ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 452 צפיות
הי אנו מעוניינים בקורולה 2013-14 ובגלל המחיר שוקלים לרכוש מליסינג. מעולם לא רכשנו מליסינג, מאיפה מתחילים? תושבי ראשון
הודעה אחרונה מאת timmyy, -
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות רכב ואני מתלבט בין 3 עיקריים כולם יהיו עם גיר אוטומטי ועד סכום של 100אלף וכולם בטווח שנים של 2011-2014 מתמודד ראשון פיאט אבארט שבתקציב שלי אני יכול להביא שנת 2012-2013 קבריולט מתמודד שני פולו gti שיהיה בשנים 2011-2014 מיני קופר שיהיה 2012-2014 מנוע 1600ט' ואפשר להוסיף גם פיגו rcz שאהבתי את הצורה אבל לא יצא לי לשמוע איך היא אשמח לשמוע יתרונות חסרונות בעיות ומחלות למיניהן ומה ההמצלה שלכם. תודה.
הודעה אחרונה מאת orliron2, -
- 3 תגובות
- 670 צפיות
שלום לכולם, לאחר לבטים רבים החלטתי ללכת על ה-i35. אני קונה אותו ככל הנראה דרך אחת מחברות הליסינג. הבנתי שב-2014 הרכב עבר "מתיחת פנים" די מינימלית. השאלה שלי היא האם השינוי הוא כזה ששוה להשקיע עבורו עוד כמה אלפי שקלים. אני שואל את זה גם בטווח הרחוק וגם אם במידה וארצה למכור את הרכב בהמשך הדרך. מבחינה כלכלית, האופציות שלי הן שנת 2013 עם קילומטראז' נמוך של בערך 45K (כבר יש לי הצעה לאחד כזה) או שנת 2014, אבל אז אני צריך לעלות בקילומטראז' כדי להוריד במחיר. מה הייתם ממליצים לי? 2013 עם קילומטראז' נמוך או 2014 עם קילומטראז' ממוצע+ ועוד אצטרך כנראה להוסיף כמה אלפים בודדים.... אשמח לעזרה!
הודעה אחרונה מאת niralfa, -
a3 - הבדלים
מאת iii23- 0 תגובות
- 710 צפיות
מתעניין בשנתון2012-2014, האם היה הבדלים משמעותיים ביניהם ? האם ה 122 כ״ס אנמית מדי ? אשמח לסיכום, כי הלכתי לאיבוד
הודעה אחרונה מאת iii23, -
- 1 תגובות
- 659 צפיות
2 הרכבים במצב של 110 אלף קילומטר. מה עדיף?
הודעה אחרונה מאת Klieber, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מחפש רכב באזור שנת 2010 שיענה על הקריטריונים הבאים: רכב מנהלים - נפח 2000 סמ"ק אוטומטי (לא רובוטי) עד 120K ק"מ צריכת דלק סבירה מ 10 ק"מ לליטר ומעלה בנהיגה מעורבת מתונה. אמינות מכנית טובה עד טובה מאד. רצוי רכב שאין לו ביקוש כי יצא לו שם רע ומחירו מתחת לנורמה בקטגוריה שלו. נכון להיום אני נוהג במזדה 6 2005 יד 6 עם 175K קילומטרים שמשרתת אותי כבר 3 שנים אחזקה קרובה ל 0 , ומעוניין להתקדם שוב בכמה שנים. אשמח לקבל המלצות מבעלי ניסיון ומביני העניין, לגבי סוג הרכב כמו גם המחיר שאמור לעלות אחד כזה. המון תודות לעונים.
