ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שואל בשביל ידידה..ההצעות שמעניינות אותה לבינתיים הם אלפא מיטו , אודיA1 שנים 2012-2013 בערך , וההצעה הכי טובה לדעתי מאזדה 2 הצורה החדשה ! מה לדעתכם עדיף ? ומוכנה להצעות נוספות..(אוטומט בלבד) מוכנה להוסיף קצת (7-15K ) למשהו ששווה אתזה ככה שהתקציב הוא לא 80 נעול וחתום . הדרישות הן - שתהיה זריזה יחסית ושהיה לה קצת "פוזה" , היא מודעת לטיפולים היקרים יחסית שיש לרכבים האלה
הודעה אחרונה מאת Asaf-R, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 805 צפיות
שלום חברים, לפני 4 חודשים קניתי סיאט איביזה שהייתה בליסינג והיום אני מעוניין למכור אותה . בתקופה שהיא אצלי הוחלפה נשאבת מים ומנוע הרכב במצב הרבה יותר טוב . כמה אחוז יורד על רכב שהיה בליסינג ? 2.והאם למכור אותו לאדם פרטי או לסוכנות ?
הודעה אחרונה מאת matanff, -
-
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי רציתי לשאול מה עדיף. סיוויק 2009 1.8 פרטית 150k km יד רביעית או מאזדה 2 2012 יד ראשונה מליסינג 150k km עם אחריות לשנה והשבחה על שניהם דורשים 33k אשמח לתשובות
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
- 4 תגובות
- 751 צפיות
הי, לקחתי היום לבדיקה רכב (ג'יפון משנת 2011) והתוצאות היו די סבירות, כלומר אין שום פגיעה בשלדה, ההספק המנויע טוב והגיר תקין, ואפילו הבוחן עצמו, שכמובן לא ימליץ לי אם לקנות או לא, אמר לי שהאוטו נראה לו בסדר גמור. אם זאת, היו כמה דברים שלא ברורים לי ואשמח לחוות דעתכם. 1. מנוע, מערכת קירור מערכת דלק והצתה - רעש אבזרים וגלגלות, סימני פירוק אגן שמן (הבוחן אמר משהו על ה"קרטר" ושזה כנראה נובע ממהחלפת שמן מנוע - האם זה נשמע הגיוני? - כמו כן, האם זה מחייב אותי לאיזה המשך טיפול או מעקב במידה ואני לוקח את הרכב?) 2. לגבי מערכת הבלמים, הבוחן אמר שצריך לפרק את הגלגלים ולבדוק את עובי הרפידות (?) כדי לראות אם הן שחוקות או לא. בהנחה שהן כן, מה עלות החלפה של סיפור כזה לערך…
הודעה אחרונה מאת rokiiv, -
- 1 תגובות
- 594 צפיות
איך הרכב בנסיעה לירושלים עם 4 מבוגרים? ובאופן כללי בנסיעות ארוכות. המנוע שלו מספק? יחסית כמובן
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- 0 תגובות
- 787 צפיות
שלום , אשמח לשמוע את דעתכם מאחר ואני כבר אובד עצות.. מעוניין לקנות רכב גדול (אדם גבוה) לא קרוסאובר היום נוהג על סונטה 2009 כרכב שני תקציב בין 80-90K עד עכשיו נוסע על רכבים יפאנים קוריאנים ונהנה מהאמינות (לא בא לי לבלות במוסכים) מחפש את הדגמים עם כל התוספות : הדגמים שחשבתי הם : יונדאי I40 Elite - אומרים שקצת חלשה סקודה סופרב 2012 - מפחידים אותי כל סיפורי ה DSG מנועים וגירים שהולכים ואכילת שמן פולקסוואגן פאסאט 1.8 - בעצם אותם דברים שרשמתי לסקודה סובארו B4 2.5 ניסאן אלטימה 2.5 (למרות שאין שוק חזק מתקשה למצוא במחיר , אולי מליסינג) ביואיק לה קרוס 2.4 - אמריקאית ... בעיות למיניהן ואחזקה יקרה . אשמח לשמוע חוות דעת גם אם רק על חלק מהדגמים.. …
הודעה אחרונה מאת alpery, -
- 3 תגובות
- 701 צפיות
חבר התחיל להתעניין בהונדה HR-V מהשנים 1999-2002 התקציב שלו בסביבות 20000 שח כולל ישור קו החבר אוהב את הצורה של האוטו אבל לא יודע יותר מדי מכני הגיר הוא גיר רציף זה טוב או לא? איך המנוע הזה? חולק עם עוד דגמים של הונדה? מה כדי לבדוק? הרכב ישמש לטיולי שבילים ולסופי שבוע נסיתי לשכנע אותו לרדת מהעניין, אבל הוא בשלו האמת שגם אני נדלקתי על האוטו יש בו משהו מוזר ומעניין
