ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לעזרתכם (קורא בפורום כבר כמה שנים...) אני אחרי ניתוח גב, גבוה - 195 ס"מ, מחפש רכב שאוכל לנסוע בו ביומיום. דרישות: גבוה - ללא צורך להתכופף בכניסה, תנוחת נהיגה גבוהה ככול האפשר בכיפוף רגליים מינימלי נוח לנסיעה -כיסא תומך בגב ומתכוונן הגה מתכוונן ככול האפשר (עדיפות גם קדימה אחורה) אוטומט תקציב: 60-70 אלף חסכוני (כיום נוהג ברכב שעושה 1/17 - לא מצפה לזה, אפילו לא קרוב, אבל 1/10 יהיה מבורך) כמובן שרוצה כמו כולם אוטו אמין נוסע כ120 ק"מ ביום לעבודה עד עכשיו היו בבעלותי רק רכבים ידניים ואירופאים (רנו/פיאט) מחציתם דיזל כרגע עקב בעיות הבריאות לא יכול לנהוג בידני וחייב לעבור לאוטומטי לא חשוב לי: פוזה, צבע, יופי, מולטימדיה, גגות …
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הי תודה על העזרה. חבר מוכר את הרכב שלו אימפרזה 99. מצב טוב 170 אלף קילומטר. 7000 שח נסעתי עליה, אני לא מבין גדול אבל יש תחושה טובה ויציבות. מה חושב לדעת? מה הבעיות שיכולות לצוץ בקרוב? האם הכסף שווה את זה או שעדיף להשקיע ברכב חדש יותר. מזגן לא עובד. כמה זה נורא מבחינת עלויות? בגדול הרכב מיועד ל3 נסיעות בשבוע של 40 קמ מחוץ לעיר (ממוצע)
הודעה אחרונה מאת eli1801, -
- 22 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
היי חברים, אני כבר הרבה זמן מחפש רכב בעל מראה ספורטיבי אך גם איכות חומרים טובה ובידוד רעשים איכותי. בדקתי מגוון של רכבים. על הקנה עלו מגאן קופה ( כרגע מפורסמות באזור ה 60 אלף ) גם ידנית וגם אוטומטית, וולוו C30 שאחרי מתיחת הפנים ( אבל הביצועים הפושרים ומחיר שיותר קרוב ל 60 ), DS3 - מאוד מפחיד אותי המנוע למרות שזה בתקציב, חשבתי אפילו על לאון - אבל אני לא מרגיש שיש לה ייחוד, סדרה 1 - פשוטה מדי בדגם ה 136 כ"ס, מיטו - גם לא יפה מספיק וגם לא נותנת בידוד רעשים טוב, הונדה cr-z - יקרה מדי, יונדאי קופה ( אנשים עפים על עצמם במחיר, ומנוע 2.7 זה קצת מוגזם לדעתי ). האם יש עוד אופציות שלא חשבתי עליהן?
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, אני גר בארה"ב וכבר תקופה ארוכה מתלבט איזה אוטו לקנות. אני כרגע סטודנט, לא מבין במכוניות ומפחד לזרוק סתם כסף. אלו הם הדגמים שאני מתלבט אם לקנות, אשמח לשמוע את דעתכם על הקישורים המצורפים וגם בכלליות על הדגמים המופיעים בהם. הייתי רוצה לשמוע בעיקר על אמינות הרכב - האם דברים נהרסים בו מהר בדר"כ? יקר לטיפול? 2003 BMW Z4 https://sfbay.craigslist.org/sfc/cto/5925709329.html 2007 MAZDA MIATA https://sfbay.craigslist.org/sfc/cto/5958612733.html 2007 BMW 335I https://sfbay.craigslist.org/sby/cto/5932166570.html 2010 VW CC https://sfbay.craigslist.org/pen/cto/5954221864.html תודה רבה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת El_LOBO, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, אנחנו זוג + תינוק קטן. אני מעוניין לקנות רכב חדש מהיבואן (נא לא להיכנס לדיון אם שווה חדש או לא, כן 0 ק״מ או לא 0 ק״מ וכו׳). אני בעיקרון מתלבט בין קניית רכב משפחתי ״סטנדרטי״, או ללכת לכיוון ג׳יפון/קרוסאובר. במידה ואחליט ללכת לכיוון המשפחתית, יש לי התלבטות בין מספר רכבים (כולם עם תיבה אוטומטית/רציפה): מאזדה 3 קומפורט 2.0L טויוטה קורולה GLI 1.6L הונדה סיוויק (4 דלתות) קומפורט 1.8L הונדה סיוויק אלגנס (5 דלתות) 1.8L הונדה סיוויק אלגנס (5 דלתות) 1.8L הונדה סיוויק טורר קומפורט (5 דלתות) 1.8L (כפי ששמתם לב, הכל יפניות, לא מעוניין באירופאיות למיניהן, לכן האוקטביה לא אופציה). טווח המחירים די דומה לכל…
הודעה אחרונה מאת PolishMan, -
-
- 1 תגובות
- 572 צפיות
היי אנחנו מחפשים רכב בסגנון של יונדאיi20 או סופר מיני התקציב הוא 60K זה לסטודנטית שיש לה נסיעות קבועות מחוץ לעיר אז חשוב גם נוכות המושב רצוי שתוכל להאיץ בקלות וגם מערכת מולטימדיה כלשהי באה עם הרכב נשמח למוע הצעות
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
"שלדת מרכב, משמעות שולית: מעיכות בקורת רוחב קדמית תחתונה נזק מדרכה =" מה זה אומר? חמור, לא חמור?