הודעה אחרונה מאת BassDriver, -
-
פוקוס או i20
מאת ברוכי- 4 תגובות
- 775 צפיות
מחפש לקנות רכב בסכום שסביב 35,000. הוצעה לי פורד פוקוס 2011, יד 2 (ראשונה בליסינג), 138,000 ק״מ. במקביל הוצעה לי יונדאי i20, יד 4, 2011, 152,000 ק״מ. אשמח לשמוע המלצות וחסרונות בכל אחד וכן מי לדעתכם עדיף?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 0 תגובות
- 704 צפיות
אבא החליט שהוא רוצה וולוו (סוג של משבר גיל השישים) מצא ביד 2 וולוו XC60 שנת 2011 R design, מאה אלף ק"מ פחות או יותר, אדומה, נראת טוב. אני לא מכיר את מותג הוולוו או את סוחרי הרכב בחיפה מחברת Nextcar. מלבד הדברים הקבועים של בדיקת קניה הצצה ברישיון הרכב וכדומה, מה כדאי לבדוק ברכב עצמו? הרכב בכלליות מומלץ ואמין? ( כל מה שאני יודע על וולוו זאת הבטיחות וחלקי החילוף היקרים)
הודעה אחרונה מאת Uzi4u2, -
- 0 תגובות
- 590 צפיות
היי חבר'ה, אני נהג יחיד ועושה עם הרכב נסיעות בין עירוניות בלבד, אני מחפש רכב קטן וזריז (סופר מיני), עדיפות ל5/3 דלתות,שיראה ספורטיבי וצעיר (אבל גם פיקנטו מתקבל). דרישות: 1. אוטומטית בלבד - לא רובוטית. 2. חסכונית עד כמה שאפשר. 3. אמינה - רוצה שקט מהמוסך. 4. רצוי שנת 2012 ומעלה. 5. שתהיה איכותית - חומרים רכים וכו' דגש על אקוסטיקה פנימית. 6. מנוע חזק 1.4 (לא פחות מ90כ"ס) תקציב: 50,000 גג. עדיף פחות. מה לא: צרפתיות למיניהן פיאט, פיג'ו וכו מה הייתם ממליצים לי לקנות ? *אני פתוח לשמוע הצעות לכן קחו את הדרישות כגמישות תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת FDS, -
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מה דעתכם יש באפשרותי לקנות במבצע הוט הונדה סיביק סדאן במבצע 126000 שקל או יונדאי איוניק במבצע חבר שיתחיל בשבוע הבא ואני מניח שיהיה בסביבות 130000 לדגם המאובזר יותר אני 1.85 סמ גדול מימדים ונוסע בסביבות 1500 קמ בחודש בדרך כלל לבד או עם עוד נוסע אחד מה שיחשוב לי זה נוחות אמינות וביצועים סבירים
הודעה אחרונה מאת bnsagi, -
- 1 תגובות
- 707 צפיות
אז ברוך השם הוצאתי רישיון, אין לי מושג במכוניות. מחפש משהו חסכוני, אוטומטי, ככה שבעיקר מספיק ל 2 אנשים ושאני יוכל לסמוך עליו לפחות לעוד איזה 4,5 שנים. לא צריכה לנצח שום מירוץ, בעיקרון נסיעה עירונית של 30 קילומטר ליום. סתם חשבתי בכיוון של סוזוקי אלטו כזה כי ראיתי כמה וזה נראה בתחום, אבל אין לי מושג. אשמח למענה. תודה.
הודעה אחרונה מאת koko532, -
Jetta 1.2 2012
מאת mickey- 1 תגובות
- 916 צפיות
אשמח לשמוע מניסיון בעלי רכב כזה: אמינות צריכת דלק מחלות אופיניות מה רצוי לבדוק טרם קניה תודה
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אני מתחיל עבודה חדשה ובשלב זה אני צריך לבחור בין שני הרכבים האלו. השימוש שלי הוא ממוצע, עם העדפה לביצועים ונהיגה ספורטיבית. מה היתם ממליצים לבחור?
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 790 צפיות
מה דעתכם,האם שווה לקחת לבדיקה מטעמי? תודה
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 933 צפיות
שלום, הייתי היום בנסיעת מבחן לסוזוקי סוויפט 2013 אוטומטי, ונתקלתי בתופעה שאני לא בטוח אם מדובר בתקלה או במנגנון מכוון. כשהרכב עומד - דוושת הברקס גם נעולה ולא ניתנת ללחיצה. כלומר ניתן רק ללחוץ על גז כדי לזוז. כשהאוטו נוסע הברקס מגיב בלי בעיות. זה מכוון?