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום אני מחפש רכב דיזל 7 מקומות תקציב עד 40000 חשוב לי רכב אמין אשמח לשמוע כיוון תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 528 צפיות
שלום לכולם, אני עומד לפני רכישה של האוטו הראשון שלי ורציתי לשמוע את דעתכם והצעות נוספות... תקציב: כמה שפחות אבל עד 25K קטגוריה: סופר מיני, משפחתי קומפקטי- אני בחור גבוה אז אי אפשר משהו קטן מידי... גיר: עדיפות לידני/רובוטי חסכוני, אמין, כמה שיותר מודרני ובכללי שההוצאות יהיו כמה שיותר קטנות... נוסע לא מעט נסיעות ארוכות אז צריך אוטו שיהיה כיף לסוע איתו... מה שראיתי שמעניין זה פיאט בראבו 2009, סקודה פאביה דור שני וסיאט איביזה (דור 3 2003-2008). מה אתם אומרים? Sent from my SM-N920C using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת nadavshapira24, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אהלן, אני חייל שמשתחרר עוד שנה ורוצה לקנות אוטו. לפני הצבא היה לי פיג׳ו 307 1600 אוטומטית (לצערי) שמכרתי בעקבות הגיוס(לצערי). לנושא, אני מאוד אוהב את הפיקנטו ספורט הידנית. מכיר את זה שהיא לא באמת ספורטיבית כל כך והכל אבל אני נורא מתחבר גם למראה שלה, גם לאבזור (סאן רוף על אוטו ידני - חלום ילדות) 3 דלתות והיא גם תמורה מעולה לכסף. כמו שהבנתם התקציב הוא באזור 55k מחפש איזה שנת 2014 מוכן לרדת ולעלות שנתון. כמה שאלות 1. האם לא לקחתי בחשבון רכב מומלץ אחר שיתן לי את אותם דברים - חסכוני יפה עם סאנרוף בשנתון ומחיר דומה? (לדוגמה איביזה ידנית 3 דלתות) 2. במידה וזה באמת הרכב המתאים - לקיה יש אחריות 7 שנים על המכוניות האלה על גיר ומנוע ו3 שנים על כלל האוטו. רציתי לדעת, …
הודעה אחרונה מאת skull, -
-
- 1 תגובות
- 514 צפיות
בעקבות ששריפה של הרכב הישן , יש צורך ברכב חדש . תקציב של אזור ה 15K. בדקתי את הלוחות ורוב הרכבים בתקציב הזה הם שנתונים גבוהים (2002-2006). ראיתי אבל שבתקציב הזה יש רנו מאגן 2 שנת 2007/2008. אני יודע שבעבר היו בעיות לדגם הזה במיוחד בתחום של הגיר. אשמח לשמוע את דעתכם בנושא
הודעה אחרונה מאת צביקי, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 19.4 אלף צפיות
מהו רכב הטורבו דיזל הכי אמין שיש? בקטגורייה של רכב משפחתי, אמין וחסכוני. אשמח להמלצות
הודעה אחרונה מאת ZvikH, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום שני הורים+ 4 ילדים. מתלבט בין שתי אלו. האורלנדו יקרה ב 10-15. זה בסדר אבל רק אם יש הבדל מהותי מבחינת נוחות (בעיקר שורה שלישית) ותחזוקה/אמינות. האורלנדו דיזל והקארנס בנזין. תצרוכת דלק פחות חשובה. לא נוסעים הרבה (בערך 15K לשנה) יש תובנות וניסיון בעניין? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חברים יקרים, אני כבר מספר שבועות מוטרד מהמחשבה של איזה רכב לקנות ואני מאמין שפה אולי אני אוכל לקבל תשובות אז ההתלבטות היא ככה: יונדאי ולוסטר טורבו 2013 או פיזו' rcz 2012-3 בגירסת ה156 כס ולא את גרסת ה200 כס כי לא כלכך בתקציב שלי ומאוד קשה למצוא יש רק אחת ביד 2, בכל מקרה מה שחשוב לי שיהיה ברכב ביצועים טובים אמינות ותחזוקה בסכום סביר ולא כמו של איזה במוו או אודי וגם יהיה נחמד אם מישהו יודע להגיד כמה דלק כל אחד מהרכבים שותה ואשמח מאוד גם לקבל ביקורות מאנשים שיש או שהיה להם באופן אישי את אחד מהרכבים....תודה רבה לכולם!