הודעה אחרונה מאת natco, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אז ככה יש כמה אופציות שעלו(כמובן שעוד הצעות יתקבלו בשמחה) מאזדה 3 יונדאי אלנטרה סקודה אוקטביה ברמת העיקרון אני ואבא שלי בדקנו את כל המכוניות בסוכנות והסקודה ללא ספק הייתה הכי מרשימה, הבעיה ששמענו שהמנוע שבחרנו(1.2טורבו) מתחלף בהמשך השנה למנוע אחר(1.0 טורבו) ועלול להוריד את המחיר של הדגם הראשון דרסטית, מעוניין לדעת מה אתם חושבים על הסוגיה ועצות על בחירת הרכב. Sent from my iPhone using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת dolevkikos, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 450 צפיות
היי , מחפש לקנות רכב בתקציב של עד 20K. המטרה היא לשמש כרכב שני במשפחה. נסיעות קצרות , עירוניות ובין עירוניות. רכב בשנים 2010 ומעלה רכב קטן (מיני או סופר מיני ) אפשר ידנית , בשביל החיסכון. שמתי את העין על C1 סיטרואן. אבל נפל בגלל הבדיקה במוסך. במקום זה , מנסה לחפש פיאט פנדה ידנית . בדקתי באתר יד שניים , אין הרבה. אם מכירים אפשר להגיב או לייעץ תודה
הודעה אחרונה מאת adamgo, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי בחיפושיי לאחר רכב קטן (יחסית) וחסכוני עד 40000 ש"ח ולאחר ששללתי את רכבי המיני עקב גובהי (1.90) הוצעה לי טויוטה אוריס שנת 2008 GLI , יד 2 פרטית עם 75000 ק"מ ב35000 ש"ח ידוע לי שיש שאוהבים את התיבה הרובוטית ויש שלא (מחר אסע עליה ואדע) למעט הגיר הרובוטי, איך הרכב? יש תקלות? אמין בסה"כ? האם זו עסקה משתלמת? תודה
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שאלה עבור חבר שקורא פה אבל לא רשום: יש רכב מסויים שהוא רוצה, שמתאים לו מכל הבחינות (ק"מ, ידיים, אזור בארץ, רמת גימור וכו') ושהוא לא מצא כמוהו זמן מה. בשיחת הטלפון המוכר אמר שהיתה תאונה, לא רצינית, אבל מכסה המנוע "התכופף" ולכן הוחלף. אין פגיעה בשלדה והשמאי של הבטוח קבע ירידת ערך של 5% בלבד. המוכר אמר שהוא מתחייב שהרכב ייצא פיקס ממכון הבדיקה, אין פגיעה בשאסי או בעיות מנוע/גיר וכו'. 1. האם לוותר על רכב בגלל תאונה כזו (אילולא הסיפור של התאונה, החבר כבר מזמן היה מעביר בעלות בדואר)? 2. מה צריך לשאול ולבקש לראות מהמוכר? (דף תיקון מוסך? דו"ח שמאי?) 3. לצורך העניין, אם המחירון המשוקלל (מדובר ביד 1 עם ק"מ נמוך) הוא 100,000, כמה נהוג להוריד בשל תאונה, אם יש כלל אצבע…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם , אני מחפש סופר מיני בתקציב של בערך 35 עד 40 אלף שקל , רק בתיבת הילוכים אוטומטית , היו לי כמה התלבטויות בזמן האחרון בין שלושה רכבים פורד פיאסטה (ה1400) סיאט איביזה ( שדי ירדתי ממנה בגלל מחירי הביטוח וחלקים) ומיצובישי ספייס סטאר שמבחינת נתונים היית נראית די מרשימה(צריכת דלק וכו) עכשיו אני לא פוסל שום רכב אחר פשוט אלה הרכבים שהכי תפסו לי את העין, ולא מצליח להחליט אשמח לעצות וחוות דעת במיוחד על הרכבים ברשימה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 1 תגובות
- 793 צפיות
שלום , מצאתי שיש מקומות שמוכרים מוניות מרצדס במחיר זול. שאלתי : האם רכב שהוא מונית שנת 2010 וכרגע בסטטוס מונית עדיין נדרש לשלם מיסוי וכדומה? אם כן מהו האחוז?