הודעה אחרונה מאת yossiaviel, -
-
רכישה במימון
מאת ברוכי- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
חברים יקרים, שלום וברכה! אני מחזיק רכבים שונים כבר קרוב לשבע שנים.. עד היום תמיד רכשתי רכבים באופן עצמאי מיד 3 ומעלה... היום גיליתי את אפשרויות המימון ונפתח בפני עולם חדש... האמת שהתחלתי לנסות בכיוון של ליסינג, אבל מהר מאוד הבנתי ששיטת המימון עדיפה.. בכלופן נסעתי היום לכמה חברות גדולות לשמוע הצעות... ואת ההצעות ריכזתי ברשימה המצורפת.. אני קצת מבולבל מכל ההצעות ואשמח לשמוע מכם עצה האם אחד מן הרכבים הנ"ל הכי טוב עבורי, ואולי יש רכבים זולים יותר במימון שיהיו עדיפים יותר?.. בגדול הפרטים שלי הם כאלו: משפחה בת 4 נפשות משתכרת באופן ממוצע יחסית נוסעים פחות מ20,000 ק"מ בשנה מה דעתכם? תודה רבה!!! ברוכי
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום חברים, במסגרת חיפושי מצאתי סיוויק סדאן 2010, יד 2, יד ראשונה הייתה ליסינג, עם 160 אלף ק"מ. הרכב בדגם אקזקיוטיב, מאובזר רק בלי הסאנרוף. מוליטימדיה שליטה מההגה, חימום בכיסאות וכדומה. שמור מאוד. המחיר 41 אלף ש"ח, האם כדאי? הקילומטראג מפחיד אותי קצת, גם שלא יתחילו בעיות וגם אם וכאשר ארצה למכור עוד שלוש שנים נניח, אז כבר לא ירצו לדעת בו בגלל הקילומטרים. מה דעתכם? הסיוויק מספיק אמינה שב160 אלף ק"מ הרכב לא יתחיל להתפרק לי? Sent from my FRD-L04 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת m.l, -
-
- 5 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום, אני רוצה לקנות אוטו בשביל המשפחה. אנחנו מתלבטים בין סיאט איביזה לבין סקודה פאביה. עדיפות לידני אפשר גם אוטומט. ישבתי ומצאתי כמה איביזות באתר של יד 2 למכירה משנת 2016 ב61-64 אלף שקל עם כמעט כלום קילומטר רמת האיבזור ניראת בסדר לגמרי במכוניות. השאלה שלי אליכם היא האם כדאי לקנות סיאט איביזה 2016 1.2 TSI עם 90 כוח סוס ידני או ללכת על דגם טיפה יותר ישן של סקודה פאביה בישביל המשפחה. והאם 90 כוח סוס זה מספיק לרכב כזה שלא ירגיש חלש בעליות וכו.. מה שכן גם הבנתי שהסקודה פאביה פחות מאובזרת מהסיאט איביזה . עוד שאלה היא האם יש הרבה בעיות לאיביזה לעומת הפאביה של אותו שנתון 2014-2016 והאם הטיפול במכוניות יקר במוסכים המורשים. אני קראתי הרבה באינטרנט לגבי שני…
הודעה אחרונה מאת yuval1111, -
עד 35 אלף
מאת shalev5551- 2 תגובות
- 644 צפיות
מעוניין לקנות רכב השבוע אך עדיין לא סגור מה אני רוצה , לכן אני פונה כאן למומחים שביינכם לייעוץ הדרישות שלי : - שנים 2008 ומעלה - כוח , אמינות , - הנראות של הרכב, כולל רמת האבזור - 35 אלף שקל במקסימום עדיפות לידני - לא קריטי בהתחלה חשבתי ללכת על הונדה הצבק דגם 2007-2008 לאחר מכן חשבתי דווקא על המאזדה פרימיט הקטנה או היונדאי I30 מה דעתכם על הרכבים האלה ? אם יש לכם המלצות על רכבים בסגנון הזה אני אשמח לשמוע תודה מראש ושבת שלום
הודעה אחרונה מאת shalev5551, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 840 צפיות
היי , מחפשת רכב אוטומט לנסיעות יחסית קצרות לעבודה ופעם/פעמיים בשבוע לנסיעות בינעירוניות של עד חצי שעה/שעה. מתלבטת כרגע בדגמים הבאים - דיהטסו סיריון / ניסאן מיקרה/ יונדאי אקסנט/ יונדאי גטס הכי חשוב לי שיהיה אמין ועם כמה שפחות תקלות והתעסקות ובנוסף כמה זה נורא אם הרכב היה בעברו בהשכרה? כי רוב הדגמים האלה הם מהשכרה וקשה למצוא אחת פרטית בתקציב.. תודה רבה לעונים !