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
מחפש המלצה לרכב אוטומטי חסכוני שיסע על בסיס יומיומים לירושלים בתקציב של עד 50 א יעשה כ130 קמ ליום כ 30-35 בשנה. חשבתי על דיזל מחסכוניים אבל פתוח להצעות. מחפש צריכה אמיתית של 1 ל-16 ויותר טוב. אולי אוקטביה סביב 2011 ? חשבתי גם על פלואנס קצת הפחידו אותי לקנות יד שניה שלו. איך מוודא שאני לא מקבל מונית או רכב שטחנו אותו ? יש מכוני בדיקה מומלצים לדיזל ? תודה
הודעה אחרונה מאת vday, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 645 צפיות
שלום, אנו מחפשים רכב שני, אוטמטי, שישמש לנסיעות של אשתי לעבודה בלבד - 20 ק"מ ליום בתוך העיר. אודה להמלצות, בדגש על אמינות והוצאות שוטפות מינימליות. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 11 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
שמתי עין על האאוטלנדר בגלל הישיבה הגבוהה והתא מטען הגדול יחסית לטוסון והספורטז'(היום אני על סקודה ייטי ובקושי מכניס עגלה לבגאז') לא הבנתי אם ההבדל בין האינסטייל לפרימיום הוא רק מושבי עור? ומה ההבדלים בין 2016 ל2017? שמעתי משהו על כיול גיר מחדש מהיצרן... מישהו יכול לאמת?
הודעה אחרונה מאת Daniel.K, -
- 11 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אני מחפש רכב משפחתי/מיני משפחתי מפנק ואמין עד 55k.. המחשבה שלי היא לכיוון של מאזדה 3 2010-2012.. שהיא מאוד אמינה מפנקת וגם שומרת על הערך יחסית לרכבים אחרים! ככשאלתי לגבי רכב חסכוני הציעו לי בחברות הליסינג סקודה ראפיד 2013 tsi1400 אך בחיפוש מהיר ראיתי שיש להם בעייה בגיר איך האוטו? יש הצעות נוספות?
הודעה אחרונה מאת cars-@-lover, -
- 1 תגובות
- 608 צפיות
עשיתי חיפוש לא מצאתי תשובה תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת nimrod7676, -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מחפש לקנות טויוטה SUN או GLI מה ההבדל ? ומה צריכת דלק של הרכב? ואם ממליצים בכלל
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
מה קורה חברים? אני מחפש לקנות רכב קטן, אוטומטי ואמין (עד כמה שאפשר ברמות האלו) במחיר של עד 30,000 ש"ח. חשוב שהרכב יהיה גם נוח ונראה טוב, וכמו שכתבתי, אני מכוון לקטגוריה של רכבים קטנים וחסכוניים. המטרה של הרכב זה בעיקר נסיעות עירוניות. בהתחלה כיוונתי לאיזור של יונדאי אקסנט (גדולה לטעמי אבל המחירון שלה יחסית נמוך) ולאט לאט אני יורד מהרעיון לכיוון I20. אני מעוניין בנפח מנוע של לפחות 1300,1400 ולכן לא לוקח בחשבון את הI10. האם כדאי להשקיע עוד וללכת לכיוון טויוטה יאריס/קיה פיקנטו/ ניסאן מיקרה/ מאזדה 2? הבנתי שרוב הרכבים של יונדאי בבעלות קודמת מליסינג, עד כמה אני צריך לחשוש מהסיפור הזה? ובנסוף, מה דעתכם על הנושא של מגרשים ? (כלמוביל, שלמה סיקסט וכוליי)…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 0 תגובות
- 576 צפיות
כרגע יש לי יונדאי i30 שנת 2013 ואני מרוצה ממנה אבל חסר לי הכוח ובא לי לקנות סוף סוף רכב ספורט עם 180 כוחות סוס ומעלה.. מה ההמלצות? לדוגמה שמעתי שהגיר dsg בשירוקו נהרס אחרי כמה זמן. הרף שלי הוא 80,000 שקל.
