Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין שני הרכבים הבאים :

קיה ריו 1.25 ידני 2014

פולסוגן פולו 1.4 ידני 2011

מה דעתכם על שני הרכבים ?

זהו יהיה הרכב הראשון שלי.

איך המנועים ? האמינו? מה אתם חושבים ?

פורסם

הפולו רכב מעולה ומנוע ה 1.4 עם גיר רגיל זה שילוב מצויין, כמובן להקפיד על טיפולים לפי הנחיות יצרן.

אני אוהב הרבה יותר את הפולו, מדובר ברכב מהנה לנהיגה וחסכוני מאוד בדלק.

הבעיה שאתה מדבר פה על רכב בן 6 לעומת רכב בן 3 שזה משמעותי.

אני הייתי בודק בתקציב שלך איביזה 1.4 ידנית אולי יש 2014 בתקציב שלך (אותו מנוע וגיר כמו בפולו).

אגב ב 40 אלף אתה יכול גם לקנות פיג'ו 208 ידנית.

פורסם

שכן שהיה עם ריו כזו ידנית (והלכה בטוטאל לוסט), קנה פאביה ידנית (2014) TSI, והוא מספר על פער ענק בין המכוניות,

לא רק בסחיבה אלא בכלל בתחושת האיכות והנסיעה.

פורסם

מכרתי ריו ידנית 2012 לפני חודשיים אחרי שהחזקתי בה שנה.

מנוע מאוד מאוד מאוד חלש ומאכזב, צריכת דלק גם היא מאכזבת.

המילה הכי טובה לתאר את הרכב הזה היא 'סביר'.

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם

יש עכשיו ביד 2 פיג'ו 208 ידנית 2014 למכירה ב 35 אלף. אולי זו יכולה להיות עסקה טובה עבורך (לחבר היה כזו והוא מאוד היה מרוצה ממנה, עכשיו הוא בעלים של 208 אוט' 2015).

פורסם

אני מתנייד עם קיה ריו 1.25 ידני 2014.

 

תחושות של אכזבה או סיפוק מהרכב מקורן בתיאום ציפיות מקדים של הנהג (להוציא בלתמי"ם).

 

אם הציפייה היא לסופר-מיני חזקה וזריזה אז הריו לא תתאים לציפייה.

היא תתאים לציפייה לרכב בטיחותי, פשוט, אמין וחסכוני.

 

 

מעבר לכך, אמינות וצריכת דלק מינימלית זה נחמד, אפשר להשיג אותם גם באופני BMX.

 

אך מה עם צרכי הנהג?

מה חשיבות המרווח בתא הנוסעים?

האם צפויי להכניס דברים רבים בתא המטען?

חשיבות הבטיחות?

גובה הרכב?

נסועה שנתית צפויה?

 

אחרת יש הרבה רכבים בשוק ושום דרך להחליט ביניהם.

פורסם
שכן שהיה עם ריו כזו ידנית (והלכה בטוטאל לוסט), קנה פאביה ידנית (2014) TSI, והוא מספר על פער ענק בין המכוניות,

לא רק בסחיבה אלא בכלל בתחושת האיכות והנסיעה.

 

טוב, אתה משווה מנוע אטמוספרי למנוע מטורבת - זו לא חוכמה

.We apologise for the inconvenience

פורסם

קודם כל, לקחת אותן לנסיעת מבחן כדי להתרשם לאיזו אתה מתחבר יותר?

אני בכל אופן הייתי הולך על המכונית החדשה יותר, אם תחליט להתחדש ברכב חדש עוד כמה שנים יהיה לך הרבה יותר קל למכור מכונית בת 7 מאשר מכונית בת 10.

פורסם

לדעתי, "סחירות הרכב בעתיד" לא צריכה להיות שיקול ואסביר למה.

 

עשית שיעורי בית בנוגע לתקציב כך שעוד חצי שנה לא תהיה מופתע מההוצאות (הצפויות והלא-צפויות)?

תיאמת את ציפיותך מהרכב לטווח הקצר ולטווח הארוך?

 

בכך ביטלת את הצורך של הרכב ב-"סחירות".

אלא אם כן החלטת לעבור לחו"ל, לאופנוע או לתח"צ.

 

אגב, אי אפשר לדעת מה יהיה מצב השוק עוד מספר שנים, על אחת כמה וכמה לדגם ספציפי.

לאחרונה נכתב בשרשור שברכב מסוים הגרסה הזולה עם האבזור הדל נחשבת לסחורה חמה הרבה יותר לעומת הגרסה היקרה והמאובזרת יותר, ולכן הקושי במכירת הדגם המפואר.

 

לאור זאת איני מסכים שגיל הרכב הוא גורם משמעותי במהירות מכירת הרכב.

 

+1 על נסיעת מבחן, אחרת כל ההתלבטויות נשארות על הנייר.

×
×
  • תוכן חדש...