הודעה אחרונה מאת orsh123, -
-
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
שלום וברכה. כרגע בעלים של לאון FR 1.8 2015 ומעוניין להשתדרג, ראוי לציין שאני מחפש משהו בסגנון שונה וגם לא רוצה להתעסק יותר עם וואגיות\שיפורים. בהתחלה רציתי לשדרג לקופרה אבל ראיתי שבתוספת לא גבוהה כלכך אפשר לייבא מוסטנג GT. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת nimnim, -
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מבחינה חסכון בדלק ואמינות? לפי מה שראיתי המחיר הוא 65-70 אלף
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 890 צפיות
למשפחה צעירה (+1) מחפשים רכב אוטומטי אמין. רצוי גם סחירות טובה. *רצוי עד 4 שנים על הכביש *אנו נוסעים 15 אלף קילומטר בשנה *לא חשוב עיצוב. יותר פרקטיות.. *לא דיזל או רובוטית או טורבו (סופי) *סופר מיני נראית לנו קטנה מידי (מתכננים לטווח ארוך). רצוי תא מטען שמספיק לעגלה + מצרכים או 2 עגלות. *מושב אחורי לא צריך להיות מרווח נורא, אבל גם לא משהו סיוט. *תקציב 75K אפשר למתוח קצת בינתיים מתלבטים בין קורולה דגמים 2013 והילך (הבעיה שייתכן שרק ליסינג יהיו בתקציב). או אוריס היברידית (כדאי עם הקילומטראז' הנ"ל?). נשמח גם להצעות אחרות המון תודות !
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
היי אנחנו מחפשים רכב 7 מקומות, עם דגש על אמינות ואמינות ואמינות (2 רכבים קודמים נפלנו עם תקלות ודי נמאס לנו). הציעו לנו פריוס פלוס 2014 עם פחות מ-90 אלף ק"מ, כך שהיא עדיין באחריות יצרן לקצת יותר מחצי שנה. אשמח לחוו"ד על האמינות הכללית של הרכב, ועל הסיכון ברכישה של שנת 2014 עם קילומטרז נמוך מול ההוצאה המשמעותית בהשקעה ברכישת רכב חדש. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום כולם, יש לי התלבטות קשה מאוד פג׳ו 208 דיזל חדשה מהחברה ב90 אלף , שתי חסרונות, פחות נוחה מה308 וידנית אני נוסע 5 אלף קילומטר בחודש, גר בתל אביב, יוצא כל יום מתל אביב ובדרך חוזר ללא פקקים, לפעמים נתקע בפקקים אבל לא יותר מידי. אני מקבל כסף על כל קילומטר נסיעה שאני עובר(חוץ מנסיעות פרטיות מדי פעם,אין הרבה כאלה) , 100-200 קילומטר ליום שאני מקבל כסף עליהם. פג׳ו 308 אוטומט יד 2 עם 8 אלף קילומטר מחירון יד 2 90 אלף, אם לקנות במחיר מחירון יוצא אותו המחיר. בגלל שאני נמצא הרבה ברכב, על הכביש אחד הדברים החשובים בשבילי זה נוחות נסיעה ושלא יהיה רצון לעוף מהרכב כמה שיותר מהר בסוף היום, אני רוצה לקנות מהרכב. דבר נוסף זה החסכון בדלק, אני …
