להצעות...
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 735 צפיות
שאלה ברשותכם התענייתי ברכב יד שניה באחת מחברות הליסינג (אלבר) הוצעו לי מספר רכבים שונים, שנים מהם מצאו חן בעיני "על הנייר" שאלתי בנוגע למהות הרישום הקיים של הרכבים כאן נתקבלו שתי תשובות רשום ע"ש ציי רכב (ליסינג/החכר) זה דווקא מובן , לפי יצחק לוי אני מבין שמדובר על 22% הפחתה, החברה מעוניינת להפחית כמה שפחות.... אבל כאן זה כבר משא ומתן רשום ע"ש טרייד אין מה הכוונה ? מה אחוז ההפחתה המקובל ?
הודעה אחרונה מאת yossil07, -
-
מי מחובר 4 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 203 אורחים (הצג רשימה מלאה)