הודעה אחרונה מאת yakir2189, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום חברים, מתלבט בין i25 2013 לבין פוקוס 2013.. מה אתם חושבים? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
חברה לעבודה החליטה לרכוש את הרכב הנ"ל לאחר 3.5 שנים שהיא משתמשת בו (רכב ליסינג נהג יחיד). בדקנו מחירון לוי יצחק 77000, שיקללנו חודשי עליה לכביש (יולי) וקילומטראז' (82000) והמחיר נותר דומה (77600). ההצעה שהגיע מחברת הליסינג היתה מצחיקה - 10% הנחה על מחירון ללא הפחתה על קילומטראז' גבוה, 80600-10%=72500. לאחר מיקוח לא קל הצלחתי להוריד ל-70 "עגול". לי זנ ניראה גבוה. הם טוענים שמדובר ברכב מבוקש שנמכר בהפחתה של 5 עד 10% ושההפחתה על קילומטראז גבוה לא חלה על רכב ליסינג. יש למישהו כאן ניסיון של רכישת רכב דומה בזמן האחרון? האם חברות הליסינג לא מעדיפות להיפטר מרכב בלי מאמץ (השבחה, שינוע, עמלות מכירה והעמדה במגרש לצד אלפים אחרים)?
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
במקרה נתקלתי במודעה של חברת שלמה עם הצעה לעיסקה על ליסינג תפעולי מלא לפורד פוקוס סטיישן שנת 2012. המחיר הוא 1755 ש"ח לחודש, ללא מקדמה או תשלום אחר בסוף. המחיר כולל כל מה שליסינג ממקום העבודה כולל, למעט דלק ושטיפה (כולל רכב חלופי במקרה תקלה). קילומטרז' שנתי מוגבל ל-30 אלף. אפשר לסיים עיסקה אחרי 12 חודשים. זה בעצם כמו שכירות לטווח ארוך. סתם עניין אותי לבדוק אם זה משתלם בכללי, לא בשבילי. רכב משפחתי סביר שנת 2012 אפשר לקנות בשוק הפרטי סביב 50-60K. עלויות שנתיות : ביטוח - 3500 רישוי - 1500 ירידת ערך שנתית - ניקח 20% על הצד הפסימי. המשתנה ה'לא ידוע' הוא עלות טיפולים/תיקונים. בדקתי מה נקודת האיזון שבה מגיעים לעלות חודשית ממוצעת של 1755 ש"ח, וזה קורה בהוצאה שנ…
הודעה אחרונה מאת לאון, -
- 2 תגובות
- 531 צפיות
אתמול פרסמתי פה שאני מחפש לקנות רכב בסכום שסביב 35,000. הוצעה לי פורד פוקוס 2011, יד 2 (ראשונה בליסינג), 138,000 ק״מ. עכשיו הוצעה לי יונדאי אקסנט 2011, יד 2 (ראשונה בליסינג), 108,000 ק״מ, ב34,000 ₪. בינתיים לא הבנתי האם הפוקוס שווה את זה ואם לא, מדוע? ואם אני מתלבט בין שתיהן מה ההבדלים? מה היתרונות והחסרונות של כל אחת? ובתכלס מי מומלצת יותר? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת refaelhe, -
- 12 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
הבנתי שהדאציה באה עם מנוע 0.9 אוטומט רובוטי זה נכון? עד כמה רמת האמינות שלו? מתלבט גם לדגם הידני 0.9 או דיזל 1.5 שבהפרש קטן יותר כבר משתלם,אבל מה העלויות טיפול שלו יותר יקרים? (של הדיזל) מה הן ההיתרונות והחסרונות לעומת מנוע הבנזין? ל5 נפשות כולל 5 מבוגרים ה0.9 יסחוב? לא נוסעים יותר מ10 אלף קילומטר לשנה אז מתלבט לגבי הדיזל. מה רמת האמינות בכללי של האוטו?