הודעה אחרונה מאת menir1, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום הרכב שלי הלך בתאונה (אני בסדר ב״ה) ואני מחפש רכב זמני תאכלס ל3-4 חודשים שיהיה רכב אמין רק דלק ולסוע שלא אצטרך להשקיע בו מחשבה בתקופה הזאת, ידני, שיסע סבבה עירוני וגם בינעירוני לפעמים עם עליות לאריאל פעמיים בשבוע. תקציב עד 6, עדיף פחות.. בגדול רכבים שחשבתי עליהם: פיאסטה גולף/פולו (בגדול נמנע מצרפתיות ופיאט למיניהן תקוע לי בראש שהן בעייתיות..) אשמח להמלצות ורעיונות נוספים אם יש
הודעה אחרונה מאת asaf1008, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?354586-%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%96%D7%90%D7%AA-%D7%91%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%95-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
מה עדיף הונדה סיוויק 2006/7, טויוטה קורולה 2007/8 או מיצובישי 2010/11 המכנה משותף של כולם שזה בסביבות אותו המחיר (30,000)
הודעה אחרונה מאת save, -
-
רכב עד 60K
מאת gvinizki- 2 תגובות
- 604 צפיות
שלום לכולם מחפש רכב בתקציב הנ"ל שיהיה אמין, חזק ,זריז, לא קטן מידי וידני. אוטו' לא בא בחשבון! עדיפות למנוע טורבו שימוש: 60 אחוז עיר 40 אחוז בינעירוני מצב כלכלי קשוח אז משהו שהטיפולים לא יעשקו אותי קומפלט.... צריכת דלק פחות או יותר תלויה בי אז ככה שלא יותר מידי משמעותי בבחירה תודה אנשים
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 774 צפיות
שלום לכולם, אשמח לעזרתכם , אני מחפש לקנות רכב מיני או סופר מיני. מחפש לקנות רכב קטן במחיר של כ40 אלף ש"ח, מחפש רכב חסכוני בדלק ואמין כך שלא אלך כל יומיים למוסך, וגם שאצליח למכור אותו בהמשך כשאצטרך. אני נוסע בכל יום בין תל אביב -פתח תקווה. ובנוסף פעם בשבוע או פעם בשבועיים נסיעה לאיזור ירושלים. חשבתי לקנות Kia picanto יד שנייה אבל אני קצת חושש שיהיה לה קשה בעליות. האם מישהו מתנסה בזה ויכול להגיד לי אם באמת יש ממה לחשוש? גם קצת מפחיד מבחינת הגודל - מקווה שהוא לא קטן מדיי.. (כרגע אנחנו זוג) אני גם פוזל לכיוון הסופר מיני - חשבתי אולי לקנות I20 שקיבלתי יחסית המלצות שהיא value for money. אשמח מאוד לשמוע את דעתכם לגבי הרכבים שכתבתי, או אם יש לכם המלצות לרכבים אח…
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 621 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- GTאי
- Mr.Hybrid
- fatboy1340
- aviaviavi
- ELI001
- דובצע
- Igalz
- chilcom
- urich
- ronrobin
- Speedool
- דניאל1983
- IsraCar
- אביעד9
- PASHUT
- Avia
- מחכה
- poune
- Dan___
- amosbmw
- natco
- דאבל קלאצ
- MRobot
- Mech Morphix
- daniel.asu
- TomerP
- Pavlik
- יבגניפ
- Itzik-b
- garicho
- gpm11
- matanff
- GKME
- hans
- אריה שאג
- פאר האורה
- ypz
- yaba
- mottis
- meny5
- unreliablebazooka
- yd b-4
- fishmanl
- M H
- Step
- makatuvkan
- yohai71
- yahaga
- bigfoot7375nadav
- eladns
- adir10
- שלמה 30
- gpro