הודעה אחרונה מאת noamh23, -
- 5 תגובות
- 907 צפיות
היי, מפרסם את הפוסט בשביל חבר. הבחור צלם מגנטים, עובד כמעט כל יום במרחקים של 50-100 ק"מ מהבית וצריך רכב לנסיעות ארוכות, כרגע נוהג בקולט 99, כל הציוד זרוק חצי בבגאז חצי במושב האחורי והאוטו צובר קילומטראז ומתחיל להתיישן. צריך רכב עם אחסנה נוחה, מתאים לנסיעות ארוכות ועדיף מן הסתם חסכוני ככל האפשר, הכי הגיוני זה לקנות רכב סטייל קנגו/ברלינגו, אבל הם פשוט מכוערים . התקציב הוא סביבות ה-40, אוטומט בלבד, מה אומרים? חשבתי למצוא פלואנס דיזל, איך היא מבחינת אמינות ונוחות הטענה?
הודעה אחרונה מאת צביקי, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
משפחה צעירה, מחפשים להחליף קורולה ישנה (2003..!) תקציב-70K גמיש. עושים 15K בשנה, מבקשים רכב אמין ושבסוף היום גם נוכל למכור בקלות. מבקשים רכב מרווח יחסית למשפחה צעירה. קיבלנו קצת חשש מהגיר הרובוטי ולכן ירדו כמה אפשרויות לרכבים אחרים. מה אתם חושבים על ההונדה ג'אז? *האם קיים הבדל משמעותי בין 2015 לשנים קודמות (2013-2014)? *אנחנו נוטים לרכוש את הרגילה ולא את ההיברידית. גם בגלל התא מטען וגם כי אנחנו לא ממש זקוקים. צעד נכון? ובכלל- האם הרכב מומלץ והאם יש חלופה טובה יותר? תודות!
הודעה אחרונה מאת timmyy, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
לקחתי רנו פלואנס לבדיקה יש ליקויים בעלי משמעות נמוכה ושולית תיקון תאונה מאחור תיקוני פח מרכב וצבע סביב הוחלף פח אחורי ומולחם לשילדה תיקון\החלפת מכסה מטען החלפת פגוש אחורי תיקון כנפיים אחוריות תיקון דלתות ימין תיקוני צבע כנפיים קדמיות תיקון סימני החלפת מכסה מנוע תיקון פגוש קדמי פגיעות פח ופגמים בצבע סביב פגיעה רצפת מטען חוסר איטום פח אחורי לרצפת מטען לכוון מכסה מטען לכוון דלת וכנף קדמית ימין חסר מכסה למיכל מתזי מים פלסטיקת פנים תא נוסעים מה המשמעות של זה? עזרתכם הדחופה?