הודעה אחרונה מאת niro007, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
שלום, קיבלתי הצעת רכישה לרכב חדש - סוזוקי סלריו. מחיר לפני הנחה 74904 ש"ח שכולל: אביזרי רישוי קודן אינטגרלי חיישני רוורס מרימי שמשות אוטומטיים מערכת מולטימדיה 7 אינ' אנדרואיד עם חיבור הוטספוט לא 3G. מצלמה אחורית+בלוטוס מוביליי אחרי קצת מיקוח : מחיר ירד ל 69500 ש"ח. בנוסף: 50% על טיפול ראשון 50% על טיפול שני במקום 3 שנ' אחריות תורחב ל-4 שנים ומתנה פסי קישוט או מגיני רוח. ושירות VIP לאיסוף רכב לצורת טיפול או טסט. האם המחיר נראה טוב? האם יש עוד מקום להתמקח? או לבקש עוד תוספות במקום הורדת מחיר? מה מומלץ לקחת מגיני רוח או פסי קישוט ? תודה.
הודעה אחרונה מאת Skins, -
-
- 1 תגובות
- 817 צפיות
שלום חברים רציתי לדעת האם יש כאן עוד אנשים שרכשו רכב חדש בחודש האחרון ומחכה לרכב שיגיע במיסגרת רישוי 2017 הבנתי שעקב שינוי קבוצות רישוי לחלק מהרכבים יש עיקוב בשחרור הרכבים עם מספרי רישוי ממשרד הרישוי ספציפית אצלי זה מאזדה 3 פרימיום, אבל אני מניח שזה גם תופס ליצרנים אחרים... אשמח לדעת האם עוד אנשים ניתקלו בזה ויש להם אינפורמציה נוספת בעניין תודה מראש
הודעה אחרונה מאת sd177, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן,שוקל לרכוש את הרכב בשביל האישה,אני לא דואג משום בחינה מלבד זמינות חלפים,ידוע לי שדייהטסו בארץ כבר לא קיימים,היבואן מחויב להחזיק מלאי חלפים ל7 שנים אם זיכרוני אינו מטעה אותי,בהנחה ואני רוכש רכב משנת 08' זה יכול להיות בעייתי? הרכב הוא סך הכול טויוטה BB שלא נמכר בארץ,אבל בוודאי חולק חלפים עם עוד רכבים של טויוטה,איך אפשר לעשות את ההצלבה הזו? אני רק רוצה שיהיו חלפים לטיפולים שוטפים לפחות,צלחות רפידות פילטר שמן ,פילטר אוויר וכל הדברים הנחוצים לטיפולים שוטפים. תודה. ואשמח אם בעלי מאטריה יכולו לתת חו"ד על הרכב.
הודעה אחרונה מאת RSIG,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 621 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- GTאי
- Mr.Hybrid
- fatboy1340
- aviaviavi
- ELI001
- דובצע
- Igalz
- chilcom
- urich
- ronrobin
- Speedool
- דניאל1983
- IsraCar
- אביעד9
- PASHUT
- Avia
- מחכה
- poune
- Dan___
- amosbmw
- natco
- דאבל קלאצ
- MRobot
- Mech Morphix
- daniel.asu
- TomerP
- Pavlik
- יבגניפ
- Itzik-b
- garicho
- gpm11
- matanff
- GKME
- hans
- אריה שאג
- פאר האורה
- ypz
- yaba
- mottis
- meny5
- unreliablebazooka
- yd b-4
- fishmanl
- M H
- Step
- makatuvkan
- yohai71
- yahaga
- bigfoot7375nadav
- eladns
- adir10
- שלמה 30
- gpro
