Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תגובתך מעט חמורה, היצרן מורה על טיפול ראשון ב-30,000 . כל עם ישראל (למעשה רוב..) שקונה מהליסינג, קונה רכבים שטופלו לרוב באופן שטחי על בסיס ההנחה שעוד שנתיים-שלוש הרכב ימכר..

אבל אני מסכים היה עדיף לטפל לפני הזמן וגם במוסך מורשה טוב.

 

אני אחדד:

 

א. גם אם נלך "לקולא", עפ"י הנחיות היצרן, הטיפול צריך להעשות אחת לשנה ללא תלות בק"מ.

הוא טיפל לראשונה ב36K, וכעת האוטו עומד על 45K, והוא מודל 2014.

זאת אומרת שהטיפול הראשון לא היה בזמן. הרבה הרבה אחרי.

 

ב. טיפול ראשון לא במוסך מורשה, וגם אין קבלה...

לא מספק לך נורת אזהרה נוספת?

בכמה זה היה לו יותר זול ממורשה, 200 ש"ח? לטיפול ראשון בחיי הרכב?

 

ג. אם בכלל בוצע טיפול ב36

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

עדכון: הרכב ירד מהפרק. רכב מוזנח מאוד, מראה שבורה, לפחות 4-5 מכות קטנות בפח + היתה תאונה מאחורה ופגיעה בקצה שילדה.

ההחלפה של זוג צמיגים - שמו צמיגים סיניים סוג ז', והרכב עבר 48 ק"מ ולא 42 כמו שנכתב במודעה. לא מבין למה לבזבז לאנשים סתם את הזמן.

פורסם

חבל לשמוע, לא ברור לי איך מוכרים לא מגלים פרטים נכונים ולפחות בשיחת הטלפון "..שמע בינתיים הרכב כבר עבר 48 אלף.. הייתה תאונה "קלה" מאחור..." אבל זה מאפיין את מילתו של הישראלי הממוצע.

 

אשר לעניין מרווח הטיפולים אליו התייחסו חברים אחרים, לא כל שנה אלא כל שנתיים.

כמובן שאני ממליץ להקדים בהתאם לזמן, לקילומטרז ולאופי הנסיעה.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

בהחלט מאכזב, אנשים פשוט משקרים במצח נחושה ורק רוצים להעביר רעה לאדם אחר במקום לקחת אחריות.

 

למען האמת, כשאמר שעשה טיפול בלי קבלה ולא במוסך מורשה לרכב בן שנתיים, ניתן להסיק שהבן אדם לא שמר על הרכב.

אני הייתי מתרחק מכל אדם שלא כיבד את הרכב שלו בקבלות בטח ובטח ברכב יחסית חדש, גם אדם שנראה בן אדם טוב וסחבקי יכול לזלזל ברכב שלו, לא בודקים רכב לפי היושרה של הבן אדם, אלא לפי הניירות שיש בידיו(גם דרך לבדוק את רצינותו באחזקת הרכב).

פורסם

איך הוא הסביר לך שיש קצה שילדה כאשר התחייב שאין כלום?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

זו כנראה תאונה מהבעלים הקודם. הראה לי את הבדיקת קומפיוטסט שהוא עשה כשהוא קנה את הרכב (לפני שנה) ולא רשום שם קצה שילדה. מה שכן - איך שהוא לא יהפוך את זה, הוא ידע שהיתה תאונה ברכב כי בבדיקת קופמיוטסט רשום מפורשות שהיתה תאונה בחלק האחורי ורשום "משמעות נמוכה". המוכר הישראלי הממוצע הופך תאונה עם משמעות נמוכה ל "לא היתה אף תאונה ברכב!" בתקווה שלא אשים לב. גם ניסה להתחמק מלתת לי את הבדיקה שהוא עשה אבל הזכרתי לו ממש 3 דק' לפני שהוא יצא, אז לא הצליח.

 

לשמחתו הרבה עשיתי את הבדיקה במוסך פיאט הקבוע שאני מטפל בבראבו של אמא, אז לא לקחו לי כסף על אף שהרכב נבדק עם זכוכית מגדלת על ידי שני אנשים במשך 20+ דקות.

עריכה אחרונה על ידי Morningstar
פורסם
רגע, היה לו הטופס בדיקה שהוא עשה, ששם כתבו לו שהרכב עבר תאונה, והוא אמר לך תוך כדי שהוא מציג לך את הטופס הזה, שהרכב לא עבר תאונות כלל?
בדיוק ככה. ובן אדם אינטלגנט יחסית. כאילו פשוט התעלם לחלוטין מזה שרשום מפורשות שהיתה תאונה.
×
×
  • תוכן חדש...