הודעה אחרונה מאת Fazer, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 963 צפיות
היי,אני מחפש רכב ראשון ישמש אותי רוב השבוע לנסיעות בתוך העיר ולפחות פעמיים בשבוע מחוץ לעיר חשבתי על הסיריון 2005,אבל אני אשמח לעוד הצעות ממביני ענייו חשוב לציין שחייב אוטומט,ומנוע לא קטן מדי ה1300 למשל של הסיריון מעולה,ושוב,בדגש על דלק ואמינות תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אשמח לחוות דעת לגבי הרכב הנ"ל מצאתי אחד שנת 2013 עם 36000 ק"מ
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
-
- 1 תגובות
- 594 צפיות
היי שלום מחר אני הולך לראות רכב סיאט איביזה ידני 1600, 3 דלתות ואשמח בבקשה להמלצה למכון לבדיקת רכב לפני קניה בחולון ! בבקשה בבקשה עזרה ותודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת punz, -
- 1 תגובות
- 695 צפיות
ייתרונות וחסרונות ...על הנייר ניראת מרשימה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
צריך עזרה, מתלבט אם לקנות: Audi TT mk3 2015 230HP או Audi S5 2012 333HP S-Tronics ההתלבטות היא למי יש יותר פוטנציאל לשיפור הרכב, את הנתוני יצרן שלהם אני מכיר. תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת gil gheler, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
היי. הגיע הזמן להחליף את הפריוס 2013 שלי. הנסועה שלי הינה כ 10000 ק"מ בשנה (אולי קצת פחות) כאשר 70% עירוני בגוש דן (ר"ג - ת"א) והשאר טיולים ברחבי הארץ. כרגע אנחנו זוג (גבוה) ותינוק בכסא (בן שנתיים). לפעמים אנחנו נוסעים רכב מלא (4 מבוגרים ותינוק), בעיקר לטיולים ברחבי הארץ. מחפש רכב שיענה על הדרישות הנ"ל: 1. חסכוני (יודע שנוסע מעט ולכן לא כדאי לשלם הפרש גדול עבור חסכון אבל חשוב לי פסיכולוגית) 2. אמין 3. מאובזר - שיהיה פיצ'רים נחמדים כמו מערכות בטיחות מקוריות, מולטימדיה וכדומה 4. קצת יותר חזק ושקט מהפריוס. מה לדעתכם יעשה את העבודה יותר טוב? היונדאי איוניק סופרים או הרנו קאדג'ר דיזל ZEN/INTENSE? תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 10.8 אלף צפיות
קיה נירו היברדית- צריכת דלק אמיתי ודירוג מישהו ?
הודעה אחרונה מאת urileshem, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם! אני קורא הרבה בפורום לפני רכישת הרכב מיני/סופר מיני שלי, וככל שאני קורא יותר, ככה יותר קשה לי להחליט. אשמח לעזרתכם - אני מחפש רכב קטן יד שנייה באיזור ה 40K ש"ח (גמיש) לצורך נסיעות יומיומיות בעיקר לעבודה פ"ת-ת"א. ופעם בשבוע/שבועיים נסיעה לירושלים. כרגע אני עם בת זוג, אבל אשמח שהרכב יוכל לשמש אותי גם לילד וכו'. מחפש רכב שיהיה נוח לנהיגה ומאובזר בצורה סבירה , ושלא ארגיש ש"חסכתי", בהתחלה חשבתי שאקנה קיה פיקנטו, אבל אח"כ הבנתי שהוא פחות מוצלח ממה שנדמה לכולם, שהצריכת דלק שלו בכלל לא משהו. התחלתי לפזול לכיוון ניסאן מיקרה -שהיא מאוד חסכונית וסה"כ די טובה ב Value for money, אבל שמעתי דברים רעים על היבואן ובכללי לא שמעתי המון המלצות על הרכב. שקלתי …
הודעה אחרונה מאת urileshem, -
-
שלום לכולם, זוג+1 כרגע מתניידים על קיה ספורטג' יורבן (1.6) שנת 2015. רוב הנסיעות שלנו הם נסיעות קצרות בתוך העיר, הרכב כרגע בן שנה עם פחות מ 9K ק"מ. עלה במוחנו הרעיון למכור את הרכב ולהשתנמך לאיזה סופר מיני יד שניה (הכיוון הוא פיג'ו 208 1.2T). את ההפרש בין המכירה לקניה נכניס לבנק ואולי בהמשך נשתמש בו למשהו אחר, בנוסף לזה יש את כל עניין החיסכון על הדלק והביטוח, שאני לא בטוח שמדובר בהפרש משמעותי בקילומטרז' נמוך כמו שלנו. על פניו זה נשמע רעיון טוב, מצד שני נראה לי די מבאס לעבור פתאום לאוטו כזה קטן ויש לי מעט ספקות לגבי העם הוא יתאים לנו כמשפחה, יש תכנונים להרחיב את המשפחה בעוד כשנתיים שלוש לפחות (אלא עם כן יקרו תאונות לפני). אשמח לשמוע את דעתכם על המהלך, הגיוני כל…
הודעה אחרונה מאת FLaW, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן, אני מתכנן מחר ללכת ליבואן ולרכוש רכב. האם נהוג להתמקח על המחיר שרשום באתר? איך עושים את זה בלי יותר מידי אגרסיביות ובלי לצאת נקניק? האם צריך לנסות לסחוט כמה שיותר דברים (אבזור חיצוני)? האם אפשר להביא קרוב שיודע להתמקח בשבילי? המון תודה
הודעה אחרונה מאת stum, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום. ברשותי יונדאי I10 2014 יד ראשונה מזה כ-3 שנים. המשפחה קצת התרחבה וכל העניינים עם התינוק, עגלה, תיקים וכו' לא מספיקים. הגענו למצב שנשאר מקום אחד פנוי בגלל הבוסטר מאחורה ושאר הדברים שמעמיסים את האוטו מקדימה (לאישתי נשאר מקום אחד מאחורה עם הילד) שלא נדבר על לצאת לטיול או לקחת תיקים יותר גדולים או לחזור משופינג עם שקיות.. זה מגיע למצב שאני לא רואה את המראה הצדדית מרוב שהרכב מלא בדברים. החלטתי לעבור לרכב קצת יותר גדול, חשבתי על ה-I25 אבל מנסיון העבר הוא גם לא כזה גדול ועונה על הדרישות שלי.. התחלתי לשוטט ברחבי הרשת והגעתי לטויוטה קורולה 2013 או יונדאי I35 2013. התקציב הוא 70K עם חריגה קלה. השאלה אם יש עוד רכבים שאתם יכולים להמליץ עליהם בתקציב הזה ובדרישות שלי…
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
היי, אנחנו שוקלים לרכוש רכב אוטומטי קטן (פיקנטו או סופרמיני דוגמת סוויפט), שישמש לנסיעות לעבודה + סידורים/חדר כושר. הרכב צפוי לעבור כ-20 אלף ק"מ בשנה (רובם בבין עירוני), ויהיה רכב שני. הדרישה העיקרית היא אמינות וחסכון בדלק, וכן חשוב גם שיהיה בטיחותי יחסית לסופרמיני. חוץ מזה, כל השאר זה בגדר בונוס. מחישוב שעשיתי, יוצא כי עלות חודשית כוללת של רכב אוטומטי קטן בן שנה-שנתיים היא כ-2000 ש"ח בחודש (לפי החישוב המפורט למטה). מצד שני, חברות כמו אוטו סנטר, אוויס וכדומה מציעות חבילה הכוללת רכב חדש, ולפעמים גם את כל העלויות הנלוות (פרט לדלק), כך שהעלות החודשית הכוללת היא כ-2300-2350 ש"ח בחודש (פירוט למטה). כלומר, הבדל של כ-4000 ש"ח שנתי (או כ-10 אלף ש"ח לתקופה של שנתיים …
הודעה אחרונה מאת gadik6, -
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מתלבט בין שני הרכבים הבאים : קיה ריו 1.25 ידני 2014 פולסוגן פולו 1.4 ידני 2011 מה דעתכם על שני הרכבים ? זהו יהיה הרכב הראשון שלי. איך המנועים ? האמינו? מה אתם חושבים ?
הודעה אחרונה מאת Omer Peugeot 205, -
- 0 תגובות
- 678 צפיות
ערב טוב, ברשותי כיום הונדה CRV 2006 מהגרסה המאובזרת, שירתה אותנו נאמנה כמעט 4 שנים, בטיחותית יחסית ומפנקת מאוד באבזור. כפועל יוצא אני נשאר בסגמנט הנ"ל והתחלתי לנבור, לקרוא הרבה בפורום היקר הזה, ולחקור את האפשרויות. דרישות : - רכב גבוה, תא מטען מרווח - אוטומט (פקקים.....) - תקציב כ-100K ש"ח (לכן נכנס רק אזור חיוג 2012), - אפשר הנעה קדמית רגילה (טיולי שבילים בלבד), - צריכת דלק סבירה (1/10 וצפונה אם אפשר) פסלתי את הספורטז' וה-IX35 משיקולי גודל, המוניות וצריכת הדלק, קפטיבה ספורט מחשש מכירה עתידית וצריכת דלק. ולאחר הבדיקות נשארתי עם CRV שנתון 12 (ב-13 הוחלף הדגם והוא יקר יותר…
הודעה אחרונה מאת coavi,
-
מי מחובר 19 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 312 אורחים (הצג רשימה מלאה)
